زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 4:15 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 272
نویسنده پیام
alijam آفلاین


ارسال‌ها : 146
عضویت: 3 /12 /1390
محل زندگی: گچساران
شناسه یاهو: gachsaranclick
تشکرها : 2
تشکر شده : 35
آدرس‌ مراكز ثبت نام ثبت نام مسكن مهر پردیس

آدرس‌ مراكز ثبت نام ثبت نام مسكن مهر پردیس

عملیات احداث ۸۰ هزار واحد مسكونی مهر از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است كه در مرحله اول، ثبت نام ۴۰هزار واحد مسكونی مهر از طریق ۲۶دفتر پستی در تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسكن مهر شهر جدید پردیس به سه بخش دهك‌های پایین، متوسط و بالا‌تر از متوسط تقسیم شده كه بلوك‌های ۵۰ و ۶۰ واحدی كه به صورت بلند مرتبه سازی احداث می‌شوند برای دهك‌های پایین، بلوك‌های ۱۰ واحده ۵ طبقه و دو خوابه كوچك برای طبقه متوسط و آپارتمان‌های سه طبقه ۶ واحده و ۴ طبقه ۸ واحده ۳ خوابه برای دهك‌های بالای متوسط در نظر گرفته شده است.

آورده متقاضیان بعد از احراز هویت در ثبت نام اولیه، پنج میلیون تومان خواهد بود و تا پایان زمان ساخت واگذاری واحد‌ها آورده متقاضیان متناسب با نوع انتخاب واحد بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان باید تكمیل شود. عملیات ساخت ۴۰ هزار واحد مسكونی كه از فروردین ماه امسال آغاز شده است طی یك دوره زمانی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

گفتنی است، هدف از احداث شهرهای جدید و به ویژه شهرهای اطراف تهران پذیرش سرریز جمعیت شهر تهران به داخل شهرهای جدید است و در این راستا متقاضیان ثبت نام باید یكی از شرایط شناسنامه تهران، مدرك دولتی مبنی بر حكم اثبات شاغل در تهران، دفترچه بیمه با ۵ سال سابقه بیمه در تهران و یا هر مدرك دیگری دال بر اقامت در تهران را هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند.

گفتنی است آدرس دفا‌تر پستی برای ثبت نام مسكن مهر پردیس به شرح زیر است:

گچساران کلیک


امضای کاربر : وبلاگ و انجمن بروز گچساران کلیک 






پنجشنبه 18 خرداد 1391 - 08:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :


تماس با ما | آدرس‌ مراكز ثبت نام ثبت نام مسكن مهر پردیس | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS