loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1191 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (3)

nmap نرم افزار قدرتمند در پویش و اسکن شبکه  بهمراه آموزش/هک

nmap imge

nmap مخفف Network Mapper می‌باشد و یك نرم­افزار كاربردی برای جست‌وجوی شبكه یا ممیزی امنیتی شبكه به شمار می‌آید. این نرم­افزار به گونه­ای طراحی شده كه بتواند شبكه‌های بزرگ را پویش كند. Nmap از ip packet‌های خام به صورت منحصربه­فرد استفاده می­كند تا تعیین كند چه سیستم‌هایی (hosts) بر روی شبكه در دسترس می­باشند، چه سرویس‌هایی ports ارائه می­كنند، چه سیستم عامل‌هایی (به همراه نسخه سیستم عامل) بر روی آنها در حال اجرا می‌باشد، چه نوع packet filter‌ها یا فایروال‌هایی مورد استفاده قرار گرفته­اند. Nmap بر روی اكثر رایانه‌ها، هم گرافیكی و هم كنسول‌ها قابل استفاده است. Nmap یك نرم­افزار مجانی است كه به همراه كدهای آن تحت مجوز زیبای GNU GPL در دسترس می­باشد.

شاید nmap بهترین و در عین حال پركاربردترین نرم­افزار پویشگر پورت باشد. در صورتی كه یك مدیر شبكه یا یك ممیز امنیت می‌باشید، بدون شك با این نرم­افزارامنیتی آشنا هستید و از آن استفاده می‌كنید. این نرم­افزار هر چیز كه شما از یك پویشگر پورت می‌خواهید را با خود به همراه دارد. در صورت استفاده درست و رعایت نكات ظریف، می‌توان نتایج بسیار بهتری گرفت. در اینجا به معرفی نكات و برخی از اشتباهات در به كار گیری Nmap اشاره می‌كنم كه دانستن آن فرآیند پویش را بهبود می‌بخشد...

 

برای دانلود رایگان نرم افزار بهمراه آموزش لطفا به اد امه مطلب مراجعه  کنید...alijamگچساران کلیک...

alijam بازدید : 765 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

با KeePass فقط به یک پسورد نیاز خواهید داشت+دانلودبرای همه سیستمها+نسخه پرتابل 

 

keepass-gachsaran.rzb.ir-screenshot-1

 

امروزه شما نیازمند بخاطرسپاری کلمات عبور زیادی هستید.شما نیاز دارید کلمات عبور سایتها، پسورد اکانت ftp، رمزعبور  اکانتهای ایمیل ،کاربری های عضویت در انجمن ها ،شبکه های اجتمایی و دهها و شاید صدها اکانت و کلمه عبور دیگر را ذخیره و حفظ نمایید تا در هرزمان که قصد ورود به این اکانتها را داشتید براحتی و با امنیت وارد آنها شوید.البته  شاید کاربران  مبتدی تر هم دیگر از یک پسورد برای همه یا اکثر  حسابهای کاربری خود  بدلایل امنیتی استفاده نکنند و حتی شاید نیاز به این باشد که هراز چندی رمزهای عبور هر حساب را تعویض نمایید.همه اینها به کنار ،حتی یادداشت کردن و بروز کردن همه ایناکانتها و پسوردها که در بیشتر  سرویسها مجبورید  کاراکترهای گوناگون و گاها طولانی هم  استفاده کنید،شاید کار حسته کننده ای باشد چه برسد به حفظ کردن همه آنها..!

keepass-gachsaran.rzb.ir-screenshot-2

در اینجاست که ضرورت استفاده از نرم افزهای  پسورد منیجیر بشدت احساس میشود.از جمله این نرم افزارها که برای این پست از وبلاگ "گچساران کلیک" برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم نرم افزار قدرتمند،کم حجم و خوشنام keepass میباشد.

نرم افزار keepass یک نرم افزار مدیریت رمز عبور رایگان (متن باز)  قدرتمند و کم حجم میباشد که در بین کاربران از محبوبیت و معروفیت بالایی برخوردار است.بوسیله نرم افزار کی پس میتوانید براحتی صدها و حتی هزاران رمز کاربری و پسورد هایتان را در یک دیتابیس رمزنگاری شده و قفل شده با یک پسورد قوی یا کلیک امنیتی مطمئن ذخیره و مدیریت نمایید و در صورت نیاز با یک کلیک از آنها  استفاده نمایید.دیگر نیازی به بخاطر سپردن پسوردهای طولانی و یا حتی ساختن و ذخیره آنها نخواهید داشت.نرم افزار  مدیریت پسورد keepass   حتی به شما امکان  ساخت رمزهای تصادفی و قدرتمند و غیرقابل حدس زدن را نیز میدهد.از رمز عبور و اکانتهای ورود  سیستم عامل تا نرم افزهای نصب شده در سیستمتان و سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتمایی و ایمیل غیره ... را براحتی چند کلیک در نرم افزار ذخیره سازید .امکان بازیافت و یا سرقت اطلاعات و پسوردهایتان در نرم افزار وجود ندارد چراکه با کلیدهای رمزنگاری قدرتمند و پیشرفه داده هایتان رمزنگاری میشود و حتی اگر احیانا  شخص یا هکری بتواند به دیتابیس شما دست یابد باز هم امکان باز کردن  پسورد آنرا نخواهد داشت و اگر بازهم بتوانند رمز آن را بشکنند، با داده ها یی بشدت رمزنگاری شده و نامفهوم مواجه خواهند شد که  بدونه کلیدی که فقط در اختیار شماست امکان بازیابی آنها وجود ندارد.پس با خیال راحت پسوردهایتان را به نرم افزار keepass  واگذار کنید. 

برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود این نرم افزار جالب وکاربردی به ادامه مطلب بروید...

alijam بازدید : 673 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (5)
نرم‌افزار  قفل گذاری برروی فایل و فولدر محافظ كاسيت (ایرانی) نسخه 6.1 
نرم‌افزار  قفل گذاری برروی فایل و فولدر محافظ كاسيت (ایرانی) نسخه 6.1

محافظ کاسیت
كاربردقفل فايل و پوشه
نسخـه موجود: 6.1
تاريخ انتشارمهرماه 1392
طراح و برنامه نويس علي نصيري

توضيحات:
مطمئنا براي شما هم بارها پيش آمده كه خواسته ايد بر روي فايل ها و پوشه هاي خود قفل و پسوردي را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسي ديگران جلوگيري كرده و امنيت فايل هاي خود را برقرار سازيد و براي اين كار نيز نرم افزارهاي فراواني را امتحان كرده ايد كه نتايج دلخواه شما را نداشته اند.
اما اكنون باز هم آزمايشگاه نرم افزاری پيشرو بعد از هشت ماه اقدام به انتشار نسخه جديد نرم افزار بسيار مفيد و كاربردي محافظ كاسيت كرده است كه علاوه بر امكانات فراواني كه داراست به زبان شيرين فارسي طراحي شده و در اختيار تمام ايرانيان و شما كاربر عزيز قرار داده است که شما با استفاده از آن مي توانيد از فايل ها و پوشه هاي خود در برابر ديگران محافظت نماييد.
محافظ كاسيت كه توسط علي نصيري طراحي گرديده است نرم افزاري است كه براي قفل كردن فايلها و پوشه هاي شخصي شما به كار مي رود و اين امكان را براي شما فراهم مي كند تا بتوانيد علاوه بر پوشه ها، فايل هاي مورد نظر خود را نيز با امنيتي فوق العاده قفل گذاري كرده تا ديگران به هيچ وجه نتوانند به فايل ها و پوشه هاي شما دسترسي يابند.

امکانات و قابليت هاي كليدي نرم افزار:
زبان فارسی نرم افزار
برای مشاهده متن کامل و دانلود این نرم افزار امنیتی  به ادامه مطلب بروید...
alijam بازدید : 1072 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (2)

معرفی یک آنتی ویروس خوب و رایگان/Microsoft Security Essentials

معرفی یک آنتی ویروس خوب و رایگان/Microsoft Security Essentials

Microsoft Security Essentials یک انتی ویروس رایگان ،کم حجم ولی بسیار قدرتمند است.این آنتی ویروس محصول سالها تحقیق و برسی همان شرکتیست که سیستم عامل محبوب و معروف "ویندوز" را ساخته و ارائه میدهد،یعنی ماکروسافت.هماهنگی بسیار خوب این آنتی ویروس قدتمند ماکروسافت  با سیستم عامل ویندوز و قدرت بالای آن در کشف و نابود سازی نرم افزارهای مخرب و ویروسها  باعث شده بسیاری از کاربران خانگی و حتی شرکتها و کسب و کارهای کوچک نیز از این آنتی ویروس رایگان استفاده نماییند.

برای دانلود و آشنایی با این آنتی ویروس قدرتمند و محبوب به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 806 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (1)

آیا این سایت واقعیست؟فیشینگ بلای جان کاربران

آیا این سایت واقعیست؟فیشینگ بلای جان کاربران

فیشینگ بزبان ساده یعنی ،شما به سایتی میروید ولی اون سایت اصلی نیست و شخص سوم یا هکر اون سایت رو منحصرا برای کلاه برداری طراحی کرده.برای فهمیدن این موضوع فقط کافیه در بالای مرورگر (آدرس بار) آدرس سایت رو مشاهده نمایید.نیازی نیست همه اعداد و حروف اونرو چک کنید فقط نام سایت و دامنه کافیه .مثلا : در پایین ادرس اولی سایت واقعی گوگل و دومی فیشینگ است.شما مکن است برروی اولی کلیک کنید که در ظاهر درست است اما شما را به جایی از پیش طراحی شده هدایت کند.

1- https://www.google.com یا http://www.google.com

2-http://www.geoogle.tk یا http://google.co.ir

اینها مثالست ولی در کل با مشاهده ادرس بار براحتی میشود سایت فیشینگ رو تشخیص دادوبرخی مرورگرها مثل گوگل کروم که برای همه سیستم عاملها و پلتفرمها نیرز موجوده بصورت اتوماتیک سایتهای مشکوک و آلوده و خطرناک رو تشخیص میدهند. ابتدا عرض میکنم برای ورودبه سایتهایی مثل گوگل و فیسبوک از رمزنگاری https استفاده کنید. سایت های بزرگ و معروف مثل گوگل و فیسبوک ،یاهو... از تکنولوژی رمزنگاری  گرانقیمت  اما مفیدی مثل https استفاده میکنند .

ip سایت (سرور سایت) را بدست بیاورید:

برای بدست اوردن آدرس ای پی (یاموقعیت مکانی)سرور سایت مورد نظر میتونید از این روش استفاده کنید: ابتدا ادرس سایت رو در cmd ویندوز تایپ کنید(اگر نمیدانید سی ام دی چیست کافیست در منوری شروع ویندوز(گوی ویندوز در پایین سمت چپ دسکتاپ) کلیک کنید و در کادر جستجو تایپ کنید cmd ,و اینتر کنید تا نمای cmd ویندوز نمایان شود.یک کادر مشکی رنگ نمای ‏cmd ویندوز است.سپس از فرمان tracert استفاده کنید،یعنی مثل زیر بعد از تایپ فرمان ادرس سیات رو بزارید:برای مثال من از آدرس سایت گچساران کلیک استفاده میکنم ولی شما هر سایتی رو که میخواهید میتونیدوارد کنید: tracert www.gachsaran.rzb.ir بعد از بدست اوردن آدرس ای پی سایت مورد نظر ،به سایت زیر برید www.ip-adress.com و در پایین همان کادر سرچ یک کادر نمایان میشود که باید درون اون ادرس ای پی سایت مورد نظر رو وارد کنید.دقت نمایید درون کادری که این نوشته(‏lookun this ip or website ) رو داره ادرس ای پی بدست اومده رو وارد کنید و اینتر کنید تا روی نقشه مکان دقیق و واقعی سایت مورد نظر برروی نقشه نمایان شه/مطمئن باشید دیگه اگر به سایتی از ایالات متحده رفتید و به رفتار اون مشکوک شدید میتونید از این روش برای مطمئن شدن از هویت سایت مورد نظر استفاده کنید.

اسپم یا طعمه فیشینگ ؟

برای مشاهده و دانلود نرم افزارهای ضد فشینگ به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 1901 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

دانلود اینترنت اکسپلورر 10 برای ویندوز 7 /لذت وبگردی با ورژن جدید IE

لذت وبگردی را با ورژن جدید (10) مرورگر قدرتمند وبروزشده ماکروسافت دوچندان تجربه کنید


دانلود اینترنت اکسپلورر 10 برای ویندوز 7 /لذت وبگردی با ورژن جدید IE/ گچساران کلیک

 

گچساران کلیک به نقل از هتل آی تی:

بالاخره و پس از مدتها تبلیغات و حاشیه (۲سال مدیریت پروژه)،چندیست ورژن جدید مرورگر قدرتمند ماکروسافت یعنی اینترنت اکسپلورر ۱۰ در اختیار عموم قرار گرفت.این درحالیست که هنوز خیلی از کاربران  حتی با بیشتر ویژگی ها و قابلیتهای نسخه قبلی آن یعنی اینترنت اکسپلورر ۹ هم آشنا نیستند.واقعیت اینست که این مرورگر آنقدر  ویژگی های گوناگون و قابلیتهای منحصر بفرد دارد که با روند فعلی بروزرسانی ورژن های آن و زمان فی مابین  یک ورژن تا ورژن بعدی آن،طبیعی است که نتوانیم تمامی قابلیتهای آن را بشناسیم .IE  جزء سه مرورگر برتر دنیاست و یکی از امنترین و قدرتمندترین مرورگرهای  دنیای میباشد هرچند برخی مساءل امنیتی بخصوص در چند هفته اخیر باعث بروز  مشکلات جدی برای برخی کاربران شد (مشکلات جدی امنیتی)) اما ماکروسافت 

برای دانلود و آشنایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...گچساران کلیکalijam...

 

alijam بازدید : 989 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

راههاي حفظ امنيت تلفن‌ هوشمند یا همان اسمارت فون ها

 

جام جم آنلاين: هنگام استفاده از تلفن هاي هوشمند مراقب مهاجمان اينترنتي كه با شيوه هاي مختلف در كمين شما نشسته اند، باشيد از اين رو بايد با همان احتياطي كه از «رايانه» خود استفاده مي كنيد، براي تلفن هوشمند خود نيز آن را به كار ببريد.

به گزارش روز يكشنبه جام جم آنلاين،از آيفون مشهور و محبوب گرفته تا جديدترين دستگاه اندرويد يا Blackberry، هر شخص در ميان اين دستگاه ها سعي مي کند زندگي آنلاين خود را حتي زماني که دور از خانه يا محل کار است، ادامه دهد.

راه هاي حمله مهاجمان اينترنتي به گوشي هاي هوشمند:


alijam بازدید : 1104 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (1)

 

 کاربر گرامی :این مطلب را لطفا در نسخه جدید سایت مشاهده نمایید در اینجا

مشاهده ومدیریت تمام پورتهای باز برروی سیستم با نرم افزار currportsV.1.97

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

 

CurrPorts یکی از نرم افزارهای نظارتی است که به شما لیستی از تمامی پورت های باز TCP/IP و UDP را به همراه اطلاعاتی درباره پردازش هایی که آن ها داشته اند مانند نام و آدرس و همچنین نسخه پردازش، زمان اجرای آن و کاربری که آن را اجرا کرده است به شما نمایش خواهد داد. علاوه بر این CurrPorts به شما اجازه می دهد تا اتصالات ناخواسته TCP را ببندید، به فرآیندهای باز در پورت ها خاتمه دهید و همچنین اطلاعات پورت های TCP/UDP را در یک فایل HTML، XML یا فایل متنی ذخیره کنید.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 2029 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (2)

 نرم افزار حفاظت از فایل های محرمانه

کلیک راست برای قفل اطلاعات /دانلود نرم افزار  Ashampoo Magical Security v2.02

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire
 نرم افزار های امنیتی که به صورت مستقیم برروی فایل تاثیر گذاشته و یا به اصطلاح فایلها را قفل مینماییند هرکدام از روش مخصوص به خود اما تقریبا با یک متداستفاده میکنند.از اختصاص یک پوشه "encrypt " ویا  نامرئی در مکانی دیگر تا تغییر فرمت و تعیین   سطوح دسترسی دقیق و منحصر به فرد.اما در متداول ترین حالت معمولا این نرم افزار ها با به رمز درآوردن اطلاعات بوسیله  مخلوط کردن متون  و اعداد،فایلها را "encrypt" یا به اصطلاح قفل مینمایند و برای" Dencrypt" یا همان بازکردن قفل هم به لطف جدول و متد برنامه ریزی شده خاص خود برنامه، فایل را فراخوانی مینماییند.در این روش احتمال  کرک یا نفوذ و حدس کلید شاید اندک ولی بعید نیست.برای یک رباط  یا هکر مصمم شاید حتی بدونه یک کامپیوترسریع  و  یا حدس زدن فرمول "معمولا، متداول و یکسان " اینگونه رمزنگاریها براحتی قابل دسترسی باشد.مخصوصا که این متد بسیار محبوب و فراگیر نیز هستند  و این بطور حتم باعث جلب توجه بیشتر نفوذگرها وتلاش مضاعف نیز خواهد شد!خوب البته تغییر روش بصورت کلی و مطمئنا تاحد زیادی باعث امنیت کاربر ودر نتیجه فایلهایش خواهد شد.درست همانند دنیای سیستم عاملها که بعلت  وسعت و محبوبیت ،سیستم عامل ویندوز ،این سیستم عامل بیشتر مورد لطف و علاقه نفوذگرها و هکرها و برنامه نویسان مخرب قرار میگیرد تا مثلا سیستم عامل های دیگر مثل لینوکس و مکینتاش.(یاداور میشوم امنیت صد در صد بازهم حتی در این سیستم عاملها نیز کاملا میسر و بدست آوردنی نیست،بااین وجود با رعایت اصول ایمینی و امنیتی میتوان تا حد زیادی جلوی دست درازی ازی و سوء نظر سارقان اطلاعات را گرفت.
دراین میان نرم افزارهایی هم هستند که بر همین اساس یعنی تغییر روش های متداول به بازار آمده اند که استفاده از آنها  ،بعلت ساختار جدید و ناشناخته آنها بتواند تا حدزیادی دسترسی به داده ها و اطلاعات شخصی را محدود نمایید.نرم افزار قدرتمند و فوق مهندسی ashampoo mgical security نیز یکی از همین نرم افزارهاست.این نرم افزار  محصولی از شرکت آلمانی ومعروف (البته قدیمی) ashampoo است. شخصا بارها از نرم افزارهای مهندسی شده این شرکت  نرم افزارسازی استفاده کرده ام و مطمئنا  هر شخص دیگری هم همانند من طعم  مهندسی بهینه ashampoo را چشیده باشد،حتما از برخی از محصولات قدرتمند و جالب آن بهره خواهد برد.در آینده به معرفی برخی از بهترین های این شرکت نرم افزاری خواهیم پرداخت.
 باما همراه باشید در ادامه مطلب...گچساران کلیکalijam...
 
nooshin بازدید : 1664 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (5)

Folder Lock 7.1.5 + Portable - قفل گذاری روی پوشه ها و فایلها در ظاهری جدید

 

Simple, Free Image and File Hosting at MediaFire

Folder Lock 7.1.5 یک نرم افزار امنیت فایل است که به کمک آن و به راحتی می توانید در چند ثانیه فایل، فولدر، عکس ها و مستندات بی شماری را قفل، پنهان یا رمزگذاری نمایید. این نرم افزار سریع، قابل اعتماد و راحت است. با استفاده از Folder Lock می توانید به آسانی فایل ها و پوشه های شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Folder Lock فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. به کمک این نرم افزار می توان از فایل های موجود بر روی حافظه های قابل حمل مانند USB Flash، Memory Sticks ،CD-RW ،floppies نیز حفاظت نمود. به کمک این محصول می توانید کامپیوترتان را قفل کنید و بر رو ی فایل های موجود در سطح هسته، ویندوز و DOS نیز قفل گذاری کنید.

 

‏Folder Lock يکى از بهترين و سريع‌ترين نرم‌افزارهايى است که براى حفاظت و کدگذارى فايل‌ها و پوشه‌هاى مهم مورد استفاده قرار مى‌گيرد. کار کردن با اين نرم‌افزار نيز بسيار آسان است.فايل‌هاى حفاظت شده در اين نرم‌افزار در برابر هکرها (حتى در صورت نفوذ به کامپيوتر)، ويروس‌ها و تروجان‌ها نيز ايمن خواهند بود و تنها در حالتى که گاوصندوق اطلاعات باز است اين فايل‌ها و پوشه‌ها قابل دسترسي هستند.

 

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار Folder Lock :

 

مخفی سازی فایل ها، پوشه ها و درایوها از دید دیگر کاربران

قرار دادن رمز عبور برای اطلاعات مختلف، فایل ها، پوشه ها و درایوها

قرار دادن رمز عبور برای خود نرم افزار و مرکز کنترل آن برای افزایش امنیت

پشتیبانی از درایوهای FAT, FAT32 و NTFS

دارای درجه بندی های مختلف امنیتی

حفاظت از فایل های شما در WinDows و Dos

امکان قرار دادن رمز برای حذف نمودن فایل ها

در بردارنده گزینه های مخفی Shred files , AutoLock , Auto Shutdown PC , Lock your PC, Erase PC tracks و متن فهرست انتخاب در اینترنت اکسپلورر

فایل های قفل شده در نرم افزار غیر قابل برگشت، غیر قابل تعویض نام، غیر قابل کپی کردن، مخفی و غیر قابل دسترسی می باشند

حفاظت کامل از فایل ها در Hard Disk, NoteBook, Cd Rw's, Disk, Usb Flash Driver

-------------------------------------------- 

دانلود نسخه ‏Folder Lock 7.1.5 از گچساران کلیک 

توضیحات :برای جلوگیری از باطل شدن سریال فایل Disable Activationرو اجرا کنید .

دانلود نسخه ‏Folder Lock 7.1.5 از گچساران کلیک     new

دانلود نرم افزار Folder.Lock.7.1.5 لینک کمکی از مدیافایر    new

 

 

 

 --------------------------------------------------

دانلود نسخه‏folder lock V7.0.2  از گچساران کلیک

توضیح برای نصب این نسخه : 1- شروع به نصب نرم افزار کنید و در پنجره Master Password از یک پسورد دلخواه استفاده نمایید.

2- نرم افزار را اجرا کنید و برای رجیستر کردن آن از اطلاعات موجود در فایل Serial.txt استفاده کنید.

3- برای ممانعت از اعتبار سنجی سریال خطوط 127.0.0.1 www.password-protect-folders.net و 127.0.0.1 www.newsoftwares.net را به فایل hosts موجود در مسیر: C:WindowsSystem32driversetchosts اضافه نموده و سیستم را ریبوت کنید.

دانلود نرم افزار ‏Folder Lock 7.0.2 با لینک مستقیم از گچساران کلیک  new

دانلود نرم افزار folder lock 7.0.2 لینک کمکی از مدیافایر   new

-------------------------------------------

 ورژن قبلی (با اینترفیس  سابق) آخرین آپدیت

دانلود نسخه بدونه نیاز به نصب (پرتابل)folder lock V6.6.5 از گچساران کلیک

 

دانلود نسخه بدونه نیاز به نصب(پرتابل)folder lock V6.6.5 لینک کمکی مدیافایر

----------------------------------------

    www.gachsaranclick.tk


منبع...گچساران کلیکalijam...

 

alijam بازدید : 1993 سه شنبه 17 مرداد 1391 نظرات (2)


راهنمای جامع معرفی قابلیت‌ها و نحوه استفاده از بهترین برنامه یادداشت برداری
: Evernote

 

Evernote

آیا تا بحال شده که متنی را در سایت یا وبلاگی ببینید وقصد داشته باشید که قسمتی از متن بهمراه تصاویر یافیلم و... از ان صفحه یا وبسایت را کپی برداری ،ویرایش یا برای کسی ارسال کنید؟آیا همیشه کمبود یک دفترچه یاداشت قدرتمند و ساده و البته دائمی را برای خود احساس کرده اید که همیش متون ،تصاویر و مطالب مهم شما را برای همیشه  در جلوی دستتان نگاه دارد وحتی بعد از نصب ویندوز یا حتی سرقت  کامپیوتر واتفاقات دیگر  براحتی و از هردستگاهی(موبایل لپ تاپ و..)قابل دستیابی و نصب باشد؟باور کنید این یکی از مسائل مهمی بود که شخصا بارها و بارها به آن فکر کرده ام و انواع دفترچه یادداشت های  گوناگون را نیز را امتحان کرده ام ولی هیچکدام نتوانستند مطالب با "ارزش من" را که برخی از آنها نتیجه ساعت ها مطالعه و تحقیقاتم بودند را برایم نگاه دارند،مدتی پیش در وبسایت یکی از دوستان به مطلبی برخوردم که هم  پاسخ خودم را به بهترین شکل یافتم و هم جواب کاربرانیست که جندی پیش درخواست یک نرم افزار یادداشت برداری را از گچساران کلیک کرده بودند .پس اگر شما هم  با چنین مشکلی برخورد کرده اید و یا مایلید یک دفترچه یادداشت ساده و دائمی داشته  باشید که هم با  کامپیوتر و هم موبایل به آن دسترسی داشته باشید،پیشنهاد alijam...میکنم ، با ما همراهباشید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 نویسنده:  حسین ملک محمدی

برنامه Evernote به طور یقین یکی از برترین برنامه‌های یادداشت‌برداری است. با استفاده از Evernote می‌توانید هر آنچه در ذهن دارید را یادداشت کنید تا مجبور نباشید هیچگاه عبارت "ببخشید، فراموش کردم" را به خود یا دیگران بگویید. Evernote برروی پلت‌فرمهای مختلف از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها تا کامپیوتر و مرورگرهای مختلف وب، نصب می‌شود. در این مقاله به طور کامل به معرفی برنامه یادداشت‌برداری Evernote پرداخته و همه ترفند‌های استفاده از آن را آموزش خواهیم داد، با ما همراه باشید در ادامه مطلب...

alijam بازدید : 1156 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (1)

 

دانلود بایت ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان شماره 231

gachsaranclick-image-bayte231

بایت  هفته نامه ایست که بصورت ضمیمه ای از روزنامه خراسان منتشر میشود .این  هفته نامه را که  مسائل مربوط به دنیای فناوری واطلاعا را پوشش میدهد ،هم اکنون میتوانیداز گچساران کلیک و بصورت یک فایل پی دی اف دانلود نمایید.شماره 231 مربوط به هفته جاری و در حال حاضر آخر شماره بایت است(1391/05/07)

در این شماره خواهید خواند :

- گامي مثبت در بازي‌سازي ايراني
- بازي با متن‌باز
- ساختماني زيبا داشته باشيد
- ايميل ايراني و پاسخ به برخي از سوال‌ها
- هوشي به ظاهر مصنوعي
- بازخواني يک اختلاف نظر
- دور از چشم پدر و مادرها
- سنگ بزرگ پروانه فعاليت
- يک هشدار براي تمام کاربران اينترنت
- صداي ياهو مخدوش مي‌شود
- يک مسير براي آغاز کار
- ساخت قالبي شبيه سايت Google.com با کمک Div (قسمت ششم)
- سيستمي تابستاني
- کتابخانه ديجيتالي براي کتاب‌هاي ديجيتالي!
- مديريت دانلود کار ساده‌اي است (قسمت دوم)
- در آندرويد برنامه بنويسيد
- خاطرات عجيب پدربزرگ‌ها
- و ...

دانلود  بایت شماره 231 -لینک مستقیم از گچساران کلیک

دانلود بایت شماره231-لینک کمکی غیرمستقیم از مدیافایر

حجم فایل 3 مگابایت

پسورد  www.gachsaranclick.tk

منبع: گچساران کلیک 

alijam-logo

alijam بازدید : 1526 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

این صفحه محتوای ناامن دارد" آموزش گوگل کروم

 

گچساران کلیک:

مرورگر کروم را شاید بتوان  یکی از شاهکارهای کمپانی گوگل دانست،با تمام حرف وحدیث هایی که درباره برخی سیاستها و محصولات این کمپانی بزرگ وجود دارد(مخصوصا بین ما ایرانی ها...)بازهم اکثر کاربران (بخصوص کاربران حرفه ای) این مرورگر پراز امکانات را به بقیه مرورگرها ترجیح میدهند.هرچند که در این مورد یعنی رقابت بین سه مرورگر برتر وب(اینترنت اکسپلورر،موزیلا فایرفاکس وگوگل کروم) به همان اندازه نظرات  و سلیقه ها متفاوت است که بین مثلا نظرات راجعه به آنتی ویروسها..!  برخی از کاربران  شاید به این موضوع اهمیت چندانی ندهند و گاها کاربرانی را مشاهده میکنیم که حتی  ورژن مرورگرشان قدمتش به زمان نصب سیستم عاملشان برمیگردد !یک نکته بسیار مهم که نادیده گرفته میشود.مثلا با نگاهی اجمالی به آمارهای تجزیه و تحلیلی همین وبلاگ گچساران کلیک خودمان درکمال تعجب و متاسفا ،متوجه این میشویم که  درصد قابل توجه ای از کاربران و بازدید کنندگان وبلاگ(گچساران کلیک) از ورژن های قدیمی تر مرورگرشان استفاده میکنند ! به همین خاطر از مدتها قبل ودر بالای همین صفحه بخشی را بصورت ثابت به مرورگرها و دانلود جدیدترین ورژن آنها اختصاص دادیم{پیشنهاد میکنم چنانچه مرورگرتان بروز نیست همین حالا و از بالای همین صفحه و یا از اینجا اقدام به بروزرسانی آن نمایید} 
آنچه از آمارهای  گچساران کلیک(آماربازدید و تجزیه و تحلیل وبلاگ) بدست آمده ، بیش از نیمی از کاربران از مرورگر موزیلا و با فاصله کمی گوگل کروم و...اما نکته جالب افزایش 70 درصدی رشد استفاده از کروم بوده !با ذکر این مورد که این مرورگر را بهمراه  2مرورگر  محبوب دیگر (موزیلا و اینترنت اکسپلورر) قرار داده بودیم و حتی بصورت واضح و اختصاصی هم به کسی پیشنهاد نمیشد..!دربرخی موارد آموزشهای مرورگرهای دیگر مثلا اینترنت اکسپلورر حتی بیشتر از کروم در وبلاگ قرار داده میشد و این خود به نوعی پیشنهاد غیرمستقیم برای  ترقیب کاربران به استفاده از این مرورگر میباشد.با این حال در  حدود 3ماه  وباتوجه به آمار های هرچند کوچک ما استفاده از این مرورگر رشدی اینچنین داشته(حدود70درصد)،با این وجود شکی باقی نخواهد ماند که این مرورگر تازه وارد میدان شده(از نظر سن و نسبت به رقبایش) چیزی دارد که  حتی کاربران 2آتیشه مرورگر های دیگر  به استفاده از مرورگر گوگل یعنی کروم روی آورده اند.
شاید با نگاهی دقیق و  عملی به عملکرد و مخصوصا نحوه عملکرد این بروزر(مرورگر) بتوانیم با ویژگی هایی مهم که کمتر درباره آنها صحبت شده و نحوه انجام انها بیشتر اشنا شویم .پس با ما همراه شوید تا بابرخی از قابلیت ها و علائم و هشدارهای این مرورگر محبوب و جوان بیشتر آشنا شویم...گچساران کلیک...
"این صفحه محتوای ناامن دارد." 
امنیت مقوله ایست که  هرکاربری تقریبا امروزه آن را جدی میگیرد .احتمالش کم است که جایی درباره آن بحثی شکل گیرد و توجه کسی به آن جلب نشود .کاربران دیگر میدانند که نا امنی چه آسیبهایی و مشکلاتی برایشان بوجود خواهد آورد ،حتی اگر شخص مهمی نباشند .درgachsaranclick
شکل زیرآمار سایتهای(سرور سایتها)آلوده خطرناک در اطراف ایران(خاورمیانه)است/آمارها از شرکت آواست

گوگل هم این را خوب میداند و تفاوتش بع عنوان سازنده مرورگربا دیگران در اینست که تقریبا همه چیز و همه سایتها  زیر ذربین گوگل است،گوگل ایده میدهد ،برنامه و پروژه راه اندازی میکند و محتوایی که میخواهد را (سیاست)با شکل و سیستم خود عرضه میکند و همه موظفند پیرور آن باشند(منبع و معیار) ..!به این بعد  مسئله  کاری نداریم که این امپراطوری خوب است یا بد و ...اما همین بزرگی باعث شده  شاید به بهترین وجه  مسئله امنیت با مرورگر کروم سانس(همسان،ست)شود..!؟ ب یک مورد آن توجه کنید: شاید تا بحال با این اخطار مرورگر کروم و در حین باز کردن سایت خاصی مثلا سامانه پرداخت بانکی و یا ...برخورد کرده باشید!و شاید تا به حال چنین تجربه ای نداشته اید.این اخطاریست که گوگل کروم درحین بازدید ناامن شما از وبسایتی میدهد که مشکوک به فیشینگ ویا بدافزار است.این یکی از بزرگترین ویژگی های کروم نسبت به رقبایش است آنهم بدونه نصب افزونه و یا تنظیمات خاصی ..!با ما همراه باشید تا علت آن را بیشتر بدانید و خیلی چیزهای دیگر که کروم را یک سروگردن از رقابیش بالتر برده است ./شکل زیر نمونه ای از اخطاریست که دربالا ذکر شد
gachsaranclick

وب سایت‌هایی که اطلاعات حساس از قبیل نام کاربری و گذرواژه را می‌پرسند، غالباً برای انتقال محتوا به رایانه و از رایانه مورد استفاده شما، از اتصالات امن استفاده می‌کنند. اگر مشغول مشاهده یک سایت از طریق یک اتصال امن هستید، Google Chrome بررسی می‌کند که محتوای صفحه وب به‌طور امن انتقال یافته باشد. اگر تشخیص دهد که محتوایی در صفحه از کانال‌های غیرامن آمده است، می‌تواند به‌طور خودکار از نمایش محتوا جلوگیری کند و هشدار "این صفحه حاوی محتوای ناامن است" را در بالای صفحه به شما نشان دهد. Chrome با مسدود کردن محتوا و ایجاد فاصله‌های امنیتی ممکن، از قرار گرفتن اطلاعات شما در اختیار افراد متخلف جلوگیری می‌کند.

hotelit.ir

alijam بازدید : 1427 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود نرم افزار به‌روزرساني خودكار تمامي نرم‌افزارها  "psi"
نرم‌افزار قدرتمند Personal Software Inspector  گچساران کلیک
در عصر فناوري اطلاعات، به‌روز بودن از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. به‌روز بودن دانش و اطلاعات كاربران، سخت‌افزارها، نرم‌افزارها، سيستم‌هاي ‌عامل‌ و... از جمله مواردي است كه كاربران ‌بايد به آنها توجه داشته باشند. در اين ميان به‌روز بودن نرم‌افزارها براي بسياري از كاربران از اهميت بيشتري برخوردار است.

همان‌طور كه مي‌دانيد نسخه‌هاي مختلف سيستم‌عامل ويندوز ابزاري براي بروزرساني نرم‌افزارهاي داخلي سيستم‌عامل و نصب وصله‌هاي امنيتي دارد كه به شما اين امكان را مي‌دهد بدون دردسر و بي‌نياز از يافتن بخش‌هاي نيازمند به به‌روزرساني، آنها را روزآمد كرده و حفره‌هاي امنيتي موجود در سيستم‌عامل را نيز مسدود كنيد. اين قابليت در برخي نرم‌افزارهاي مشهور همچون مرورگرها، مجموعه نرم‌افزارهاي Adobe و برخي ديگر از نرم‌افزارهاي كاربردي نيز مشاهده مي‌شود. اما در بسياري از نرم‌افزارها قابليت به‌روزرساني خودكار مشاهده نمي‌شود و پشتيباني نكردن از اين قابليت موجب مي‌شود تا در مواردي امنيت رايانه شما به‌طور كامل به‌ خطر بيفتد.

برخي كاربران به‌روزرساني نرم‌افزارها را فقط به‌منظور استفاده از امكاناتي كه در نسخه‌هاي جديد آنها طراحي مي‌شود، ‌انجام مي‌دهند؛ در صورتي كه در بسياري از نسخه‌هاي به‌روزرساني‌شده از نرم‌افزارها، ممكن است تعداد زيادي باگ امنيتي رفع شده باشد يا مشكلاتي كه موجب ناپايداري و كاهش سرعت و عملكرد مفيد سيستم‌عامل بوده، اصلاح شده باشد كه اين موارد بيش از اضافه شدن چند قابليت يا ابزار جديد به آن برنامه داراي اهميت است و بايد توجه ويژه‌اي به آن داشت.باما همراه باشید در ادمه مطلب برای دانلود و اشنایی بیشتر با psi...گچساران کلیکalijam...

 

alijam بازدید : 3315 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (2)

 کتاب آموزش غیرفعال کردن موقت ودائمی آنتی ویروس ها

 

 

آنتی ویروسها-گچساران کلیک

گاهی وقت ها لازم میشود بنا به دلایلی مثل نصب یک نرم افزار قفل شکسته و یا ... نرم افزار آنتی ویروس مان را به صورت  موقت و یا حتی دائمی غیر فعال کنیم .در این کتاب  روش های  غیر فعال کردن موقت و  دائمی انتی ویروسهای آویرا ،نود32،کاسپراسکی ،اسمارت سیکوریتی و ...به صورت  توضیح متن و تصویر واضح،توضیح داده میشود .آموزش ها بسیار ساده و کوتاه میباشد تا همه کاربران حتی کاربران مبتدی هم بتوانند در کوتاهترین مدت آنها را یاد بگیرند .این کتاب الکترونیک (pdf) به درخواست برخی کاربران گچساران کلیک تهیه شده است  که در نصب برخی نرم افزارها و همچنین  غیر فعال کردن  آنتی ویروسها مشکل داشتند.در این کتاب  که در گچساران کلیک تهیه شده است،به اختصار آموزش دانلود و  طریقه نصب نرم افزارها  هم به صورت گذرا توضیح داده شده است. کتاب آموزش غیر فعال کردن انتی ویروسها را از لینک های زیر دریافت نمایید.گچساران کلیک alijam

 

دانلود کتاب آموزش غیر فعال کردن موقت آنتی ویروسها +آموزش نصب نرم افزارهای  کرک شده(دانلود مستقیم از گچساران کلیک)

دانلود کتاب آموزش غیر فعال کردن موقت آنتی ویروسها +آموزش نصب نرم افزارهای  کرک شده(دانلود از مدیافایر لینک دوم)

پسورد  www.gachsaranclick.tk

منبع: گچساران کلیک

alijam بازدید : 1977 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (16)

 

افزونه های مفید و کاربردی مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس(بخش اول)

 

افزونه ها نرم افزارهای کمکی هستند که معمولا برای اضافه کردن یا تکمیل یک یا چند ویژگی به نرم افزارها اضافه میشوند.این افزونه ها را که معولا یا شرکت های سازنده نرم افزارها و بازیها درست میکنند مثل فتوشاپ ویا سایتهای  گوناگون ارائه دهنده  خدمات و محتوا ویا کاربران و برنامه نویسان مستقل برای نرم افزارهای اپن سورس  مثل کروم ،موزیلا فایرفاکس و یا تاندربورتو...این افزونه ها هم برای سازنده بعنوان راهی برای عرضه،معرفی و وتبلیغات و راحتی دسترسی کاربران به محصولات شان مفید است وهم برای کاربران که با نصب این افزونه ها این امکان رو دارند که در کنار انجام کارهای  دیگر،با یک کلیک برروی ایکون افزونه مورد نظر بتوانند به محتوای آن دست یابند.به عنوان مثال شما اگر به بازی و یا نرم افزاری خاصی احتیاج یا علاقه داشته باشید و مکرر مجبورید به محتوای مورد نظر دست یابید ،با نصب افزونه  مخصوص آن برنامه ،هم میتوانید به کارهای دیگرتان برسید و هم هرگاه نیاز داشتید تنها با فشردن یک کلیک  در مرورگرتان ،به محتوای مورد نظر دسترسی داشته باشید . البته بحث افزونه ها فقط مختص به مرورگرها نمیباشد و محتوای بسیازی را میتوان نام برد که برخی حتی پس از نصب و استفاده مستلزم نصب این افزونه های دوست داشتنی هستند مانند سیستم قدرتمند و محبوب وبلاگ نویسی و مدیریت محتوای ورد پرس ویا  نرم افزارهای  بزرگ کاربردی مانند فتوشاپ(پلاگین)و خیلی موارد دیگر.گچساران کلیکalijam

 

 

افزونه های مفید کروم و موزیلا

 افزونه برای مرورگرها فراوان است بخصوص مرورگرهای  محبوب موزیلا (که بیشتر بخاظر افزونه هایش محبوب است)ومرورگر گوگل کروم و که بسته به نوع کارایی و نیاز تان میتوانید از آنها استفاده نمایید .اما در این پست قصد داریم تا چند نمونه از این افزونه های دوست داشتنی که مفیدتراز بقیه میباشند را به شما کاربران عزیز گچساران کلیک معرفی نمایید پس با ما همراه باشید ،شاید که افزونه ای در این میان چشمتان را گرفت و شاید یکی از آنها دقیقا همانی باشد که مدتها دنبالش میبودید.

ابتدا تعدادی از افزونه های مرورگر گوگل کروم که در حالت آفلاین کاربرد دارند را به درخواست چندتن از دوستان و کاربران  عزیز گچساران کلیک معرفی مینماییم.اگر مرورگر کروم ندارید ،برای دانلود آخرین ورزن مرورگر کروم به اینجا بروید و یا از بالای همین سایت گچساران کلیک دانلود نمایید.

گچساران کلیک/افزونه های آفلاین کروم

1-پرندگان حشمگین :برای اجرای بازی پرندگان حشمگین در مرورگر کرومتان نیازتان به اینترنت ندارید هرچند که  متاسفانه مدتیست گوگل دسترسی از سرورهای ایران را بخاطر آنچه او تحریم ها علیه ایران می نامد،بسته است اما اگر شما هم مثل من  در مرورگر کرومتان آنهم بصورت افلاین بازی میکردید ،به هر طریقی بود و با هر ترفندی به صفحه مخصوص دست میافتید (لااقل برای بار اول) بهرحال ما معذفی میکنیم تا اگر کسی مایل بود  با یک سرچ کوچولو  ده ها روش برای دور زدن  و رفع محدودیت به این بازی را میتواند بیابد. با ما همراه باشید در ادامه مطلب تابادنیای از افزونه های مفید اشنا شوید...گچساران کلیکalijam...


...گچساران کلیکalijam...

امضاء  =گچساران کلیک

 

alijam بازدید : 1207 سه شنبه 23 خرداد 1391 نظرات (8)

کوچک ولی قدرتمند..!دانلود  آنتی تروجان الیت (آخرین ورژن)


 

تروجان ها جزء خطرناک ترین برنامه هایی هستند که به سیستم آسیب می رسانند. این برنامه های مخرب می توانند در قالب یک برنامه سودمند باشند که شما آن را روی سیستم خود نصب و اجرا می کنید  و یا در بین کد های برنامه های مخلتف وجود دارند . این برنامه ها در اکثر مواقع خسارات جبران نا پذیری را برای کاربران و… به همراه دارد و چیزی که مشخص است که کاربران نمی توانند این برنامه ها را از بین برده و یا با آن ها مقابله کنند .در این پست از گچساران کلیک ما قصد معرفی یک نرم افزار امنیتی بسیار مهم را داریم که با حجم کم و موتور قدرتمند خود خیال شما را از بابت اسپهای تروی و جاسوسی برای همیشه  راحت میکند.anti trojan elite  قدرتمند ترین ...برای دانلود و آشنایی بیشتر با ما همراه باشید در ادامه مطلب...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 1850 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

دلايل بسياري براي كنترل كردن رايانه وجود دارد؛ كنترل سايت‌هاي بازديد شده توسط فرزندان، بررسي كارها و تغييرات صورت گرفته توسط كاربران ديگر روي رايانه شخصي شما و... از جمله مواردي است كه دانستن آنها مهم بوده و مي‌تواند از بروز بسياري از مشكلات احتمالي پيشگيري كند.

اگر بخواهيد ورود و خروج و اتفاقات رخ داده در منزل يا محل كار خود را كنترل كنيد و آنها را تحت نظر داشته باشيد، مطمئنا از دوربين‌هاي مداربسته استفاده مي‌كنيد. به‌نظر شما مي‌توان بر اتفاقات و فعاليت‌هاي صورت گرفته در رايانه نيز با ابزاري همچون دوربين‌هاي مداربسته نظارت داشت؟

خوب يا بد؟

كي‌لاگر (Keylogger) كلمه‌اي است كه بسياري از كاربران رايانه‌ با شنيدن آن وحشت مي‌كنند؛ چون يكي از شايع‌ترين بدافزارهايي كه امنيت كاربران را به خطر انداخته و همه فعاليت‌هاي آنها در سيستم را زيرنظر مي‌گيرند، همين كي‌لاگرها هستند. كي‌لاگر در حالت كلي روي يك رايانه مستقر شده و تمامي كارهاي صورت گرفته توسط كاربران اعم از كاراكترهاي تايپ شده با صفحه‌كليد، صفحات به‌نمايش درآمده، سايت‌هاي بازديد شده و... را در خود ذخيره و به‌صورت بسته‌هاي اطلاعاتي براي افراد غيرمجاز (انتشاردهنده بدافزار) ارسال مي‌كند.

اگر كمي دقت كنيد خواهيد ديد كه نظارت بر اتفاقات رخ داده در رايانه نيز تعريفي جز كي‌لاگر را در بر نخواهد داشت؛ پس نمي‌توانيم تعريف ديگري از اين عمل داشته باشيم، اما وقتي شما قصد نفوذ در سيستم‌هاي رايانه‌اي افراد ديگر را نداشته باشيد و تنها هدفتان نظارت روي فعاليت‌هاي انجام شده در رايانه شخصي خودتان باشد، مطمئنا استفاده از آن نه تنها ناپسند نيست و سرقت اطلاعات به‌شمار نمي‌رود بلكه تنها راه براي حفظ امنيت شما نيز محسوب مي‌شود. با ما همراه باشید در ادامه مطلب...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 1461 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (8)

سطح خود  از حفاظت را انتخاب کنید ،آنتی ویروس avast! دانلود آنتی ویروس آواست.دانلود رایگان امنیت..!

برای همه پلت فرمها 

انتی ویروس اواست گچساران کلیک

معمولا اینگونه باب شده است که برای معرفی و یا ارائه نرم افزاری (مخصوصا)دربین سایتها ووبلاگهای ایرانی ،ابتدا آن را برای ویندوز معرفی میکنیم و بعد برای محصولات  مک(سیستم عامل اپل) حتی در همین وبلاگ گچساران کلیک هم معمولا به همین روال بوده .خب این امر دلالیل خاص و منطقی  خودش رادارد یکی اینکه طبعا تعداد کاربران ویندوز  با مک قابل قیاس نیست 2اینکه برخی محصولات اختصاصی  فقط برای یک محصول هستند وبودند(لااقل تا امروز)و دلایل دیگر که از مبحث و زمان ما خارج میباشد.اما امروز مادر گچساران کلیک  بنا به دلایلی که چندموردش را درادمه خواهیم گفت ،ابتدا این محصول(نرم افزار امنیتی فوق)را ابرای سیستم عامل جذاب مک  گذاشته و سپس به معرفی آن برای سیستم عامل محبوب ویندوز میپردازیم.alijam

avast for mac gachsaranclick

 

 امنیت مسئله نیست که ما براحتی از آن بگذریم ،اینهمه هزینه میکنیم اینهمه دقت ،برای خروج از خانه اولین و آخرن کاری که حتی در لحظه اخر انجام میدهیم چک کردن اجاق گاز و برق وامنیت ورودی خانه میباشد.مخصوصا ما ایرانیها که به حریم خصوصیمان و حفظ چارچوبهای شخصی مان اهمیت ویژه ای میدهیم .اما متاسفانه بنا به دلایلی (شناخته شده و ناشناخته) اغلب ما (بازهم بیشتر ماکاربران ایرانی) علارغم حساسیت های که درمورد امنیت  حریم خصوصی و رایانه هایمان  درظاهر نشان میدهیم،اما در عمل به خواندن یکی دو مطلب آنهم شاید زمانی که برسر دوراهی انتخاب یک انتی ویروس(فقط) از  بسته های امنیتی ،اکتفا میکنیم..!رسانه ها و وبسایت ها و اکثر کسانی که در امر اطلاع رسانی و کلا در زمینه اینترنت و فناوری درکشور ما فعالیت میکنند درست است که همیشه تلاششان را کرده اند تا این مهم (حفظ امنیت در دنیای مجازی )را در بین کاربران ایرانی (که  بیشتر بخاطر محدودیت و دسترسی به بسته های کمک امنیتی )همیشه وسواس خاصی  در انتخاب آنتی ویروس ها(بسته های کمک امنیتی)دارند جا بیندازند ،اما باز هم به  دور شدن از مسئله مهم و حلقه مفقوده امنیت در دنیای مجازی به نحی ناخاسته کمک کرده اند.نمونه  این وسواس را میتوانید با یک جستجوی ساده در وب مشاهده مایید.گاه در  بحث های معرفی یک آنتی ویروس و یا وبسایت ها و انجمنها و شبکه های اجتمایی به امثال این جملات بر میخورید که  در ان بازار داغی برای حمایت از یک انتی ویروس و یا حتی رتبه بندی برخی از این  بسته های کمک امنیتی شکل رفته و برخی که شاید کمی مبتدی تر باشند چگونه در بین توانایی ها و ناتوانایی های  یک یا چند نرم افزار آنتی ویروس  گیر افتاده اند.که البته برخی از این  موارد حمایت و یا رد صلاحیت این آنی ویروسها(بسته های کمک امنیتی) که برخی ازکاربران در مورد یک انتی ویروس(بسته های کمک امنیتی) ذکر میکنند شاید به واقعیت نزدیکتر باشد و اینجاست که مسئله مهم و حلقه مفقوده در بحث امنیت سایبری خود را نشان میدهد..!کاربران تا وقتی که شناختی  از فضایی که در ان هستند و تقریبا جزء لاینفک زندگی امروزه همه ماست ،وهمینطور سخت افزار و نرم افزار و بخصوص  گجت ها وسیستم عامل نصب  شده برروی دستگاهای رابط وی با دنیای مجازی و کاربرد که این فضا و دستگاهها برای وی دارند ،نداشته باشد ،نمیتواند آنگونه که انتظار دارد ،واز حریم خصوصی خودش دفاع کند..!همان کاربرانی که تجربه شخصیشان از استفاده از  این بسته های امنیتی را با تعصب  خاصی در تایید یکی از این انتی ویروسها و رد  یک یا چند تای دیگر  بیان میکنند،اشاره مستقیم به همان حلقه مفقوده  کلمه مهم امنیت دارند.به نظر میایید مثلا در کشوری مثل ایران ما،عواملی مهم و ولی کمتر توجه شده ای در انتخاب  یک بسته امنیتی نقش بسزایی ایفا میکنند مثل استفاده وافر (فراوان و افراطی) از نرم افزارهای کرک شده بدونه اطلاع از اینکه آیا نرم افزار تقلیبیست و یا واقعی،ویا عدم اطلاع از سیستم  عاملی که با آن کار میکنیم و شناخت پیش نیازها ونیازهای سیستم عاملمان،نرم افزارهای نصب شده برروی آن(باتوجه به کاری که با آن انجام میدهیم)و نحوه  استفاده مان  از این گجت ها و دنیای مجازی ،شناخت نسبی از  بسته های امنیتی و نحوه کارکرد آنها،و مهمتراز همه عادات خود ما درهنگام استفاده از دستگاهها و دنیای مجازی و هرآنچه به آن مربوط میباشد،کاری که شاید دیگران بهتر و بیشتراز خود ما  به اهمیت ان  واقف اند مثل گوگل و ... شاید با یک مثال ساده اهمین آن را بهتر درک کنیم.مثلا  یک شرکت بزرگ امنیتی که  بزرگی ان به اندازه ایست که در هر  کشور تقریبا چند نمایندگی فروش و پشتیبانی دارد،واقعا آیا آنقدر بی در و پیکراست که کرک محصولاتش به این راحتی شکسته شود ؟به فرض هم که شکسته شد  والبته برخی  این کار را انجام میدهند اما این فقط یک سوی این جریان است و کار خاصی برای شما انجام نمیدهد.حال فرض کنیم که کرک و محصول  قفل شکسته(بدونه محدویت) را در ازای مبلقی  ویارایگان ،و به این وفور هم در اختیار کاربران قرار گرفت و عده زیادی هم از آن استفاده کردن ،به نظرشما بازهم ایا اینقدر بی خیال و بی درو پیکراست که هر روز آپدیت محصولش به این فراوانی و راحتی دراختیار استفاده کنندگان غیر مجاز قرار بگیرد؟ و ایا فقط به همین راحتی برای متخصصین و آزمایشگاه های  مجهزش  هزینه میکند و برای بازگشت سرمایه اش  کاری جز  همین  چند توصیه که برخی سودجویان  در هنگام فروش   قفل شکسته  این انتی ویروسها میکنند ،این شرکتهای بزرگ انجام نمیدهند؟وایا این ابر شرکت ها  فقط دست روی دست میگذارند که در هرماه ببینند که   از کدام سرور و کدام  سریال نامبرهای ماهانه  فعالیت  مشکوک دارند و بعد به بستن آن کفایت کنند؟ شرکتی مثل شرکت سازنده آنی ویروس نود32 آنقدر بزرگ است و آنقدر آزمایشگاه و متخصص  و بودجه دارد که  بتواند  تیم پشتیبانی و فروش به اندازه اینهمه هزینه کند تا  سرمایه اش  بازگردد وبرای این امر آنقدر مسمم است که به تازگی با برخی  شکرکتهای بزرگ و حتی گوگل و الکسا و کاسپرکی ،در این ضمینه فعالیتهای بزرگی را آغاز کرده اند.حتی خود گچساران کلیک هم بنا به درخواست های مکرر برخی کاربران و  از روی اعتماد و همکاری که با یکی از وبسایتهای بزرگ ایرانی ارائه کنند هفتگی آپدیت نود32 داشت،مدتی اقدام به ارائه اپدیتهای این  آنتی ویروس به صورت رایگان به کاربران میکرد و اگر سری به انمن و رتبه الکسا و البته امار سایت بزنید  با یک حساب سرانگشتی خواهید فهمید که حتی اگر به فرض هم کرک و آپدیت و انتی ویروس  واقعی هم  ارائه کنید بازهم  این کار شما چه پیامدهای  بدی برای شما (چه به عنوان ارائه کنند و چه بعنوان استفاده کننده)خواهد داشت.برای سایت ارائه کننده که ما نمیخواهیم نام سایت مورد نظر برده شود فقط به ذکر همین نکته کفایت میکنیم که در عرض 2روز آمار بازدید کننده گان گچساران کلیک از 4000 تا 5000 نفر به 500 تا 600 نفر رسید و بدتراز آن را هم میتوانید در الکسا  خودتان ببینید ..!البته  گچساران کلیک فقط  به سایت مورد نظر و صفحه  مخصوص ارئه اپدیت محصول مورد نظر لینک داده بود بازهم  خودمان به این این اعتراف میکنیم  که کار پسندیده ای نبود اما  بخاطر برخی مسائل این تصمیم گرفته شد و صددرصد مسئولیت را میپذیرم..! ولی با اقدامات بموقعه و رایزنی با نمایندگی این شرکت در تهران و ارسال برخی توضیحات به سایت و شرکت اصلی به موقع  مشکل مورد نظر  حل شد .اما مسئلی که کاربران استفاده کننده از این  محصول و به صورت غیر قانونی باید بدانند و بخصوص در این مدت اخیر اقدامات جدی هم شرکتهای سازنده این انتی ویروسها (ونه فقط نود)انجام داده اند،خطراتیست که شاید از خطر تقلبی بودن انتی ویروس بسیار بیشتر است..!و پیشنهاد میشود (کاربران مبتدی و عادی) در استفاده از این نوع  بسته های امنیتی که بعضا و با این همه سرعت   تولید ویروسها(آنهم بصورت روزانه وفراوان) ،درانتخاب خود دقت بیشتری داشته باشند و فقط به نصب  اپدیت همان بار اول انتی ویروس خود،که معمولا در مراکز نصب و تعویض سیستم عامل ،به شما پیشنهاد میشود  اکتفا ننمایید..در شرایط  حال حاضر و چنانچه به امنیت خود و سیستمتان و مخصوصا حریم خصوصیتان کمی اهمیت میدهید،با شناخت بهتر  عادات خودتان و سیستم عامل و گجتهایتان و همچنین کاربردی که اینها برای شما دارند،و کمی تحقیق و کنجکاوی ،مطمئنا میتوانید انتخابی بهتر و امنتر از حال حاضرتان داشته باشید.و صدالبته که  با صرف کمی هزینه این امر دوچندان میشود و لااقل خیالتان  از بابت  این مسائل و راحت تر میباشد.اما چنانچه به هر دلیل  نمیخواهید برای امنیتتان هزینه کنید و بخاطر گرانی برخی از این محصولات و قولی که قبلا به دوستان داده بودیم تصمیم گرفتیم با تست   سطحی برخی از این انتی ویروس(بسته های  کمک امنیتی) تحقیق ، این   نرم افزار های آنتی ویروس رایگان را معرفی و دراختیار کاربران (با لینک مستقیم و معرفی سایت سازنده)قرار دهیم (توجه: ملاک انتخاب بعداز حفط بیشتر امنیت وبخاطر سطح دسترسی و سرعت اتصال به اینترنت کاربران محترم گچسارانی،بیشتر حول محور حجم و توجه به مدت و اندازه آپدیت های این نرم افزارهای امنیتی(انتی ویروسها)بوده است و ترتیب معرفی  به هیچ وج رتبه بندی این آنتی ویوسها نیست..!اما سعی شده گزینه های بهتر   زودتر معرفی شوند...alijam                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    سطح خود  از حفاظت را انتخاب کنید ،آنتی ویروس avast! دانلود آنتی ویروس آواست،دانلود امنیت رایگان

                                                                       برای همه  ..!

 

avast for mac gachsaranclick

 

                                                                                                                                                                                                          

 

باماهمراه باشید درادامه مطلب...گچساران کلیک...

alijam بازدید : 1711 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (4)

دانلود آخرین ورژن آنتی ویروس آواست برای موبایل سیستم عامل آندروید


اواست انتی ویروس گچساران کلیک م.بایل

 

 

دانلود انتی ویروس avast! Mobile Security BETA برای گوشی های اندروید اوست یکی از بهترین انتیویروسهای دنیای کامپیوتر میباشد که به تازگی تصمیم بر ارائه یک انتی قوی روی سیستم عامل آندروید دارد واین کار را با نسخه بتا امنیت موبایل انجام داده است.  

لینک دانلود انتی ویروس اواست برای موبایل (آندروید)

alijam بازدید : 802 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (0)


حذف راحت آنتی ویروسها بانرم افزار appremover




AppRemover نام نرم افزاری است که شما می توانید به کمک آن آنتی ویروس خود را در ویندوز Uninstall کنید. همچنین اگر شما آنتی ویروس خود را از طریق کنترل پنل ویندوز پاک کرده اید اما آنتی ویروس به طور کامل پاک نشده است، می توانید با استفاده از AppRemover این مشکل را برطرف کنید و تمام کلیدهای مربوط به آنتی ویروس که در رجیستری ثبت شده است را پاک کنید. (Clean Up a Failed Uninstall)



این برنامه از اکثر نرم افزارهای آنتی ویروس مانند Avast ,Avira ,ESET NOD32 ,McAfee ,Kaspersky ,AVG ,Microsoft ,Panda و… پشتیبانی می کند. AppRemover با نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز XP، ویستا و ویندوز ۷ کاملا سازگار است.

توجه داشته باشید که با استفاده از AppRemover شما نمی توانید برنامه Windows Defender را پاک یا Uninstall کنید چون Windows Defender قسمتی از سیستم عامل است. AppRemover پرتابل است و شما می توانید آن را از طریق لینک زیر دانلود کنید:


alijam بازدید : 1359 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه بتای ESET Smart Security 6 و NOD32

نسخه بتای ۶ ESET Smart Security و NOD32 منتشر شد و شما می توانید هم اکنون این آنتی ویروس های قدرتمند را دانلود کنید.

نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی این آنتی ویروس ها بر روی ویندوز XP، ویستا و ویندوز ۷ قابل نصب می باشد. البته هنوز شرکت ESET پشتیبانی رسمی از ویندوز ۸ را اعلام نکرده است. شما می توانید از طریق لینک زیر آنتی ویروس NOD32 و ESET Smart Security 6 را دانلود کنید:

Download ESET Smart Security 6


alijam بازدید : 893 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)
تنظیمات ویندوز 8 برای مخفی کردن رمزها



 در همه نسخه‌هاي ويندوز از جمله ويندوز 8، هنگامي كه براي ورود به سايت‌ها و نرم‌افزارهاي مختلف رمز عبور خود را وارد مي‌كنيد، كاراكترهاي وارد شده به‌صورت ستاره يا دايره‌هاي مشكي رنگي نمايش داده مي‌شود كه اين كار براي حفظ امنيت كاربران طراحي شده است.
 يكي از امكاناتي كه در ويندوز 8 مشاهده مي‌شود، نمايش گزينه‌اي در كنار فيلدهاي مربوط به رمزهاي عبور است كه با كليك روي آن، كاراكترهايي كه به دايره‌هاي مشكي‌رنگ تبديل شده‌است مجددا به‌صورت كاراكترهايي كه شما وارد كرده‌ايد آشكار شده و به كمك اين قابليت مي‌توانيد مشاهده كنيد چه كاراكترهايي را تايپ كرده‌ايد. پشتيباني از اين قابليت به‌اين منظور صورت گرفته است تا بسياري از كاربران كه هنگام واردكردن رمز عبور با مشكل مواجه مي‌شوند و قصد دارند رمزهاي وارد شده را مجددا بررسي كنند، بتوانند اين كار را انجام دهند. اما گاهي اوقات كاربراني همچون مديران شبكه و... تمايلي به فعال بودن اين گزينه ندارند؛ زيرا اين احتمال وجود دارد پس از وارد كردن رمز عبور به دلايل مختلفي رايانه را ترك كرده و كاربران ديگري با كليك روي گزينه مربوط براي آشكارسازي رمز، عبارت وارد شده را مشاهده كنند و به‌اين ترتيب رمز عبور فاش شود! چنانچه شما هم جزو اين دسته از افراد هستيد و استفاده نكردن از اين قابليت را به فعال بودن آن و خطرات امنيتي كه در پيش دارد ترجيح مي‌دهيد، مي‌توانيد با طي مراحل زير اين قابليت را در ويندوز 8 غيرفعال كنيد:

1ـ كليدهاي Win + R را از روي صفحه‌كليد فشار دهيد تا پنجره Run نمايش داده شود.

2ـ عبارت gpedit.msc را در كادر مربوط وارد كرده و كليد اينتر را فشار دهيد تا ويرايشگر سياست‌هاي امنيتي سيستم‌عامل نمايش داده شود.

3ـ در پنجره به‌نمايش درآمده مسير زير را دنبال كنيد:

User Configuration -» Administrative Templates -» Windows Components -» Credential User Interface

4ـ در بخش سمت راست، روي گزينه‌ 
Do not display reveal password button 2 بار كليك كنيد.

5ـ به‌طور پيش‌فرض كليد Not configured براي اين قابليت فعال است. كليد Enabled را فعال كرده و با انتخاب گزينه OK تغييرات را ذخيره كنيد.

6ـ از اين پس مشاهده مي‌كنيد كه آيكون مربوط به گزينه reveal password در كنار فيلدهاي رمز عبور نمايش داده نمي‌شود.

alijam بازدید : 1244 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (5)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز برای تمام کاربران عزیز از طریق ایمیل ارسال شده است.درصورتی که دریافت نکرده اید و کاربر جدید هستید در قسمت نظرات از ما بخواهید.مدیر سایت
alijam بازدید : 1469 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

خروج سريع و بي‌دردسربانرم‌افزار قدرتمند و صد‌در‌صد رایگان USB Disk Ejector

امروزه بسیاری از کاربران ازحافظه‌های یو‌اس‌بی استفاده و اطلاعات بسیار ارزشمندی در آنها ذخیره می‌كنند که از دست دادنشان می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری برای کاربر به همراه داشته باشد. یکی از مهم‌ترین اصولی که هنگام استفاده از این ابزارها باید مورد توجه قرار گيرد، جدا‌کردن آنها از رایانه است!

همان‌طور که می‌دانید چنانچه یک حافظه یو‌اس‌بی را در حالی که سیستم‌عامل مشغول به نوشتن اطلاعاتی روی آن است از درگاه یو‌اس‌بی رایانه جدا کنید، احتمال از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده و برهم خوردن فایل سیستم‌های آن وجود دارد. باتوجه به همین مشکل، قابلیتی با عنوان Safety Remove Hardware در سیستم‌عامل طراحی شده است که به کمک آن ابتدا تمامی‌ارتباطات حافظه متصل به رایانه قطع و سپس دستگاه یو‌اس‌بی آماده قطع اتصال از درگاه آن می‌شود. کاربرانی که به اطلاعات ذخیره شده خود در حافظه‌های یو‌اس‌بی اهمیت می‌دهند همیشه از این شیوه استفاده می‌کنند، اما این قابلیت گاهی اوقات مشکلاتی را به‌همراه دارد که این کاربران را به قطع ارتباط ناگهانی حافظه از درگاه مورد نظر مجبور می‌کند. مواردی همچون تشخیص ندادن صحیح دستگاه یو‌اس‌بی متصل به رایانه، قطع نشدن ارتباط کامل دستگاه از سیستم‌عامل، به نمایش درنیامدن آیکون ابزار Safety Remove Hardware و ... برخی از این مشکلات به‌شمار می‌رود.

باماهمراه باشید در ادامه مطلب برای آموزش و دانلود نرم افزار...alijam 

alijam بازدید : 1472 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به نظر مي‌رسد ديگر زمان دور انداختن فلش‌درايوهاي كوچك فرا رسيده باشد. اگر به‌ دنبال روشي بهتر براي ايجاد، ذخيره‌سازي و دسترسي به فايل‌ها در چند دستگاه (و محل مختلف) مي‌گرديد، بهتر است اين مطلب را تا انتها بخوانيد.

در دنياي متصل به اينترنت امروزي، داده‌هاي موجود در اينترنت از داده‌هاي موجود در رايانه هر فرد بيشتر در دسترس است. اين همان نكته‌اي است كه سرويس‌دهندگاني چون دراپ‌باكس، اسكاي‌درايو، آي‌كلاود و گوگل‌درايو (كه اخيرا منتشر شده است) بر آن تاكيد دارند.

دراپ‌باكس

سال 2008، دراپ‌باكس سرويس‌ابري بسيار ساده‌اي بود كه تقريبا همه مي‌توانستند از آن استفاده كنند. حتي كساني كه با رايانه آشنايي خاصي نداشتند هم معني و مفهوم آن را متوجه مي‌شدند. دراپ‌باكس حدود
50 ميليون كاربر در سراسر دنيا دارد.

اپل در نظر داشت پيش از عرضه سرويس انبار داده خودش، iCloud، دراپ‌باكس را بخرد، اما

باما همراه باشید درادامه مطلب...alijam

alijam بازدید : 1096 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (6)

دانلود بهترین و دقیق‌ترین نرم‌افزار ذخیره و مدیریت پسورده

AI RoboForm Enterprise 7.7.6 Final

توضیحات نرم افزار AI RoboForm Enterprise 7.7.6 Final

دانلود بهترین و دقیق‌ترین نرم‌افزار ذخیره و مدیریت پسوردها

کسانی که با اینترنت سر و کار داردند یقینا با نام‌های کاربری و کلمات عبور زیادی نیز درگیرند! برخی برای این‌که این نام‌ها و کلمات را فراموش نکنند برای همه‌ی حساب‌های کاربری (انواع ایمیل‌ها و اکانت‌های سایت‌ها و انجمن‌های مختلف) یک نام و پسورد انتخاب می‌کنند که البته این امر از نظر امنیتی اشتباه است. کسانی هم که برای هر حساب یک نام و پسورد اختصاصی انتخاب می‌کنند با به خاطرسپاری آن‌ مشکل دارند. در این مواقع یک روبات می‌تواند به کمک انسان بیاید!

 RoboForm یا همان AI RoboForm بهترین و دقیق‌ترین برنامه‌ی مدیریت نام کاربری است که به کمک آن می‌توان تمامی اطلاعات حساب‌های مختلف را با امنیت بسیار بالا ذخیره نمود و در زمان نیاز به راحتی از آن‌ها استفاده نمود.

برای دانلود و آموزش و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...alijam

 

alijam بازدید : 1184 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

بازيابي كارت‌هاي حافظه
بازيابي اطلاعات از دست رفته از هارد‌ديسك‌ و ديگر رسانه‌ها و حافظه‌هاي ذخيره‌ساز، به روش‌هاي متفاوتي امكان‌پذير است.

 با توجه به وجود همين تفاوت‌ها، نرم‌افزارهاي موجود امكان بازيابي اطلاعات از هر حافظه ذخيره‌ساز را ندارد و نمي‌تواند بخوبي اطلاعات از دست رفته شما را برگرداند و در مواردي هم فقط نام فايل‌هاي از دست رفته شما را بازيابي مي‌كند. البته هنگام استفاده از فايل‌هايتان متوجه خواهيد شد كه ساختار آنها به كلي آسيب‌ديده و غيرقابل استفاده است.

CardRecovery يكي از نرم‌افزارهاي مختص بازيابي اطلاعات است كه به‌طور تخصصي براي به دست آوردن اطلاعات از دست رفته كارت‌هاي حافظه همچون كارت‌هاي SD، CF، xD، Memory Stick ،SmartMedia ،‌MMC ،MicroSD ،MiniSD ،SDHC و... كاربرد دارد.

اين نرم‌افزار ساختار و روش‌هاي خود را روي بازيابي تصاوير و فيلم‌هاي تهيه شده توسط دوربين‌هاي ديجيتال متمركز كرده است. با استفاده از راه‌حل‌هاي كاملا علمي اين برنامه شما مي‌توانيد بسياري از تصاوير و فيلم‌هاي حذف شده يا صدمه ديده خود را از كارت‌هاي حافظه بازيابي كنيد. تكنولوژي اختصاصي و منحصر‌به‌فرد SmartScan در اين نرم‌افزار مي‌تواند اطلاعاتي را كه هيچ برنامه‌اي قادر به بازيابي آنها نيست، بازگرداند. SmartScan مكان‌هايي كه هيچ نرم‌افزاري نمي‌تواند آنها را شناسايي و اطلاعاتشان را بازيابي كند، پيدا كرده و به بازيابي اطلاعات از آن قسمت‌ها مي‌پردازد. همچنين نرم‌افزار CardRecovery با به‌كارگيري روش‌هاي READ-ONLY (فقط خواندن) در كارت‌هاي حافظه، هيچ‌گونه تغييري را هنگام بازيابي اطلاعات روي كارت حافظه اعمال نمي‌كند كه اين كار تا حد بسيار زيادي به بازيابي اطلاعات كمك كرده و از آسيب ديدن بيشتر اطلاعات نيز جلوگيري مي‌كند.

نرم‌افزار فوق با حجم كمتر از يك مگابايت و قابليت اجرا روي همه نسخه‌هاي سيستم‌عامل ويندوز از لينك زير قابل دانلود است:

http:‌/‌‌/‌download.cardrecovery.com‌/‌download‌/‌cardrecover

alijam بازدید : 2106 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (2)

مدیریت رمزهای عبور  با lastpass

 آخرين رمز عبوري كه بايد آنرا بخاطر بسپاريد!

 

gachsaranclick_lastpas_image

هر زمان که در مورد رمزعبور صحبت می شود، گفته می شود رمزعبورِ انتخابی باید سخت و پیچیده بوده و برای هر سایتی متفاوت از دیگری باشد. اما به راحتی می شود فهمید که انجام چنین کاری بسیار مشکل است و به خاطر سپردن چنین رمزهای عبوری تقریبا غیر ممکن است. به همین جهت ابزارهای زیادی جهت نگه داری امن رمز عبور تولید شده است، به این نرم افزارها Password Manager می گویند که کارشان نگهداری رمز عبور به همراه نام کاربری تان است. اغلب آنها به هر سایتی که مراجعه می کنید به صورت خودکار نام کاربری و رمز عبورتان را وارد می کنند تا هم از دست تایپ کردن آنها راحت باشید و هم از دست به خاطر سپردن شان.

روی اغلب مرورگرها هم این امکان به صورت پیش فرض وجود دارد. حتما تا به حال هنگام ورود به ایمیل تان با پیام مرورگرتان مواجه شده اید که آیا می خواهید نام کاربری و رمز عبورتان برای این سایت به خاطر سپرده شود یا خیر؟

پس چرا با وجود در دسترس بودن این نرم افزارها یک درس از این دوره را به آنها اختصاص داده ایم؟ تمام پاسخ در مورد تفاوت های امنیتی و کاربردی این نرم افزارها است. همانطور که گفتیم نسخه های رایگان و پولی متفاوتی از این نرم افزارها وجود دارد، آنها امکانات مختلفی ارایه می کنند و مهم تر از آن امنیت شان با یکدیگر متفاوت است.

شما به نرم افزار مدیریت پسوردی نیاز دارید که در عین داشتن امکانات خوب، امنیت بالا و قابل اعتمادی داشته باشد. چرا که قرار است تمام رمزهای عبورتان را به دستش بدهید و در صورت بروز مشکل، تقریبا همه چیز را از دست خواهید داد. برای مثال مرورگر فایرفاکس چنین امکانی را در اختیارتان قرار می دهد، اما اگر فرد دیگری به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشد این امکان را دارد که تمام رمزهای عبورتان را ببیند. بنابراین باید آن را از لیست تان برای انجام چنین کاری حذف کنید.

22_lastpas_logo_gachsaranclick

در اینجا به جای معرفی چند نرم افزار مختلف ترجیح دادیم یکی از بهترین و خوش دست ترین آنها را معرفی کنیم.             با ما همراه باشید در ادامه ...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 1241 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

کرک چیست؟

تا به حال به چنین مواردی برخوردید؟

1- با اينكه نرم افزار يا بازي را به طور صحيح نصب كرده ايد ولي برنامه اجرا نميشود .
2 - بعد از مدت زماني معمولا" بين 1 الي 15 روز نرم افزار يا بازي از كار ميافتد .
3 - در حين كار با نرم افزار متوجه ميشويد كه بعضي از دكمه ها كار نميكند .
4 - شما قابليت ذخيره سازي اطلاعاتي كه معمولا" در نرم افزارهاي گرافيكي يا آفيس بيشتر به كار ميرود را نخواهيد داشت .
5 - معمولا" در نرم افزارهاي گرافيكي يا اديتورهاي فيلم , لوگوي شركت سازنده نرم افزار به صورت خيلي تابلو بعد از ذخيره كردن فايل در مركز تصويري كه ساخته ايد مشاهده ميشود .
6 - در مورد بازيها شما فقط تا چند مرحله قابليت بازي داريد و بعد از گذراندن آن مراحل , با پيغامي مواجه ميشويد كه به شما پيشنهاد ميدهد برنامه را رجيستر نماييد .
7 - در بازيها بعد از نصب در هنگام اجراي بازي با وجود اينكه ميدانيد بازي تحت cd نمي باشد و با اينكه سي دي بازي داخل cdrom ميباشد ولي با پيغامي مبني بر اينكه cd را در داخل cdrom قرار دهيد مواجه ميشويد .

و احتمالا" مواردي ديگر كه تجربه كرده ايد در واقع شركت هاي نرم افزاري از اين طريق محصولاتشان را در اختيار شما قرار ميدهند تا آن را تست نماييد و در صورت علاقه مندي يا احتياج به آن بازي يا نرم افزار شما را ترغيب به خريد آن نرم افزار نمايند .

حالا اگر بخواهيم اين محدوديت نرم افزار ها را بدون اينكه آن را خريداري نماييم از بين ببريم بايد از كرك ها استفاده نماييم , در حقيقت كرك كردن يعني هك كردن نرم افزار و كرك ها را افرادي به نام كركرها ميسازند و آن را از طريق سايتهاي مخصوص كه كم هم نيستند به رايگان در اختيار عموم قرار ميدهند . اين را نيز بدانيد در اصل كرك و كرك كردن نرم افزارها يك كار غير قانوني در سطح جهان ميباشد ولي چون كشور ما هنوز به قانون كپي رايت نپيوسته و مهمتر از آن به علت محدوديت خريد اينترنتي در ايران ما چاره اي جز كرك كردن نداريم , اين كار در تمام كشورها با وجود جرم بودن آن انجام ميشود .

باماهمراه باشید درادامه مطلب...

alijam بازدید : 1505 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

ارسال و دریافت ایمیل یکی از راه های ارتباطی بسیار پر کاربرد و متدوال در اینترنت میباشد که امروزه بسیاری از اشخاص توسط سرویس های ارائه دهند ایمیل از آن استفاده میکنند.زمانی که شما ایمیلی را دریافت و مشاهده میکنید علاوه بر اطلاعات رایج مانند ایمیل فرستنده،موضوع و.. که در هنگام خواندن ایمیل به نمایش داده میشود،اطلاعات جانبی دیگر همانند IP Address ،موقعیت جغرافیایی و.. شخص فرستنده نیز را میتوان از طریق همان ایمیل بدست آورد که در حالت عادی کاربران قادر به مشاهده و شناسایی آن در محتوا ایمیل نیستند.

انزل وب

ما در ادامه یک روش بسیار آسان و کاربردی را به شما معرفی میکنیم که میتوانید از طریق آن براحتی اطلاعات اضافی در مورد شخص فرستنده ایمیل بدست آورید.

با گچساران کلیک همراه باشید در ادامه مطلب....alijam

alijam بازدید : 1128 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (3)

توضیحات کتاب الکترونیکی مقدمه ای بر Registry

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش ساختار و محیط Registry

در این کتاب شما با ساختار و محیط Registry آشنا می شوید.

فصولی که در این کتاب می خوانید عبارتند از:

مقدمه ای بر Registry

ساختار Registry

ذخیره و بازیابی Registry

آشنایی با محیط برنامه RegEdit

تنظیمات دلخواه در Windows

فایل ها

سخت افزار

شبکه

امنیت

برنامه های کاربردی

 

Registry پایگاه داده ای درختی است که در آن اطلاعات مربوط به کامپیوتر ، کابران ابزار جانبی متصل به کامپیوتر و نوع سیستم عامل آن ذخیره می شوند..

 

هدف از ظهور Registry

فایل Registry موجود در Windows 9x / ME / XP / 7 حاوی اکثر توانایی های فایل های ini و فایل REG . DAT سیستم عامل windows 3.1 می باشد اما با بررسی windows های جدید نیز مشاهده می شود ، هم چنان تعداد زیادی فایل ini وجود دارند.

ماهیت Registry از قابلیت ها و کیفیت بالایی برخوردار است ، بنابراین می توان از آن به عنوان یک واحد مدیریتی مرکزی یاد کرد . در مورد برنامه ها ، فایل های ini مربوط به هر نرم افزار جایگاه مشخصی در ساختار شاخه و مسیرهای دیسک سخت ندارد و هرجای دلخواهی مه برنامه نصب شده باشد می توان فایلهای ini مربوطه را پیدا کرد.

این موضوع باعث می شود که از Registry برای مدیریت و رهبری فایلهای ini پراکنده شده در سطح دیسک سخت استفاده کرد.

صفحه دانلود: دانلود پسورد فایلها: www.softgozar.com
منبع:سافتگذر بزرگترین دانشنامه نرم افزاری
alijam بازدید : 1131 پنجشنبه 24 فروردین 1391 نظرات (0)


در اکثر برنامه های قفل گذاری روی  شما باید رمزی چند رقمی و یا چند حرفی را برای برنامه تعریف نمایید، و یا از روشهای دیگه مانند فلش مموری برای قفل کامپیوتر استفاده کرد.

اما XUS PC Lock Ultimate Edition روش جدید و جالبی را برای کامپیوتر شما ابداع کرده است.در این برنامه نیازی به وارد کردن حرف یا عددی نیست. شما باید یک الگوی دلخواه را به برنامه بدهید که پس از آن فقط با همان الگوی خاص کامپیوتر شما از حالت قفل خارج می شودو کامپیوتر شما زمانی باز خواهد شد که شما توسط موس روی شکل مورد نظررا بکشید تا سیستم باز شود
برخی ویژگی های نرم افزار:
• فعال شدن قفل بعد از غیر فعال بودن کامپیوتر در مدت زمانی خاص
• سفارشی سازی تصویر پس زمینه و بسیاری از امکانات دیگر
• روشن کردن مانیتور بطور خودکار
• نمایش ساعت و تاریخ بر روی صفحه قفل
• بوق هشدار ، اگر بعد از چند بار الگوی نادرست وارد شود ( قابل تنظیم )
• قابل نصب و استفاده بر روی کلیه ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
• امکان تعیین زمان جهت خاموش شدن خودکار مانیتور

دانلود از لینک مستقیم – ۱٫۵۸ مگابایت
پسورد: ندارد

لرد دانلود

alijam بازدید : 1064 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

۵ ابزار رایگان و برتر جهت رمزگذاری فایل ها - ویندوز، مک، لینوکس


ابزارهای رمزگذاری (Encryption tools) بر روی فایل ها، نرم افزارهایی کاربردی و لازم هستند. این نرم افزارها شما را برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به فایل های حساس و محرمانه تان، کمک می کنند. نرم افزارهای زیادی در سیستم عامل های مختلف وجود دارند که به صورت رایگان و پولی در رمزگذاری فایل های محرمانه به یاری شما می آیند. در این مطلب به معرفی ۵ ابزار رایگان برتر در این زمینه پرداخته شده است.

GNU Privacy Guard (ویندوز، مک، لینوکس)

1-best-encryption-tools-GNU-negahbaan-com.jpg

این ابزار که با نام GnuPG نیز شناخته می شود، ابزاری رایگان و بازمتن است که بر پایه Pretty Good Privacy (PGP)  طراحی شده. GnuPG همانند یک درایو که قابلیت رمزگذاری به شکل های گوناگون را دارد، از رمزعبور و امضا برای دسترسی به فایل ها بهره می برد. از این ابزار می توان علاوه بر رمزگذاری فایل های محلی و همچنین فایل هایی که بر روی سرور نیز قرار دارند، استفاده کرد که قابلیت مطلوب و مناسبی برای رمزگذاری فایل هایی است که دسترسی مستقیمی به آنها وجود ندارد. همچنین نسخه های مختلفی از این نرم افزار وجود دارند که می توانند به صورت متنی و گرافیکی مورد استفاده قرار گیرند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این صفحه مراجعه کنید و با نسخه های مختلف این ابزار آشنا شوید. تصویر بالا اسکرین شاتی از نسخه گرافیکی مخصوص ویندوز است که با نام Cryptophane  عرضه شده است.

باما همراه باشید درادامه مطلب..

alijam بازدید : 1049 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (1)

۰ ابزار برای محافظت از کامپیوتر در برابر کول دیسک های آلوده

سطح بندی مطلب: 
متوسط

یکی از ابزارهای همیشگی است که به همراه کامپیوتر و در همه جا از آن استفاده می کنیم. به راحتی برای انتقال فایل ها از دسک تاپ به لپ تاپ و یا به اشتراک گذاشتن برخی اطلاعات بین همکاران و دوستان به یاری مان می آید. زندگی دیجیتال را بسیار آسان تر کرده و تصور عدم حضورش هم آزار دهنده است. اما صبر کنید، تا حالا به این فکر کرده اید که همین ابزار می تواند تهدیدی بسیار جدی برای کامپیوتر شما باشد؟
اگر فلش درایو USB شما به ویروسی آلوده گردد، نه تنها ممکن است اطلاعات روی آن را از دست بدهید، بلکه این احتمال وجود دارد که امنیت تمامی کامپیوترهایی که این کول دیسک حتی یک بار به آنها وصل می شود هم به خطر بیافتد. در این مطلب به معرفی ده ابزار برای حفاظت از کامپیوتر در برابر کول دیسک های آلوده خواهیم پرداخت، تا آسیب کمتری به سیستم های تان برسید.
نکته: استفاده از چندین برنامه بر روی یک سیستم به هیچ عنوان توصیه نمی گردد و باعث مشکلات و دردسرهای خاص و ویژه ای خواهد شد. پیشنهاد می کنیم که برنامه های این لیست را امتحان کرده، نرم افزاری که نیازهای شما را برآورده می سازد شناسایی نموده و تنها آن را بر روی سیستم تان نصب کرده و استفاده نمایید....

alijam بازدید : 1067 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

چگونه مرورگر اپرا را امن تر کنیم

سطح بندی مطلب: 
مقدماتی

استفاده از مرورگر اپرا به جای اینترنت اکسپلورر یا فایرفاکس از همان ابتدای کار فواید امنیتی مطمئنی را نصیب  یک کاربر معمولی می‌کند. این مقاله راه‌هایی را برای افزایش ضریب امنیتی اپرا ارائه می‌دهد.

مقدمه
موضوع حفظ امنیت یک مرورگر وب مهمتر از آن چیزی است که بیشتر کاربران فکر می‌کنند. اشتباه رایجی که وجود دارد این است که یک آنتی‌ویروس را نیروی دفاعی منلسبی بدانیم که برای مقابله با بدافزارهای متنوع و شایع در اینترنت کافی است. یک آنتی‌ویروس جلوی ویروسی که وارد سیستم شده است را می‌گیرد و از پخش شدن آن یا آسیب زدن به سیستم جلوگیری می‌کند. به هرحال این یک راه درمان است، کما اینکه در امثال و حِکم هم هست که پیشگیری بهتر از درمان است.

تعداد مرورگرهایی که در کدشان ضعف‌های امنیتی دارند کم هستند؛ ضعف‌هایی که ممکن است به نفع هکرها تمام شوند.  خوشبختانه اپرا جزو انها نیست اما هنوز در برابر اسپای‌ورها آسیب‌پذیر است. باگ‌ها (ایرادات نرم افزاری) هم می‌توانند به یک مرورگر صدمه بزنند.

ویژگی‌های امنیتی درونی اپرا...

alijam بازدید : 2194 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

چگونه کامپیوتر دوستان خود را از راه دور عیب یابی کنیم؟

سطح بندی مطلب: 
متوسط

اگر شما در جمع دوستان و خانواده متخصص کامپیوتراید، به این معنی است، که همیشه، کسی برای گرفتن پشتیبانی فنی و پرسیدن سوالهایش با شما تماس می گیرد. اگر نمی توانید شخصا سراغ کامپیوتر او بروید، راههایی هستند که به شما در عیب یابی و رفع مشکلات کامپیوتر از راه دور کمک می کند.

اگر بعد مسافت مانع اصلی شما است و اگر توانایی دیدن و معاینه کامپیوتر مورد نظر را ندارید، باید بدانید در آنچه که شما می توانید انجام دهید محدودیت هایی وجود دارد. صرفنظر از اینکه او یا شما ، بر نرم افزارهای remote desktop و کدهای خط فرمان تسلط داشته باشید یا خیر، باز می توانید کامپیوتر اش را راه بیاندازید. . در اینجا نحوه عیب یابی را به صورت گام به گام و به زبانی ساده آموزش خواهیم داد.

ابزار ها و محدودیتهای شما

باماهمراه شوید  در ادامه مطلب  ...

alijam بازدید : 1854 جمعه 18 فروردین 1391 نظرات (2)

بسیاری ازما با درآپ باکس معروف و آن 2/5 گیگ فضای رایگان که برای ذخیره اطلاعات شخصیمان در اختیار میگذارد،آشنا هستیم.اما هستند دوستان و کاربرانی که نه با درآپ باکس آشنایند و نه با ذخیره سازی ابری.پس جزو هرگروه که هستید با این پست  از گچساران کلیک همراه باشید تا در بخش اول ،آندسته ازدوستان را که با واژه ذخیره سازی ابری(تحت وب)و سردمدار ان یعنی دراپ باکس آشنایی ندارند را با این واژه  کلیدی در دنیای مجازی امروز،آشنا کنیم و در بخش دوم از این پست،کاربران را با نحوه افزایش (رایگان) از 2/5 گیگ تا 16 گیگ فضایی که دراپ باکس دراختیارمان قرار میدهد ،آشنا سازیم.alijam

بخش اول:دراپ باکس چیست؟


“تا بحال شده آرزو کنید یک کیف  جادویی داشتید که می شد همه ی وسایلتون رو بذارید توش؟”

فکر کنم این روزها با وجود این همه وسیله های جانبی و ضروری که لازم است همیشه همراهتان باشد  جمله بالا برای همه آشنا باشد.

مثلا شما وقتی از خانه بیرون می روید همیشه لازم می دانید که کلید. تلفن همراه . کیف پول و … را همراه خود داشته باشید و گاها ممکن است یکی را از قلم بی اندازید و در طول روز با مشکل مواجه شوید. اینجاست که آرزو می کردید که

کیفی داشتید که همه اینها همیشه درون آن بود.

در مورد فایل های کامپیوترتان چطور؟

حتما همیشه برای انتقال فایل از کامپیوترتان به کامپیوتر دیگر در محل کار یا لپ تاپ از فلش یا سی دی استفاده می کنید.

و بار ها  پیش آمده یک فایل را فراموش کنید و ….

alijam بازدید : 1736 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

کلیدهای میانبر جدید فیس بوک

با ایجاد تغییرات جدید فیس بوک برخی از کلیدهای میانبر بسیار کاربردی به این شبکه اجتماعی اضافه شده اند که در ادامه آنها را معرفی میکنیم.

انزل وب

توجه:برای وارد کردن اعداد از قسمت Num Pad ( اعدادی که در قسمتی از سمت راست کیبورد قرار گرفته اند)کیبورد خود استفاده نکنید.

فرم کلی نگه داشتن کلید های ترکیبی در سیستم عامل ویندوز:

(ترتیب نگه داشتن کلید ها را از راست به چپ است)

مرورگر فایرفاکس:Shift + Alt + عدد مورد نظر

مرورگر گوگل کروم:Alt + عدد مورد نظر

فرم کلی نگه داشتن کلید های ترکیبی در سیستم عامل مک:

(ترتیب نگه داشتن کلید ها را از راست به چپ است)

مرورگر فایرفاکس:Control + عدد مورد نظر

مرورگر گوگل کروم:Option + Control + عدد مورد نظر

مرورگر سافاری:Option + Control + عدد مورد نظر

اعداد میانبر:

  • ۱ : خانه home
  • 2 :تایم لاین/پروفایل timeline/profile
  • 3 : دوستان friends
  • 4 : پیغام ها messages
  • 5 :اعلان ها notifications
  • 6 : تنظیمات حساب کاربری general account settings
  • 7 : تنظیمات حریم خصوصی privacy settings
  • 8 :صفحه رسمی فیس بوک Facebook’s Facebook page
  • 9 : شرایط استفاده legal terms
  • 0 :راهنما help center
  • m : پنجره ارسال پیغام
  • ? : کادر جستجو

علاوه بر این در نمایشگر جدید عکس (Light Box) فیس بوک میتوانید از دوکلید زیر به صورت مستقیم استفاده کنید...

باما همراه باشید در ادامه مطلب..

alijam بازدید : 1024 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

حتما برای یک کاربر حرفه ای نصب برنامه های متعدد امری متداول است. کاربران معمولا برنامه های زیادی را بر روی سیستم خود نصب کرده و البته گاهی همین تعدد برنامه ها و نرم افزارها  مشکلاتی را به وجود می آورد. گاهی این مشکلات آنقدر زیاد می شود تنها راه فقط  پاک کردن نرم افزار از روی سیستم عامل است. این عمل که در اصطلاح Uninstall نام دارد به کاربر کمک می کند تا نرم افزارها و به طور کلی ابزارهایی که در کنار ویندوز نصب می شود را از روی سیستم عامل به صورت کامل پاک نمایند. بیشتر مواقع فایل ها و نرم افزارها به ظاهر پاک می شوند اما همیشه در اکثرمواقع فایل هایی را به جای می گذارند که باعث کند شدن و ایجاد مشکلاتی در سیستم نرم افزاری رایانه می شود...

خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 668
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,845
  • بازدید ماه : 22,555
  • بازدید سال : 165,643
  • بازدید کلی : 3,422,931
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner