زمان جاری : یکشنبه 10 تیر 1403 - 11:18 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 380
نویسنده پیام
saeed9623 آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضویت: 3 /7 /1398


منهول‌ های فاضلاب
از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "پژمان مهاجری" افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان امسال نیز برای ۱۷۵ کیلومتر اجرای شبکه، ابلاغ قرارداد و انتخاب پیمانکار خواهیم داشت.
وی به تامین تجهیزات واحد‌های یک تا شش تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران اشاره کرد و گفت: بنا به درخواست معاونت بهره‌برداری دو قرارداد نیز در خصوص تامین لوازم یدکی واحد‌های تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب جمعا به ارزش ۴۴ میلیارد ریال نیز از ابتدای امسال منعقد شده است.
مدیر دفتر قرارداد‌ها و امور بازرگانی شرکت فاضلاب تهران افزود: پیمانکاران دو پروژه احداث ساختمان آزمایشگاه مرجع و خرید تجهیزات ساختمان اسکادا نیز طی فرآیند برگزاری مناقصه تا اوایل مهرماه مشخص خواهند شد.
مهاجری اظهار کرد: در بخش موجودی انبار و تامین لوله و اتصالات نیز ۱۱۶ کیلومتر لوله با قطر‌های ۲۵۰، ۴۰۰، ۵۰۰ و ۶۰۰ میلی‌متر و ۱۰۰۰ منهول پلی‌اتیلن نیز به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال تهیه و خریداری شده است.


مرکز خراسان جنوبی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بیرجند گفت: حدود 450 کیلومتر از شبکه سم پاشی شبکه های فاضلاب شهر بیرجندهای فاضلاب فرعی و اصلی بیرجند از ابتدای امسال با 10 هزار و 500 منهول و کلین اوت های مربوط سم پاشی شدند.

سیداحمد ندائی جوان گفت: تمامی منهول‌ های فاضلاب با در نظر گرفتن نوع حشره و نوع سم ، سم پاشی می شوند که تأثیر مهمی در ارتقای بهداشت عمومی جامعه دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بیرجند گفت: سمی که به منظور مبارزه با حشرات موذی مورد استفاده قرار می‌ گیرد حداقل آلایندگی را برای طبیعت به همراه دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.


امضای کاربر :
لایک اینستاگرام
چهارشنبه 03 مهر 1398 - 21:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | منهول‌ های فاضلاب | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS