زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 4:15 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 567
نویسنده پیام
shohreh آفلاین


ارسال‌ها : 42
عضویت: 15 /1 /1391
محل زندگی: 'iran
سن: 23
تشکرها : 20
تشکر شده : 10
هر ایمیل یک دلار! روش جدید کسب درآمد فیسبوک

هر ایمیل یک دلار! روش جدید کسب درآمد فیسبوک

فیسبوک، بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی دنیا، اگرچه روش‌های مختلفی را برای کسب درآمد برای خود تدارک دیده است، اما همچنان سهم قابل توجهی از این درآمد از محل تبلیغات کوچکی است که در کنار صفحات دیده می‌شود.

در چنین شرایطی، بدیهی است که این شرکت همواره به‌دنبال یافتن راه‌های جدیدی برای افزایش تبلیغات خود و در نتیجه کسب درآمد بیشتر باشد. اما راه حلی که به‌تازگی مهندسین این شرکت در حال بررسی آن هستند از بسیاری از جهات جالب توجه است، دریافت یک دلار به ازای ارسال ایمیل به کسانی که جزو لیست دوستان شما نیستند!

این سرویس که محدودیت‌هایی مانند ارسال حداکثر یک پیام در هفته و سه پیام در ماه را به‌همراه دارد، در صورت راه‌اندازی کاربران را برای ارسال ایمیل به سایر کاربرانی که داخل حلقه اجتماعی ایشان نیستند، با هزینه مواجه کرده و ماهیانه حداکثر سه دلار از ایشان دریافت خواهد کرد که با در نظر گرفتن تعداد کاربران این شبکه، عدد قابل توجهی در سال خواهد بود. همچنین فیسبوک این اطمینان را به کاربران خواهد داد که پیام آن‌ها به صندوق Inbox مخاطب و نه بخش Other خواهد رفت.

فیسبوک در بخش خبری خود، دلیل اینکار را کاهش میزان اسپم‌های ارسالی اعلام کرده است، چرا که معتقد است با وارد شدن پول به این معادله، ارسال‌کنندگان اسپم، کمتر به این کار خواهند پرداخت. اما از سوی دیگر می‌توان این مورد را مد نظر داشت که در واقع در این میان میزان اسپم‌ها – که بسیاری از اوقات در خود تبلیغی را جای می‌دهند – کاهش نخواهد یافت و تنها فیسبوک بابت ارسال این تبلیغ‌ها سود خود را برخواهد داشت. حال باید دید که که در صورت راه‌اندازی این سرویس، در آینده نزدیک محدودیت‌های تعدادی آن نیز برای صاحبان کسب و کار و با دریافت هزینه‌های بیش‌تر برداشته و فیسبوک به یک مقصد تبلیغاتی هدف‌دار برای ایشان تبدیل خواهد شد یا خیر. موضوعی که البته تا اندازه‌ای بعید به‌نظر می‌رسد.

منبع: برسام


امضای کاربر : www.gachsaranclick.tk

www.hotelit.ir
یکشنبه 03 دی 1391 - 05:46
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
doryf آفلاین



ارسال‌ها : 1
عضویت: 12 /11 /1391


پاسخ : 1 RE هر ایمیل یک دلار! روش جدید کسب درآمد فیسبوک


پنجشنبه 12 بهمن 1391 - 11:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
nooshin آفلاین



ارسال‌ها : 31
عضویت: 14 /2 /1391
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 7
تشکر شده : 4
پاسخ : 2 RE هر ایمیل یک دلار! روش جدید کسب درآمد فیسبوک

بازم فیسبوک بازم فیسبوک باززززززم


یکشنبه 15 بهمن 1391 - 15:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | هر ایمیل یک دلار! روش جدید کسب درآمد فیسبوک | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS