loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 35745 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (18)

 

مقاله بایستی از نظر آیین نگارش و درست نویسی طبق اصولی باشد.

مقاله بایستی دارای عنوان(تیتر) متاسب و گویای محتوای مقاله باشد.

در صورتی که اصطلاحی یا مفهومی نیاز به توضیح دارد در بالای آن شماره گذاشته و متناسب با شماره، در پایان مقاله، تحت عنوان یادداشت ها، توضیح لازم آورده شود.

در پایان مقاله، فهرست الفبایی منابع مورد استفاده ارائه شود.

مقاله ها را با ذکر نام و نشانی دقیق خود، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس بفرستید.

همراه مقاله چکیده آن را در حداکثر 10 سطر به نحوی که حاوی نکات اصلی مطروحه در مقاله باشد ارسال کنید.

مقاله در نرم افزار word آماده و با فرمت RTF ذخیره شود.

فونت مورد استفاده صرفاً Times New Roman با شماره 14 باشد.

از درج هرگونه کاراکتر اضافی کادربندی و تزئین صفحه خودداری شود.

در صورت دارا بودن جدول و عکس به صورت جداگانه ارسال شود و با شماره گذاری بر روی عکس ها و در متن جایگاه جدول و یا عکس مشخص شود.

در صورت امکان عکس های تزئینی پیشنهادی خود را برای نوشته خود ارسال کنید.

گچساران کلیک  در ویرایش محتوایی و فنی مقالات آزاد است.

چنانچه مایل هستید مطالبتان بانام خودتان در گچساران کلیک قرار گیرد به اینجامراجعه نمایید(نویسنده میهمان) با مزایای ویژه!!!

alijam بازدید : 990 یکشنبه 15 شهریور 1394 نظرات (0)

جناب خان دوبلور می شود(برنامه خندوانه شنبه شب)

دانلود  خندوانه شنبه (1394/06/14) از گچساران کلیک

در برنامه خندوانه شنبه شب حسین عرفانی دوبلور با تجربه کشورمان میهمان این برنامه بود و طبق معمول جناب خان هم از این حرفه بی اطلاع نبود.

برای مشاهده و دانلود نسخه کامل و با کیفیت خندوانه شنبه شب با  میهمانی حسین عرفانی دوبلور با تجربه کشورمان میتونید به ادامه  این مطلب از" گچساران کلیک" مراجعه نمایید.

(برای اطلاع  کاربران مبتدی تر برای مشاهده صفحه ادامه مطلب برروی همین دکمه کوچک "ادامه مطلب در زیر هر پست کلیک نمایید تا صفحه  کامل مطلب باز شود و بتوانید  نسخه کامل کامل را مشاهده و دانلود نمایید.")

alijam بازدید : 413 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (5)

دانلود نرم افزار اندرویید گچساران کلیک

 

دانلود نرم افزار اندرویید گچساران کلیک

با سلام و احترام  خدمت کاربران عزیزگچساران کلیک 

کاربران عزیزی که مایلند با تلفن همراه و تبلت اندرویید خود  مطالب و پست و خبرهای سایت را دنبال نمایید ، براحتی و با استفاده از این اپ میتوانند بدونه نیاز به مراجعه به وبلاگ گچساران کلیک به همه پست ها و مطالب و آموزشها دسترسی داشته باشند.لطفا برای دانلود نرم افزار اندرویید گچساران کلیک به  صفحه مخصوص نرم افزار اندرویید گچساران کلیک مراجعه نمایید و یا از طربق لینک های زیر فایل فشرده حاوی برنامه را دانلود نمایید و پس از خارج کردن  نرم افزار از حالت فشرده اقدام به نصب نرم افزار (اپ) اندوریید گچساران کلیک برروی موبایل و تلبت های اندرویید خود نمایید.

دانلود اپلیکیشن اندرویید گچساران کلیک با لینک مستقیم وحجم4مگابات 

یا از طریق صفحه مخصوص اپ دانلود نمایید در اینجا

با تشکر

alijam بازدید : 765 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

با KeePass فقط به یک پسورد نیاز خواهید داشت+دانلودبرای همه سیستمها+نسخه پرتابل 

 

keepass-gachsaran.rzb.ir-screenshot-1

 

امروزه شما نیازمند بخاطرسپاری کلمات عبور زیادی هستید.شما نیاز دارید کلمات عبور سایتها، پسورد اکانت ftp، رمزعبور  اکانتهای ایمیل ،کاربری های عضویت در انجمن ها ،شبکه های اجتمایی و دهها و شاید صدها اکانت و کلمه عبور دیگر را ذخیره و حفظ نمایید تا در هرزمان که قصد ورود به این اکانتها را داشتید براحتی و با امنیت وارد آنها شوید.البته  شاید کاربران  مبتدی تر هم دیگر از یک پسورد برای همه یا اکثر  حسابهای کاربری خود  بدلایل امنیتی استفاده نکنند و حتی شاید نیاز به این باشد که هراز چندی رمزهای عبور هر حساب را تعویض نمایید.همه اینها به کنار ،حتی یادداشت کردن و بروز کردن همه ایناکانتها و پسوردها که در بیشتر  سرویسها مجبورید  کاراکترهای گوناگون و گاها طولانی هم  استفاده کنید،شاید کار حسته کننده ای باشد چه برسد به حفظ کردن همه آنها..!

keepass-gachsaran.rzb.ir-screenshot-2

در اینجاست که ضرورت استفاده از نرم افزهای  پسورد منیجیر بشدت احساس میشود.از جمله این نرم افزارها که برای این پست از وبلاگ "گچساران کلیک" برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم نرم افزار قدرتمند،کم حجم و خوشنام keepass میباشد.

نرم افزار keepass یک نرم افزار مدیریت رمز عبور رایگان (متن باز)  قدرتمند و کم حجم میباشد که در بین کاربران از محبوبیت و معروفیت بالایی برخوردار است.بوسیله نرم افزار کی پس میتوانید براحتی صدها و حتی هزاران رمز کاربری و پسورد هایتان را در یک دیتابیس رمزنگاری شده و قفل شده با یک پسورد قوی یا کلیک امنیتی مطمئن ذخیره و مدیریت نمایید و در صورت نیاز با یک کلیک از آنها  استفاده نمایید.دیگر نیازی به بخاطر سپردن پسوردهای طولانی و یا حتی ساختن و ذخیره آنها نخواهید داشت.نرم افزار  مدیریت پسورد keepass   حتی به شما امکان  ساخت رمزهای تصادفی و قدرتمند و غیرقابل حدس زدن را نیز میدهد.از رمز عبور و اکانتهای ورود  سیستم عامل تا نرم افزهای نصب شده در سیستمتان و سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتمایی و ایمیل غیره ... را براحتی چند کلیک در نرم افزار ذخیره سازید .امکان بازیافت و یا سرقت اطلاعات و پسوردهایتان در نرم افزار وجود ندارد چراکه با کلیدهای رمزنگاری قدرتمند و پیشرفه داده هایتان رمزنگاری میشود و حتی اگر احیانا  شخص یا هکری بتواند به دیتابیس شما دست یابد باز هم امکان باز کردن  پسورد آنرا نخواهد داشت و اگر بازهم بتوانند رمز آن را بشکنند، با داده ها یی بشدت رمزنگاری شده و نامفهوم مواجه خواهند شد که  بدونه کلیدی که فقط در اختیار شماست امکان بازیابی آنها وجود ندارد.پس با خیال راحت پسوردهایتان را به نرم افزار keepass  واگذار کنید. 

برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود این نرم افزار جالب وکاربردی به ادامه مطلب بروید...

نوشین -ط بازدید : 949 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (2)

فیلم آموزش css3 وhtml5 برای مبتدیان-دوره مقدماتی

فیلم آموزش css3 وhtml5 برای مبتدیان-دوره مقدماتی 

اگر علاقه مند به فراگیری برنامه نویسی html5 و css3 هستید میتوانید از این فیلم جدید استفاده نماییید.زبان فیلم انگلیسی میباشد اما مطمئنا  پس از دیدن  آموزش تصویری html5 وcss3 مقدماتی و اشنایی با ترفندها و اصول کار ،یادخواهید گرفت که کلا html5 وcss3 را از کجا و چگونه شروع نمایید.فیلم دارای کیفیت بسیار عالیست.در زیر لینک دانلود ان با فرمتهای مختلف نیز قرار داده میشود.دقت کنید این بخش اول و جدیدترین و مناسب ترین آموزش تصویری برای html5 و css3 میباشد .قسمت بعدی آن نیز تکمیل کننده آن است که در پست بعدی گچساران کلیک میتوانید مشاهده و دانلود نمایید

برای دانلود و مشاهده آموزش جدید و مقدماتی شروع با html5 و css3 به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکnooshin.t...   

 

 

 

 

 

 

alijam بازدید : 798 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (2)

دانلود مرورگر موزیلا برای آندرویید/Firefox Browser for Android  and maemo 

 دانلود مرورگ موزیلا برای آندروید آخرین ورژن

همین الان مرورگر  هوشمند تلفن همراه خود را دریافت کنید!

(Firefox Browser for Android  ) فایرفاکس برای آندروید یک  مرورگر وب رایگان تلفن همراه  است با امکانات بسیار و قدرت و انعطاف پذیری بالا از شرکت موزیلا که همگی با مرورگر معروف و محبوب ان (برای پی سی) آشنایی داریم. موزیلا فایرفاکس مرورگر اختصاصی  وسریع برای آندروید ،با کارکرد  آسان برای استفاده، و قابل تنظیم است، با ویژگیهای  امنیتی بخصوص در این ورژن و قدرتی که در مدیریت وبسایتها در اختیارتان قرار میدهد،واقعیت  این شعار شرکت سازنده را بهتر درک خواهید کرد که با موزیلا آندروید وب در دستان شماست..!
ویژگی های حفظ حریم خصوصی به شما کمک کند  تا در اینترنت  ایمن بمانید.
برخی ویژگیهای جدید در این مرورگر قدرتمند :
دسترسی سریع ، فهرست و جستجوی در وب
 سرعت بالا /بیشتراز سایر مرورگر های آندرویید(به گفته سازنده گان)
هوشمنددر زمینهنشانه ها و نگه داشتن سایت های مورد علاقه شما
پخش فیلم های  با فرمت پخش چه در تلفنهای همراه و چه با پشتیبانی از فلش و چه فیلمهای مخصوص  پی سی و...
برای مشاهده و دانلود آخرین ورژن مرورگر موزیلا فایر فاکس برای  تلفنهای آندرویید به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...
alijam بازدید : 593 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

انفجار بمب در ماراتون بوستون امریکا/فیلم

 

انفجار دو بمب در مسابقه دو ماراتون بوستون امریکا 3کشته و دهها زخمی برجای گذاشت.این انفجار درست در لحظه رسیدن دوندگان به خط پایان اتفاق افتاد و درست چند لحظه بعد انفجار دم نیز رخ داد.به گفته پلیس  اف بی آی یک بمب دیگر نیز در کتابخانه بوستون منفجر شد که تلفاتی در بر نداشت.بمب چهارم را قبل از انفجار ،پلیس خنثی کرد.در این فیلم  صحنه انفجار دو بمب رو مشاهده مینمایید.

تذکر: این فیلم حاوی صحنه هایست که ممکن است برخی افراد مناسب نباشد  

   

 

alijam بازدید : 1923 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (1)

گنجینه شعر فارسی در گنجور و ساغر+دانلود رایگان 

 

دانلود گنجور و ساغر

گچساران کلیک به نقل از هتل آی تی:

برای مرور و خواندن و استفاده از اشعار  ناب فارسی  میتوانید از گنجینه بزرگ شعر پارسی استفاده نمایید.این گنجینه حاصل تلاش یکی از هموطنان عزیزمان جناب آقای رضی میباشد و آنرا بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.با دانلود و استفاده از این دو نرم افزار  قادر خواهید بود تا علاوه بر مرور و مشاهده و استفاده از اشعار بیش از ۵۹ شاعر بنام ایرانی ،درباره خود شعرا نیز بدانید .نیازی نیست  که حتما در حال تحقیق باشید ویا به ادبیات و شعر علاقه داشته باشید ،چرا که  نیاز به یک دیتابیس و یا نرم افزار جامع اینچنینی در هر سیستمی محسوس میباشد.کافیست نرم افزار گنجور ویا ساغر را دانلود و نصب نمایید(برای هر سیستم عاملی) و براحتی در دنیای از اشعار ناب فارسی از شعرای بنام ،غوطه ور شوید.

برای دانلود و آشنایی بیشتر با نرم افزارهای گچنجور و ساغر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 989 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

راههاي حفظ امنيت تلفن‌ هوشمند یا همان اسمارت فون ها

 

جام جم آنلاين: هنگام استفاده از تلفن هاي هوشمند مراقب مهاجمان اينترنتي كه با شيوه هاي مختلف در كمين شما نشسته اند، باشيد از اين رو بايد با همان احتياطي كه از «رايانه» خود استفاده مي كنيد، براي تلفن هوشمند خود نيز آن را به كار ببريد.

به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين،از آيفون مشهور و محبوب گرفته تا جديدترين دستگاه اندرويد يا Blackberry، هر شخص در ميان اين دستگاه ها سعي مي کند زندگي آنلاين خود را حتي زماني که دور از خانه يا محل کار است، ادامه دهد.

راه هاي حمله مهاجمان اينترنتي به گوشي هاي هوشمند:


alijam بازدید : 1149 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (3)

تازه های امنیتی

نرم‌افزار جاسوسی تازه‌ای که از همه حرکات کاربر عکس می‌گیرد

image_gachsaranclick_amniat

کارشناسان امنیت وب ارتش آمریکا اپلیکیشینی را طراحی کردند که با رخنه به تلفن هوشمند کاربر،از اتاق و اسناد حساس کاربر عکس‌های سه‌بعدی گرفته و برای هکرها می‌فرستد. این نرم‌افزار موقعیت مکانی و زمانی کاربر را نیز ثبت می‌کند. کارشناسان امنیت سایبری ارتش آمریکا اعلام کردند با ساخت اپلیکیشنی با عنوان (Place Raider) که ویژه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند است، درصدد هشدار به کاربران هستند که نشان دهند سارقان آنلاین در آینده‌ی نزدیک با چه شیوه‌هایی به سراغ کاربران خواهند آمد. این افزونه می‌تواند به همه‌ی اطلاعات شخصی از ایمیل تا اطلاعات حساب بانکی کاربر دسترسی پیدا کند. این نرم‌افزار حتا می‌تواند از دوربین گوشی هوشمند، یک تصویر سه بعدی از همه‌ی اتاق‌های محل سکونت یا کار کاربران را تهیه کرده و در اختیار هکرها قرار دهد. هکرها با استفاده از تصاویر ارسالی از دوربین گوشی کاربر که به عنوان ابزار جاسوسی عمل می‌کند، می‌توانند محل اسناد و دارایی‌های گران‌بها در خانه را شناسایی کنند. کمیته‌ی ویژه‌ی امنیت سایبری ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا اعلام کرد که این افزونه را بر ۲۰ گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید امتحان کرده‌اند و دیده‌اند که با این افزونه می‌توان شماره‌های دقیق دسته چک کاربر را ضبط و ذخیره کرد. قابلیت تشخیص اشیا و اسناد حساس در محل کارشناسان امنیت وب ارتش آمریکا در توضیح این نرم‌افزار گفته‌اند که این اپلیکیشن قابلیت این را دارد که بر روی یک شی حساس در اتاق از جمله شماره تلفن، رمز عبور نوشته شده بر روی کاغذ یا برگه‌های مالی زوم کرده و متمرکز شود و از این اسناد عکس گرفته و به کامپیوتر هکر ارسال کند. رابرت تمپلمن، یکی از مهندسان ارتش آمریکا که عظو تیم طراحی این اپلیکیشن است، درباره‌ی قابلیت‌های این نرم‌افزار جاسوسی می‌گوید: «این نرم‌افزار به سرعت تشخیص می‌دهد که چه اشیایی در اتاق ممکن است حاوی اطلاعات محرمانه و مهم باشد و بلافاصله با استفاده از دوربین گوشی تلفن، عکس تهیه و برای هکرها ارسال می‌کند.» این نرم‌افزار جاسوسی همچنین از موقعیت جغرافیایی قربانی و حرکات وی در طول شبانه‌روز اطلاعات دقیقی برای هکرها می‌فرستد و هکرها با استفاده از این اطلاعات و تصاویر ارسالی می‌توانند به راحتی به محل کار یا خانه‌ی قربانی دستبرد بزنند. کارشناسان امنیت وب در ارتش آمریکا می‌گویند با طراحی این اپلیکیشن و امتحان آن می‌خواهند هشدار دهند که تلفن همراه هوشمند تا چه میزان قابلیت تبدیل به ابزار جاسوسی علیه خود کاربر را دارد و احتمال می‌دهند به زودی هکرها با پیشرفت‌های فن‌آوری، اپلیکیشن‌های مشابه‌ای را طراحی کنند. تمپلمن می‌گوید کاربران بسیاری از تلفن‌های هوشمند در آینده با نصب ساده‌ی یک اپلیکیشن، قربانی جاسوسی و دزدی‌های آنلاین خواهند شد. تمپلمن اعلام کرد که نرم‌افزار را فعلا روی گوشی‌های با سیستم عامل اندروید استفاده کرده‌اند. وی تاکید کرد که آن‌ها مشغول تحقیق روی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل آی او اس و ویندوز نیز هستند و این گوشی‌ها هم قربانی چنین جاسوسی‌های آنلاینی خواهند بود. 

alijam بازدید : 1993 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (2)


راهنمای جامع معرفی قابلیت‌ها و نحوه استفاده از بهترین برنامه یادداشت برداری
: Evernote

 

Evernote

آیا تا بحال شده که متنی را در سایت یا وبلاگی ببینید وقصد داشته باشید که قسمتی از متن بهمراه تصاویر یافیلم و... از ان صفحه یا وبسایت را کپی برداری ،ویرایش یا برای کسی ارسال کنید؟آیا همیشه کمبود یک دفترچه یاداشت قدرتمند و ساده و البته دائمی را برای خود احساس کرده اید که همیش متون ،تصاویر و مطالب مهم شما را برای همیشه  در جلوی دستتان نگاه دارد وحتی بعد از نصب ویندوز یا حتی سرقت  کامپیوتر واتفاقات دیگر  براحتی و از هردستگاهی(موبایل لپ تاپ و..)قابل دستیابی و نصب باشد؟باور کنید این یکی از مسائل مهمی بود که شخصا بارها و بارها به آن فکر کرده ام و انواع دفترچه یادداشت های  گوناگون را نیز را امتحان کرده ام ولی هیچکدام نتوانستند مطالب با "ارزش من" را که برخی از آنها نتیجه ساعت ها مطالعه و تحقیقاتم بودند را برایم نگاه دارند،مدتی پیش در وبسایت یکی از دوستان به مطلبی برخوردم که هم  پاسخ خودم را به بهترین شکل یافتم و هم جواب کاربرانیست که جندی پیش درخواست یک نرم افزار یادداشت برداری را از گچساران کلیک کرده بودند .پس اگر شما هم  با چنین مشکلی برخورد کرده اید و یا مایلید یک دفترچه یادداشت ساده و دائمی داشته  باشید که هم با  کامپیوتر و هم موبایل به آن دسترسی داشته باشید،پیشنهاد alijam...میکنم ، با ما همراهباشید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 نویسنده:  حسین ملک محمدی

برنامه Evernote به طور یقین یکی از برترین برنامه‌های یادداشت‌برداری است. با استفاده از Evernote می‌توانید هر آنچه در ذهن دارید را یادداشت کنید تا مجبور نباشید هیچگاه عبارت "ببخشید، فراموش کردم" را به خود یا دیگران بگویید. Evernote برروی پلت‌فرمهای مختلف از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها تا کامپیوتر و مرورگرهای مختلف وب، نصب می‌شود. در این مقاله به طور کامل به معرفی برنامه یادداشت‌برداری Evernote پرداخته و همه ترفند‌های استفاده از آن را آموزش خواهیم داد، با ما همراه باشید در ادامه مطلب...

alijam بازدید : 1180 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

 

دانلودکتاب ضیافت الهی برای موبایل جاوا

gachsaranclick-image

رمضان را دیجیتال تجربه کنید :کتاب ضیافت الهی یکی از کامل ترین کتاب ها در زمینه ی روزه است. این کتاب برای کلیه ی روزه داران پیشنهاد می شود. کتاب ضیافت الهی مطالب زیادی در رابطه با روزه در بر گرفته است که می توان به مطالبی مانند انواع بیماری ها و تاثیرات روزه، فلسفه و حکمت روزه و احادیث مربوطه، آداب و شرایط روزه دار، نظرات متخصصان در این زمینه، نکات تغذیه ای، برنامه های غذایی برای یک هفته، توصیه های غذایی، ورزش و افطار، روزه در ادیان و مطالبی که روزه دار بایستی از آن اطلاع داشته باشد اشاره کرد. این کتاب با فرمت جاوا و قابل نصب بر روی اکثر گوشی هاست و در زیر میتوانید یک نسخه از این کتاب الکترونیک را دانلود و درموبایلتان همیشه همراه داشته باشید.

 

دانلود کتاب ضیافت الهی با فرمت جاوابرای موبایل -لینک مستقیم از گچساران کلیکپ

دانلود کتاب ضیافت الهی با فرمت جاوا موبایل-دانلود از مدیافایر 

پسورد  www.gachsaranclick.tk

lمنبع: گچساران کلیک

gachsaranclick-alijam-logo

 

 

 

alijam بازدید : 1977 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (16)

 

افزونه های مفید و کاربردی مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس(بخش اول)

 

افزونه ها نرم افزارهای کمکی هستند که معمولا برای اضافه کردن یا تکمیل یک یا چند ویژگی به نرم افزارها اضافه میشوند.این افزونه ها را که معولا یا شرکت های سازنده نرم افزارها و بازیها درست میکنند مثل فتوشاپ ویا سایتهای  گوناگون ارائه دهنده  خدمات و محتوا ویا کاربران و برنامه نویسان مستقل برای نرم افزارهای اپن سورس  مثل کروم ،موزیلا فایرفاکس و یا تاندربورتو...این افزونه ها هم برای سازنده بعنوان راهی برای عرضه،معرفی و وتبلیغات و راحتی دسترسی کاربران به محصولات شان مفید است وهم برای کاربران که با نصب این افزونه ها این امکان رو دارند که در کنار انجام کارهای  دیگر،با یک کلیک برروی ایکون افزونه مورد نظر بتوانند به محتوای آن دست یابند.به عنوان مثال شما اگر به بازی و یا نرم افزاری خاصی احتیاج یا علاقه داشته باشید و مکرر مجبورید به محتوای مورد نظر دست یابید ،با نصب افزونه  مخصوص آن برنامه ،هم میتوانید به کارهای دیگرتان برسید و هم هرگاه نیاز داشتید تنها با فشردن یک کلیک  در مرورگرتان ،به محتوای مورد نظر دسترسی داشته باشید . البته بحث افزونه ها فقط مختص به مرورگرها نمیباشد و محتوای بسیازی را میتوان نام برد که برخی حتی پس از نصب و استفاده مستلزم نصب این افزونه های دوست داشتنی هستند مانند سیستم قدرتمند و محبوب وبلاگ نویسی و مدیریت محتوای ورد پرس ویا  نرم افزارهای  بزرگ کاربردی مانند فتوشاپ(پلاگین)و خیلی موارد دیگر.گچساران کلیکalijam

 

 

افزونه های مفید کروم و موزیلا

 افزونه برای مرورگرها فراوان است بخصوص مرورگرهای  محبوب موزیلا (که بیشتر بخاظر افزونه هایش محبوب است)ومرورگر گوگل کروم و که بسته به نوع کارایی و نیاز تان میتوانید از آنها استفاده نمایید .اما در این پست قصد داریم تا چند نمونه از این افزونه های دوست داشتنی که مفیدتراز بقیه میباشند را به شما کاربران عزیز گچساران کلیک معرفی نمایید پس با ما همراه باشید ،شاید که افزونه ای در این میان چشمتان را گرفت و شاید یکی از آنها دقیقا همانی باشد که مدتها دنبالش میبودید.

ابتدا تعدادی از افزونه های مرورگر گوگل کروم که در حالت آفلاین کاربرد دارند را به درخواست چندتن از دوستان و کاربران  عزیز گچساران کلیک معرفی مینماییم.اگر مرورگر کروم ندارید ،برای دانلود آخرین ورزن مرورگر کروم به اینجا بروید و یا از بالای همین سایت گچساران کلیک دانلود نمایید.

گچساران کلیک/افزونه های آفلاین کروم

1-پرندگان حشمگین :برای اجرای بازی پرندگان حشمگین در مرورگر کرومتان نیازتان به اینترنت ندارید هرچند که  متاسفانه مدتیست گوگل دسترسی از سرورهای ایران را بخاطر آنچه او تحریم ها علیه ایران می نامد،بسته است اما اگر شما هم مثل من  در مرورگر کرومتان آنهم بصورت افلاین بازی میکردید ،به هر طریقی بود و با هر ترفندی به صفحه مخصوص دست میافتید (لااقل برای بار اول) بهرحال ما معذفی میکنیم تا اگر کسی مایل بود  با یک سرچ کوچولو  ده ها روش برای دور زدن  و رفع محدودیت به این بازی را میتواند بیابد. با ما همراه باشید در ادامه مطلب تابادنیای از افزونه های مفید اشنا شوید...گچساران کلیکalijam...


...گچساران کلیکalijam...

امضاء  =گچساران کلیک

 

alijam بازدید : 1194 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (6)

10تکنیک برای تجربه بهتر گوش دادن به موسیقی

  موزیک گچساران کلیک

Music شاید شما هم به موسیقی علاقه‌ داشته باشید، اما در حال حاضر آنطور که باید و شاید از موسیقی لذت نمی‌برید. پوشه‌های درهم و برهم،برنامه‌های پخش‌کننده نامناسب، هدفون درب داغان و فایل‌هایی که به فرمت‌های گوناگون وجود دارند و هنوز به خوبی تبدیل نشده‌اند. این‌ها تنها برخی از موارد آزاردهنده در حین گوش دادن موسیقی هستند. در این مقاله سعی کرده‌ایم راه‌کارهایی را برای ارتقای این مهم ارائه نماییم؛



۱۰آلبوم‌های موسیقی‌تان را سر و سامان دهید 
اگر نتوانید موسیقی دلخواهتان را بیابید، گوش کردن به آن ناممکن می‌شود. کاربران سیستم مک و برنامه iTunes می‌توانند از برنامه Doug's AppleScript استفاده کنند. با وجودی که نتایج استفاده از این ابزار امید بخش است، اما بکار گرفتن آن کمی خسته کننده است. به کمک این ابزار می‌توانید موارد ناخواسته را حذف کرده و به راحتی به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان دسترسی داشته و آن‌ها را بشنوید. اگر هم کاربر ویندوز هستید صدها گزینه متفاوت دارید به عنوان مثال می‌توانید از نرم‌افزار Winamp به همراه Foobar۲۰۰۰و یا Media Monkey استفاده نمایید

۹از ویدیوهای زنده لذت ببرید 
می‌توانید هرجا که می‌روید با خود آهنگ‌های دلخواهتان را همراه داشته باشید، اما نکته ای که حائز اهمیت است آنکه گوش فرادادن به ویدیوهای زنده‌ی گروه موسیقی موردنظرتان لطف دیگری دارد. برای اطمینان از اینکه هیچ یک از این رویدادهای مهم هنری را از دست نمی‌دهید، کافی است از برنامه Songkick که برای سیستم عامل iOS و آندروید نوشته شده، استفاده کنید. این برنامه با توجه به آلبوم‌های موسیقی که دارید، گروه‌های هنری مورد علاقه‌تان را شناسایی کرده و برنامه‌های آن‌ها را به شما گوشزد می‌کند. Songkick به شما دریافتن کنسرت‌های پیش رو کمک شایانی می‌کند
موزیک گچساران کلیک
۸آهنگ‌هایتان را پیدا کنید 
پیدا کردن آهنگ‌های جدید از طریق ویدئوهای YouTube کار جذاب و جالبی است، اما در برخی از ویدیوها، موزیک‌هایی استفاده شده که ناشناخته هستند و یا هیچ نام و نشانی از آن در فیلم مربوطه وجود ندارد. پس بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موزیک آن به بخش نظرات سری بزنید و آن‌ها را بکاید تا شاید سر نخی از این آهنگ در آنجا باشد و بتوانید آن موزیک را از جای دیگری دانلود نمایید. همچنین می‌توانید از نرم‌افزارهایی چونShazam (اندروید، iOS) برای تشخیص موزیک استفاده نمایید

۷استفاده از سرویس‌های پخش موسیقی 
می‌توانید فایلهای متعددی را در یک پخش‌کننده موسیقی جای دهید، اما اگر نمی‌خواهید خود را به آن‌ها محدود نمایید، بهتر است از یک سرویس پخش موسیقی مانند Spotify یاRdio استفاده کنید. بدین ترتیب نه تنها به صدها آهنگ گوناگون دسترسی خواهید داشت، بلکه می‌توانید از این طریق با موسیقی‌های جدیدی نیز آشنا شوید

۶تهیه نسخه پشتیبان و همگام‌سازی آلبوم‌هایتان برای پخش در رایانه‌های گوناگون 
اگر از چندین رایانه استفاده می‌کنید، دسترسی به مجموعه آلبوم‌های موسیقی‌تان قدری دشوار می‌شود، بهترین راه حل برای این مورد چیست؟ همگامسازی! اگر می‌توانید فایل‌های کاری‌تان را همگام‌سازی نمایید؛ پس در همگام‌سازی پوشه‌های موسیقی نیز مشکلی نخواهید داشت. اگر از iTunes یا سایر پخش‌کننده‌های مشابه استفاده می‌کنید؛ قدری با مشکل روبرو خواهید شد. اما اگر می‌خواهید عملیات همگامسازی را به صورت محلی صورت دهید، می‌توانید از برنامه Cubby یا Media Rover استفاده کنید

مزیت همگامسازی آنلاین آن است که قادرید در همه جا به فایل‌های مورد نظرتان دسترسی بهینه داشته باشید، البته برای نیل به این مهم وجود اینترنت پر سرعت و پرداخت هزینه‌ای بابت مصرف پهنای باند نیز ضروری است؛ که گرچه ممکن است به جیب مبارک سنگین آید؛ اما به لذتش می‌ارزد. باما همراه باشید در ادامه مطلب شاید که تجربه  بعدی مان در این ضمینه بهتراز قبل شد...!گچساران کلیک

alijam بازدید : 1461 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (8)

سطح خود  از حفاظت را انتخاب کنید ،آنتی ویروس avast! دانلود آنتی ویروس آواست.دانلود رایگان امنیت..!

برای همه پلت فرمها 

انتی ویروس اواست گچساران کلیک

معمولا اینگونه باب شده است که برای معرفی و یا ارائه نرم افزاری (مخصوصا)دربین سایتها ووبلاگهای ایرانی ،ابتدا آن را برای ویندوز معرفی میکنیم و بعد برای محصولات  مک(سیستم عامل اپل) حتی در همین وبلاگ گچساران کلیک هم معمولا به همین روال بوده .خب این امر دلالیل خاص و منطقی  خودش رادارد یکی اینکه طبعا تعداد کاربران ویندوز  با مک قابل قیاس نیست 2اینکه برخی محصولات اختصاصی  فقط برای یک محصول هستند وبودند(لااقل تا امروز)و دلایل دیگر که از مبحث و زمان ما خارج میباشد.اما امروز مادر گچساران کلیک  بنا به دلایلی که چندموردش را درادمه خواهیم گفت ،ابتدا این محصول(نرم افزار امنیتی فوق)را ابرای سیستم عامل جذاب مک  گذاشته و سپس به معرفی آن برای سیستم عامل محبوب ویندوز میپردازیم.alijam

avast for mac gachsaranclick

 

 امنیت مسئله نیست که ما براحتی از آن بگذریم ،اینهمه هزینه میکنیم اینهمه دقت ،برای خروج از خانه اولین و آخرن کاری که حتی در لحظه اخر انجام میدهیم چک کردن اجاق گاز و برق وامنیت ورودی خانه میباشد.مخصوصا ما ایرانیها که به حریم خصوصیمان و حفظ چارچوبهای شخصی مان اهمیت ویژه ای میدهیم .اما متاسفانه بنا به دلایلی (شناخته شده و ناشناخته) اغلب ما (بازهم بیشتر ماکاربران ایرانی) علارغم حساسیت های که درمورد امنیت  حریم خصوصی و رایانه هایمان  درظاهر نشان میدهیم،اما در عمل به خواندن یکی دو مطلب آنهم شاید زمانی که برسر دوراهی انتخاب یک انتی ویروس(فقط) از  بسته های امنیتی ،اکتفا میکنیم..!رسانه ها و وبسایت ها و اکثر کسانی که در امر اطلاع رسانی و کلا در زمینه اینترنت و فناوری درکشور ما فعالیت میکنند درست است که همیشه تلاششان را کرده اند تا این مهم (حفظ امنیت در دنیای مجازی )را در بین کاربران ایرانی (که  بیشتر بخاطر محدودیت و دسترسی به بسته های کمک امنیتی )همیشه وسواس خاصی  در انتخاب آنتی ویروس ها(بسته های کمک امنیتی)دارند جا بیندازند ،اما باز هم به  دور شدن از مسئله مهم و حلقه مفقوده امنیت در دنیای مجازی به نحی ناخاسته کمک کرده اند.نمونه  این وسواس را میتوانید با یک جستجوی ساده در وب مشاهده مایید.گاه در  بحث های معرفی یک آنتی ویروس و یا وبسایت ها و انجمنها و شبکه های اجتمایی به امثال این جملات بر میخورید که  در ان بازار داغی برای حمایت از یک انتی ویروس و یا حتی رتبه بندی برخی از این  بسته های کمک امنیتی شکل رفته و برخی که شاید کمی مبتدی تر باشند چگونه در بین توانایی ها و ناتوانایی های  یک یا چند نرم افزار آنتی ویروس  گیر افتاده اند.که البته برخی از این  موارد حمایت و یا رد صلاحیت این آنی ویروسها(بسته های کمک امنیتی) که برخی ازکاربران در مورد یک انتی ویروس(بسته های کمک امنیتی) ذکر میکنند شاید به واقعیت نزدیکتر باشد و اینجاست که مسئله مهم و حلقه مفقوده در بحث امنیت سایبری خود را نشان میدهد..!کاربران تا وقتی که شناختی  از فضایی که در ان هستند و تقریبا جزء لاینفک زندگی امروزه همه ماست ،وهمینطور سخت افزار و نرم افزار و بخصوص  گجت ها وسیستم عامل نصب  شده برروی دستگاهای رابط وی با دنیای مجازی و کاربرد که این فضا و دستگاهها برای وی دارند ،نداشته باشد ،نمیتواند آنگونه که انتظار دارد ،واز حریم خصوصی خودش دفاع کند..!همان کاربرانی که تجربه شخصیشان از استفاده از  این بسته های امنیتی را با تعصب  خاصی در تایید یکی از این انتی ویروسها و رد  یک یا چند تای دیگر  بیان میکنند،اشاره مستقیم به همان حلقه مفقوده  کلمه مهم امنیت دارند.به نظر میایید مثلا در کشوری مثل ایران ما،عواملی مهم و ولی کمتر توجه شده ای در انتخاب  یک بسته امنیتی نقش بسزایی ایفا میکنند مثل استفاده وافر (فراوان و افراطی) از نرم افزارهای کرک شده بدونه اطلاع از اینکه آیا نرم افزار تقلیبیست و یا واقعی،ویا عدم اطلاع از سیستم  عاملی که با آن کار میکنیم و شناخت پیش نیازها ونیازهای سیستم عاملمان،نرم افزارهای نصب شده برروی آن(باتوجه به کاری که با آن انجام میدهیم)و نحوه  استفاده مان  از این گجت ها و دنیای مجازی ،شناخت نسبی از  بسته های امنیتی و نحوه کارکرد آنها،و مهمتراز همه عادات خود ما درهنگام استفاده از دستگاهها و دنیای مجازی و هرآنچه به آن مربوط میباشد،کاری که شاید دیگران بهتر و بیشتراز خود ما  به اهمیت ان  واقف اند مثل گوگل و ... شاید با یک مثال ساده اهمین آن را بهتر درک کنیم.مثلا  یک شرکت بزرگ امنیتی که  بزرگی ان به اندازه ایست که در هر  کشور تقریبا چند نمایندگی فروش و پشتیبانی دارد،واقعا آیا آنقدر بی در و پیکراست که کرک محصولاتش به این راحتی شکسته شود ؟به فرض هم که شکسته شد  والبته برخی  این کار را انجام میدهند اما این فقط یک سوی این جریان است و کار خاصی برای شما انجام نمیدهد.حال فرض کنیم که کرک و محصول  قفل شکسته(بدونه محدویت) را در ازای مبلقی  ویارایگان ،و به این وفور هم در اختیار کاربران قرار گرفت و عده زیادی هم از آن استفاده کردن ،به نظرشما بازهم ایا اینقدر بی خیال و بی درو پیکراست که هر روز آپدیت محصولش به این فراوانی و راحتی دراختیار استفاده کنندگان غیر مجاز قرار بگیرد؟ و ایا فقط به همین راحتی برای متخصصین و آزمایشگاه های  مجهزش  هزینه میکند و برای بازگشت سرمایه اش  کاری جز  همین  چند توصیه که برخی سودجویان  در هنگام فروش   قفل شکسته  این انتی ویروسها میکنند ،این شرکتهای بزرگ انجام نمیدهند؟وایا این ابر شرکت ها  فقط دست روی دست میگذارند که در هرماه ببینند که   از کدام سرور و کدام  سریال نامبرهای ماهانه  فعالیت  مشکوک دارند و بعد به بستن آن کفایت کنند؟ شرکتی مثل شرکت سازنده آنی ویروس نود32 آنقدر بزرگ است و آنقدر آزمایشگاه و متخصص  و بودجه دارد که  بتواند  تیم پشتیبانی و فروش به اندازه اینهمه هزینه کند تا  سرمایه اش  بازگردد وبرای این امر آنقدر مسمم است که به تازگی با برخی  شکرکتهای بزرگ و حتی گوگل و الکسا و کاسپرکی ،در این ضمینه فعالیتهای بزرگی را آغاز کرده اند.حتی خود گچساران کلیک هم بنا به درخواست های مکرر برخی کاربران و  از روی اعتماد و همکاری که با یکی از وبسایتهای بزرگ ایرانی ارائه کنند هفتگی آپدیت نود32 داشت،مدتی اقدام به ارائه اپدیتهای این  آنتی ویروس به صورت رایگان به کاربران میکرد و اگر سری به انمن و رتبه الکسا و البته امار سایت بزنید  با یک حساب سرانگشتی خواهید فهمید که حتی اگر به فرض هم کرک و آپدیت و انتی ویروس  واقعی هم  ارائه کنید بازهم  این کار شما چه پیامدهای  بدی برای شما (چه به عنوان ارائه کنند و چه بعنوان استفاده کننده)خواهد داشت.برای سایت ارائه کننده که ما نمیخواهیم نام سایت مورد نظر برده شود فقط به ذکر همین نکته کفایت میکنیم که در عرض 2روز آمار بازدید کننده گان گچساران کلیک از 4000 تا 5000 نفر به 500 تا 600 نفر رسید و بدتراز آن را هم میتوانید در الکسا  خودتان ببینید ..!البته  گچساران کلیک فقط  به سایت مورد نظر و صفحه  مخصوص ارئه اپدیت محصول مورد نظر لینک داده بود بازهم  خودمان به این این اعتراف میکنیم  که کار پسندیده ای نبود اما  بخاطر برخی مسائل این تصمیم گرفته شد و صددرصد مسئولیت را میپذیرم..! ولی با اقدامات بموقعه و رایزنی با نمایندگی این شرکت در تهران و ارسال برخی توضیحات به سایت و شرکت اصلی به موقع  مشکل مورد نظر  حل شد .اما مسئلی که کاربران استفاده کننده از این  محصول و به صورت غیر قانونی باید بدانند و بخصوص در این مدت اخیر اقدامات جدی هم شرکتهای سازنده این انتی ویروسها (ونه فقط نود)انجام داده اند،خطراتیست که شاید از خطر تقلبی بودن انتی ویروس بسیار بیشتر است..!و پیشنهاد میشود (کاربران مبتدی و عادی) در استفاده از این نوع  بسته های امنیتی که بعضا و با این همه سرعت   تولید ویروسها(آنهم بصورت روزانه وفراوان) ،درانتخاب خود دقت بیشتری داشته باشند و فقط به نصب  اپدیت همان بار اول انتی ویروس خود،که معمولا در مراکز نصب و تعویض سیستم عامل ،به شما پیشنهاد میشود  اکتفا ننمایید..در شرایط  حال حاضر و چنانچه به امنیت خود و سیستمتان و مخصوصا حریم خصوصیتان کمی اهمیت میدهید،با شناخت بهتر  عادات خودتان و سیستم عامل و گجتهایتان و همچنین کاربردی که اینها برای شما دارند،و کمی تحقیق و کنجکاوی ،مطمئنا میتوانید انتخابی بهتر و امنتر از حال حاضرتان داشته باشید.و صدالبته که  با صرف کمی هزینه این امر دوچندان میشود و لااقل خیالتان  از بابت  این مسائل و راحت تر میباشد.اما چنانچه به هر دلیل  نمیخواهید برای امنیتتان هزینه کنید و بخاطر گرانی برخی از این محصولات و قولی که قبلا به دوستان داده بودیم تصمیم گرفتیم با تست   سطحی برخی از این انتی ویروس(بسته های  کمک امنیتی) تحقیق ، این   نرم افزار های آنتی ویروس رایگان را معرفی و دراختیار کاربران (با لینک مستقیم و معرفی سایت سازنده)قرار دهیم (توجه: ملاک انتخاب بعداز حفط بیشتر امنیت وبخاطر سطح دسترسی و سرعت اتصال به اینترنت کاربران محترم گچسارانی،بیشتر حول محور حجم و توجه به مدت و اندازه آپدیت های این نرم افزارهای امنیتی(انتی ویروسها)بوده است و ترتیب معرفی  به هیچ وج رتبه بندی این آنتی ویوسها نیست..!اما سعی شده گزینه های بهتر   زودتر معرفی شوند...alijam                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    سطح خود  از حفاظت را انتخاب کنید ،آنتی ویروس avast! دانلود آنتی ویروس آواست،دانلود امنیت رایگان

                                                                       برای همه  ..!

 

avast for mac gachsaranclick

 

                                                                                                                                                                                                          

 

باماهمراه باشید درادامه مطلب...گچساران کلیک...

alijam بازدید : 1711 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (4)

دانلود آخرین ورژن آنتی ویروس آواست برای موبایل سیستم عامل آندروید


اواست انتی ویروس گچساران کلیک م.بایل

 

 

دانلود انتی ویروس avast! Mobile Security BETA برای گوشی های اندروید اوست یکی از بهترین انتیویروسهای دنیای کامپیوتر میباشد که به تازگی تصمیم بر ارائه یک انتی قوی روی سیستم عامل آندروید دارد واین کار را با نسخه بتا امنیت موبایل انجام داده است.  

لینک دانلود انتی ویروس اواست برای موبایل (آندروید)

alijam بازدید : 1075 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)
امنيت فايل‌هاي Dropbox در اندرويد
نرم‌افزار Dropbox در میان كاربران تلفن‌های همراه هوشمند بخصوص تلفن‌ها و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید از محبوبیت بسیاری برخوردار است. مهم‌ترین قابلیتی كه این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد، امكان ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای اختصاص یافته توسط این سرویس روی شبكه اینترنت و دسترسی به این اطلاعات از هر نقطه و در هر زمان است.

این قابلیت كه همیشه و هرجا به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید، بسیار خوب است ؛ اما وقتی تلفن همراه شما برای چند دقیقه نیز در اختیار فردی غیر از خودتان قرار بگیرد، احتمال سرقت اطلاعات محرمانه ذخیره شده شما در این نرم‌افزار وجود دارد. برای جلوگیری از این مشكل باید از اطلاعات ذخیره شده در این نرم‌افزار Dropbox محافظت كنید كه این محافظت نیز با رمزگذاری روی نرم‌افزار مربوط قابل انجام است.

1‌‌ـ‌ نرم‌افزار Dropbox را در دستگاه مجهز به سیستم‌عامل اندروید خود نصب كنید.

2‌‌ـ‌ با زدن كلید Menu، گزینه Settings را انتخاب كنید.

3‌‌ـ‌ در پنجره تنظیمات نرم‌افزار، علامت چك‌مارك مقابل عبارت Passcode lock را فعال كنید.

4‌‌ـ‌ به محض فعال كردن گزینه فوق، پنجره تنظیمات رمزعبور به شما نمایش داده می‌شود. در این مرحله باید روی Turn passcode on فشار دهید تا فعال شود.

5‌‌ـ‌ یك رمزعبور 4 رقمی را به‌دلخواه وارد كرده و در مرحله بعد نیز همان رمز را مجددا جهت تایید وارد كنید.

6‌‌ـ‌ پس از طی مراحل فوق، در صورتی‌كه تمامی مراحل بدرستی صورت گرفته باشد، پنجره‌ای با پیغام Passcode set به شما نمایش داده می‌شود.

7‌‌ـ‌ از این پس هرگاه نرم‌افزار Dropbox را اجرا كنید، برای دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در آن باید ابتدا رمزعبور را وارد كنید.

توجه: پس از فعال‌سازی رمزعبور، این امكان را دارید تا گزینه Erase data را نیز فعال كنید. با فعال‌سازی این گزینه در صورتی‌كه رمزعبور نرم‌افزار Dropbox برای 10 مرتبه اشتباه وارد شود، به‌طور خودكار همه اطلاعات ذخیره شده شما از این سرویس حذف می‌شود تا از سرقت احتمالی اطلاعات به‌واسطه حدس‌ها و تلاش‌های زیاد برای به‌دست آوردن رمزعبور جلوگیری شود.

alijam بازدید : 1439 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (1)

Untitled Document

اشكالات فونت نستعليق رفع شد!دانلود کنید

نسخه جدید فونت نستعلیق با رفع برخی اشکالات گذشته، در وب‌گاه دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی با آدرس www.scict.ir به صورت رایگان قابل دسترسی است.(برای راحتی کاربران گچساران کلیک تمام نرم افزارهای شورای اطلاع رسانی در پایان همین پست برای دانلود قرار داده شده است)
به گزارش واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، دکتر بهروز مینایی، معاون فنی دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه‌ای را با هدف گسترش استفاده از خط فارسی در نگارش‌های رایانه‌ای و پاسداشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق دانست و اظهار داشت: طرح تولید قلم نستعلیق رایانه‌ای چند سال گذشته در دستور کار این دبیرخانه قرار گرفت و با همکاری یکی از شرکت‌های خصوصی پیاده‌سازی و تولید شد و جهت استفاده عموم در وب‌گاه دبیرخانه قرار گرفت.
وی ادامه داد: خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده‌سازی و استفاده در ویراشگرهای متن مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند و ترکیب‌های ممکن، تنوع را بی‌شمار می‌نماید.
وی افزود: نسخه گذشته علی‌رغم استقبال فراوان کاربران و دانلود حدود 400 هزار نسخه از وب‌گاه دبیرخانه، دارای اشکالاتی بود که در نسخه جدید برخی از آن‌ها رفع شده است.
دکتر مینایی نسخه جدید را با امکان ایجاد کشیدگی جهت زیبایی با رعایت قواعد خط نستعلیق در نوشتار و همچنین رفع برخی اشکالات عدم انطباق با یونی‌کد دانست و تصریح کرد: نسخه جدید به تایید استاد خوش‌نویس امیراحمد فلسفی نیز رسیده است .
وی در پایان تصریح کرد: دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی با عرضه رایگان این فونت، گام نخست را در احیاء و بکارگیری فونت نستعلیق در محیط رایانه‌ای برداشته و امید است با کسب نظرات، مراتب ارتقاء، پیشرفت و فراگیر شدن خط فارسی در محیط رایانه فراهم شود






دریافت پیکره متنی قرآن کریم


دریافت فرهنگ طیفی


دریافت کد آندروید فارسی


   نرم افزار ویراستیار فارسی 


  فایل نرم افزار پورتال


نرم‌افزار نظارت والدین بر اینترنت (فیلترینگ خانگی)     دریافت راهنمای نصب


  فونت نیریزی


   فونت قرآن طه


  فونت نستعلیق 



گچساران کلیک...alijam...
alijam بازدید : 949 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (0)

افزونه هایی که باید داشت!افزونه‌هايي براي گوشي‌ها

افزونه‌هايي براي گوشي‌ها
همان‌طور كه مي‌دانيد مرورگر فايرفاكس براي گوشي‌هاي موبايل اندرويدي عرضه شده است.

اين مرورگر محبوب افزونه‌ها را با خود به‌صفحه‌هاي كوچك موبايل مي‌برد.

افزونه‌هاي موبايل فايرفاكس را مي‌توان از نشاني زير دريافت كرد:

http://www.mozilla.org/en-US/m/



گچساران کلیک...alijam...

alijam بازدید : 993 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

گوناگون ما کاربردی

پیشنهاد گچساران کلیک برای آیفون و اندروید شما:

 در این پست از گچساران کلیک برای آیفون و اندرویدیها ،اپلیکیشن‌های زیر را معرفی کردیم:

 ES File Explorer: به کمک این اپلیکیشن رایگان که مخصوص گوشی‌های اندروید است، می‌توانید از راه دور به کامپیوتر خود وصل شوید و فایل‌های داخل آن را به راحتی مدیریت کنید.

iFiles: کارکرد این اپلیکیشن مانند ES File Explorer است با این تفاوت که مخصوص گوشی‌های آیفون است و برای استفاده از آن باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

تجربه کنید..!

نرم افزار های مفید آیفون و اندروید+گوگل درایو

 گوگل درایو: گوگل درایو سرویس جدید گوگل است که شما به کمک آن می‌توانید فایل‌های مختلف خود را در آن قرار دهید و در هر مکان و زمانی که به آنها نیاز داشتید، تنها با داشتن یک خط اینترنت و وصل شده به حساب گوگل درایو خود، به آنها دسترسی داشته باشید. گوگل درایو را می‌توان سرویس مشابه‌ی دراپ باکس دانست که امکان آپلود هر گونه فایل مانند ویدیو، عکس، گوگل داکس، پی‌دی‌اف و... در آن وجود دارد. اگر نمی‌دانید گوگل داکس چیست و علاقه به یادگیری آن دارید، می‌توانید در دوره‌ی گوگل داکس درسنامه شرکت کنید. برای این کار تنها کافی است یک ایمیل خالی به googledocs@darsnameh.com بزنید.

 Sky View/ Sky Map: اگر علاقه به ستاره‌شناسی و آسمان در شب دارید، اپلیکیشن Sky View و Sky Map بدرد کار شما می‌خورند. به کمک این اپلیکیشن‌ها که Sky View برای گوشی‌های آیفون و Sky Map برای گوشی‌های اندروید است، شما می‌توانید به راحتی و سادگی هر چه تمام‌تر و با گرفتن گوشی هوشمندتان به سمت آسمان، ستاره‌های مختلف در آسمان را به صورت مجازی و همراه با اطلاعات مختلف مشاهده کنید. به عنوان مثال شما به کمک این اپلیکیشن می‌توانید اسم هر ستاره، فاصله‌اش از زمین و... را مشاهده کنید. (دانلود نسخه آیفون- دانلود نسخه اندروید)

 زنگوله: زنگوله اپلیکیشنی رایگان برای گوشی‌های آیفون است که برای کودکان طراحی شده است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به مجموعه‌ای مختلف و جذاب از شعرها و داستان‌های کوتاه برای کودکان دسترسی پیدا کنید و این داستان‌ها را با صدای خودتان برای کودکان بخوانید و یا به کمک این اپلیکیشن به داستان‌ها و شعرها گوش کنید. علاوه بر این، به کمک این اپلیکیشن می‌توانید از طریق فروشگاه آن، داستان‌ها و شعرهای جدید را خریداری کنید.

 Instacanv.as: اگر شما از کاربران اپلیکیشن اینستگرام هستید و علاقه به چاپ عکس‌های خودتان و یا دیگران بر روی بوم‌های نقاشی سیاه و سفید رنگ دارید، به کمک وب‌سایت اینستاکنوس می‌توانید این کار را انجام دهید. 


دانلود iAidsoft نرم افزار ی ساده و در عین حال قدرتمند برای ویندوزجهت  بازیابی فایلهای از دست رفته شده .با این نرم افزار قدرتمند و کم حجم دیگر نگران فایلهای پاک شده حتی از سطل آشغال   ویندوزتان هم نباشید.بازیابی فایلهای پاک شده فرمت شده پارتیشنها و درایوها حتی با گذشت زمان زیاد از پاک شدن فایل،از تعدادی از ویژگیهای این نرم افزار میباشد .تا استفاده نکنید از راحتی کارو درعین حال قدرت بسیار نسبت به حجم کم آن مطلع نخواهید شد.در پستهای اینده حتما تعدادی اط نرم افزاد سرآمد بازیابی اطلاعات را بهمراه آموزشهای انها در یک یا 2 پست در گچساران کلیک قرار خواهیم داد .

alijam بازدید : 985 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

بررسي ويژگي‌هاي سيستم‌هاي عامل‌ تلفن همراه
حکمرانان رقابت مي‌کنند
هرچند اين روزها به نظر مي‌رسد كه آيفون‌ها و اندرويدها همه جا هستند، اما هنوز بيشتر مردم ترجيح مي‌دهند از تلفن‌هاي ساده‌تر استفاده كنند. انتخاب درست يك تلفن‌ هوشمند مي‌تواند هم از نظر مالي و هم از نظر كاربردي بسيار مهم باشد.

قدم اول تصميم‌گيري، درباره‌ سيستم عاملي است كه شما آن را ترجيح مي‌دهيد. اگر شما مي‌خواستيد يك رايانه شخصي انتخاب كنيد گزينه‌ها فقط PC يا Mac بود؛ اما براي تلفن هوشمند گزينه‌هاي بيشتري وجود دارد؛ اندرويد، آيفون، بلك‌بري و ويندوز‌فون.

گام اول، گام مهمي است زيرا تاثير قابل توجهي بر مدلي كه شما انتخاب مي‌كنيد، دارد. تصميم‌گيري شتابزده موجب مي‌شود شما تلفني را خريداري كنيد كه نه‌تنها نيازهايتان را برطرف نمي‌كند بلكه امكانات آن نيزبراي شما بلااستفاده است.

باماهمراه باشید درادامه مطلب...alijam 

alijam بازدید : 1235 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

آیا به گجت‌هایی که اندازه صفحه نمایششان حدودا بیشتر از ۴٫۸ اینچ و کمتر از ۷ اینچ باشد، نیاز داریم؟

در این محدوده، تا همین چند وقت پیش، یک خلأ نسبی وجود داشت، گوشی‌سازها و کاربران احساس می‌کردند که حمل گوشی بزرگ‌تر از ۴٫۸ اینچ عملا برایشان مشکل است و ساختن تبلتی کمتر از ۷ اینچ هم به صلاح نبود.

اما شرکت‌های بزرگ کره‌ای سامسونگ و ال‌جی تصمیم گرفته‌اند که با شهامت این خلأ را پرکنند و به کاری دست بزنند که کمتر شرکتی شهامت آن را داشته است.

از آنجا که گجت‌هایی در این اندازه را واقعا نه می‌شود گوشی به حساب آورد و نه تبلت، بعضی اصطلاح فبلت PHABLET را از ترکیب نام این دو ابداع کرده‌اند، تا اصطلاح مناسبی برای اشاره به گجت‌هایی در این محدوده داشته باشند.

فبلت‌ها بیشتر به کار آن دسته ار کاربران می‌آیند که بودجه محدودی دارند و مردد هستند که از بین تبلت یا گوشی، کدام یک را تهیه کنند. این دسته از کاربران می‌توانند با فبلت‌ها، طعم استفاده از هر دو وسیله، را تا اندازه‌ای بچشند.

مشهورترین نام بازار در زمینه فبلت، بی‌گمان گلکسی نوت سامسونگ است، سامسونگ به خصوص در دو سال اخیر نشان داده است که ذائقه کاربران جهانی -ونه فقط سلیقه کاربران کشورهای غربی- را به خوبی می‌شناسد و می‌داند چه چیزهایی برای آنها اهمیت دارد، به همین خاطر است که گلکسی نوت در بازار جهانی و بازار ایران با موفقیت نسبی روبرو بوده است. اما شرکت ال‌جی هم که تلاش دارد سهم خود را از بازار کسب کند به دنبال سامسونگ، «اپتیموس وو» optimus vu را معرفی کرده است.

در این پست گلکسی نوت را با اپتیموس وو مقایسه می‌کنم،پس با گچساران کلیک همراه باشید در ادامه مطلب...alijam

alijam بازدید : 14000 دوشنبه 28 فروردین 1391 نظرات (1)

دریافت صدای بی سیم پلیس و آتش نشانی در آندروید با Scanner Radio Pro 


دریافت صدای بی سیم پلیس و آتش نشانی در آندروید با Scanner Radio Pro v3.5

توسط این نرم افزار آندروید جالب می توانید به صدای گزارشات بیش از 2900 ایستگاه پلیس و ایستگاه آتش نشانی ، رادیوهای آب و هوا و رادیوهای آماتور در سراسر دنیا گوش فرا دهید.

امکانات :
-    اضافه کردن پویشگرها در لیست مخصوص برای دسترسی سریع
-    مشاهده پویشگرهایی که در نزدیگی شما قرار دارند و با قابلیت رده بندی بر اساس مسافت از شما
-    مشاهده 50 پویشگر برتر که بیشتری شنونده ها را دارند که در هر 5 دقیقه این لیست آپدیت می شود
-    مشاهده لیست اسکنرهای جدید
-    مرور دایرکتوری خوراک پویشگرها بر اساس مکان یا سبک
-    تنظیم هشدارها برای مواقعی که تعداد زیادی از افراد به یک پویشگر گوش فرار می دهند که معمولا در این صورت اتفاق خاصی افتاده است
-    اضافه کردن ویجت پویشگر رادیو یا ایجاد میانبر به صفحه اول گوشی شما برای دسترسی راحت تر
-    اضافه کردن میانبر پویگشر محبوب به صفحه اصلی گوشی 
همچنین در این نسخه امکانات زیر را مشاهده خواهید کرد :
-    حذف تمامی تبلیغات از نرم افزار
-    امکان تخصیص زمان برای مواقعی که می خواهید هشدار شنونده ها را دریافت کنید
-    امکان نصب هشدار شنونده ها برای پویشگرهایی که از نظر مکانی نزدیک شما هستند
-    دکمه احرای برترین دایرکتوری ها
-    امکان گوش دادن به آرشیو صوتی تا 30 روز گذشته در صورت داشتن اشتراک در RadioReference.com
-    و ...

 


گوش دادن به صدای بی سیم آندروید دانلود فایل (با لینک مستقیم)

گوش دادن به صدای بی سیم آندروید دانلود فایل (غیر مستقیم - ازگچساران کلیک)

گوش دادن به صدای بی سیم آندروید 1 MB

گوش دادن به صدای بی سیم آندروید رمز: www.p30day.com


 منبع  p30day

تست و ترمیم لینک دانلود گچساران کلیک

alijam بازدید : 1067 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

چگونه مرورگر اپرا را امن تر کنیم

سطح بندی مطلب: 
مقدماتی

استفاده از مرورگر اپرا به جای اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس از همان ابتدای کار فواید امنیتی مطمئنی را نصیب  یک کاربر معمولی می‌کند. این مقاله راه‌هایی را برای افزایش ضریب امنیتی اپرا ارائه می‌دهد.

مقدمه
موضوع حفظ امنیت یک مرورگر وب مهمتر از آن چیزی است که بیشتر کاربران فکر می‌کنند. اشتباه رایجی که وجود دارد این است که یک آنتی‌ویروس را نیروی دفاعی منلسبی بدانیم که برای مقابله با بدافزارهای متنوع و شایع در اینترنت کافی است. یک آنتی‌ویروس جلوی ویروسی که وارد سیستم شده است را می‌گیرد و از پخش شدن آن یا آسیب زدن به سیستم جلوگیری می‌کند. به هرحال این یک راه درمان است، کما اینکه در امثال و حِکم هم هست که پیشگیری بهتر از درمان است.

تعداد مرورگرهایی که در کدشان ضعف‌های امنیتی دارند کم هستند؛ ضعف‌هایی که ممکن است به نفع هکرها تمام شوند.  خوشبختانه اپرا جزو انها نیست اما هنوز در برابر اسپای‌ورها آسیب‌پذیر است. باگ‌ها (ایرادات نرم افزاری) هم می‌توانند به یک مرورگر صدمه بزنند.

ویژگی‌های امنیتی درونی اپرا...

alijam بازدید : 1854 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (2)

بسیاری ازما با درآپ باکس معروف و آن 2/5 گیگ فضای رایگان که برای ذخیره اطلاعات شخصیمان در اختیار میگذارد،آشنا هستیم.اما هستند دوستان و کاربرانی که نه با درآپ باکس آشنایند و نه با ذخیره سازی ابری.پس جزو هرگروه که هستید با این پست  از گچساران کلیک همراه باشید تا در بخش اول ،آندسته ازدوستان را که با واژه ذخیره سازی ابری(تحت وب)و سردمدار ان یعنی دراپ باکس آشنایی ندارند را با این واژه  کلیدی در دنیای مجازی امروز،آشنا کنیم و در بخش دوم از این پست،کاربران را با نحوه افزایش (رایگان) از 2/5 گیگ تا 16 گیگ فضایی که دراپ باکس دراختیارمان قرار میدهد ،آشنا سازیم.alijam

بخش اول:دراپ باکس چیست؟


“تا بحال شده آرزو کنید یک کیف  جادویی داشتید که می شد همه ی وسایلتون رو بذارید توش؟”

فکر کنم این روزها با وجود این همه وسیله های جانبی و ضروری که لازم است همیشه همراهتان باشد  جمله بالا برای همه آشنا باشد.

مثلا شما وقتی از خانه بیرون می روید همیشه لازم می دانید که کلید. تلفن همراه . کیف پول و … را همراه خود داشته باشید و گاها ممکن است یکی را از قلم بی اندازید و در طول روز با مشکل مواجه شوید. اینجاست که آرزو می کردید که

کیفی داشتید که همه اینها همیشه درون آن بود.

در مورد فایل های کامپیوترتان چطور؟

حتما همیشه برای انتقال فایل از کامپیوترتان به کامپیوتر دیگر در محل کار یا لپ تاپ از فلش یا سی دی استفاده می کنید.

و بار ها  پیش آمده یک فایل را فراموش کنید و ….

alijam بازدید : 1203 پنجشنبه 17 فروردین 1391 نظرات (1)

نرم افزار های زیادی وجود دارند (مانند برنامه ی Team Viewer) که این امکان را فراهم می آورند تا بتوان یک رایانه را از راه دور کنترل کرد. منتها بحث امروز ما کمی متفاوت تر است نسبت به برنامه های متداول امروزی. اجازه بدهید تا با یک مثال قضیه را برایتان روشن کنم.

فرض کنید که خانه ی یکی از دوستان خود هستید، ناگهان متوجه می شوید که فراموش کرده اید تا فایل مهمی را از رایانه ی خود به همراه بیاورید، در عین حال شخصی نیز در خانه ی شما نیست در این زمان است که آرزو می کنید ای کاش می توانستید بدون دردسر، به رایانه خود متصل شده و فایل مذبور را بردارید. به کمک برنامه هایی مانند Team Viewer می توانید اینکار را انجام دهید. اما اینگونه برنامه ها دو مشکل اصلی دارند. اول اینکه برای کار کردن با نرم افزار نیازمند دو شخص می باشیم (نه یک نفر) و دوم اینکه برنامه مورد استفاده باید بروی هر دو سیستم نصب شده باشد (که این مسئله کار را کمی مشکل می کند) اما حال راه حل چیست؟

alijam بازدید : 1367 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (17)
مجموعه دوم کتابهای عیدانه گچساران کلیک ،رمان ،داستان وبیشتر از اینها..

چندکیلوبایت پی دی اف مهمان ما باشید در گچساران کلیک،با مهیجترین و محبوبترین رمانها و داستانهای دنیا.
با افتخار در این پست از گچساران کلیک بیش از بیست کتاب از معروفترین رمانهای دنیا را برای شما کاربران عزیز اماده کرده ایم تا در این ایام تعطیلات بخصوص نیمه دوم که تب  و هیجان مهمانی و مسافرت کمتر شده است،وشاید مجالی بیشتر برای مطالعه فراهم باشد،شما عزیزان بتوانید با راحتی و اسایش بیشتر،به مطالعه کتب مورد علاقه یتان بپردازید.alijam

برای دانلود کتاب و رمان مورد علاقیتان برروی نام ان کلیک نمایید.
توجه:پسورد همه فایلها    www.gachsaran.r98.ir








برای مشاهده و دانلود کتابهای نفیس بیشتر لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
alijam بازدید : 1059 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

خداحافظي با اندرويد ماركت
گوگل فروشگاه اندرويد خود را مي‌بندد تا سيستمي مشابه با آيتونز با عنوان Google Play راه‌اندازي كند. گوگل اميدوار است با انجام اين كار، كتاب الكترونيك، فيلم و موسيقي بيشتري بفروشد.

كاربران تلفن‌ها و تبلـت‌هاي اندرويدي براي كار با اين فروشگاه جديد به آموزش خاصي نيازي ندارند. پيشرفتي كه گوگل با طراحي مجدد اين فروشگاه به آن رسيده، معرفي ساده‌تر و بهتر نرم‌افزارهاي جديد است.

گوگل اميدوار است با الگوبرداري از سيستم فروشگاه‌هاي اپل بتواند موفقيت بهتري براي خود كسب كند. اپل از سال 2008 تاكـنون بيـــش از 25 ميليارد نرم‌افزار فروخته است. اين در حالي است كه اندرويد ماركت تنها به 13 ميليارد نرم‌افزار رضايت داده است.

با ديدن فروشگاه Google Play مي‌توانيم مطمئن باشيم گوگل قدم مطمئن‌تري برداشته است. در بخش‌هاي بزرگ و رنگارنگ سمت چپ موسيقي، كتاب‌ها، فيلم‌ها و نرم‌افزارهاي اندرويد معرفي مي‌شود. همچنين در طراحي كلي اين وب‌سايت از فضاي سفيد بيشتري استفاده شده است تا محيط را دوستانه‌تر كند.

هدف نهايي اين وب‌سايت، سوق‌دادن بيشتر كاربران به سمت بستر اندرويد است. هرچند گوگل مي‌كوشد نشان دهد ديگر صرفا يك موتور جستجو نيست و به ‌عنوان منبع توزيع محتواي ديجيتال خودش را معرفي كرده است.

alijam بازدید : 1231 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

موبايل‌هايي عنکبوتي
انتخاب نرم‌افزار‌های برنامه‌نویسی برای تلفن‌هاي همراه کار بسیار دشواری است، زيرا تنوع این مدل از اپلیکیشن‌ها به قدري است كه شما نمی‌توانید به آسانی یکی از آنها را انتخاب کنید. این‌که کد خاصی وجود داشته باشد و بتوان برنامه‌ای با آن نوشت که با تمام سیستم‌هاي‌عامل‌ سازگار باشد، فرضی غیرقابل باور و غیرممکن به نظر می‌رسد؛ چرا که در حال حاضر موبایل‌های مختلف دارای انواع متفاوتی از برنامه‌های کدنویسی است و یعنی هیچ برنامه واحد و مناسبی برای همه ‌آنها وجود ندارد.

 خوشبختانه تیم بسیار ماهری از برنامه‌نویسان در حال نوشتن کد‌هایی واحد برای تمامی‌موبایل‌ها هستند. این گروه بیشتر روي تغییرات برای قسمت برنامه‌های موبایل در محیط اینترنت تمركز كرده است. به همین منظور در اینجا به بررسی تعدادی از این برنامه‌ها که برای موبایل‌ها تغییرات بسیار زیادی ایجاد خواهد کرد، می‌پردازیم:

alijam بازدید : 1548 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (0)

برنامه های نمایه پاسخ سریع یا Quick Response code 

دریافت نرم افزار ها خواندن و تولید نمایه برای دستگاه های تلفن همراه و رایانه

برنامه های اسکن QR-Code مربوط به تلفن های همراه (گوشی می بایست به دوربین حداقل 2 مگاپیکسل مجهز باشد):

اگر برای دانلود برنامه ها مشکل داشتید به اینجا مراجعه کنید


 سیمبیان - Symbian

  KaywaS60 (سری s)

  UpCodeS60 (سری s)

  UpCodeSymbian3




 آندروید - Android

  Barcode-Scanner-v3.6

دریافت از لینک منبع:  QR Droid - Apps on Android Market




جاوا - Java

 KaywaReader (پیشنهاد ما)
  UpcodeJava



 اپل- Apple

دریافت از لینک منبع:   QR Reader for iPhone



 ویندوز موبایل - Windows

دریافت ازلینک منبع:   در حال ساخت(درصورت ساخت فورا در سایت کجساران کلیک قرار داده خواهد شد)



بلک بری - Blackberry

دریافت از لینک منبع:   QR Code Scanner Pro - Free




برنامه های رایانه:


 نرم افزار ByteScout BarCode Reader جهت خواندن و رمز گشایی انواع بارکد ها از جمله QRCode


 دریافت نرم افزار با حجم 1.3 مگابایت


  فایل آموزش این نرم افزار به زبان فارسی


 افزونه MW6 QRCode ActiveX-office جهت تولید QRCode در برنامه های Word و Excel و Access


 دریافت افزونه با حجم 1.2 مگابایت

 از فایل های نمونه در محل نصب برنامه استفاده کنید.


 افزونه QRCode برای مرورگر فایرفاکس



 افزونه QRCode برای مرورگر گوگل کروم


اگر برای دانلود برنامه ها مشکل داشتید به اینجا مراجعه کنید

دیگر منابع جهت دریافت و اطلاع)



QR-Code Reader & Software - Mobile Barcodes


Download QR Code Software

QRCodeReader library

Adobe AIR

alijam بازدید : 1631 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (1)

دریافت اوقات شرعي شهرها با تلفن همراه


مسافران نوروزي مشترک همراه اول در سراسر کشور مي توانند اوقات شرعي شهرهاي مختلف را از طريق ارسال يک پيامک دريافت کنند.
مشترکان همراه اول مي توانند براي کسب اطلاع از اوقات شرعي شهري که در آن به سر مي برند، پيش شماره تلفن آن شهر را (مانند تهران: ۰۲۱) به شماره ۸۹۳۰ ارسال کنند تا ليست اوقات شرعي آن شهر، به تلفن همراه شان ارسال شود.

اين اطلاعات شامل تاريخ، اذان صبح، طلوع آفتاب، اذان ظهر، غروب آفتاب، اذان مغرب و نيمه شب شرعي شهري است که کد پيش شماره آن به شماره مزبور ارسال شده است.

همچنين مشترکان اپراتور ايرانسل نيز مي توانند برای دريافت اوقات شرعي برخي مراکز استاني، کد مخصوص مربوط به هر شهر در سامانه ايرانسل را به شماره ۲۰۲۰ پيامک کنند.
همه پیامک هايی که به شماره ۲۰۲۰ ارسال می شوند رایگان بوده و هیچ هزینه ای نخواهد داشت.

کدهای اوقات شرعی مراکز استان ها:
۱۰۰ تهران
۱۰۱ مشهد
۱۰۳ کرج
۱۰۴ تبریز
۱۰۵ اهواز
۱۰۶ اصفهان
۱۰۷ قم
۱۰۸ ارومیه
۱۰۹ کرمانشاه
۱۱۰ همدان
۱۱۱ شیراز
۱۱۲ گرگان
۱۱۳ یزد
۱۱۴ اراک
۱۱۵ ساری
۱۱۶ رشت

alijam بازدید : 1440 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

موزيک ويدیو جدید و زيبای شهرام معصوميان به نام خجالت ميکشم از عشق با سه کيفيت ... 



دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی  mp4-92mb


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت متوسط  wmv-21mb


دانلود موزیک ویدیو قابل اجرا در تلفن همرا  3gp-5mb


alijam بازدید : 1064 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)


چگونه لپ تاپ دزیده شده خود را ردیابی کنیم

سطح بندی مطلب: 
مقدماتی

یک لپ تاپ برای صاحبش کاربردهای متفاوتی دارد، می تواند یک مرکز سرگرمی و بازی باشد، درگاهی برای دسترسی به وب و اینترنت و یا ابزاری برای انجام کارها و پروژه های مختلف در داخل و خارج از خانه. از اینها که بگذریم لپ تاپ ها انصافاً یک سخت افزار گران قیمت محسوب می شوند و هیچکس دوست ندارد این سخت افزار گرانقیمت را از او به سرقت ببرند. ‏


مسلماً بهتر است قبل از هر چیز مراقب باشیم تا کسی لپ تاپمان را سرقت نکند ولی اگر این اتفاق افتاد چه باید کرد؟ می توانیم در مقابل احتمال دزدیده شدن آمادگی داشته باشیم و در صورتی که لپ تاپمان به سرقت رفت آنرا ردیابی کنیم. یک مجموعهء نرم افزاری با نام...

alijam بازدید : 792 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (1)

 محافظ از اندروید در مقابل بد افزارها

سطح بندی مطلب: 
مقدماتی

 

هنوز بر سر اینکه موبایل ها و به خصوص اسمارت فون ها به نرم افزارهای امنیتی نیاز دارند یا خیر میان کارشناسان امنیت بحث و اختلاف نظر است و نمی توان با قاطعیت اعلام نتیجه کرد. اما سیستم عامل اندروید امروزه هدف بسیاری از بدافزارهای آسیب زننده و خطرناک قرار گرفته است . بنابراین یک اپلیکیشن ضد بدافزار چیزی است که تقریبا همه دارندگان تلفن های اندرویدی باید بر روی دستگاه های شان نصب کنند. یکی از بهترین برنامه های ضد بدافزار برای این سیستم عامل، Lookout Mobile Security است.

lookout.png

Lookout Mobile Security یا دیده بان امنیت موبایل، در نسخه های رایگان و غیر رایگان عرضه می گردد و شما بسته به نیازتان می توانید به استفاده از آن بپردازید. با استفاده از این برنامه می توانید ...

alijam بازدید : 1315 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

گر به دنبال کلمات باستانی فارسی هستید، نرم‌افزار پارسیبان بدرد شما می‌خورد. شما به کمک این نرم‌افزار می‌توانید واژه‌های باستانی در زبان فارسی را پیدا کنید. این نرم‌افزار را می‌توانید بر روی ویندوز، اندروید و یا گوشی‌هایی که با جاوا کار می‌کنند نصب کنید.

دریافت نرم افزار پارسی را پاس بداریم برای گوشی های جاوا نگارش 1.0

نَرم‌اَفزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم  تَوانمندترین نَرم‌اَفزار در زمینِه‌ی پرورش وَ نِگهداری از فرهنگِ ایران زمین اَست . این نَرم‌اَفزار به شُما بَرایِ پالایِشِ نوشته‌های پارسی وَ پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شُما کُمک می‌کُند .

گارش جاوای این نرم افزار بسیار مَرزبسته تر و محدودتر از نگارش ویندوز آن می‌باشد. در این نگارش تنها ابزار برابرسازی واژگان بیگانه به پارسی فراهم گشته است.

دریافت نرم افزار از مدیافایر


دریافت نرم افزار پارسی را پاس بداریم برای آندروید نگارش 1.0

نَرم‌اَفزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم  تَوانمندترین نَرم‌اَفزار در زمینِه‌ی پرورش وَ نِگهداری از فرهنگِ ایران زمین اَست . این نَرم‌اَفزار به شُما بَرایِ پالایِشِ نوشته‌های پارسی وَ پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شُما کُمک می‌کُند

نگارش آندروید این نرم افزار بسیار مَرزبسته تر و محدودتر از نگارش ویندوز آن می‌باشد. در این نگارش تنها ابزار برابرسازی واژگان بیگانه به پارسی فراهم گشته است.

دریافت نرم افزار از مدیافایر




دریافت نرم افزار پارسی را پاس بداریم برای ویندوز نگارش 3.0 (اسپند 1390)

نَرم‌اَفزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم  تَوانمندترین نَرم‌اَفزار در زمینِه‌ی پرورش وَ نِگهداری از فرهنگِ ایران زمین اَست . این نَرم‌اَفزار به شُما بَرایِ پالایِشِ نوشته‌های پارسی وَ پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شُما کُمک می‌کُند 

در این نگارش بهبودهای فراوانی در زمینه های گوناگون بوده است:
-بهبود در زمینه پالایشگر نوشته با شتاب بیش از 100 برابر در سنجش با نگارش پیشین
-شاهنامه فردوسی و جستجوی بسیار پیشرفته
-بخش به روزرسانی ها دشواری هایی داشت که زدوده شد
-بخش افزونه ها بهبود یافت
-برگه کلید پارسی و آواهای نوین
-بخش گزینه ها بسیار گسترده تر شد
-پیش از آغاز نرم افزار شما توانایی گزینش این را دارید که کدام ابزار بارگزاری شود
-و ده ها نارسایی زذوده شده...


ابزارهای کنونی:

شاهنامه فردوسی
فرهنگ واژه فارسی به پارسی با بیش از 12000 سرواژه
پینگلیش به پارسی
استان‌ها به پارسی 
سالنامه آریایی و ابزار برگردانی سالنامه‌های گوناگون به یکدیگر
نویسنده‌ی پارسی میخی
پالایشگر نوشته
نام‌های ایرانی در دو بخش دخترانه و پسرانه
آزمون
دانستنی‌ها
توانمندی افزودن واژه‌های دلخواه به واژه‌نامه 
برگه کلید پارسی 
برابرساز پرشتاب

دریافت نرم افزار از مدیافایر


دریافت نرم افزار سالنامه فرهنگی برای ویندوز نگارش 3.0

نَرم‌اَفزار سالنامه فرهنگی ابزاری است برای کار کردن با سالنامه های گوناگون ایرانی و آریایی. سالنامه هایی همچون سالنامه خورشیدی و سالنامه آریایی که بر پایه فرمان آزادی کوروش بزرگ است. این سالنامه فراخورهای ویژه هر روز را نمایش داده و در پوسته های زیبا و نمایه های دلپسند پیشکش شده است

از دیگر ابزارهای این نرم افزار میتوان از توانایی دگرسازی سالنامه های گوناگون به یکدیگر یاد کرد. این نرم افزار میتواند سالنامه های آریایی, خورشید, زرتشتی و میلاتی(ترسایی) را به یکدیگر دیگرسازی و تبدیل نماید.این نرم افزار همچنین میتواند سالهای بهیزک (کبیسه) را نمایش دهد و بازه زمانی میان دو زمان را نیز شمارش و حساب کند.

دریافت نرم افزار از مدیافایر




alijam بازدید : 1351 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

شازم اپلیکیشینی است که به کمک آن می‌توانید مشخصات آهنگی که در مهمانی، رستوران و... می‌شنوید را پیدا کنید. شازم به کمک میکروفن موبایل به آهنگی که در حال پخش است گوش می‌کند و سپس با مقایسه‌ی آن با اطلاعات موجود در سرور شازم، مشخصات کامل آن آهنگ مانند نام خواننده، نام آهنگ، نام آلبوم و... را به شما نشان می‌دهد. علاوه بر آن شازم به شما لینک ویدیو آن آهنگ و یا خرید آن از آی‌تیونز را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شازم برای آهنگ‌های فارسی و ایرانی کار نمی‌کند و به همین دلیل تنها برای آهنگ‌های خارجی کاربرد دارد. شازم برای گوشی‌های آیفون، اندروید، ویندوز فون، نوکیا، تبلت و آی‌پاد اپلیکیشن دارد که می‌توانید بسته به گوشی موبایل خود نسخه‌ی مورد نظر را دانلود کنید. به تازگی نیز شازم اپلیکیشنی با نام شازم پلیر برای گوشی‌های آیفون منتشر کرده است که به کمک آن می‌توانید در هنگام گوش دادن به یک آهنگ، متن آن آهنگ را مشاهده کنید و در صورت تمایل در توییتر یا فیس‌بوک به اشتراک بگذارید.


برای دانلود نرم افزار مخصوص سیستم عامل موبایلتان به اینجا بروید

alijam بازدید : 857 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (2)

این روزها با رشد گوشی‌های هوشمند یا همان اسمارت فون‌ها امنیت در موبایل هم اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. به همین دلیل درگچساران کلیک این هفته در مورد امنیت در موبایل صحبت کرده‌ایم.

اولین نکته در امنیت موبایل این است که در هنگام وب‌گردی و ورود به وب‌سایت‌هایی مانند توییتر، فیس‌بوک و یا ایمیل‌تان که حاوی اطلاعات خصوصی شما است، از https استفاده کنید نه http؛ چون اگر از http استفاده کنید، افراد مختلف می‌توانند در بین راه، اطلاعات رد و بدل شده توسط شما را ببینند و آنها را بخوانند.

دومین نکته در امنیت موبایل این است که مراقب سیستم GPS موبایل‌تان باشید که ابزاری عالی برای رهگیری شما است! به همین دلیل اگر می‌خواهید که توسط موبایل‌تان رهگیری نشوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که باتری موبایل‌تان را بردارید و یا GPS آن را خاموش کنید.

سومین نکته در امنیت موبایل این است که همواره برای موبایل خود یک رمز عبور خوب و قوی انتخاب کنید. در پستهای گذشته‌ی گچساران کلیک در مورد رمز عبور خوب و مطمئن صحبت کرده‌ایم ودرپستهای بعدی با معرفی نر افزارهای دیگر و اموزش کار باانها سعی میکنیم بیشتر به این مقوله مهم بپردازیم.، هر چند که می‌توانید در دوره‌ی «مبانی امنیت در کامپیوتر و اینترنت» درسنامه شرکت کنید تا با ویژگی‌های یک رمز عبور خوب و قوی و همچنین امنیت در موبایل بیشتر آشنا شوید. برای این کار نیز تنها کافی است یک ایمیل به security1@darsnameh.com بزنید و برای اطلاع از دیگر دوره‌های درسنامه نیز می‌توانید یک ایمیل به help@darsnameh.com بزنید.

چهارمین و آخرین مورد در امنیت در موبایل این است که همواره یادتان باشد که قبل از انتشار یک عکس بر روی اینترنت (مثلا در فیس‌بوک یا توییتر) مشخصات مکانی آن عکس را حذف کنید چون اگر آن عکس را در خانه‌ی خود گرفته باشید، افراد دیگر می‌توانند به راحتی محل زندگی و آدرس خانه‌ی شما را پیدا کنند. اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنید، شما می‌توانید از نرم‌افزار Microsoft Pro Photo Tools استفاده کنید تا به کمک آن بتوانید مشخصات مکانی عکس خود را پاک کنید.

اگرعلاقه به داشتن اطلاعات بیشتر در مورد امنیت در موبایل دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به قسمت امنیت و موبایل گچساران کلیک ،را درمنوی موضوعات برنامه بالای سایت سمت راست و همچنین وب‌سایت نگهبان یک سر بزنید.

خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 322
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 706
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,883
  • بازدید ماه : 22,593
  • بازدید سال : 165,681
  • بازدید کلی : 3,422,969
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner