زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 5:03 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 475
نویسنده پیام
nooshin آفلاین


ارسال‌ها : 31
عضویت: 14 /2 /1391
تعداد اخطار: 1
تشکرها : 7
تشکر شده : 4
واکنش هاشمی و مشایی به رد صلاحیت شان /پیگیری نمیکنم،پیگیری میکنم،منهم پیگیری میکنم..!

واکنش هاشمی و مشایی به رد صلاحیت شان /پیگیری نمیکنم،پیگیری میکنم،منهم پیگیری میکنم..!

گچساران کلیک

پس از گذشت یک روز از اعلام احراز صلاحیت شدگان انتخابات ریاست جمهوری و نبودن نام هایی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی (رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام)و اسفندیار رحیم مشایی (ریس دفتر محمود احمدی نژاد) در بین احراز صلاحت شدگان ،هر کدام از این نامزدهای رد صلاحیت شده شخصا یا از زبان نزدیکانشان بیانه داده اند.شرح این بیانیه که بیشتر به واکنش  قبل از اعتراض شبیه است را در زیر (گچساران کلیک) میتوانید مشاهده نمایید./انجمن گچساران کلیک

انجمن گچسارانیها(گچساران کلیک):

رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی:

هاشمی به رد صلاحیت خود هیچ اعتراضی نخواهد کرد

اسحاق جهانگیری گفت: هاشمی رفسنجانی نسبت به ردصلاحیت خود هیچ اعتراضی نخواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ اسحاق جهانگيري رئیس ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی طي گفتگويي درباره اینکه آیا هاشمی رفسنجانی نسبت به عدم احراز صلاحیت خود از سوی شورای نگهبان درخواست تجدیدنظر یا اعتراضی خواهد کرد؟ اظهار داشت: آقای هاشمی و ستاد ایشان هیچ اعتراضی نخواهند کرد.

وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی و ستاد ایشان مجموعا بر اساس قانون‌مداری و اخلاق‌مداری وارد صحنه شده‌اند و ادامه راه نیز همین خواهد بود.

جهانگیری یادآور شد: آقای هاشمی جزء استوانه‌های نظام بوده‌اند و خواهند بود ان‌شاءالله.

وی درباره اینکه آیا میان کاندیداهای منتسب به اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده ائتلافی صورت خواهد گرفت یا نه؟ گفت: ما فعلا درباره انتخابات اظهارنظری نخواهیم کرد.

منبع: ایسنا

مشایی:

رد صلاحیت خود را ظلم می‌دانم و آن را از طریق رهبری پیگیری می کنم

مشایی گفت: من رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و حل آن را از طریق مقام معظم رهبری پیگیر خواهم بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از فارس اسفندیار رحیم مشایی رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور در پاسخ به این سئوال که واکنش شما در قبال رد صلاحیت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چیست، گفت: من پیش از این درباره این مسئله صحبت کرده ام. من رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و حل آن را از طریق مقام معظم رهبری پیگیر خواهم بود.

وی افزود: انشالله از این طریق این مشکل حل خواهد شد.

این کاندیدای رد صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: البته من خودم هنوز خبر رد صلاحیت خود را نشنیده ام، اما برخی از دوستان به من اطلاع داده اند که تلویزیون اسم من را جزو کاندیداهای تایید صلاحیت شده ذکر نکرده است.

مشایی درباره این که چگونه با رهبری در این‌باره رابزنی حواهید کرد، اظهار داشت: در حال فکر کردن به این مساله هستم و بزودی در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

در همین حین محمود احمدی نژاد ریس جمهور که روزهای آخر مدیریت اجرایی کشور را سپری میکند،درباره احراز نشدن صلاحیت ریس دفترش(اسفندیار رحیم مشایی) واکنش نشان داده.احمدی نژاد که سابق بر این هم  حتی بصورت علنی   از ریس دفترش  بصورت جدی  حمایت کرده بود،گویی در روزهای آخر ریاست جمهوریش هم دست از تخلفات  گاه و بیگاه علنی  آنهم در مقابل ملت ایران بر نمیدارد زودتراز خود مشایی وارد قضیه شده و اعتراضاتی  نرم تراز حدانتضاری که جوش را خود وی پیشتر ساخنه بود در قالب   بیانیه ای (که در زیر میخوانید)   اعلام کرده :  

متن خبر را از باشگاه خبرنگاران و در زیر بخوانید

احمدي‌نژاد در واكنش به عدم احراز صلاحيت مشايي:

مشايي مظلوم واقع شده است/ تا آخرین لحظه موضوع را از طریق رهبری پی‌گیری می‌کنم

رئيس‌جمهور در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم احراز صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی توسط شورای نگهبان گفت: مشايي مظلوم واقع شده و من از طریق رهبري تا لحظه آخر این موضوع را پیگیری و تعقیب می‌کنم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛  محموداحمدی‌نژاد در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم احراز صلاحیت اسفندیار رحیم‌مشایی توسط شورای نگهبان گفت: بنده آقای مشایی را معرفی کردم و ایشان را می‌شناسم و با شناخت این کار را انجام دادم ایشان فردی صالح و مفید برای کشور هستند و معتقدم که دارای توانمندی هستند.

وي ادامه داد: مشايي مظلوم واقع شده، ولی معتقدم در کشوری که ولایت فقیه وجود دارد حق مظلوم آن هم در این سطح پایمال نمی‌شود. 

رئيس‌جمهور افزود: به نظرم با وجود رهبری مشکلی پیش نخواهد آمد و من از طریق ایشان تا لحظه آخر این موضوع را پیگیری و تعقیب می‌کنم و امیدوارم مشکل حل شود و مشکلی نخواهد بود. 

 

وی ادامه داد: از دوستان و عزیزانی که علاقه‌مند هستند به بنده و آقای مشایی، از آنها می‌خواهم که صبور باشند، حوصله کنند با وجود رهبری مشکلی پیش نمی‌آید و ان شاءالله این مشکل حل می‌شود. 

 

رئیس جمهور همچنین با اشاره به لغو سفر خود به اتیوپی و اکوادور گفت: زمانبندی این سفرها قابل تنظیم نبود و در این زمان بندی تجدید نظر می کنیم. 

 

احمدی‌نژاد همچنین در واکنش به اعلام اسامی 8 نفر از نامزدهای احراز صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری تنها لبخند زد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

انجمن گچساران کلیک

سایت گچساران کلیک

facebook


چهارشنبه 01 خرداد 1392 - 19:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | واکنش هاشمی و مشایی به رد صلاحیت شان /پیگیری نمیکنم،پیگیری میکنم،منهم پیگیری میکنم..! | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS