loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 567 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (2)

کاربران عزیز گچسارانی و هم استانی برای استخدام در شغل مورد نظر خود از این پس میتوانید با عضویت در خبرنامه گچساران کلیک ویا مراجعه به وبلاگ وانجمن خبرهای جدید و بروز استخدامی در گچساران و استان را مستقیما و سریعتراز هرجای دیگر دریافت نمایید.

استخدام در گچساران

برای اطلاعات بیشتر به سایت لاله زار گشت (کاریابی مجید) و یا شماره تلفن 09174221623  جناب آقای خلیلی پور تماس حاصل نمایید و از شرایط جدید استخدام در گچساران و شهرستانهای اطراف  اطلاع حاصل نمایید.ضمنا برای ترتیب اثر در کارشما با ذکر نام وبلاگ گچساران کلیک از مزایای ویژه نیز برخوردارشوید.

استخدامی جدید در گچساران :

1-آشپزباسابقه کار در پیتزافرشی (وارد به کار تهیه پیتزا) با حقوق ومزایای خوب در گچساران

2-راننده جرثقیل با گواهینامه پایه یک-استخدام در یکی از ادارات گچساران-باحقوق و مزایای مناسب و استثنایی

3-دو نفر استادکار جوشکار لوله و استیل-مسلط به کار-با حقوق ومزایای خوب در گچساران

لطفا به سایت (www.lalezargasht.com)مراجعه کنید

و یا مستقیما با شماره حاج خلیلی پور (کاریابی مجید)   09174221623  تماس بگیرید وبا ذکر نام گچساران کلیک از مزایای ترتیب اثر برخوردار شوید.

قابل توجه کارجویان وجوانان گچسارانی و هم استانی: از این پس موقعیت های شغلی واقعی و مناسب از طریق وبلاگ گچسارات کلیک،سایت شرکت لاله زار گشت و انجمن گچساران کلیک به اطلاع خواهد رسید.با عضویت در خبرنامه گچساران کلیک و یا ارسال در خواست ومدارک خود به ادرس ایمیل زیر منتظر شغل مناسب خود باشید.

 

alijam بازدید : 1380 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (2)

دانلود رایگان کامپایلرها وابزار مترجم برای برنامه نویسان

Free Compilers and Interpreters for Programmers

دانلود رایگان کامپایلرها وابزار مترجم برای برنامه نویسان

 

علی جمشیدی فر

 

برنامه نویسان کامپیوتر معمولا برای برنامه نویسی از یک یا چند زبان برنامه نویسی برای ساخت نرم افزار یا برنامه های خود استفاده میکنند.از بحث سطح بالا یا پایین بودن  و یا معرفی هریک از این زبانها و همچنین تاریخ پیدایش هریک از آنها که بگذریم ،برای تفسیر یا ترجمه برنامه های نوشته شده به هریک از زبانها به زبان قابل فهم برای ماشین (کامپیوتر) باید از مفسر یا مترجم مخصوص هریک از  این زبانها استفاده شود.این فرایند که معمولا در هر زبان بازبان دیگر متفاوت است.مثلا در زبان سی پلاس پلاس این فرایند از تولید کد تا کامپایل و ... معمولا ۶مرحه است:

 

از این رو و به منطور هرچه بهتر و سریعتر کردن برنامه نویسی برخی شرکت ها و سازمانها با ایجاد محیط یکپارچه توسعه نرم‌افزار یا همان( IDE) یا  ( Integrated Development Environment) همه موارد را مثل ویرایشگر ُمترجمُ دیباگر و مفسر و... را در یک محیط (نرم افزار ) روانه بازار کردند تا کار برنامه نویسی در این محیط ها ساده تر شود.در این میان برخی از زبانها هم که خود دارای کتابخانه های خاص خود بودند با ادغام این ابزارها با هم و ترکیب مراحل  IDE و یا محیط های توسعه یکپارچه مخصوص خود تولید وعرضع کردند.

البته بخاطر وجود کامپایلرهای متعدد و گوناگون شاید کار انتخاب برای بیشتر کاربران و نیز جستجو در اینترنت کمی سخت شده باشد چرا که گاه برای برخی زبانها آنقدر ابزار و کتابخانه و ویرایشگر وجود دارد که شاید برخی از کاربران (بخصوص  برنامه نویسان تازه کار تر را دچار سردرگمی کند)

به همین منطور در این پست از وبلاگ گچساران کلیک تعدادی از مترجم ها و کامپایلرهای رایگان و معروف تر را برای کاربران عزیز و برنامه نویسان آماده کرده ایم مه میتوانید از لینک های زیر دانلود نمایید.

توجه نمایید که لینک های معرفی شده برای زبانهای برنامه نویسی مثل C ، C + +، جاوا ، پاسکال ، پایتون، زبان اسمبلی ، PHP، Ruby و چارچوب دات نت میباشد که کاربران عزیز میتوانند با انتخاب زبان مورد نظر خود ُیکی از کامپایلرها و ابزارهای معرفی شده را دانلود و نصب نمایند.

چنانچه علاقه به یادگیری برنامه نویسی برای کامپیوترُطراحی استاندارد سایت با کدنویسی و همچنین طراحی و ساخت بازی هستید میتوانید با عضویت در خبرنامه گچساران کلیک منتظر پست های بعدی ما باشید چرا که آموزش ها و خبر های خوشی برای دوستان و علاقه مندان خواهیم داشت...

برای دانلود و همچنین مشاهده پست لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 1513 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (2)

دنیایی از تمهای زیبا وجدید ماکروسافت برای ویندوز+دانلود رایگان

نقش خاطره  ماکروسافت برروی دسکتاپ 

 

اسکرین شات از تمهای زیبا -گچساران کلیک

 

در اینجا و برای این پست از وبلاگ گچساران کلیک دنیای از تمهای زیبا و جدید ماکروسافت برای ویندوز را برای کاربران عزیز گچساران کلیک تداریک دیده ایم.این تمها اکثر جدید میباشند و بصورت "پک های" اوریجینال  برای ویندوز بسته بندی شده اند.حجم تمها بسیار کم میباشد.تمها از سایت سازنده ویندوز یعنی ماکروسافت و طبق اسانداردهای ویندوز بوده وبرای اکثر خانواده ویندوز کاربرد دارد و قابل استفاده میباشد. تمها در ضمینه های مختلف از ماشین تا آرت و نقاشی دیجیتال گرفته تا تم فیلهای محبوب و معروف هالیوود و حتی بازیهای رایانه ای و...را شامل میشود.مطمئنا برای هر سلیقه ای تم های زیبا در این مجموعه یافت خواهد شد..برای دانلودهر تم ( them ) کافیست به آدرس زیر مراجعه نمایید و برروی  قسمت دانلود ( download) پایین هر پک تم کلیک نمایید تا تم مورد نظر(بسته تم مورد نظر)برروی کامپیوترتان ذخیره شود،سپس برای اجرای  مجموعه تمها کافیست برروی آن دوبار کلیک نمایید تا بصورت استاندارد برروی سیستم تان نصب و اجرا شوند.تم ها پس از نصب به محل سایر تمها در ویندوز محلق میشوند و از آنجا قابل تغییر میباشند.ضمنا از گزینه های سمت چپ صفحه دانلود تمها میتوانید سایر مضامین و رنگها را نیز انتخاب نمایید.

برای دانلود و مشاهده تمهای فوق العاده زیبا و جدید ماکروسافت (دانلود گروهی) به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 2817 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (5)

محبوبترین ادیتورها برای کدنویسی بزبان سی پلاس پلاس 

علی جمشیدی فر

5 the best ide and comiler c++  

وقتی که پای ادیتور یا همان ای دی ای برای کد نویسی بمیان میاید ،به عقیده برخی تصمیم گیری  کمی شخصی و سلیقه ای میشود .یعنی باید دید هر شخص یا برنامه نویس با چه ادیتور یا ای دی ای   برای کار کردن راحت تراست. که البته اینهم میتواند مهم باشه اما به نظر حرفه ای ها و برنامه نویسان با تجربه بخصوص در زبانهایی مثل سی پلاس پلاس یا سی استفاده از یک محیط  توسعه یا ای دی ای  معمولی شاید برای ابتدای کار  یادگیری  یا ابه اصطلاح  کاربر مبتدی تر گزینه خوبی باشد اما مطمعنا برای پروژه های حرفه ای تر و جدی تر یا بزرگ حتما باید یک محیط یا ای دی ای (کامپایلر) مناسب و مطمئن انتخاب کرد تا در میانه راه  به مشکل برنخوریم.

برای زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس که یک زبان قدرتمند و بسیار معتبر در ساخت و توسعه نرم افزهاست،هم مانند سایر زبان های برنامه نویسی محیط ها و آی دی ای های متفاوتی در سطوح مختلف ساخته شده که برخی از انها مانند محیط توسعه ماکروسافت" ویژوال استودیو" بسیار معتبر و و مورد استفاده هستند و برخی از اونها هم با وجود حجم کم و رایگان بودن،بازهم در سطوح مختلف و توسط افراد با تجربه های مختلف مورد استفاده قرار میگریند.

در زبان سی پلاس پلاس علاه بر یک ادیتور که کدها رو در اون نوشته و ویرایش میکنیم،باید از یک کامپایلر نیز برای تبدیل کدهای نوشته شده،به زبان ماشین استفاده کنیم.از ایروست که برخی کاربران تازه کار شاید در انتخاب و استفاده از  ای دی ای و ادیتور مناسب دچار کمی سردرگمی شوند.اگر  به زبان سی پلاس پلاس علاقه مندید و یا در  فکر یادگیری این زبان سطح بالا هستید و لی در انتخاب یک ای دی ای (محیط کد نویسی) دچار تردید شده اید،پیشنهاد میکنم با ما همراه شوید در اد امه این مطلب از "گچساران کیک" تا به معرفی 5 ادیتور (ای دی ای) برتر برای زبان سی پلاس پلاس بپردازیم

برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب  مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 8495 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (3)

بهترین ادیتور برای برنامه نویسی بزبان پایتون چیست؟best ide for python

بهترین ادیتور برای برنامه نویسی بزبان پایتون چیست؟best ide for python

پایتون (به انگلیسی: Python)‏ یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خَودو فان روسوم (به هلندی: Guido van Rossum)‏ در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد.

فلسفهٔ ایجاد آن تاکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. یک کار غیر معمول که در طراحی این زبان انجام گرفته استفاده از فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلوک‌های مختلف کد است.

پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند.

این زبان از زبان‌های برنامه نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شی‌گرا است که در ویژگی‌ها با زبانهای تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.                                          برای مشاهده ادامه و دانلود رایگان ادیتورهای  مخصوص پایتون بهمراه کتب و فیلمهای آموزشی به ادامه مطلب بروید...

 

 

alijam بازدید : 1452 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (8)

مکتب خونه اولین آکادمی حرفه ای آنلاین فارسی

یادبگیرید و یاد بدهید!

 maktabkhone/academy

مکتب خونه یک آکادمی آنلاین رایگان بزبان فارسی میباشد.در مکتب خونه میتوانید  سر کلاس درس اساتید  مطرح از دانشگاه های تراز اول کشور و خارج از کشور بنشینید.دروسی که در مکتب خانه ارائه میشود   توسط طیف وسیعی از کاربران  اعم از اساتید و دانشجویان در کلاس درس بصورت تصویری و با کیفیت نسبتا خوب ضبط شده و در اختیار کاربران بصورت کاملا رایگان ارائه میشود. حس خیلی خوبیست که یک سایت یا بهتر بگوییم یک آکادمی آنلاین کاملا فارسی  به صورا رایگان و بدونه هیچ زحمتی برای  کاربران از هر رشته ای،دروس  تخصصی را از  سر کلاس درس دانشگاه های مطرح و تراز اولی مثل صنعتی شریف آماده میکنند و کاربر براحتی  میتواند آنها را مشاهده و با هر کیفیتی  دانلود نمایید.ویدیوها با ترتیب خوبی و باتوجه به زمان مناسب شان(تقریبا با تاخییر کوتاهی از زمان ارائه شان در دانشگاه) در سایت قرار داده میشوند.سایت محیطی  تقریبا ساده دارد که کمتر احتمال گم شدن در آن وجود دارد.رشته های تحت پوشش مکتب خونه  از هر نوع رشته ای میباشد و همینکه در حال افزایش میباشد خود خبر خوبیست.طیف وسیعی از رشته ها و دانشگاهها  با مکتب خونه همکاری میکنند.از رشته های آمار و احتمال مهندسی ،مکانیک کوانتیک تا انواع مهندسی و رشته های برنامه نویسی و الکترونیک و بسیاری زشته های دیگر.

نکته مهم و متمایز کننده مکتب خونه با سایتها و خدمات آنلاین مشابه فارسی (که تعدادشان بسیار بسیار کم میباشد متاسفانه) مانند  درس نامه و کلاس درس در اینست که ،مکتب خونه  با طیف وسیعی از دانشگاهها و اساتید و کاربران و آکادمی های آنلاین که بصورت تخصصی در این ضمینه کار میکنند،همکار است و از انها در پیش برد اهداف خود و برای بالا بردن سطح آموزش آنلاین استفاده میکند.

مطمئنا در هر رشته ای که درس بخوانید،در هر دانشگاهی و یا حتی اگر هم رشته ای را بصورت آکادمیک دنبال نکنید،این یک فرصت بسیار عالی و کم نظیر برای  درس خواندن در رشته مورد علاقه تان با بالاترین کیفیت ها و استاند اردهای روز کشور و حتی دنیاست.نشستن پای درس اساتید و دانشگاههای بزرگی چون دانشگاه صنعتی شرف و دانشگاه اصفهان،خان آکادمی و... فرصتی نیست که در هرزمان و برای  هر شخصی اتفاق بیافتد.لااقل برای خود من که هم دانشجوی برنامه نویسی هستم  و هم بصورت حرفه ای سعی در بالابردن سطح دانشم در این رشته دارم،مشاهده و دانلود  فیلمهای رشته برنامه نویسی امسال  دانشگاه صنعتی شریف با استاد محمد صالحه از اساتید بنام این رشته و دارای چندین مدال طلا المپیادهای مختلف در رشته کامپیوتر و سابقه و شهرت فراوان،یک آرزو ست که میتوانم بگوییم به واقعیت پیوسته. 

برای مشاهده نسخه کامل این مطلب و اشنایی بیشتر با سایت بسیار مفید مکتب خونه به ادامه مطلب از گچساران کلیک بروید...

alijam بازدید : 7395 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (3)

صدها قالب زیبا و کاربردی برای مجموعه نرم افزارهای آفیس2013

 

صدها قالب زیبا و کاربردی برای مجموعه نرم افزارهای آفیس2013   free tem for office 2013  gachsaran.rzb.ir   free tem for office2013 gachsaran.rzb.ir

اگر نگوییم همه،لااقل اکثر کاربران با مجموعه نرم افزارهای اداری ماکروسافت یعنی office اشنا هستند.البته  و متاسفانه این اشنایی گاها فقط در سطح ابتدایی میباشد ،در صورتی که هر یک از ما روزانه و یا بصورت مداوم سروکارمان با این نرم افزهاست.افرادی  با تمرکزو وقت گذاشتن برای فراگیری تخصصی  برخی نرم افزهای مجموعه آفیس مانند ورد(word) پاورپوینت(powepoint) و اوتلوک (outlook) و غیره  توانسته اند  حتی  علاوه بر تدریس این  ابزار کاربردی و فر اگیر،بصورت تخصصی  و حرفه ای  در این ضمینه ها شاغل و مشغول بکار شوند.امروزه  یادگیری و آشنایی با این نرم افزارها در کنار علوم پایه کامپیوتری ،بصورت یک اصل مهم در جذب نیرو ی کار وحتی سیاست های  جدب نیروی کار در بیشتر ادارات و شرکتها شده است.. در  وبلاگ گچساران کلیک  آموزشهای تصویری و متنی و... فراوانی درباره  مجموعه نرم افزارهای آفیس،و آموزش کار با نرم افزارهای آفیس موجود است که  با یک جستجوی ساده  و با استفاده از کلیدواژه های مخصوص در کادر جستجوی  ستون سمت راست وبلاگ  یا در بالای سایت،براحیتی میتوانید از انها  در بالا بردن  دانش خود درباره این نرم افزهای استفاده نمایید.ضمن اینکه  از قسمت تماس با نیز میتوانید درخواست خود را  ارسال نمایید تا اگر آموزشی مد نظر شماست برای شما ارسال شود.

تم ها و قالب های  رایگان برای نرم افزهای مجموعه آفیس2013

 

برای دانود و مشاهده  نسخه کامل لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 994 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و بلعکس با نرم افزار های کم حجمpersncalوmiladishamsi

تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و بلعکس با نرم افزار های کم حجمpersncalوmiladishamsi

بارها پیش آمده که بخواهیم تاریخ شمسی را به میلادی ویا بلعکس تبدیل نماییم،حتی اگر نیاز هرروزمان هم نباشد و سالی یکی دوبار برایمان پیش بیاید ،بازهم همان یکی دوبار بسیار حیاطی و مهم خواهد بود.چه برای دوستانی که برای تبدیل تاریخ برای پاسپورتشان نیاز بدان دارند و چه مثلا ثبت نام و حضور در کلاسهای آنلاین یک سایت خارجی و دهها مورد دیگر...این یک نیاز مهم و گاه دردسر ساز خواهد بود.کاربرانی که با این مسئله روبرو شده اند مطمئنا با درسرها و محدودیتهای آن آشنایی دارند.البته سایتهایی مخصوص اینکار بوجود آمده اند و شاید برخی از آنها در تبدیل تارخ شمسی به میلادی وبلعکس  هم کمی دقیق باشند اما اگر مقایسه ای انجام دهید (در بین همین سایتها) درخواهید یافت که همه آنها آنچنان که میگویند دقیق نیستند و اکثر بخاطر مشکلاتی مانند در نظر نگرفتن سالهای کبیسه و غیره دچار مشکل میباشند که خوب ،چه برای استفاده در پاسپورت و کارهای گذرنامه باشد و چه حضور در کلاسهای درس و یا ثبت تاریخ تولدتان در سایت یا شرکتی خارجی،حتی یک  روز استباه در محاسبه مساویست با از دست دادن فرصتهای بزرگ و دردسرهای بعد از ان.

برای مشاهده ادامه مطلب و دالود نرم افزارهای جالب تبدی تاریخ شمسی به میلادی به ادامه مطلب بروید...

 

alijam بازدید : 1027 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (6)
دانلود نرم افزار NetBeans IDE محیط برنامه نویسی جاوا،html5وcss بهمراه پلاگینها و آموزش تصویری
 
 
 
NetBeans IDE یک محیط توسعه یافته یکپارچه منبع باز و رایگان را برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم می کند. شما تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک دسکتاپ حرفه ای، سازمانی، وب و برنامه های کاربردی موبایل با زبان های Java، C/C++ و حتی زبان های پویا مانند PHP, JavaScript, Groovy و Ruby را در اختیار خواهید داشت.در ورژن جدید نرم افزار NetBeans IDE (7.3.1) برروی قابلیتهای وب (برنامه نویسی وب) آن بیشتر تمرکز شده است.براحتی نرم افزارهای تحت وب ،سایتهای پویا و سازگار با انواع مرورگرها و دستگاه ها بسازید.سازگاری کامل نرم افزار NetBeans IDE  این IDE را  به یکی از بهترین گزینه ها برای کدنویسی و ساخت سایتها و برنامهها با زبان های جدید و پیشرفته ای همچون html5وcss3 و جاوااسکریپت تبدیل نموده است.
برای مشاهده و دانلود این نرم افزار قدرتمند به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...
alijam بازدید : 1339 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (5)

چگونه در یک تصویر چندین لینک قرار دهیم+دانلود و آموزش تصویری selteco image mapper

 چگونه در یک تصویر چندین لینک قرار دهیم+دانلود و آموزش تصویری selteco image mapper

 تا قبل از   این همه ما در سایتها و صفحات اینترنتی تصاویری را مشاهده کرده  بودیم که احیانا با کیک برروی آنها به آدرس(لینک) تعبیه شده درآن  هدایت میشدیم. در حالت عادی و با طرح مسائلی مانند "کاربرپسند بودن سایتها"  تقریبا در همه سایتها و صفحات میتوانید تصاویر را بعنوان تکمیل کننده متون و سایر محتوا مشاهده کرد.اما  با وجود نرم افزار رایگان ،قدرتمند و کم حجم image mapper محصول شرکت   نرم افزاری باسابقه "selteco"  براحتی از این پس میتوانید درون تصاویر خود ودر قسمتهای  خاص آن هرتعداد که مایل بودید لینک تعریف کنید.تصویر یک نقشه را تصور کنید .شاید مایل باشید تا این تصویر را در سایز بزرگ در یکی از صفحات اختصاصی سایت یا وبلاگتان قرار دهید تا کاربر  درون تصویر وروی مکان مورد نظر کلیک کنید و به آدرسی که شما تعبیه کرده اید هدایت شود.یا بعنوان مثال یک لوگو برای معرفی "بخش خبرنامه " سایت و وبلگتان طراحی میکنید و مایلید که فقط قسمت "برای ثبت نام کلیک نمایید"  آن دارای لینک باشد تا با کلیک کردن برروی آن قسمت یا دکمه ،کاربران به قسمت ثبت نام یا معرفی خبرنامه شایت شما هدایت شوند.این یک ویژگی جدید و بسیار مفید است که شما را قادر میسازد تا با تصاویر با انعطاف بیشتر کار کنید.

نرم افزار selteco image mapper :

 

برای دانلود و مشاهده آموزش تصویری selteco image mapper به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

نوشین -ط بازدید : 949 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (2)

فیلم آموزش css3 وhtml5 برای مبتدیان-دوره مقدماتی

فیلم آموزش css3 وhtml5 برای مبتدیان-دوره مقدماتی 

اگر علاقه مند به فراگیری برنامه نویسی html5 و css3 هستید میتوانید از این فیلم جدید استفاده نماییید.زبان فیلم انگلیسی میباشد اما مطمئنا  پس از دیدن  آموزش تصویری html5 وcss3 مقدماتی و اشنایی با ترفندها و اصول کار ،یادخواهید گرفت که کلا html5 وcss3 را از کجا و چگونه شروع نمایید.فیلم دارای کیفیت بسیار عالیست.در زیر لینک دانلود ان با فرمتهای مختلف نیز قرار داده میشود.دقت کنید این بخش اول و جدیدترین و مناسب ترین آموزش تصویری برای html5 و css3 میباشد .قسمت بعدی آن نیز تکمیل کننده آن است که در پست بعدی گچساران کلیک میتوانید مشاهده و دانلود نمایید

برای دانلود و مشاهده آموزش جدید و مقدماتی شروع با html5 و css3 به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکnooshin.t...   

 

 

 

 

 

 

alijam بازدید : 806 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (1)

آیا این سایت واقعیست؟فیشینگ بلای جان کاربران

آیا این سایت واقعیست؟فیشینگ بلای جان کاربران

فیشینگ بزبان ساده یعنی ،شما به سایتی میروید ولی اون سایت اصلی نیست و شخص سوم یا هکر اون سایت رو منحصرا برای کلاه برداری طراحی کرده.برای فهمیدن این موضوع فقط کافیه در بالای مرورگر (آدرس بار) آدرس سایت رو مشاهده نمایید.نیازی نیست همه اعداد و حروف اونرو چک کنید فقط نام سایت و دامنه کافیه .مثلا : در پایین ادرس اولی سایت واقعی گوگل و دومی فیشینگ است.شما مکن است برروی اولی کلیک کنید که در ظاهر درست است اما شما را به جایی از پیش طراحی شده هدایت کند.

1- https://www.google.com یا http://www.google.com

2-http://www.geoogle.tk یا http://google.co.ir

اینها مثالست ولی در کل با مشاهده ادرس بار براحتی میشود سایت فیشینگ رو تشخیص دادوبرخی مرورگرها مثل گوگل کروم که برای همه سیستم عاملها و پلتفرمها نیرز موجوده بصورت اتوماتیک سایتهای مشکوک و آلوده و خطرناک رو تشخیص میدهند. ابتدا عرض میکنم برای ورودبه سایتهایی مثل گوگل و فیسبوک از رمزنگاری https استفاده کنید. سایت های بزرگ و معروف مثل گوگل و فیسبوک ،یاهو... از تکنولوژی رمزنگاری  گرانقیمت  اما مفیدی مثل https استفاده میکنند .

ip سایت (سرور سایت) را بدست بیاورید:

برای بدست اوردن آدرس ای پی (یاموقعیت مکانی)سرور سایت مورد نظر میتونید از این روش استفاده کنید: ابتدا ادرس سایت رو در cmd ویندوز تایپ کنید(اگر نمیدانید سی ام دی چیست کافیست در منوری شروع ویندوز(گوی ویندوز در پایین سمت چپ دسکتاپ) کلیک کنید و در کادر جستجو تایپ کنید cmd ,و اینتر کنید تا نمای cmd ویندوز نمایان شود.یک کادر مشکی رنگ نمای ‏cmd ویندوز است.سپس از فرمان tracert استفاده کنید،یعنی مثل زیر بعد از تایپ فرمان ادرس سیات رو بزارید:برای مثال من از آدرس سایت گچساران کلیک استفاده میکنم ولی شما هر سایتی رو که میخواهید میتونیدوارد کنید: tracert www.gachsaran.rzb.ir بعد از بدست اوردن آدرس ای پی سایت مورد نظر ،به سایت زیر برید www.ip-adress.com و در پایین همان کادر سرچ یک کادر نمایان میشود که باید درون اون ادرس ای پی سایت مورد نظر رو وارد کنید.دقت نمایید درون کادری که این نوشته(‏lookun this ip or website ) رو داره ادرس ای پی بدست اومده رو وارد کنید و اینتر کنید تا روی نقشه مکان دقیق و واقعی سایت مورد نظر برروی نقشه نمایان شه/مطمئن باشید دیگه اگر به سایتی از ایالات متحده رفتید و به رفتار اون مشکوک شدید میتونید از این روش برای مطمئن شدن از هویت سایت مورد نظر استفاده کنید.

اسپم یا طعمه فیشینگ ؟

برای مشاهده و دانلود نرم افزارهای ضد فشینگ به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 2539 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (6)

رفع مشکل ارور  error 1603 Fix در نصب نرم افزار paint.net +دانلود نرم افزار و پلاگینها

رفع مشکل ارور  error 1603 Fix در نصب نرم افزار paint.net +دانلود نرم افزار و پلاگینها

نرم افزار paint.net یک نرم افزار رایگان گرافیکی برای کار برروی تصاویر است.این نرم افزار که تقریبا نسخه پیشرفته تر و با امکانات تر از نرم افزار گرافیکی ویندوز( paint)است نتیجه یکی از پروژه های دانشگاهی ماکروسافت بوده که الان توسط کاربران و توسعه دهنده گان بصورت  رایگان  بروزرسانی و پشتیبانی میشود.البته  این نرم افزار کم حجم  به واسطه پلاگین های بسیار و رایگانش میتواند جایگزین ابزار طراحی خود ویندوز( paint) و  در برخی موراد  حتی جایگزین ابزار  گرافیکی  حجیم و پیچیده ای مثل فتوشاپ نیز شود.من شخصا همیشه از این نرم افزار  قدرتمند استفاده میکنم.شاید همه کاربران  مایل به استفاده از ابزار ضعیف خود ویندوز برای طراحی نباشد و از ان سو برای انجام کارهای روزانه تمایل به نصب بسته های بزرگ و حجیم فتوشاپ نداشته باشند،این نرم افزار دقیقا برای همین گره کاربران ساخته شده است.خود نرم افزار دارای ابزار فراوانیست و برای کارهای حرفه ای تر نیز میتوان با اضافه کردن پلاگین های متعدد آن را مجهزتر کرد.
مشکل ارور در نصب نرم افزار paint.net  در ویندوز ( error 1603 Fix  )
مدتی پیش بنا به دلایلی نرم افزار محبوبم paint.net از کار افتاد و مجبور به حذف و نصب مدد شدم.ولی نه تنها قادر به حذف آن نشدم بلکه  حتی همه تلاشم برای جایگزینی بسته نصب نرم افزار با شکست مواجه میشد.متاسفانه با وجود نبود یک وبگاه یا انجمن خوب  فارسی برای این نرم افزار مجبور شدم از منابع خارجی و انجمن خود سایت سازنده نرم افزار paint.net استفاده کنم.اما بازهم بدلایلی چون ناشناس بودن منبع ارور و متنوع بودن دلایل ایجاد این ارور در ویندوز بخصوص ،بازهم مشکلم حل نشد.البته من راه های فراوانی را برسی و تست کردم بخصوص در ریجیستری و استفاده از فرمان regedit که برای کاربران تازه کار  به هیچ وجه توصیه نمیشود.یکی از اولین توصیه ها معمولا استفاده از نرم افزاهایی مثل ccleaner است که بازهم باید بگویم این نرم افزار هم در این مورد جوابگو نیست.بحث درباره دلایل  این امر  در ویندوز شاید کمی پیچیده باشد که آنهم به موقیعت و سیستم بیشتر ربط دارد اما علت مشکل در  بیشترموارد عدم نصب.NETFramework  ورژنهای 3.5 و یا پایین تر است .پیشنهاد میکنم ابتدا آن را نصب کنید.در خود سایت سازنده میتوانید میتوانید لینک دانلود آن را بیابید.
اما راه حل نهایی رفع ارور در نصب نرم افزار paint.net 
برای رفع مشکل در حذف و نصب نرم افزار paint.net  میتوانید...
برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...
alijam بازدید : 656 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (1)

دانلود نرم افزار رایگان دانلود و مشاهد آفلاین سایتها HTTrack Website Copier 

 

HTTrack Website Copier

به دلایل متفاوتی گاهی مجبور هستیم سایتها را درون کامپیوترمان ذخیره نماییم تا هروقت که نیاز دیدیم بصورت افلاین  دوباره آنها را مرور نماییم.من در حال یادگیری برخی زبانهای برنامه نویسی هستیم و به تازگی به سایتی با آموزشهای متنی خوب در این زمینه برخود کرده ام،خوب اگر بنا به کپی یا پرینت  گرفتن باشد ،حتی با نصب  انواع پرینترهای مجازی بازهم بدلیل اینکه حروف و نوشته های فارسی با مثالهایی از کدنویسی در سایت مورد نظر ترکیب شده اند و همه میدانیم که ترکیب متنی فارسی و انگلیسی برروی پرینت و کپی  تاثیر بسزایی دارد،بازهم در مشاهده و خواندن کپی صفحات سایت موردنظر یا پرینت انها دچا مشکل خواهم شد.یا اینکه برادر دوستم بدلیل حرفه کاریش مجبور است همیشه یک نسخه از سایت "قانون" را دم دست داشته باشد،خب این سایت بصورت دوره ای و یا با تغییر قوانیین بروزرسانی میشود،پس کپی و ذخیره ان بصورت کامل حتی اگر هم امکان پذیر میبود بازهم کفایت نمیکرد.پس چاره  کار استفاده از نرم افزارهای دانلود و مشاهده آفلان  یک سایت بصورت کامل است.

برای مشاهده و دانلود این نرم افزار جالب به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 622 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (8)

غرض ورزی برخی رسانه های محلی در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر گچساران

غرز ورزی برخی رسانه های محلی در اعلام نتایج نسبی انتخابات شورای شهر گچساران

با وجود گذشت ساعتها از شمارش اراء در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر گچساران،و بدلایلی چون همزمانی با دو انتخابات دیگر(ریاست جمهورو خبرگان رهبری)  هنوز امار کاملی از نتایج نهایی انتخابات شورای شهر گچساران اعلام نشده ،این درحالیست که سایت کبنا نیوز لیستی از نتایج قبول شدگان شورای شهر گچساران  تا ظهر امروز اعلام کرده که به شرح زیر میباشد.

 توجه: این نتایج تکمیل نیست/گچساران کلیک

 

-علی خوان پایه  ۲ هزارو ۹۸۸

 

۲-محمود اسد پور ۲ هزارو ۶۵۳

 

۳-رضا قشقایی ۲ هزارو ۵۲۱

 

۴-حمید بخشایی ۲ هزارو ۵۱۱

 

۵-غلامرضا شکوهی دو هزارو ۴۹۶

 

۶- محبوبه رضایی ۲هزارو ۴۵۱

 

۷-کیانوش بلوطی دوهزارو ۳۳۳

 

۸- منصور ناصح فرد  دو هزارو ۲۳۳

 

۹-فرزاد حیدری یک هزارو ۹۰۹

 

۱۰-ایاز اکبری یک هزارو ۸۹۵

 

۱۱-رمضان عباسی یک هزارو ۷۹۸

 

۱۲-ولی الله دلاویز یک هزارو ۷۷۷

-------------------------------------------

البته ذکر چند نکته باتوجه به خبر  وبسایت کبنا نیوز شاید در اینجا لازم باشد.

اگر انتشار زندگینامه برخی کاندیداهادر این چندروز منتهی به انتخابات شورای گچساران، قسم حضرت عباس کبنانیوز باشد ، بدونه شک ، بخش های خبری و گزارشی این رسانه  محلی درباره اعلام نتایج شورای شهرو دسته گلهایی که در این باره  به اب میدهد ، دم خروسی است که بیرون می زند تا نشان دهد ترک عادت واقعاً موجب مرض است و کبنا هم نمی خواهد عادت بی عدالتی و قومگرایی یا... را ترک کند.

غرزورزی کبنانیوز در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر گچساران

1- با نگاهی به تم و استایل این روزهای  سایت کبنا نیوز براحتی درخواهیم یافت که این سایت خبری محلی

برای مشاهده  به ادامه مطاب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

 

 

alijam بازدید : 741 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (2)

 دانلود نرم افزار ویرایشگر کد چندزبانه ورایگان  activestate komodo edite  

دانلود نرم افزار ویرایشگر کد چندزبانه ورایگان  activestate komodo edit 

دانلود نرم افزار ویرایشگر کد چندزبانه ورایگان  activestate komodo edit

 

 

alijam 

نرم افزار ویرایشگر کد Komodo Edit محصولی چند پلتفرم و و اپن سورس از شرکت معروف ActiveState  که بصورت منبع باز گسترش داده شده است.دوستان برنامه نویس حتما پیش از این نام نرم افزار قدرتمند دیگر این شرکت(Komodo IDE 7)را شنیده اند و یا با آن کارکرده اند.

این ویرایشگر  کاملا رایگان و قدرتمند یا به عبارتی (  multi-platform, multi-language editor  ) از اکثر زبانهای برنامه نویسی معروف مانند :including Python, PHP, Ruby, Perl, HTML, CSS ،JavaScript و بسیاری دیگر بصورت کامل پشتیبانی میکند.خود من زمان زیادیست که با نرم افزار دیگر این شرکت که در بالا معرفی کردم (والبته پولی است) آشنایی دارم.بور کنید همیشه یک نسخه از آن برروی سیستم همیشه آماده است.در کنار نرم افزارهای یی چون  nootpad++ و zendstudio که مختص پی اچ پی میباشد و البته دریم ویر معروف  و با وجود این ویرایشگر همه کاره که مورد تایید سایتها و شبکه های معروفی مثل abote.com و سافت پدیا و خیلی سایتها و شرکتهای دیگر است،حتی اگر تازه کار و یا علاقه مند به فراگیری زبانهای برنامه نویسی و یا طراحی سایت باشید،با قابلیتهایی که این نرم افزار رایگان مانند پرکردن اتوماتیک کدهاوخطایابی و ... در اختیارتان قرار میدهد،دیگر نگرانی چندانی نخواهید داشت.بازهم یادآوری میکنم این نرم افزار  نه چندان حجیم(نسبت به سایر ادیتورها که اینهمه زبان را هم پشتیبانی کنند) از اکثر زبانهای  برنامه نویسی و کد زنی بخوبی پشتیبانی میکند.پس نیازی به نصب چند ویرایشگر احتمالی برای هریکاز زبانهای احتمالی و یا حتی تست نخواهید داشت.این ادیتور متن و کد رایگان امکانات بسیاری دارد.با کمی تحقیق  در فضای  نت خواهید دهید که چه کسانی و کمپانیهایی بزرگی از این نرم افزار  برای پیشبرد پروژه ها و یا حتی کدنویسی های معمولیشان استفاده میکنند.ضمن اینکه بازهم یادآوری میکنم که در برخی از سایتها و شبکه های بزرگ که اقدام به برگزاری  دوره ها و کلاسهای آنلاین برنامه نویسی میکنند،اساتید این  نرم افزار  وادیتور  کد رایگان را به  کارآموزان پیشنهاد میکنند.پس اگر علاقه مند بهبرنامه نویسی هستید ویا حتی برنامه نویس واقعی و حرفه ای حتمی پیشنهاد میکنم یک نسخه از این ویرایشگر رایگان و قدرتمند را دانلود و امتحان کنید.

برخی از قابلتهای نرم افزار ActiveState Komodo Edit:

برای مشاهده و دانلود آخرین ورژن این ادیتور کد کم نظیر به ادامه مطالب بروید...گچساران کلیکalijam... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

alijam بازدید : 1185 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

با Diagram Designer  براحتی فلوچارت و نمودارهای باکیفیت ترسیم کنید+دانلود رایگان

با Diagram Designer  براحتی فلوچارت و نمودارهای باکیفیت ترسیم کنید+دانلود رایگان

نرم افزار کم حجم Diagram Designer یک نرم افزار  گرافیکی برداری کم حجم  و رایگان مختص رسم وترسیم وساخت سریع و آسان فلوچارتها و نمودارهای  باکیفیت است.این نرم افزار رایگان با حجم حدود کمتراز 2مگابایت یک دستیار عالی برای رسم انواع نمودار و فلوچارت است.به هیچ وجه فریب حجم کم و ظاهر کوچک این نرم افزار قدرتمند را نخورید.خیلی از دوستانی که برحسب نیازشان من این نرم افزار را به آنها معرفی کرده ام میپرسیدند این نرم افزار با نرم افزارهای گرافیکی و یا آفیسی هم نوع خودش(از نظر کاربرد) چه تفاوتی دارد که آن را قدرتمند مینامید.در پاسخ به شما هم عرض میکنم حتی اگر یک کاربر عادی باشید وبرای بار اول این نرم افزار ترسیم برداری را اجرا نمایید،بدونه شک بدونه ساخت یک فلوچارت و نمودار از آن خارج نمیشوید..! . در عین حال امکان دارد که شما یک کاربر سازمانی یا حرفه ای باشید که با انواع نرم افزارهای بزرگ موجود هم آشنایی داشته باشید ،در این صورت بازهم نرم افزارDiagram Designer با ابزارهای حرفه ای مطمئنا بکارتان خواهد آمد.

برای مشاده و دانلود این نرم افزار کم نظیر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 810 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

هزاران آیکون گلچین کنید

معرفی سایت دانلود رایگان آیکون iconarchive

هزاران آیکون گلچین کنید /معرفی سایت دانلود رایگان ایکون iconarchiveهزاران آیکون گلچین کنید /معرفی سایت دانلود رایگان ایکون iconarchiveهزاران آیکون گلچین کنید /معرفی سایت دانلود رایگان ایکون iconarchive

سایت http://www.iconarchive.com  یک سایت ارائه دهنده تخصصی آیکون است که میتوانید بنا به نیاز و یا سلیقه خود از هزاران آیکون موجود در این سایت استفاده کنید.

در سایت iconarchive.com امکان انتخاب انواع مختلفی از بین بیش از 40 نوع آیکون را خواهید داشت.آیکون های شرکت ادوبی ،آیکونهای 3بعدی ،فانتزی ،2بعدی ،موبایل و...

کافیست  نشانگر موس را برروی گزینه categories  ببرید و نگه دارید تا منوی کشویی و دسته بندی تقریبا کامل آیکونها نمایان شود.  

برای دانلود و مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید...گچساران کلیکnooshin.T... 

 

 

 

 

 

 

 

alijam بازدید : 1221 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 آموزشهای تصویری adobe captivate 6 /اضافه نمودن صداوفیلم افکت وتبدیل نوشته به صدادرپروژه

http://photo-hosting.winsoftmagic.com/1/y32zubgz5r.jpg

برای این پست از سایت گچساران کلیک چند آموزش تصویری از ادوبی تی وی را برایتان اماده کرده ایم(فقط کاربران عزیز)وآموزشهای تصویری نرم افزار adobe captivate6 که در زیر میتوانید مشاهده نمایید.این 6 آموزش  جزء پر طرفدارترین  و پربازدید ترین اموزشهای این سایت میباشدوبعنوان مثال  اضافه نمودن افکت یا فیلم ویا صوت به پروژه و اضافه نمودن متن به برنامه برای تبدیل به صدا(text to spekch)

برای دانلود و مشاهده به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...


alijam بازدید : 1331 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود  نرم افزار فارسی تبدیل متن به صدا (پارس خوان) ParsKhan 1.1

پارس خوان را از گچساران کلیک هم اکنون دانلود کنید

دانلود نرم افزار تبدیل متن به گفتار پارس خوان

چقدر وقت و حوصله برای مطالعه متون و یا فایلهای متنی میکنید؟ مطمئن هستم فایلهای  متنی و  کتابهای دیجیتال بسیاری را  دانلود و یا جمع آوری کرده اید که جتی وقت خواندن آنها را هم ندارید.هرروز وبا گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میلیون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید. این مسأله یکی از دغدغه‌های اصلی تیم نرم افزاری کانون فرهنگی آفتابگردان نیز بود. بنابراین، تصمیم گرفته شد تا نرم افزاری طراحی گردد که به راحتی متون دیجیتالی را به صدا تبدیل کند، پارس‌خوان، حاصل تلاش ۴۵ روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

  در " ادامه مطلب" میتوانید دیگر خصوصیات نرم افزار را و توضیحات بیشتر را مشاهده نمایید و نرم افزار  تبدیل متن به گفتار پارس خوان را به رایگان از سایت گچساران کلیک دانلود نمایید.

 

برای دانلود نرم افزار پارس خوان به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 764 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

با vlc media player همه فرمت های تصویری را براحتی مشاهده کنید+دانلود جدیدترین ورژن وآموزش

دانلود پلییر vlc media player از گچساران کلیک

 

 

 

بهترین پلییر برای  نمایش همه فرمتهای تصویری بدونه شک نرم افزار vlc media player میباشد.هر فایل ویدیویی که داشته باشید براحتی با این پلییر کم حجم پخش خواهد شد .با وجود این نرم افزار رایگان و منبع باز دیگر نگران فرمت فایلهای تصویری تان نخواهید بود . در زیر  مختصری با نرم افزار vlc media player ورژن جدید آشنا خواهیم شد و آموزش مختصری از چند کاربرد  مفید آن را که بیشتر مورد نیاز کاربران بوده ،مرور خواهیم کرد .پس در ادامه همراه  این پست از گچساران کلیک باشید تا با قابلیت های نهان و شگفت انگیر این پلییر بیشتر آشنا شوید ،بهمراه لینک دانلود آخرین ورژن این نرم افزار مفید...alijam

نرم‌افزار  VLC media player از مجموعه عظیمی از فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند، بر روی پلتفرم‌های متعددی عرضه شده است و از همه مهم‌تر رایگان و متن‌باز است. اکثر کاربران تنها برای گوش دادن به فایل‌های صوتی و یا مشاهده فایل‌های تصویری از VLC استفاده می‌کنند، اما قابلیت‌های این نرم‌افزار بسیار فراتر از این‌هاست. در این پست قصد  داریم به معرفی 6 قابلیت ناشناخته VLC media player بپردازیم که کمتر کاربری از آن‌ها اطلاع دارد.

برای دانلود و مشاهده آموزشها به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 594 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود آخرین ورژن پلییر محبوب و رایگان Winamp Pro v5.63 Build 3235

winamp_screen_gachsaranclick

 

  نرم افزار"Winamp "یک پلییر محبوب و رایگان پخش صوت در ویندوز میباشد  که علاوه بر پخش mp3 توانایی پخش فایل های صوتی (OGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) فایل های تصویری (AVI, ASF, MPEG, NSV) را نیز دارا می باشد. از قابلیت های Winamp سری پنج می توان به سازگاری با Winamp 2 Plug-ins ، پشتیبانی از پوسته های Winamp 1.x/2.x و پوسته های Winamp 3، رقص نور های جذاب، کتابخانه فایل های صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

تذکر:این نرم افزار یک نسخه پولی هم میباشد که نسخه لایت (رایگان )آن بجز رایت و رادیو و تی وی اینترنتی همه امکانات نسخه حرفه ای را دارا میباشد.در ادامه مطلب هردو ورژن را میتوانید از گچساران کلیک دانلود نمایید.

برای دانلود آخرین ورژن نرم افزار قدرتمند ومحبوب winamp به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

 

 

 

 

 

 

 

alijam بازدید : 805 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

گلچینی از تم ها و والپاپرهای محبوب سال سال ۲۰۱۲

برای مشاهده گالری تصاویر میتوانید از گالری زیر استفاده نمایید .برای دانلود تصاویر پس زمینه زیبا  مجموعه و تم ها به آدرس منبع مطلب در زیر مراجعه نمایید.

برای مشاهده متن اصلی در سایت منبع و دانلود تصاویر زیبا به اینجا مراجعه نمایید.

 

WordPress plugin
alijam بازدید : 677 چهارشنبه 13 دی 1391 نظرات (0)

طراحی تصاویر برداری با نرم افزار رایگان و قدرتمند Inkscape0.48.4

 

نرم افزار متن باز و رایگان Inkscape0.48.4  Inkscape0.48.4

 

نرم افزار متن باز و رایگان Inkscape0.48.4  یک نرم افزار طراحی تصاویر برداری مشابه نرم افزارهای  CorelDraw و یا Xara X میباشد که در این پست از سایت گچساران کلیک  میتوانید دانلود نمایید.فرمت این نرم افزار  با استفاده از استاندارد W3C گرافیک برداری مقیاس پذیراست وبا امکانات خوبی که در اختیار طراحان قرار میدهد براحتی ....به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...   

 

 

 

 

alijam بازدید : 951 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود ضميمه كليك - يكشنبه 3 دي 1391 - شماره 406

 

image_hamehjam_gachsaranclick

در این پست ازسایت گچساران کلیک ضميمه كليك - يكشنبه 3 دي 1391 - شماره 406را برایتان تهیه کرده ایم.یک  هفته نامه بسیار  مفید که بجرات (نظر شخصی )بهترین ابزار کمک آموزشی برای کاربران چه مبتدی یا متوسط و حرفه ای میباشد. در این شماره خواهید خواند : 

چالش‌هاي امنيتي در سال جديد

ايميل‌ها، تهديدي جدي براي امنيت

آغاز كار با گوگل ريدر

هرچه را مي‌خواهيد بخوانيد

افزونه هفته

كپي محيط فعلي

وبولوژي

كارگاه آيكون‌سازي آنلاين

سيستم عامل بدرستي بوت نمي‌شود؟

تعمير آسان و رفع مشكلات بدون نياز به سيستم عامل

پيداكردن راه با گوگل يا اپل؟

و موارد بیشتر و جذاب از دنیای آی تی

 

دانلود ضميمه كليك - يكشنبه 3 دي 1391 - شماره 406 بالینک مستقیم

 

دانلود دانلود ضميمه كليك - يكشنبه 3 دي 1391 - شماره 406 از مدیافایر

alijam بازدید : 1916 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

 

 آموزش تصویری  فلش حرفه ای/ Lerne Flash Professional CS5 & CS5.5/رابط کاربر 

آموزش تصویری  فلش حرفه ای CS5 و CS5.5

ES 01: Die Benutzeroberfläche

 

تماشای ویدیوی آموزش فلش حرفه ای CS5 و CS5.5

 

  

 

  گچساران کلیک www.gachsaranclick.tk

alijam بازدید : 2029 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (2)

 نرم افزار حفاظت از فایل های محرمانه

کلیک راست برای قفل اطلاعات /دانلود نرم افزار  Ashampoo Magical Security v2.02

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire
 نرم افزار های امنیتی که به صورت مستقیم برروی فایل تاثیر گذاشته و یا به اصطلاح فایلها را قفل مینماییند هرکدام از روش مخصوص به خود اما تقریبا با یک متداستفاده میکنند.از اختصاص یک پوشه "encrypt " ویا  نامرئی در مکانی دیگر تا تغییر فرمت و تعیین   سطوح دسترسی دقیق و منحصر به فرد.اما در متداول ترین حالت معمولا این نرم افزار ها با به رمز درآوردن اطلاعات بوسیله  مخلوط کردن متون  و اعداد،فایلها را "encrypt" یا به اصطلاح قفل مینمایند و برای" Dencrypt" یا همان بازکردن قفل هم به لطف جدول و متد برنامه ریزی شده خاص خود برنامه، فایل را فراخوانی مینماییند.در این روش احتمال  کرک یا نفوذ و حدس کلید شاید اندک ولی بعید نیست.برای یک رباط  یا هکر مصمم شاید حتی بدونه یک کامپیوترسریع  و  یا حدس زدن فرمول "معمولا، متداول و یکسان " اینگونه رمزنگاریها براحتی قابل دسترسی باشد.مخصوصا که این متد بسیار محبوب و فراگیر نیز هستند  و این بطور حتم باعث جلب توجه بیشتر نفوذگرها وتلاش مضاعف نیز خواهد شد!خوب البته تغییر روش بصورت کلی و مطمئنا تاحد زیادی باعث امنیت کاربر ودر نتیجه فایلهایش خواهد شد.درست همانند دنیای سیستم عاملها که بعلت  وسعت و محبوبیت ،سیستم عامل ویندوز ،این سیستم عامل بیشتر مورد لطف و علاقه نفوذگرها و هکرها و برنامه نویسان مخرب قرار میگیرد تا مثلا سیستم عامل های دیگر مثل لینوکس و مکینتاش.(یاداور میشوم امنیت صد در صد بازهم حتی در این سیستم عاملها نیز کاملا میسر و بدست آوردنی نیست،بااین وجود با رعایت اصول ایمینی و امنیتی میتوان تا حد زیادی جلوی دست درازی ازی و سوء نظر سارقان اطلاعات را گرفت.
دراین میان نرم افزارهایی هم هستند که بر همین اساس یعنی تغییر روش های متداول به بازار آمده اند که استفاده از آنها  ،بعلت ساختار جدید و ناشناخته آنها بتواند تا حدزیادی دسترسی به داده ها و اطلاعات شخصی را محدود نمایید.نرم افزار قدرتمند و فوق مهندسی ashampoo mgical security نیز یکی از همین نرم افزارهاست.این نرم افزار  محصولی از شرکت آلمانی ومعروف (البته قدیمی) ashampoo است. شخصا بارها از نرم افزارهای مهندسی شده این شرکت  نرم افزارسازی استفاده کرده ام و مطمئنا  هر شخص دیگری هم همانند من طعم  مهندسی بهینه ashampoo را چشیده باشد،حتما از برخی از محصولات قدرتمند و جالب آن بهره خواهد برد.در آینده به معرفی برخی از بهترین های این شرکت نرم افزاری خواهیم پرداخت.
 باما همراه باشید در ادامه مطلب...گچساران کلیکalijam...
 
alijam بازدید : 1436 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (7)

چت در چت روم های ایرانی با رقیب مسنجر یاهو

دانلود ورژن جدید نرم افزار قدرتمند mIRC 7.25/نرم افزار چت 

 

mIRC-gachsaranclick

mIRC یک نرم افزار کامل ویژه چت در اینترنت و رله چت کلاینت برای ویندوز است که توسط میلیونها نفرمورد استفاده قرار گیرد . این نرم افزار چت برای برقراری ارتباط، به اشتراک گذاری، بازی با دیگران در شبکه های  سراسر جهان است ، امسال  در کنفرانس "گروه چند کاربر " این نرم افزار  توانست جایزه ویژه خلاقیت را در "کسب و کارهای کوچک و تعامل با مشتری "کسب نمایید،و همچنین در همایش "چت و تعامل یک به یک وبحث خصوصی" توانسته نظر داوران و کاربران را بخود جلب نمایید.در ایران نیز مدتیست این  کلاینت چت و نرم افزار بسیار محبوب شده است و کاربران و طرفدارن زیادی را جلب خود کرده است.با این  رله چت براحتی قادرید اکانتهای ایمیل و آی دی های خود را در سایر کلاینت ها  وارد برنامه نمایید و  بوسیله همین نرم افزار  همه اکانتهایتان را چک نمایید و در  یک لحطه حتی با چندین ای دی چت نمایید. .

اما irc چیه وچرا اینقدر محبوب کاربران واقع شده؟ irc سه حرف اول کلمات Internet Relay Chat هست .سرعت irc در انتقال پیام با هیچ سرور دیگه ای قابل مقایسه نیست. irc یک سیستم چت چند کاربره هست .جایی که مردم می توانند وارد کانال ( یا همان روم) شوند و گروهی و یا بصورت خصوصی در pm چت کنند. هزاران سرور irc هست که هر کدام مربوط به سازمانی میشود. مثلا در irc.linux.org شما می توانید کسانی که از سیستم عاملهای لینوکس استفاده می کنند ببنید . در ایران هم چندین سرور irc وجود داره . وقتی شما یکبار به یکی از اونها کانکت بشید دیگه این نرم افزار رو ترک نمی کنید.

باما همراه باشید در ادامه مطلب از گچساران کلیک...alijam...
alijam بازدید : 1993 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (2)


راهنمای جامع معرفی قابلیت‌ها و نحوه استفاده از بهترین برنامه یادداشت برداری
: Evernote

 

Evernote

آیا تا بحال شده که متنی را در سایت یا وبلاگی ببینید وقصد داشته باشید که قسمتی از متن بهمراه تصاویر یافیلم و... از ان صفحه یا وبسایت را کپی برداری ،ویرایش یا برای کسی ارسال کنید؟آیا همیشه کمبود یک دفترچه یاداشت قدرتمند و ساده و البته دائمی را برای خود احساس کرده اید که همیش متون ،تصاویر و مطالب مهم شما را برای همیشه  در جلوی دستتان نگاه دارد وحتی بعد از نصب ویندوز یا حتی سرقت  کامپیوتر واتفاقات دیگر  براحتی و از هردستگاهی(موبایل لپ تاپ و..)قابل دستیابی و نصب باشد؟باور کنید این یکی از مسائل مهمی بود که شخصا بارها و بارها به آن فکر کرده ام و انواع دفترچه یادداشت های  گوناگون را نیز را امتحان کرده ام ولی هیچکدام نتوانستند مطالب با "ارزش من" را که برخی از آنها نتیجه ساعت ها مطالعه و تحقیقاتم بودند را برایم نگاه دارند،مدتی پیش در وبسایت یکی از دوستان به مطلبی برخوردم که هم  پاسخ خودم را به بهترین شکل یافتم و هم جواب کاربرانیست که جندی پیش درخواست یک نرم افزار یادداشت برداری را از گچساران کلیک کرده بودند .پس اگر شما هم  با چنین مشکلی برخورد کرده اید و یا مایلید یک دفترچه یادداشت ساده و دائمی داشته  باشید که هم با  کامپیوتر و هم موبایل به آن دسترسی داشته باشید،پیشنهاد alijam...میکنم ، با ما همراهباشید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 نویسنده:  حسین ملک محمدی

برنامه Evernote به طور یقین یکی از برترین برنامه‌های یادداشت‌برداری است. با استفاده از Evernote می‌توانید هر آنچه در ذهن دارید را یادداشت کنید تا مجبور نباشید هیچگاه عبارت "ببخشید، فراموش کردم" را به خود یا دیگران بگویید. Evernote برروی پلت‌فرمهای مختلف از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها تا کامپیوتر و مرورگرهای مختلف وب، نصب می‌شود. در این مقاله به طور کامل به معرفی برنامه یادداشت‌برداری Evernote پرداخته و همه ترفند‌های استفاده از آن را آموزش خواهیم داد، با ما همراه باشید در ادامه مطلب...

alijam بازدید : 2166 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (1)


بازهم سرویس جدیداز ماکروسافت !یک ایمیل بسازید در Outlook.com

 wellcom outlook.com

 

ماکروسافت سرویس جدید ایمیل خود بنام Outlook.com را راه اندازی کردکه به گفته این شرکت از سرعت بالاتر و رابط کاربری بهتری نسبت به هاتمیل و سرویسهاس دیگر برخوردار میباشددر Outlook.com امکان اتصال به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر فراهم شده است. شما می توانید با متصل شدن به فیس بوک و توئیتر، اطلاعات Contact های خود را به صورت خودکار Sync کنید و مطالب جدید دوستان خود در شبکه های اجتماعی را به صورت مستقیم در Inbox مشاهده کنیداگر از هات میل  استفاده میکنید  از طریق منوی Option در Hotmail و انتخاب گزینه Upgrade به Outlook.com ارتقا دهید. شما هم اکنون می توانید یک ایمیل جدید با پسوند outlook.com@ بسازید. برای ساخت یک اکانت جدید در Outlook.com بر روی  این لینک کلیک نمایید (در ادامه مطلب همین پست لینک ساخت اکانت در این سرویس  به زبان فارسی برای کاربرانی که به زبان انگلیسی برای پرکردن فرم  مسلط نیستند ،قرار داده شده است ،به ادامه مطلب مراجعه نمایید).پس از ورود به صفحه  مورد نظر شما دو انتخاب خواهید داشت یکی اینکه یک حساب جدید (اکانت جدید)  با دامنه outlook.com  بسازید 

 outlook.com

و دوم اینکه اگراز سرویس های دیگر ماکروسافت  از قبل  Hotmail، SkyDrive،Xbox LIVE استفاده می کنید یا یک Windows Phoneدارید ،با استفاده از همان اکانت میتوانید وارد برنامه(outlook.com) شوید ،اگر از هاتمیل و سرویس های دیگر استفاده میکنید(یک حساب در سرویس های ماکروسافت دارید) میتوانید برای استفاده از outlook.com  به اینجا بروید. و بعد از لاگین کردن نام جدید خود را انتخاب کرده و بر روی Save کلیک کنید ملنند تصویر زیر.

 تغییراکانت هاتمیل به outlook.com

 

در زیر برخی از قابلیتهای سرویس جدید ایمیل را مرور خواهیم کرد:

با ما همراه باید در ادامه مطلب...گچساران کلیکalijam...

نویسنده

alijam بازدید : 1156 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (1)

 

دانلود بایت ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان شماره 231

gachsaranclick-image-bayte231

بایت  هفته نامه ایست که بصورت ضمیمه ای از روزنامه خراسان منتشر میشود .این  هفته نامه را که  مسائل مربوط به دنیای فناوری واطلاعا را پوشش میدهد ،هم اکنون میتوانیداز گچساران کلیک و بصورت یک فایل پی دی اف دانلود نمایید.شماره 231 مربوط به هفته جاری و در حال حاضر آخر شماره بایت است(1391/05/07)

در این شماره خواهید خواند :

- گامي مثبت در بازي‌سازي ايراني
- بازي با متن‌باز
- ساختماني زيبا داشته باشيد
- ايميل ايراني و پاسخ به برخي از سوال‌ها
- هوشي به ظاهر مصنوعي
- بازخواني يک اختلاف نظر
- دور از چشم پدر و مادرها
- سنگ بزرگ پروانه فعاليت
- يک هشدار براي تمام کاربران اينترنت
- صداي ياهو مخدوش مي‌شود
- يک مسير براي آغاز کار
- ساخت قالبي شبيه سايت Google.com با کمک Div (قسمت ششم)
- سيستمي تابستاني
- کتابخانه ديجيتالي براي کتاب‌هاي ديجيتالي!
- مديريت دانلود کار ساده‌اي است (قسمت دوم)
- در آندرويد برنامه بنويسيد
- خاطرات عجيب پدربزرگ‌ها
- و ...

دانلود  بایت شماره 231 -لینک مستقیم از گچساران کلیک

دانلود بایت شماره231-لینک کمکی غیرمستقیم از مدیافایر

حجم فایل 3 مگابایت

پسورد  www.gachsaranclick.tk

منبع: گچساران کلیک 

alijam-logo

alijam بازدید : 1526 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

این صفحه محتوای ناامن دارد" آموزش گوگل کروم

 

گچساران کلیک:

مرورگر کروم را شاید بتوان  یکی از شاهکارهای کمپانی گوگل دانست،با تمام حرف وحدیث هایی که درباره برخی سیاستها و محصولات این کمپانی بزرگ وجود دارد(مخصوصا بین ما ایرانی ها...)بازهم اکثر کاربران (بخصوص کاربران حرفه ای) این مرورگر پراز امکانات را به بقیه مرورگرها ترجیح میدهند.هرچند که در این مورد یعنی رقابت بین سه مرورگر برتر وب(اینترنت اکسپلورر،موزیلا فایرفاکس وگوگل کروم) به همان اندازه نظرات  و سلیقه ها متفاوت است که بین مثلا نظرات راجعه به آنتی ویروسها..!  برخی از کاربران  شاید به این موضوع اهمیت چندانی ندهند و گاها کاربرانی را مشاهده میکنیم که حتی  ورژن مرورگرشان قدمتش به زمان نصب سیستم عاملشان برمیگردد !یک نکته بسیار مهم که نادیده گرفته میشود.مثلا با نگاهی اجمالی به آمارهای تجزیه و تحلیلی همین وبلاگ گچساران کلیک خودمان درکمال تعجب و متاسفا ،متوجه این میشویم که  درصد قابل توجه ای از کاربران و بازدید کنندگان وبلاگ(گچساران کلیک) از ورژن های قدیمی تر مرورگرشان استفاده میکنند ! به همین خاطر از مدتها قبل ودر بالای همین صفحه بخشی را بصورت ثابت به مرورگرها و دانلود جدیدترین ورژن آنها اختصاص دادیم{پیشنهاد میکنم چنانچه مرورگرتان بروز نیست همین حالا و از بالای همین صفحه و یا از اینجا اقدام به بروزرسانی آن نمایید} 
آنچه از آمارهای  گچساران کلیک(آماربازدید و تجزیه و تحلیل وبلاگ) بدست آمده ، بیش از نیمی از کاربران از مرورگر موزیلا و با فاصله کمی گوگل کروم و...اما نکته جالب افزایش 70 درصدی رشد استفاده از کروم بوده !با ذکر این مورد که این مرورگر را بهمراه  2مرورگر  محبوب دیگر (موزیلا و اینترنت اکسپلورر) قرار داده بودیم و حتی بصورت واضح و اختصاصی هم به کسی پیشنهاد نمیشد..!دربرخی موارد آموزشهای مرورگرهای دیگر مثلا اینترنت اکسپلورر حتی بیشتر از کروم در وبلاگ قرار داده میشد و این خود به نوعی پیشنهاد غیرمستقیم برای  ترقیب کاربران به استفاده از این مرورگر میباشد.با این حال در  حدود 3ماه  وباتوجه به آمار های هرچند کوچک ما استفاده از این مرورگر رشدی اینچنین داشته(حدود70درصد)،با این وجود شکی باقی نخواهد ماند که این مرورگر تازه وارد میدان شده(از نظر سن و نسبت به رقبایش) چیزی دارد که  حتی کاربران 2آتیشه مرورگر های دیگر  به استفاده از مرورگر گوگل یعنی کروم روی آورده اند.
شاید با نگاهی دقیق و  عملی به عملکرد و مخصوصا نحوه عملکرد این بروزر(مرورگر) بتوانیم با ویژگی هایی مهم که کمتر درباره آنها صحبت شده و نحوه انجام انها بیشتر اشنا شویم .پس با ما همراه شوید تا بابرخی از قابلیت ها و علائم و هشدارهای این مرورگر محبوب و جوان بیشتر آشنا شویم...گچساران کلیک...
"این صفحه محتوای ناامن دارد." 
امنیت مقوله ایست که  هرکاربری تقریبا امروزه آن را جدی میگیرد .احتمالش کم است که جایی درباره آن بحثی شکل گیرد و توجه کسی به آن جلب نشود .کاربران دیگر میدانند که نا امنی چه آسیبهایی و مشکلاتی برایشان بوجود خواهد آورد ،حتی اگر شخص مهمی نباشند .درgachsaranclick
شکل زیرآمار سایتهای(سرور سایتها)آلوده خطرناک در اطراف ایران(خاورمیانه)است/آمارها از شرکت آواست

گوگل هم این را خوب میداند و تفاوتش بع عنوان سازنده مرورگربا دیگران در اینست که تقریبا همه چیز و همه سایتها  زیر ذربین گوگل است،گوگل ایده میدهد ،برنامه و پروژه راه اندازی میکند و محتوایی که میخواهد را (سیاست)با شکل و سیستم خود عرضه میکند و همه موظفند پیرور آن باشند(منبع و معیار) ..!به این بعد  مسئله  کاری نداریم که این امپراطوری خوب است یا بد و ...اما همین بزرگی باعث شده  شاید به بهترین وجه  مسئله امنیت با مرورگر کروم سانس(همسان،ست)شود..!؟ ب یک مورد آن توجه کنید: شاید تا بحال با این اخطار مرورگر کروم و در حین باز کردن سایت خاصی مثلا سامانه پرداخت بانکی و یا ...برخورد کرده باشید!و شاید تا به حال چنین تجربه ای نداشته اید.این اخطاریست که گوگل کروم درحین بازدید ناامن شما از وبسایتی میدهد که مشکوک به فیشینگ ویا بدافزار است.این یکی از بزرگترین ویژگی های کروم نسبت به رقبایش است آنهم بدونه نصب افزونه و یا تنظیمات خاصی ..!با ما همراه باشید تا علت آن را بیشتر بدانید و خیلی چیزهای دیگر که کروم را یک سروگردن از رقابیش بالتر برده است ./شکل زیر نمونه ای از اخطاریست که دربالا ذکر شد
gachsaranclick

وب سایت‌هایی که اطلاعات حساس از قبیل نام کاربری و گذرواژه را می‌پرسند، غالباً برای انتقال محتوا به رایانه و از رایانه مورد استفاده شما، از اتصالات امن استفاده می‌کنند. اگر مشغول مشاهده یک سایت از طریق یک اتصال امن هستید، Google Chrome بررسی می‌کند که محتوای صفحه وب به‌طور امن انتقال یافته باشد. اگر تشخیص دهد که محتوایی در صفحه از کانال‌های غیرامن آمده است، می‌تواند به‌طور خودکار از نمایش محتوا جلوگیری کند و هشدار "این صفحه حاوی محتوای ناامن است" را در بالای صفحه به شما نشان دهد. Chrome با مسدود کردن محتوا و ایجاد فاصله‌های امنیتی ممکن، از قرار گرفتن اطلاعات شما در اختیار افراد متخلف جلوگیری می‌کند.

hotelit.ir

alijam بازدید : 1828 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (7)

دنیاراهک کنید با بازی جذاب و کم حجم  Hacker  

هکر یک بازی جذاب و شبیه سازی شده ایست که هوش و زیرکی شما را به چالش میکشد.همه ما در بدو ورود به دنیای سایبری و مجازی شوق هکر شدن داشتیم و البته کم نیستند کاربرانی که با دیدن و شنیدن داستان های جالب درباره  دنیای هک و هکرها روی به دنیای مجازی آورده اند.خوب مسلما وباوجود نبود آشنایی درباره هک (علم هک،هک اصول گرا)مخصوصا در وب فارسی این اشتیاق درابتدا بسایر زیاد است ولی با ورود به دنیای عضیم و پیچیده سایبری تقریبا 99درصد کاربران با دیدن سختی و پیچیدگی کار دست از  ان میکشند و متاسفا خیلی ها هم فقط به جنبه زیرزمینی و غیراخلاقی آن اهمیت میدهند .خیلی از کاربران با مقوله هک اصول گرا  و جنبه مفید آن آشنا نمیشوند ،در پستهای آینده در باره هک اخلاقی و اصول گرا و گستردگی آن خواهیم نوشت ولی برای پست امروز از گچساران کلیک و برای علاقه مندان به این مقوله یک بازی بسیار جزاب و شیرین اماده کرده ایم که در آن شما با توجه به اصول بنیادی هک ،درمراحل مختلف مجبور میشوید بوسیله هوش و زکاوت و البته راهنمایی های  اصولی گیم،سیستم های خاصی را هک کنید .دربازی جذاب هکر حس حال یک برنامه نویس و هکر را خواهید داشت.سرورهای  برخی نقاط دنیا برای شما شبیه ساری شده توسط موتور قدرتمند گیم هک تا شرایط را برای هک دنیا توسط شما فراهم کند.برای آشنایی بیشتر و دانلود این بازی جزاب سایبری  با ما همراه باشید در ادامه مطلب  "گچساران کلیکalijam" 

تصویری از باز یهک دنیا در گچساران کلیک

 

  

حجم بازی  کمتراز 35 مگابایت است و شما علاوه بر بازی و سرگرمی با دستورات خاص و نحوه ارتباط دستورات و همچنین کارکرد سرورها و ...آشنا خواهید شد .پس اگر مایلید به صورت اصولی  با مقوله هک و امنیت و همچنین کارکرد سرورها و اطلاعات مفید دیگر (روش های هک سیستم ها و گجت های مختلف) آشنا شوید و همزمان از بازی با محیط فیلم های فوق سری و سایبری غوطه ور شوید،پیشنهاد میکنم حتما این بازی را دانلود کنید.برای آشنایی بیشتر و دانلود این بازی جزاب سایبری  با ما همراه باشید در ادامه مطلب ...گچساران کلیکalijam...

 

 

 منبع :  گچساران کلیک

alijam بازدید : 1491 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

 

لیست کامل تمامی دستورات قابل اجرا از طریق Run 

با استفاده از دستورات موجود در این لیست که بیش از ۱۱۰ دستور را شامل میشود شما میتوانید تنها از طریق Run ویندوز ، و تایپ ساده دستور کوتاه توضیح: http://www.myddnetwork.com/new-gadgets/wp-content/uploads/2008/11/microsoft-windows-7-will-run-on-ssd-netbooks.jpgبلافاصله برنامه مورد نظر را اجرا نمایید. این برنامه میتواند برنامه های معمولی ویندوز و حتی برنامه های متفرقه نصب شده باشد. در صورتی که بتوانید تعداد زیادی از این دستورات را به خاطر بسپارید و آنها را در کار روزانه خود هنگام کار با کامپیوتر به کار بگیرید ، آنگاه شما را میتوان یک کاربر واقعأ حرفه ای در ویندوز نامید.

رای شروع کار کافی است از منوی Start وارد Run شوید. سپس هر یک از دستورات موجود در ستون دستور را تایپ نموده و سپس Enter بزنید تا بلافاصله برنامه مورد نظر اجرا گردد.





برای اشنایی و مشاهده  دستورات کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...






alijam بازدید : 1906 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (2)

----------------------------------------------اموزش گوگل کروم/از نصب تا تنظیمات/گچساران کلیک-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

نصب گوگل کروم  برای ویندوز،مک،لینوکس 

 Google Chrome یک نسخه مرورگر وب رایگان است که نصب آن فقط چند ثانیه طول می‌کشد.سرعت ،امنیت،افزونه های فراوان،امکانات متعدد و همچنین قابلیتهایی مانند مترجم کامل متن و استفاده از دیتابیس  تشخیص ضدفیشینک و بدافزار  ابرشرکت گوگل(که مرتب به روز میشود)و همچنین قابلیت ارجح آن یعنی پشتیبانی و ساپورت از طرف "گوگل"و بسیاری قابلیت فنی و تخصصی و کاربردی با عث شده این مرورگر محبوب یکی از سه مرورگر برتر دنیای وبگردی قرار گیرد،با ذکر این مورد که هنوز چندسالی از  تولید و شروع بکار این  بروزر بیشتر نمیگذرد .!alijam

اطلاع از شرایط لازم برای سیستم

http://photo-hosting.winsoftmagic.com/1/9h9bs3feru.jpg

Google Chrome برای Windows، Mac و Linux موجود است. برای کارآیی بهتر، ما شرایط لازم بالا را برای سیستم توصیه می کنیم:

نسخه Windows مربوط به Google Chrome برای حساب کاربری که شما به آن وارد می شوید دانلود می کند. در صورتی که دارای حقوق سرپرست سیستم هستید، همچنین می‌توانیدمرورگر را برای همه حساب‌های کاربری موجود در رایانه خود با استفاده از نصب کننده فرعی نصب کنید.

 

.با ما همراه باشید درادامه مطلب برای دانلود و نحوه نصب صحیح این مرورگر محبوب و قدرتمند برای  همه سیستم عامل ها

...گچساران کلیکalijam... 

 

alijam بازدید : 1211 یکشنبه 25 تیر 1391 نظرات (4)

Postbox 3.0.0 توسط Postbox، شرکت
 
postboxبه شما این امکان را میدهد که بدونه ورود به وب میلها و صرف وقت زیاد برای مدیریت و چک ایمیلهایتان ،تمام اکانت های ایمیلتان را از روی دسکتاپ مدیریت نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر به پست ویژه معرفی این نرم افزار قدرتمند در انجمن گچساران کلیک "به اینجا بروید"
افزودنیهای 10 با بنیاد موزیلا

 افزودنیهای ارسال و دریافت ایمیل امن تر، سریع تر و راحت تر از هر زمان دیگری ,واستفاده از ویژگی های مانندمدیریت  هوشمند هرزنامهها، ساختن  RSS خوان  برای راحتی مرور وبسایتهای مورد علاقتان،وبسیاریا ویژگی دیگر درکناررایگان بودن این نرم افزار قدرتمند مدیریت ایمیلها را جزئ محبوبترین ها قرار داده است.پس اگر مایلید ایمیلهایتان را برروی  دسکتاپ تان و براحتی مدیریت نمایید ،پیشنهاد گچساران کلیک بازهم موزیلا تاندربورد میباشد"دانلود نسخه جدید", وبرای دانلود افزونه های تاندربورد به اینجابروید
مشتری جدید جاوا ایمیل توسط rohit123451

 با این نرم افزار کلاینت کم حجم برروی موبایل جاوا میوانید به مدیریت اکانت جیمیلهایتان بپردازیدو براحتی آنهارا مدیریت نمایید.هرموبایلی که از فرمت جاوا پشتیبانی کند میتوانداز این نرم افزار قدرتمند استفاده نماید.
EM مشتری 4.0.15145 توسط EM شرکت مشتری

 نرم افزارEM  سریعترین کلاینت یک ایمیل رومیزی برای ویندوز است، با هماهنگی کامل با جیمیل، هات میل، یاهو و بسیاری دیگر. EM با قابلیت  ادغام پست الکترونیکی، تقویم، مخاطبین، وظایف و
i.Scribe 2.0 بتا 38 توسط Matthew آلن

 i.Scribe یک نرم افزار کوچک و سریع ایمیل با یک پایگاه داده تماس intergrated و تقویم است.با پشتیبانی از تمام پروتکل های اینترنتی بزرگ پست الکترونیکی و با استفاده از استانداردهای بین المللی wher
ویندوز ایمیل زنده 2011 15.4.3555.308 توسط مایکروسافت

    ویندوز لایو کامل و محبوب ماکروسافت با حجم 214 مگابایت یکی از کامل ترین و بهترین و سریعترین کلاینت هایست که برای مدیریت ایمیلها (نه تنها هات میل و مسنجرماکروسافت بلکه همه اکانت های ایمیل) میباشد که میتوانید از آن بصورت رایگان استفاده نمایید.بیشک اگر کاربری  توانایی دانلود و نصب این نرم افزار کامل و جامع و همه کاره را داشته باشد ،بسیاری امکانات دیگر بهمراه مدیریت ایمیل به سیستمش اضافه خواهدشد...گچساران کلیکalijam...
alijam بازدید : 1327 شنبه 24 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود کم حجم ترین نرم افزار تغییر سایز تصاویر/ Feelan BatchImage 0.3.4  

7789

نرم افزار Feelan BatchImage 0.3.4 شاید کاملترین نرم افزار برای تغییر سایز تصاویر نباشد اما بدونه شک کم حجم ترین و ساده ترین نرم افزار در این ضمینه میباشد.این نرم افزار با حجمی کمتراز 800 کیلوبایت  کم حجمترین نرم افزار گرافیکیست که برای ویرایش تصاویر  ساخته شده است.با این حال نباید از قابلیت های  این نرم افزار در ضمینه تغییر سایز و حجم تصاویر غافل شد.رابط کاربری این نرم افزار آنفدر ساده و خلوت است که تقریبا کاربران مبتدی هم میتوانند  بدونه آموزش با ان کار کنند.فقط کافیست بوسیله دکمه های add و add folder تصویر و یا تصاویر مورد نظرتان را وارد برنامه نمایید و در مرحله بعد با انتخاب یکی از روشهای تغییر سایز(یعنی درصدی ویا پیکسلی)روش اعمال تغییر را انتخاب نمایید،در آخر پس از انتخاب محل ذخیره تصاویر ویرایش شده،با کلیک برگزینه بر گزینه RUN  تغییرات را اعمال نمایید.تصویر بالا و زیرکه  با همین نرم افزار  3324     

 

 

 

ویرایش شده(تغییر سایز داده شده)    برای مشاهده محیط نرم افزار  بهمراه توضیح در تصویر ودر ابعاد  بزرگتر برروی تصویر کلیک نمایید تا هم توضیحات  از روی تصاویر را ببینید و هم با نمونه ای از کار این نرم افزار اشنا شوید...گچساران کلیکalijam...

 

دانلود نرم افزار با حجم 750 kb /دانلود مستقیم

دانلود نرم افزار از CNET 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

alijam بازدید : 1194 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (6)

10تکنیک برای تجربه بهتر گوش دادن به موسیقی

  موزیک گچساران کلیک

Music شاید شما هم به موسیقی علاقه‌ داشته باشید، اما در حال حاضر آنطور که باید و شاید از موسیقی لذت نمی‌برید. پوشه‌های درهم و برهم،برنامه‌های پخش‌کننده نامناسب، هدفون درب داغان و فایل‌هایی که به فرمت‌های گوناگون وجود دارند و هنوز به خوبی تبدیل نشده‌اند. این‌ها تنها برخی از موارد آزاردهنده در حین گوش دادن موسیقی هستند. در این مقاله سعی کرده‌ایم راه‌کارهایی را برای ارتقای این مهم ارائه نماییم؛



۱۰آلبوم‌های موسیقی‌تان را سر و سامان دهید 
اگر نتوانید موسیقی دلخواهتان را بیابید، گوش کردن به آن ناممکن می‌شود. کاربران سیستم مک و برنامه iTunes می‌توانند از برنامه Doug's AppleScript استفاده کنند. با وجودی که نتایج استفاده از این ابزار امید بخش است، اما بکار گرفتن آن کمی خسته کننده است. به کمک این ابزار می‌توانید موارد ناخواسته را حذف کرده و به راحتی به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان دسترسی داشته و آن‌ها را بشنوید. اگر هم کاربر ویندوز هستید صدها گزینه متفاوت دارید به عنوان مثال می‌توانید از نرم‌افزار Winamp به همراه Foobar۲۰۰۰و یا Media Monkey استفاده نمایید

۹از ویدیوهای زنده لذت ببرید 
می‌توانید هرجا که می‌روید با خود آهنگ‌های دلخواهتان را همراه داشته باشید، اما نکته ای که حائز اهمیت است آنکه گوش فرادادن به ویدیوهای زنده‌ی گروه موسیقی موردنظرتان لطف دیگری دارد. برای اطمینان از اینکه هیچ یک از این رویدادهای مهم هنری را از دست نمی‌دهید، کافی است از برنامه Songkick که برای سیستم عامل iOS و آندروید نوشته شده، استفاده کنید. این برنامه با توجه به آلبوم‌های موسیقی که دارید، گروه‌های هنری مورد علاقه‌تان را شناسایی کرده و برنامه‌های آن‌ها را به شما گوشزد می‌کند. Songkick به شما دریافتن کنسرت‌های پیش رو کمک شایانی می‌کند
موزیک گچساران کلیک
۸آهنگ‌هایتان را پیدا کنید 
پیدا کردن آهنگ‌های جدید از طریق ویدئوهای YouTube کار جذاب و جالبی است، اما در برخی از ویدیوها، موزیک‌هایی استفاده شده که ناشناخته هستند و یا هیچ نام و نشانی از آن در فیلم مربوطه وجود ندارد. پس بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موزیک آن به بخش نظرات سری بزنید و آن‌ها را بکاید تا شاید سر نخی از این آهنگ در آنجا باشد و بتوانید آن موزیک را از جای دیگری دانلود نمایید. همچنین می‌توانید از نرم‌افزارهایی چونShazam (اندروید، iOS) برای تشخیص موزیک استفاده نمایید

۷استفاده از سرویس‌های پخش موسیقی 
می‌توانید فایلهای متعددی را در یک پخش‌کننده موسیقی جای دهید، اما اگر نمی‌خواهید خود را به آن‌ها محدود نمایید، بهتر است از یک سرویس پخش موسیقی مانند Spotify یاRdio استفاده کنید. بدین ترتیب نه تنها به صدها آهنگ گوناگون دسترسی خواهید داشت، بلکه می‌توانید از این طریق با موسیقی‌های جدیدی نیز آشنا شوید

۶تهیه نسخه پشتیبان و همگام‌سازی آلبوم‌هایتان برای پخش در رایانه‌های گوناگون 
اگر از چندین رایانه استفاده می‌کنید، دسترسی به مجموعه آلبوم‌های موسیقی‌تان قدری دشوار می‌شود، بهترین راه حل برای این مورد چیست؟ همگامسازی! اگر می‌توانید فایل‌های کاری‌تان را همگام‌سازی نمایید؛ پس در همگام‌سازی پوشه‌های موسیقی نیز مشکلی نخواهید داشت. اگر از iTunes یا سایر پخش‌کننده‌های مشابه استفاده می‌کنید؛ قدری با مشکل روبرو خواهید شد. اما اگر می‌خواهید عملیات همگامسازی را به صورت محلی صورت دهید، می‌توانید از برنامه Cubby یا Media Rover استفاده کنید

مزیت همگامسازی آنلاین آن است که قادرید در همه جا به فایل‌های مورد نظرتان دسترسی بهینه داشته باشید، البته برای نیل به این مهم وجود اینترنت پر سرعت و پرداخت هزینه‌ای بابت مصرف پهنای باند نیز ضروری است؛ که گرچه ممکن است به جیب مبارک سنگین آید؛ اما به لذتش می‌ارزد. باما همراه باشید در ادامه مطلب شاید که تجربه  بعدی مان در این ضمینه بهتراز قبل شد...!گچساران کلیک

alijam بازدید : 996 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (4)

 

کتاب، راهنمای گوگل برای وبمسترها به فارسی – بخش اول  و دوم

 

گوگل بوک برای وبمسترها از گچساران کلیک

 

 

 

 

بهینه سازی اصولی سایت‌ها ، به دردسری برای مدیران وب بدل شده است . مخصوصا زمانی که بخواهید بهینه سازی را خودتان انجام دهید و از شرکت یا مختصصان این امر ، کمک نگیرید . همیشه ، گوگل در پاسخ به سوالاتی که از پشتیبانان آن پرسیده میشود ، لینکی به مرکز Webmasters Guideline’s میدهد.

آپدیت های جدید گوگل بسیاری از وبمسترها را نگران کرده است و بسیاری را در این فکر فروبرده است که واقعا هدف گوگل از این آپدیت ها چیست؟ یکی از پرتکرارترین و معمول ترین سوال ها این است که گوگل چگونه میخواهد به وبمسترها بهترین روش ها را نشان دهد؟ پاسخ به این سوال در فایل های آموزش گوگل معروف به Google Guidelines میباشد که در آنها گوگل به تمامی سوال ها پاسخ داده است .

 

در این آموزش ها گوگل کاملا تکنیک های مورد تایید خود را معرفی کرده است و سعی کرده همراه با مثال به صورت متنی یا به صورت فیلم های آموزشی به وبمسترها این اصول را القا کند.

 

در کتاب اول می خوانید :

مکان وبسایت شما در نتایج جستجو

نمایش وبسایت شما در نتایج جستجو

پاک کردن محتوا از گوگل

واژه نامه

و ... . 

در کتاب  دوم می خوانید :

راه کارهای طراحی و ایجاد محتوا

راه کارهای فنی

راه کارهای ایجاد کیفیت و ارزش

درخواست بازبینی

سایت من به خوبی در نتایج نشان داده نمی شود

واژه نامه

و ... . 

 

 

منبع : netgard

مشخصات

مترجم: امیرسینا زمانیان
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 13
حجم: 1.89 مگابایت
فرمت: PDF

لينک های دانلود

دانلود کتاب اول با لینک مستقیم

دانلود کتاب دوم با لینک مستقیم


 

 

خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 693
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,870
  • بازدید ماه : 22,580
  • بازدید سال : 165,668
  • بازدید کلی : 3,422,956
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner