زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 3:36 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 80
نویسنده پیام
alijam آفلاین


ارسال‌ها : 146
عضویت: 3 /12 /1390
محل زندگی: گچساران
شناسه یاهو: gachsaranclick
تشکرها : 2
تشکر شده : 35
So.cl راه جدید یادگیری برای دانشجویان.شبکه اجتمایی ماکروسافت!

So.cl راه جدید یادگیری برای دانشجویان.شبکه اجتمایی ماکروسافت!

مایکروسافت هفته گذشته پروژه تحقیقاتی جدیدی را معرفی کرد که راه جدیدی را برای یادگیری سریعتر پیش روی دانشجویان قرار می دهد. شبکه اجتماعی So.cl برخلاف فیس بوک و توئیتر طیف گسترده ای از دانشجویان و آکادمی ها را شامل می شود که به یادگیری سریعتر دانشجویان کمک می کند. به کمک So.cl دانشجویان قادر خواهند بود تا اطلاعات مفید خود را به سرعت به اشتراک بگذارند و یا از اطلاعات همسالان خود استفاده کنند.

در حقیقت So.cl از ترکیب شبکه های اجتماعی و جستجوی اینترنتی به وجود آمده است و مانند یک کلاس مجازی برای دانشجویان است. با این پروژه دیگر آموزش و یادگیری به کلاس های درس محدود نخواهد شد. این پروژه تحقیقاتی توسط FUSE Lab شرکت مایکروسافت راه اندازی شده است و هم اکنون در دانشگاه های واشنگتن، Syracuse و نیویورک در حال اجراست. البته با گسترش این پروژه دانشگاه های بیشتری هم اضافه خواهند شد.

مهم ترین تفاوت شبکه اجتماعی So.cl با فیس بوک این است که در فیس بوک بیشتر مردم آخر هفته و اوقات فراغت خودشان را می گذرانند اما در So.cl به طور اختصاصی در مورد مباحث آکادمیک بحث می شود. اکثر دانشجویان زمانی که می خواهند در مورد مطلبی جستجو کنند به ویکیپدیا، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و… مراجعه می کنند. به نوعی می توان گفت که تمام این کارها را می توان در So.cl انجام داد. (از جستجوی مطالب علمی تا اشتراک گذاری تصاویر، ویدئو و متن) کلمه So.cl مخفف Social می باشد.


امضای کاربر : وبلاگ و انجمن بروز گچساران کلیک 






چهارشنبه 03 خرداد 1391 - 04:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | So.cl راه جدید یادگیری برای دانشجویان.شبکه اجتمایی ماکروسافت! | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS