زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 5:05 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 383
نویسنده پیام
shohreh آفلاین


ارسال‌ها : 42
عضویت: 15 /1 /1391
محل زندگی: 'iran
سن: 23
تشکرها : 20
تشکر شده : 10
duckduckgo یک موتور جستجوی واقعی

duckduckgo یک موتور جستجوی واقعی

اگر به دنبال یک موتور جستجوی جالب و بدون دردسر سایت های تبلیغاتی هستید duckduckgo می تواند بهترین انتخاب باشد. این جستجوگر فوق العاده با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز به جستجوی مطالب می پردازد و اکثر سایت های تبلیغاتی که در موتورهای دیگر مثل گوگل مشاهده می کردید در این جستجوگر حرفه ای نخواهید دید.

duckduckgo را می توان یک موتور جستجوی واقعی نامید. هنگامی که مطلبی را در این موتور جستجو وارد می کنید و به نتایج دلخواه نمی رسید به سادگی می توانید مطلب را در منابعی ویکیپدیا، آمازون، سرویس تصاویر گوگل و یاهو و چندین منبع معتبر دیگر جستجو کنید. در کنار نتایج جستجوی duckduckgo تصویر پیش نمایش هر کدام از سایت های موجود را می توانید مشاهده کنید.

یکی از امکانات فوق العاده duckduckgo استفاده از میانبر برای جستجوی مطالب در سایر منابع می باشد. مثلا اگر شما واژه yes را در کادر جستجو وارد کرده اید و قصد دارید این واژه را مثلا در ویکیپدیا جستجو کنید، پس از قرار دادن علامت ! و میانبر ویکیپدیا w می توانید به جستجوی واژه مورد نظر در ویکیپدیا بپردازید. به این ترتیب میانبر w! برای ویکیپدیا می باشد که می توانید حتی برای مراجعه به ویکیپدیا با وارد کردن این میانبر در کادر جستجو بطور مستقیم وارد ویکیپدیا شوید.

برای سایر منابع و سایت ها نیز به همین ترتیب عمل کنید. فهرست میانبرها در duckduckgo را می توانید مشاهده کنید. همچنین چند میانبر پر کاربرد را در زیر مشاهده می کنید که از اهمیت و کاربرد بیشتری برخوردار هستند:

صفحه افزودنی های کروم: chrome!

صفحه افزودنی های کروم: firefox!

اپرا: opera!

وردپرس: wp!

وکیپدیا: w!

گوگل: g!

اپل: apple!

http://duckduckgo.com/

منبع: هتل ای تی

----------------------

آموزش های تصویری هتل آی تی


امضای کاربر : www.gachsaranclick.tk

www.hotelit.ir
یکشنبه 03 دی 1391 - 06:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | duckduckgo یک موتور جستجوی واقعی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS