loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 35745 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (18)

 

مقاله بایستی از نظر آیین نگارش و درست نویسی طبق اصولی باشد.

مقاله بایستی دارای عنوان(تیتر) متاسب و گویای محتوای مقاله باشد.

در صورتی که اصطلاحی یا مفهومی نیاز به توضیح دارد در بالای آن شماره گذاشته و متناسب با شماره، در پایان مقاله، تحت عنوان یادداشت ها، توضیح لازم آورده شود.

در پایان مقاله، فهرست الفبایی منابع مورد استفاده ارائه شود.

مقاله ها را با ذکر نام و نشانی دقیق خود، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس بفرستید.

همراه مقاله چکیده آن را در حداکثر 10 سطر به نحوی که حاوی نکات اصلی مطروحه در مقاله باشد ارسال کنید.

مقاله در نرم افزار word آماده و با فرمت RTF ذخیره شود.

فونت مورد استفاده صرفاً Times New Roman با شماره 14 باشد.

از درج هرگونه کاراکتر اضافی کادربندی و تزئین صفحه خودداری شود.

در صورت دارا بودن جدول و عکس به صورت جداگانه ارسال شود و با شماره گذاری بر روی عکس ها و در متن جایگاه جدول و یا عکس مشخص شود.

در صورت امکان عکس های تزئینی پیشنهادی خود را برای نوشته خود ارسال کنید.

گچساران کلیک  در ویرایش محتوایی و فنی مقالات آزاد است.

چنانچه مایل هستید مطالبتان بانام خودتان در گچساران کلیک قرار گیرد به اینجامراجعه نمایید(نویسنده میهمان) با مزایای ویژه!!!

alijam بازدید : 990 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

جناب خان دوبلور می شود(برنامه خندوانه شنبه شب)

دانلود  خندوانه شنبه (1394/06/14) از گچساران کلیک

در برنامه خندوانه شنبه شب حسین عرفانی دوبلور با تجربه کشورمان میهمان این برنامه بود و طبق معمول جناب خان هم از این حرفه بی اطلاع نبود.

برای مشاهده و دانلود نسخه کامل و با کیفیت خندوانه شنبه شب با  میهمانی حسین عرفانی دوبلور با تجربه کشورمان میتونید به ادامه  این مطلب از" گچساران کلیک" مراجعه نمایید.

(برای اطلاع  کاربران مبتدی تر برای مشاهده صفحه ادامه مطلب برروی همین دکمه کوچک "ادامه مطلب در زیر هر پست کلیک نمایید تا صفحه  کامل مطلب باز شود و بتوانید  نسخه کامل کامل را مشاهده و دانلود نمایید.")

alijam بازدید : 765 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

با KeePass فقط به یک پسورد نیاز خواهید داشت+دانلودبرای همه سیستمها+نسخه پرتابل 

 

keepass-gachsaran.rzb.ir-screenshot-1

 

امروزه شما نیازمند بخاطرسپاری کلمات عبور زیادی هستید.شما نیاز دارید کلمات عبور سایتها، پسورد اکانت ftp، رمزعبور  اکانتهای ایمیل ،کاربری های عضویت در انجمن ها ،شبکه های اجتمایی و دهها و شاید صدها اکانت و کلمه عبور دیگر را ذخیره و حفظ نمایید تا در هرزمان که قصد ورود به این اکانتها را داشتید براحتی و با امنیت وارد آنها شوید.البته  شاید کاربران  مبتدی تر هم دیگر از یک پسورد برای همه یا اکثر  حسابهای کاربری خود  بدلایل امنیتی استفاده نکنند و حتی شاید نیاز به این باشد که هراز چندی رمزهای عبور هر حساب را تعویض نمایید.همه اینها به کنار ،حتی یادداشت کردن و بروز کردن همه ایناکانتها و پسوردها که در بیشتر  سرویسها مجبورید  کاراکترهای گوناگون و گاها طولانی هم  استفاده کنید،شاید کار حسته کننده ای باشد چه برسد به حفظ کردن همه آنها..!

keepass-gachsaran.rzb.ir-screenshot-2

در اینجاست که ضرورت استفاده از نرم افزهای  پسورد منیجیر بشدت احساس میشود.از جمله این نرم افزارها که برای این پست از وبلاگ "گچساران کلیک" برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم نرم افزار قدرتمند،کم حجم و خوشنام keepass میباشد.

نرم افزار keepass یک نرم افزار مدیریت رمز عبور رایگان (متن باز)  قدرتمند و کم حجم میباشد که در بین کاربران از محبوبیت و معروفیت بالایی برخوردار است.بوسیله نرم افزار کی پس میتوانید براحتی صدها و حتی هزاران رمز کاربری و پسورد هایتان را در یک دیتابیس رمزنگاری شده و قفل شده با یک پسورد قوی یا کلیک امنیتی مطمئن ذخیره و مدیریت نمایید و در صورت نیاز با یک کلیک از آنها  استفاده نمایید.دیگر نیازی به بخاطر سپردن پسوردهای طولانی و یا حتی ساختن و ذخیره آنها نخواهید داشت.نرم افزار  مدیریت پسورد keepass   حتی به شما امکان  ساخت رمزهای تصادفی و قدرتمند و غیرقابل حدس زدن را نیز میدهد.از رمز عبور و اکانتهای ورود  سیستم عامل تا نرم افزهای نصب شده در سیستمتان و سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتمایی و ایمیل غیره ... را براحتی چند کلیک در نرم افزار ذخیره سازید .امکان بازیافت و یا سرقت اطلاعات و پسوردهایتان در نرم افزار وجود ندارد چراکه با کلیدهای رمزنگاری قدرتمند و پیشرفه داده هایتان رمزنگاری میشود و حتی اگر احیانا  شخص یا هکری بتواند به دیتابیس شما دست یابد باز هم امکان باز کردن  پسورد آنرا نخواهد داشت و اگر بازهم بتوانند رمز آن را بشکنند، با داده ها یی بشدت رمزنگاری شده و نامفهوم مواجه خواهند شد که  بدونه کلیدی که فقط در اختیار شماست امکان بازیابی آنها وجود ندارد.پس با خیال راحت پسوردهایتان را به نرم افزار keepass  واگذار کنید. 

برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود این نرم افزار جالب وکاربردی به ادامه مطلب بروید...

alijam بازدید : 593 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

انفجار بمب در ماراتون بوستون امریکا/فیلم

 

انفجار دو بمب در مسابقه دو ماراتون بوستون امریکا 3کشته و دهها زخمی برجای گذاشت.این انفجار درست در لحظه رسیدن دوندگان به خط پایان اتفاق افتاد و درست چند لحظه بعد انفجار دم نیز رخ داد.به گفته پلیس  اف بی آی یک بمب دیگر نیز در کتابخانه بوستون منفجر شد که تلفاتی در بر نداشت.بمب چهارم را قبل از انفجار ،پلیس خنثی کرد.در این فیلم  صحنه انفجار دو بمب رو مشاهده مینمایید.

تذکر: این فیلم حاوی صحنه هایست که ممکن است برخی افراد مناسب نباشد  

   

 

alijam بازدید : 1923 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (1)

گنجینه شعر فارسی در گنجور و ساغر+دانلود رایگان 

 

دانلود گنجور و ساغر

گچساران کلیک به نقل از هتل آی تی:

برای مرور و خواندن و استفاده از اشعار  ناب فارسی  میتوانید از گنجینه بزرگ شعر پارسی استفاده نمایید.این گنجینه حاصل تلاش یکی از هموطنان عزیزمان جناب آقای رضی میباشد و آنرا بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.با دانلود و استفاده از این دو نرم افزار  قادر خواهید بود تا علاوه بر مرور و مشاهده و استفاده از اشعار بیش از ۵۹ شاعر بنام ایرانی ،درباره خود شعرا نیز بدانید .نیازی نیست  که حتما در حال تحقیق باشید ویا به ادبیات و شعر علاقه داشته باشید ،چرا که  نیاز به یک دیتابیس و یا نرم افزار جامع اینچنینی در هر سیستمی محسوس میباشد.کافیست نرم افزار گنجور ویا ساغر را دانلود و نصب نمایید(برای هر سیستم عاملی) و براحتی در دنیای از اشعار ناب فارسی از شعرای بنام ،غوطه ور شوید.

برای دانلود و آشنایی بیشتر با نرم افزارهای گچنجور و ساغر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 989 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

راههاي حفظ امنيت تلفن‌ هوشمند یا همان اسمارت فون ها

 

جام جم آنلاين: هنگام استفاده از تلفن هاي هوشمند مراقب مهاجمان اينترنتي كه با شيوه هاي مختلف در كمين شما نشسته اند، باشيد از اين رو بايد با همان احتياطي كه از «رايانه» خود استفاده مي كنيد، براي تلفن هوشمند خود نيز آن را به كار ببريد.

به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين،از آيفون مشهور و محبوب گرفته تا جديدترين دستگاه اندرويد يا Blackberry، هر شخص در ميان اين دستگاه ها سعي مي کند زندگي آنلاين خود را حتي زماني که دور از خانه يا محل کار است، ادامه دهد.

راه هاي حمله مهاجمان اينترنتي به گوشي هاي هوشمند:


alijam بازدید : 1180 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

 

دانلودکتاب ضیافت الهی برای موبایل جاوا

gachsaranclick-image

رمضان را دیجیتال تجربه کنید :کتاب ضیافت الهی یکی از کامل ترین کتاب ها در زمینه ی روزه است. این کتاب برای کلیه ی روزه داران پیشنهاد می شود. کتاب ضیافت الهی مطالب زیادی در رابطه با روزه در بر گرفته است که می توان به مطالبی مانند انواع بیماری ها و تاثیرات روزه، فلسفه و حکمت روزه و احادیث مربوطه، آداب و شرایط روزه دار، نظرات متخصصان در این زمینه، نکات تغذیه ای، برنامه های غذایی برای یک هفته، توصیه های غذایی، ورزش و افطار، روزه در ادیان و مطالبی که روزه دار بایستی از آن اطلاع داشته باشد اشاره کرد. این کتاب با فرمت جاوا و قابل نصب بر روی اکثر گوشی هاست و در زیر میتوانید یک نسخه از این کتاب الکترونیک را دانلود و درموبایلتان همیشه همراه داشته باشید.

 

دانلود کتاب ضیافت الهی با فرمت جاوابرای موبایل -لینک مستقیم از گچساران کلیکپ

دانلود کتاب ضیافت الهی با فرمت جاوا موبایل-دانلود از مدیافایر 

پسورد  www.gachsaranclick.tk

lمنبع: گچساران کلیک

gachsaranclick-alijam-logo

 

 

 

alijam بازدید : 1211 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (4)

Postbox 3.0.0 توسط Postbox، شرکت
 
postboxبه شما این امکان را میدهد که بدونه ورود به وب میلها و صرف وقت زیاد برای مدیریت و چک ایمیلهایتان ،تمام اکانت های ایمیلتان را از روی دسکتاپ مدیریت نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر به پست ویژه معرفی این نرم افزار قدرتمند در انجمن گچساران کلیک "به اینجا بروید"
افزودنیهای 10 با بنیاد موزیلا

 افزودنیهای ارسال و دریافت ایمیل امن تر، سریع تر و راحت تر از هر زمان دیگری ,واستفاده از ویژگی های مانندمدیریت  هوشمند هرزنامهها، ساختن  RSS خوان  برای راحتی مرور وبسایتهای مورد علاقتان،وبسیاریا ویژگی دیگر درکناررایگان بودن این نرم افزار قدرتمند مدیریت ایمیلها را جزئ محبوبترین ها قرار داده است.پس اگر مایلید ایمیلهایتان را برروی  دسکتاپ تان و براحتی مدیریت نمایید ،پیشنهاد گچساران کلیک بازهم موزیلا تاندربورد میباشد"دانلود نسخه جدید", وبرای دانلود افزونه های تاندربورد به اینجابروید
مشتری جدید جاوا ایمیل توسط rohit123451

 با این نرم افزار کلاینت کم حجم برروی موبایل جاوا میوانید به مدیریت اکانت جیمیلهایتان بپردازیدو براحتی آنهارا مدیریت نمایید.هرموبایلی که از فرمت جاوا پشتیبانی کند میتوانداز این نرم افزار قدرتمند استفاده نماید.
EM مشتری 4.0.15145 توسط EM شرکت مشتری

 نرم افزارEM  سریعترین کلاینت یک ایمیل رومیزی برای ویندوز است، با هماهنگی کامل با جیمیل، هات میل، یاهو و بسیاری دیگر. EM با قابلیت  ادغام پست الکترونیکی، تقویم، مخاطبین، وظایف و
i.Scribe 2.0 بتا 38 توسط Matthew آلن

 i.Scribe یک نرم افزار کوچک و سریع ایمیل با یک پایگاه داده تماس intergrated و تقویم است.با پشتیبانی از تمام پروتکل های اینترنتی بزرگ پست الکترونیکی و با استفاده از استانداردهای بین المللی wher
ویندوز ایمیل زنده 2011 15.4.3555.308 توسط مایکروسافت

    ویندوز لایو کامل و محبوب ماکروسافت با حجم 214 مگابایت یکی از کامل ترین و بهترین و سریعترین کلاینت هایست که برای مدیریت ایمیلها (نه تنها هات میل و مسنجرماکروسافت بلکه همه اکانت های ایمیل) میباشد که میتوانید از آن بصورت رایگان استفاده نمایید.بیشک اگر کاربری  توانایی دانلود و نصب این نرم افزار کامل و جامع و همه کاره را داشته باشد ،بسیاری امکانات دیگر بهمراه مدیریت ایمیل به سیستمش اضافه خواهدشد...گچساران کلیکalijam...
alijam بازدید : 1438 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (1)

Untitled Document

اشكالات فونت نستعليق رفع شد!دانلود کنید

نسخه جدید فونت نستعلیق با رفع برخی اشکالات گذشته، در وب‌گاه دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی با آدرس www.scict.ir به صورت رایگان قابل دسترسی است.(برای راحتی کاربران گچساران کلیک تمام نرم افزارهای شورای اطلاع رسانی در پایان همین پست برای دانلود قرار داده شده است)
به گزارش واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، دکتر بهروز مینایی، معاون فنی دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه‌ای را با هدف گسترش استفاده از خط فارسی در نگارش‌های رایانه‌ای و پاسداشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق دانست و اظهار داشت: طرح تولید قلم نستعلیق رایانه‌ای چند سال گذشته در دستور کار این دبیرخانه قرار گرفت و با همکاری یکی از شرکت‌های خصوصی پیاده‌سازی و تولید شد و جهت استفاده عموم در وب‌گاه دبیرخانه قرار گرفت.
وی ادامه داد: خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده‌سازی و استفاده در ویراشگرهای متن مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند و ترکیب‌های ممکن، تنوع را بی‌شمار می‌نماید.
وی افزود: نسخه گذشته علی‌رغم استقبال فراوان کاربران و دانلود حدود 400 هزار نسخه از وب‌گاه دبیرخانه، دارای اشکالاتی بود که در نسخه جدید برخی از آن‌ها رفع شده است.
دکتر مینایی نسخه جدید را با امکان ایجاد کشیدگی جهت زیبایی با رعایت قواعد خط نستعلیق در نوشتار و همچنین رفع برخی اشکالات عدم انطباق با یونی‌کد دانست و تصریح کرد: نسخه جدید به تایید استاد خوش‌نویس امیراحمد فلسفی نیز رسیده است .
وی در پایان تصریح کرد: دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی با عرضه رایگان این فونت، گام نخست را در احیاء و بکارگیری فونت نستعلیق در محیط رایانه‌ای برداشته و امید است با کسب نظرات، مراتب ارتقاء، پیشرفت و فراگیر شدن خط فارسی در محیط رایانه فراهم شود






دریافت پیکره متنی قرآن کریم


دریافت فرهنگ طیفی


دریافت کد آندروید فارسی


   نرم افزار ویراستیار فارسی 


  فایل نرم افزار پورتال


نرم‌افزار نظارت والدین بر اینترنت (فیلترینگ خانگی)     دریافت راهنمای نصب


  فونت نیریزی


   فونت قرآن طه


  فونت نستعلیق 



گچساران کلیک...alijam...
alijam بازدید : 949 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

افزونه هایی که باید داشت!افزونه‌هايي براي گوشي‌ها

افزونه‌هايي براي گوشي‌ها
همان‌طور كه مي‌دانيد مرورگر فايرفاكس براي گوشي‌هاي موبايل اندرويدي عرضه شده است.

اين مرورگر محبوب افزونه‌ها را با خود به‌صفحه‌هاي كوچك موبايل مي‌برد.

افزونه‌هاي موبايل فايرفاكس را مي‌توان از نشاني زير دريافت كرد:

http://www.mozilla.org/en-US/m/



گچساران کلیک...alijam...

alijam بازدید : 985 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

بررسي ويژگي‌هاي سيستم‌هاي عامل‌ تلفن همراه
حکمرانان رقابت مي‌کنند
هرچند اين روزها به نظر مي‌رسد كه آيفون‌ها و اندرويدها همه جا هستند، اما هنوز بيشتر مردم ترجيح مي‌دهند از تلفن‌هاي ساده‌تر استفاده كنند. انتخاب درست يك تلفن‌ هوشمند مي‌تواند هم از نظر مالي و هم از نظر كاربردي بسيار مهم باشد.

قدم اول تصميم‌گيري، درباره‌ سيستم عاملي است كه شما آن را ترجيح مي‌دهيد. اگر شما مي‌خواستيد يك رايانه شخصي انتخاب كنيد گزينه‌ها فقط PC يا Mac بود؛ اما براي تلفن هوشمند گزينه‌هاي بيشتري وجود دارد؛ اندرويد، آيفون، بلك‌بري و ويندوز‌فون.

گام اول، گام مهمي است زيرا تاثير قابل توجهي بر مدلي كه شما انتخاب مي‌كنيد، دارد. تصميم‌گيري شتابزده موجب مي‌شود شما تلفني را خريداري كنيد كه نه‌تنها نيازهايتان را برطرف نمي‌كند بلكه امكانات آن نيزبراي شما بلااستفاده است.

باماهمراه باشید درادامه مطلب...alijam 

alijam بازدید : 1854 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (2)

بسیاری ازما با درآپ باکس معروف و آن 2/5 گیگ فضای رایگان که برای ذخیره اطلاعات شخصیمان در اختیار میگذارد،آشنا هستیم.اما هستند دوستان و کاربرانی که نه با درآپ باکس آشنایند و نه با ذخیره سازی ابری.پس جزو هرگروه که هستید با این پست  از گچساران کلیک همراه باشید تا در بخش اول ،آندسته ازدوستان را که با واژه ذخیره سازی ابری(تحت وب)و سردمدار ان یعنی دراپ باکس آشنایی ندارند را با این واژه  کلیدی در دنیای مجازی امروز،آشنا کنیم و در بخش دوم از این پست،کاربران را با نحوه افزایش (رایگان) از 2/5 گیگ تا 16 گیگ فضایی که دراپ باکس دراختیارمان قرار میدهد ،آشنا سازیم.alijam

بخش اول:دراپ باکس چیست؟


“تا بحال شده آرزو کنید یک کیف  جادویی داشتید که می شد همه ی وسایلتون رو بذارید توش؟”

فکر کنم این روزها با وجود این همه وسیله های جانبی و ضروری که لازم است همیشه همراهتان باشد  جمله بالا برای همه آشنا باشد.

مثلا شما وقتی از خانه بیرون می روید همیشه لازم می دانید که کلید. تلفن همراه . کیف پول و … را همراه خود داشته باشید و گاها ممکن است یکی را از قلم بی اندازید و در طول روز با مشکل مواجه شوید. اینجاست که آرزو می کردید که

کیفی داشتید که همه اینها همیشه درون آن بود.

در مورد فایل های کامپیوترتان چطور؟

حتما همیشه برای انتقال فایل از کامپیوترتان به کامپیوتر دیگر در محل کار یا لپ تاپ از فلش یا سی دی استفاده می کنید.

و بار ها  پیش آمده یک فایل را فراموش کنید و ….

alijam بازدید : 1231 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

موبايل‌هايي عنکبوتي
انتخاب نرم‌افزار‌های برنامه‌نویسی برای تلفن‌هاي همراه کار بسیار دشواری است، زيرا تنوع این مدل از اپلیکیشن‌ها به قدري است كه شما نمی‌توانید به آسانی یکی از آنها را انتخاب کنید. این‌که کد خاصی وجود داشته باشد و بتوان برنامه‌ای با آن نوشت که با تمام سیستم‌هاي‌عامل‌ سازگار باشد، فرضی غیرقابل باور و غیرممکن به نظر می‌رسد؛ چرا که در حال حاضر موبایل‌های مختلف دارای انواع متفاوتی از برنامه‌های کدنویسی است و یعنی هیچ برنامه واحد و مناسبی برای همه ‌آنها وجود ندارد.

 خوشبختانه تیم بسیار ماهری از برنامه‌نویسان در حال نوشتن کد‌هایی واحد برای تمامی‌موبایل‌ها هستند. این گروه بیشتر روي تغییرات برای قسمت برنامه‌های موبایل در محیط اینترنت تمركز كرده است. به همین منظور در اینجا به بررسی تعدادی از این برنامه‌ها که برای موبایل‌ها تغییرات بسیار زیادی ایجاد خواهد کرد، می‌پردازیم:

alijam بازدید : 1626 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (11)
alijam بازدید : 1548 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

برنامه های نمایه پاسخ سریع یا Quick Response code 

دریافت نرم افزار ها خواندن و تولید نمایه برای دستگاه های تلفن همراه و رایانه

برنامه های اسکن QR-Code مربوط به تلفن های همراه (گوشی می بایست به دوربین حداقل 2 مگاپیکسل مجهز باشد):

اگر برای دانلود برنامه ها مشکل داشتید به اینجا مراجعه کنید


 سیمبیان - Symbian

  KaywaS60 (سری s)

  UpCodeS60 (سری s)

  UpCodeSymbian3




 آندروید - Android

  Barcode-Scanner-v3.6

دریافت از لینک منبع:  QR Droid - Apps on Android Market




جاوا - Java

 KaywaReader (پیشنهاد ما)
  UpcodeJava



 اپل- Apple

دریافت از لینک منبع:   QR Reader for iPhone



 ویندوز موبایل - Windows

دریافت ازلینک منبع:   در حال ساخت(درصورت ساخت فورا در سایت کجساران کلیک قرار داده خواهد شد)



بلک بری - Blackberry

دریافت از لینک منبع:   QR Code Scanner Pro - Free




برنامه های رایانه:


 نرم افزار ByteScout BarCode Reader جهت خواندن و رمز گشایی انواع بارکد ها از جمله QRCode


 دریافت نرم افزار با حجم 1.3 مگابایت


  فایل آموزش این نرم افزار به زبان فارسی


 افزونه MW6 QRCode ActiveX-office جهت تولید QRCode در برنامه های Word و Excel و Access


 دریافت افزونه با حجم 1.2 مگابایت

 از فایل های نمونه در محل نصب برنامه استفاده کنید.


 افزونه QRCode برای مرورگر فایرفاکس



 افزونه QRCode برای مرورگر گوگل کروم


اگر برای دانلود برنامه ها مشکل داشتید به اینجا مراجعه کنید

دیگر منابع جهت دریافت و اطلاع)



QR-Code Reader & Software - Mobile Barcodes


Download QR Code Software

QRCodeReader library

Adobe AIR

alijam بازدید : 1631 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (1)

دریافت اوقات شرعي شهرها با تلفن همراه


مسافران نوروزي مشترک همراه اول در سراسر کشور مي توانند اوقات شرعي شهرهاي مختلف را از طريق ارسال يک پيامک دريافت کنند.
مشترکان همراه اول مي توانند براي کسب اطلاع از اوقات شرعي شهري که در آن به سر مي برند، پيش شماره تلفن آن شهر را (مانند تهران: ۰۲۱) به شماره ۸۹۳۰ ارسال کنند تا ليست اوقات شرعي آن شهر، به تلفن همراه شان ارسال شود.

اين اطلاعات شامل تاريخ، اذان صبح، طلوع آفتاب، اذان ظهر، غروب آفتاب، اذان مغرب و نيمه شب شرعي شهري است که کد پيش شماره آن به شماره مزبور ارسال شده است.

همچنين مشترکان اپراتور ايرانسل نيز مي توانند برای دريافت اوقات شرعي برخي مراکز استاني، کد مخصوص مربوط به هر شهر در سامانه ايرانسل را به شماره ۲۰۲۰ پيامک کنند.
همه پیامک هايی که به شماره ۲۰۲۰ ارسال می شوند رایگان بوده و هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

کدهای اوقات شرعی مراکز استان ها:
۱۰۰ تهران
۱۰۱ مشهد
۱۰۳ کرج
۱۰۴ تبریز
۱۰۵ اهواز
۱۰۶ اصفهان
۱۰۷ قم
۱۰۸ ارومیه
۱۰۹ کرمانشاه
۱۱۰ همدان
۱۱۱ شیراز
۱۱۲ گرگان
۱۱۳ یزد
۱۱۴ اراک
۱۱۵ ساری
۱۱۶ رشت

alijam بازدید : 1440 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

موزيک ويدیو جدید و زيبای شهرام معصوميان به نام خجالت ميکشم از عشق با سه کيفيت ... 



دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی  mp4-92mb


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط  wmv-21mb


دانلود موزیک ویدیو قابل اجرا در تلفن همرا  3gp-5mb


alijam بازدید : 1315 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

گر به دنبال کلمات باستانی فارسی هستید، نرم‌افزار پارسیبان بدرد شما می‌خورد. شما به کمک این نرم‌افزار می‌توانید واژه‌های باستانی در زبان فارسی را پیدا کنید. این نرم‌افزار را می‌توانید بر روی ویندوز، اندروید و یا گوشی‌هایی که با جاوا کار می‌کنند نصب کنید.

دریافت نرم افزار پارسی را پاس بداریم برای گوشی های جاوا نگارش 1.0

نَرم‌اَفزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم  تَوانمندترین نَرم‌اَفزار در زمینِه‌ی پرورش وَ نِگهداری از فرهنگِ ایران زمین اَست . این نَرم‌اَفزار به شُما بَرایِ پالایِشِ نوشته‌های پارسی وَ پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شُما کُمک می‌کُند .

گارش جاوای این نرم افزار بسیار مَرزبسته تر و محدودتر از نگارش ویندوز آن می‌باشد. در این نگارش تنها ابزار برابرسازی واژگان بیگانه به پارسی فراهم گشته است.

دریافت نرم افزار از مدیافایر


دریافت نرم افزار پارسی را پاس بداریم برای آندروید نگارش 1.0

نَرم‌اَفزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم  تَوانمندترین نَرم‌اَفزار در زمینِه‌ی پرورش وَ نِگهداری از فرهنگِ ایران زمین اَست . این نَرم‌اَفزار به شُما بَرایِ پالایِشِ نوشته‌های پارسی وَ پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شُما کُمک می‌کُند

نگارش آندروید این نرم افزار بسیار مَرزبسته تر و محدودتر از نگارش ویندوز آن می‌باشد. در این نگارش تنها ابزار برابرسازی واژگان بیگانه به پارسی فراهم گشته است.

دریافت نرم افزار از مدیافایر




دریافت نرم افزار پارسی را پاس بداریم برای ویندوز نگارش 3.0 (اسپند 1390)

نَرم‌اَفزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم  تَوانمندترین نَرم‌اَفزار در زمینِه‌ی پرورش وَ نِگهداری از فرهنگِ ایران زمین اَست . این نَرم‌اَفزار به شُما بَرایِ پالایِشِ نوشته‌های پارسی وَ پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شُما کُمک می‌کُند 

در این نگارش بهبودهای فراوانی در زمینه های گوناگون بوده است:
-بهبود در زمینه پالایشگر نوشته با شتاب بیش از 100 برابر در سنجش با نگارش پیشین
-شاهنامه فردوسی و جستجوی بسیار پیشرفته
-بخش به روزرسانی ها دشواری هایی داشت که زدوده شد
-بخش افزونه ها بهبود یافت
-برگه کلید پارسی و آواهای نوین
-بخش گزینه ها بسیار گسترده تر شد
-پیش از آغاز نرم افزار شما توانایی گزینش این را دارید که کدام ابزار بارگزاری شود
-و ده ها نارسایی زذوده شده...


ابزارهای کنونی:

شاهنامه فردوسی
فرهنگ واژه فارسی به پارسی با بیش از 12000 سرواژه
پینگلیش به پارسی
استان‌ها به پارسی 
سالنامه آریایی و ابزار برگردانی سالنامه‌های گوناگون به یکدیگر
نویسنده‌ی پارسی میخی
پالایشگر نوشته
نام‌های ایرانی در دو بخش دخترانه و پسرانه
آزمون
دانستنی‌ها
توانمندی افزودن واژه‌های دلخواه به واژه‌نامه 
برگه کلید پارسی 
برابرساز پرشتاب

دریافت نرم افزار از مدیافایر


دریافت نرم افزار سالنامه فرهنگی برای ویندوز نگارش 3.0

نَرم‌اَفزار سالنامه فرهنگی ابزاری است برای کار کردن با سالنامه های گوناگون ایرانی و آریایی. سالنامه هایی همچون سالنامه خورشیدی و سالنامه آریایی که بر پایه فرمان آزادی کوروش بزرگ است. این سالنامه فراخورهای ویژه هر روز را نمایش داده و در پوسته های زیبا و نمایه های دلپسند پیشکش شده است

از دیگر ابزارهای این نرم افزار میتوان از توانایی دگرسازی سالنامه های گوناگون به یکدیگر یاد کرد. این نرم افزار میتواند سالنامه های آریایی, خورشید, زرتشتی و میلاتی(ترسایی) را به یکدیگر دیگرسازی و تبدیل نماید.این نرم افزار همچنین میتواند سالهای بهیزک (کبیسه) را نمایش دهد و بازه زمانی میان دو زمان را نیز شمارش و حساب کند.

دریافت نرم افزار از مدیافایر




alijam بازدید : 1351 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

شازم اپلیکیشینی است که به کمک آن می‌توانید مشخصات آهنگی که در مهمانی، رستوران و... می‌شنوید را پیدا کنید. شازم به کمک میکروفن موبایل به آهنگی که در حال پخش است گوش می‌کند و سپس با مقایسه‌ی آن با اطلاعات موجود در سرور شازم، مشخصات کامل آن آهنگ مانند نام خواننده، نام آهنگ، نام آلبوم و... را به شما نشان می‌دهد. علاوه بر آن شازم به شما لینک ویدیو آن آهنگ و یا خرید آن از آی‌تیونز را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شازم برای آهنگ‌های فارسی و ایرانی کار نمی‌کند و به همین دلیل تنها برای آهنگ‌های خارجی کاربرد دارد. شازم برای گوشی‌های آیفون، اندروید، ویندوز فون، نوکیا، تبلت و آی‌پاد اپلیکیشن دارد که می‌توانید بسته به گوشی موبایل خود نسخه‌ی مورد نظر را دانلود کنید. به تازگی نیز شازم اپلیکیشنی با نام شازم پلیر برای گوشی‌های آیفون منتشر کرده است که به کمک آن می‌توانید در هنگام گوش دادن به یک آهنگ، متن آن آهنگ را مشاهده کنید و در صورت تمایل در توییتر یا فیس‌بوک به اشتراک بگذارید.


برای دانلود نرم افزار مخصوص سیستم عامل موبایلتان به اینجا بروید

alijam بازدید : 857 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (2)

این روزها با رشد گوشی‌های هوشمند یا همان اسمارت فون‌ها امنیت در موبایل هم اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. به همین دلیل درگچساران کلیک این هفته در مورد امنیت در موبایل صحبت کرده‌ایم.

اولین نکته در امنیت موبایل این است که در هنگام وب‌گردی و ورود به وب‌سایت‌هایی مانند توییتر، فیس‌بوک و یا ایمیل‌تان که حاوی اطلاعات خصوصی شما است، از https استفاده کنید نه http؛ چون اگر از http استفاده کنید، افراد مختلف می‌توانند در بین راه، اطلاعات رد و بدل شده توسط شما را ببینند و آنها را بخوانند.

دومین نکته در امنیت موبایل این است که مراقب سیستم GPS موبایل‌تان باشید که ابزاری عالی برای رهگیری شما است! به همین دلیل اگر می‌خواهید که توسط موبایل‌تان رهگیری نشوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که باتری موبایل‌تان را بردارید و یا GPS آن را خاموش کنید.

سومین نکته در امنیت موبایل این است که همواره برای موبایل خود یک رمز عبور خوب و قوی انتخاب کنید. در پستهای گذشته‌ی گچساران کلیک در مورد رمز عبور خوب و مطمئن صحبت کرده‌ایم ودرپستهای بعدی با معرفی نر افزارهای دیگر و اموزش کار باانها سعی میکنیم بیشتر به این مقوله مهم بپردازیم.، هر چند که می‌توانید در دوره‌ی «مبانی امنیت در کامپیوتر و اینترنت» درسنامه شرکت کنید تا با ویژگی‌های یک رمز عبور خوب و قوی و همچنین امنیت در موبایل بیشتر آشنا شوید. برای این کار نیز تنها کافی است یک ایمیل به security1@darsnameh.com بزنید و برای اطلاع از دیگر دوره‌های درسنامه نیز می‌توانید یک ایمیل به help@darsnameh.com بزنید.

چهارمین و آخرین مورد در امنیت در موبایل این است که همواره یادتان باشد که قبل از انتشار یک عکس بر روی اینترنت (مثلا در فیس‌بوک یا توییتر) مشخصات مکانی آن عکس را حذف کنید چون اگر آن عکس را در خانه‌ی خود گرفته باشید، افراد دیگر می‌توانند به راحتی محل زندگی و آدرس خانه‌ی شما را پیدا کنند. اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنید، شما می‌توانید از نرم‌افزار Microsoft Pro Photo Tools استفاده کنید تا به کمک آن بتوانید مشخصات مکانی عکس خود را پاک کنید.

اگرعلاقه به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد امنیت در موبایل دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به قسمت امنیت و موبایل گچساران کلیک ،را درمنوی موضوعات برنامه بالای سایت سمت راست و همچنین وب‌سایت نگهبان یک سر بزنید.

alijam بازدید : 952 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (1)


 


کدهای پیشواز آلبوم تصمیم علی لهراسبی

پیشواز ایرانسل آهنگ بارون علی لهراسبی : ٣٣١٣٧۴٠

پیشواز ایرانسل آهنگ قلبم علی لهراسبی : ٣٣١٣٧٣٨

پیشواز ایرانسل آهنگ عطر نرگس علی لهراسبی : ٣٣١٣٧۴۴

پیشواز ایرانسل آهنگ رویا علی لهراسبی : ٣٣١٣٧۴٣

پیشواز ایرانسل آهنگ راه شمالی علی لهراسبی : ٣٣١٣٧۴٢

پیشواز ایرانسل آهنگ حرفای ناگفته علی لهراسبی : ٣٣١٣٧٣٣

پیشواز ایرانسل آهنگ چشمامو می بندم علی لهراسبی : ٣٣١٣٧٣٢

پیشواز ایرانسل آهنگ راهرو علی لهراسبی : ٣٣١٣٧٣٩

پیشواز ایرانسل آهنگ تصمیم علی لهراسبی : ٣٣١٣٧٣۶

پیشواز ایرانسل آهنگ بازم دوباره علی لهراسبی : ٣٣١٣٧٣٧

alijam بازدید : 3274 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (8)

امروز این پست گچساران ار98 رااختصاص داده ایم به نقشه جی پی اس شهرهای ایران عزیزمان انهم بافرمت جاوا وقابل نصب در اکثر گوشیهای موبایل.امیدواریم در ایام تعطیلات و مسافرت این نقشه های دقیق موجبات راحتی شما رو بهمراه داشته باشه.کاری جالب از پرتال تفریحی امپراتور


این پست مختص نقشه ی کلیه ی شهرهای ایران با کالیره ی دقیق و حجم کم و ا ز همه مهمتر ؛ جاوا بودن این نقشه ها و نصب برروی بیشتر گوشی های موبایل است.
شما جهت دانلود نقشه ی شهر خود ؛ تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید…

 

 

 

نقشه ی قوچان با حجم ۱٫۰۷ مگابایت

نقشه ی اهواز با حجم ۱٫۱۶ مگابایت

نقشه ی بندر انزلی با حجم ۲۳۴ کیلوبایت

نقشه ی بندر عباس با حجم ۱٫۶۴ مگابایت

نقشه ی بیرجند با حجم ۱٫۳۰ مگابایت

نقشه ی بجنورد با حجم ۱٫۳۶ مگابایت

نقشه ی بوشهر با حجم ۹۷۷ کیلوبایت

نقشه ی چناران با حجم ۷۷۰ کیلوبایت

نقشه ی دمشق با حجم ۷۹۲ کیلوبایت

نقشه ی اصفهان با حجم ۱٫۴۵ مگابایت

نقشه ی اسفراین با حجم ۱٫۵۶ مگابایت

نقشه ی قزوین با حجم ۲۷۵ کیلوبایت

نقشه ی گرگان با حجم ۹۳۴ کیلوبایت

نقشه ی ایلام با حجم ۱٫۸۰ مگابایت

نقشه ی کاشمر با حجم ۱ مگابایت

نقشه ی کرمان با حجم ۱٫۰۷ مگابایت

نقشه ی کیش با حجم ۱٫۶۵ مگابایت

نقشه ی لاهیجان با حجم ۲۰۸ کیلوبایت

نقشه ی نیشابور با حجم ۱٫۱۱ مگابایت

نقشه ی قم با حجم ۷۷۷ کیلوبایت

نقشه ی رشت با حجم ۷۶۷ کیلوبایت

نقشه ی سبزوار با حجم ۹۲۳ کیلوبایت

نقشه ی سمنان با حجم ۱٫۲۳ مگابایت

نقشه ی شیراز با حجم ۱٫۲۵ مگابایت

نقشه ی شیروان با حجم ۱٫۲۶ مگابایت

نقشه ی تبریز با حجم ۱٫۸۰ مگابایت

نقشه ی متروی تهران با حجم ۱۶۸ کیلوبایت

نقشه ی زنجان با حجم ۲۰۷ کیلوبایت

توجه : پسورد همه ی فایل ها www.emperatoor.org می باشد.

باتشکراز پرتال تفریحی امپراتور

alijam بازدید : 958 شنبه 20 اسفند 1390 نظرات (1)

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه

چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه

غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو

چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

 

 

اس ام اس چهارشنبه سوری جدید

خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 690
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,867
  • بازدید ماه : 22,577
  • بازدید سال : 165,665
  • بازدید کلی : 3,422,953
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner