loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1321 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

دانلود جزوه و نمونه سوالات ICDL 

 

 

 دانلود جزوه و نمونه سوالات ICDL  جهت استفاده کارآموزان دوره ICDL ادارات شرکت آریاازمون گچساران

کارآموزان عزیز آموزشگاه آریاآزمون گچساران و سایر دانشجویان و دانش آموزان عزیر میتوانند از لینک هایی که در ادامه مطلب آمده است جزوه کامل دوره های ICDL بهمراه جزوه نرم افزار outlook 2007 و همچنین نمونه سوالات کامل icdl را دانلود نمایند.

توضیح مختصر درباره دوره های ICDL :

برای دانلود کتابها و نمونه سوالات ICDL لطفا به ادامه مطلب بروید...alijamگچساران کلیک...

alijam بازدید : 35745 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (18)

 

مقاله بایستی از نظر آیین نگارش و درست نویسی طبق اصولی باشد.

مقاله بایستی دارای عنوان(تیتر) متاسب و گویای محتوای مقاله باشد.

در صورتی که اصطلاحی یا مفهومی نیاز به توضیح دارد در بالای آن شماره گذاشته و متناسب با شماره، در پایان مقاله، تحت عنوان یادداشت ها، توضیح لازم آورده شود.

در پایان مقاله، فهرست الفبایی منابع مورد استفاده ارائه شود.

مقاله ها را با ذکر نام و نشانی دقیق خود، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس بفرستید.

همراه مقاله چکیده آن را در حداکثر 10 سطر به نحوی که حاوی نکات اصلی مطروحه در مقاله باشد ارسال کنید.

مقاله در نرم افزار word آماده و با فرمت RTF ذخیره شود.

فونت مورد استفاده صرفاً Times New Roman با شماره 14 باشد.

از درج هرگونه کاراکتر اضافی کادربندی و تزئین صفحه خودداری شود.

در صورت دارا بودن جدول و عکس به صورت جداگانه ارسال شود و با شماره گذاری بر روی عکس ها و در متن جایگاه جدول و یا عکس مشخص شود.

در صورت امکان عکس های تزئینی پیشنهادی خود را برای نوشته خود ارسال کنید.

گچساران کلیک  در ویرایش محتوایی و فنی مقالات آزاد است.

چنانچه مایل هستید مطالبتان بانام خودتان در گچساران کلیک قرار گیرد به اینجامراجعه نمایید(نویسنده میهمان) با مزایای ویژه!!!

alijam بازدید : 1191 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (3)

nmap نرم افزار قدرتمند در پویش و اسکن شبکه  بهمراه آموزش/هک

nmap imge

nmap مخفف Network Mapper می‌باشد و یك نرم­افزار كاربردی برای جست‌وجوی شبكه یا ممیزی امنیتی شبكه به شمار می‌آید. این نرم­افزار به گونه­ای طراحی شده كه بتواند شبكه‌های بزرگ را پویش كند. Nmap از ip packet‌های خام به صورت منحصربه­فرد استفاده می­كند تا تعیین كند چه سیستم‌هایی (hosts) بر روی شبكه در دسترس می­باشند، چه سرویس‌هایی ports ارائه می­كنند، چه سیستم عامل‌هایی (به همراه نسخه سیستم عامل) بر روی آنها در حال اجرا می‌باشد، چه نوع packet filter‌ها یا فایروال‌هایی مورد استفاده قرار گرفته­اند. Nmap بر روی اكثر رایانه‌ها، هم گرافیكی و هم كنسول‌ها قابل استفاده است. Nmap یك نرم­افزار مجانی است كه به همراه كدهای آن تحت مجوز زیبای GNU GPL در دسترس می­باشد.

شاید nmap بهترین و در عین حال پركاربردترین نرم­افزار پویشگر پورت باشد. در صورتی كه یك مدیر شبكه یا یك ممیز امنیت می‌باشید، بدون شك با این نرم­افزارامنیتی آشنا هستید و از آن استفاده می‌كنید. این نرم­افزار هر چیز كه شما از یك پویشگر پورت می‌خواهید را با خود به همراه دارد. در صورت استفاده درست و رعایت نكات ظریف، می‌توان نتایج بسیار بهتری گرفت. در اینجا به معرفی نكات و برخی از اشتباهات در به كار گیری Nmap اشاره می‌كنم كه دانستن آن فرآیند پویش را بهبود می‌بخشد...

 

برای دانلود رایگان نرم افزار بهمراه آموزش لطفا به اد امه مطلب مراجعه  کنید...alijamگچساران کلیک...

alijam بازدید : 1667 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (4)

آموزش تایپ 10 انگشتی به صورت  استاندارد و حرفه ای در کمترین زمان+دانلود چندنرم افزار رایگان

 alijam

تایپ 10 انگشتی/گچساران کلیک

اگر کاربر تازه کار باشید شاید برایتان پیش  آمده که با حسرت به کاربران حرفه ای تری که بدونه نگاه کردن به صفحه کلید ،با سرعت و با هر دو دست تایپ میکنند نگاه کرده باشید.بدنبال روشهای تایپ سریع ابتدا شروع به جستجو در اینترنت و گوگل مینمایید،به طبع اولین چیزی که بدست میاورید یک لیست بلند بالا از نرم افزارهای آموزشی و تمرینی برای تبدیل شدن به یک تایپست حرفه ایست.شاید به چند سایت یا نرم افزارد تحت وب هم که درازای چند هزار تومان  شمارا به یک تایپست حرفه ای تبدیل مینمایند هم بربخورید.البته  برخی آموزشگاهها و مراکز غیرانتفایی هم هستند که در مدت چند ماه(مثلا 4 ماه) یا کمتر یا بیشتر، احتماا شمارا به یک تایپیست حرفه ای تبدیل مینمایند..! در بیشتر موارد اصول و روشهای بنیادین یکیست و شرایط دیگر مانند هوش وقدرت یادگیری کاربر،کیفیت آموزش یا آموزش دهنده وبرخی شرایط دیگر نیز در طول مدت فرایند یادگیری موثرهستند اما بدنه شک عوملی مانند علاقه کابر،استعداد و قدرت یادگیری در کنار  مهمترین اصل یعنی "تمرین مداوم"  نیز هستند که کمک میکنند ،کاربرانی که مصرند به یادگیری "تایپ 10 انگشتی به صورت استانداردوحرفه ای" بتوانند در یک روز اصول اولیه و بنیادین تایپ 10 انگشتی و حرفه ای را را فرابگیرند و با تلاش و تمرین مداوم بتوانند خود را به یک تایپیست حرفه ای با بیشترین کلمه تایپ شده در یک دقیقه تبدیل نمایند.مطمئنا با نکات و آموزشهایی که در ادامه این پست از گچساران کلیک فرا خواهید گرفت،و البته تمرین و تمرین مداوم،به این مهم براحتی دست خواهید یافت.

تا اینجا مقدمه ای بر ضرورت و اهمیت تبدیل شدن به یک تایپست حرفه ای بدونه صرف هزینه و زمان ،با بکارگیری اصول بنیادی و نکات اصلی والبته بهمراه تمرین وتمرین وتمرن فراوان بود.

 بايد به اين نکته هم توجه داشته باشيد که افرادي که هر روز با رايانه کار مي‌کنند و مدت زمان زيادي از وقت خود را پشت سيستم‌شان مي‌گذرانند، اگر به شکل نادرستي از صفحه‌کليد و ماوس استفاده کنند دچار عارضه‌اي به نام «سندروم تونل کارپال» در مچ دستشان خواهند شد که اين عارضه بسيار دردناک بوده و احتياج به جراحي و درمان دارد. به هر ترتيب بايد توجه داشته باشيد که دست‌هاي خود را به شکلي روي صفحه‌کليد قرار دهيد که کم‌ترين فشار ممکن به مچ دستتان وارد شود.

نکته ديگري که بايد به آن توجه کنيد اين است که ممکن است بسياري از کاربران مدت زمان زيادي باشد که کار با رايانه را تجربه مي‌کنند اما هنوز طريقه صحيح تايپ را به خوبي ياد نگرفته و به شيوه اشتباهي که از ابتدا به آن عادت کرده‌اند، از صفحه‌کليد استفاده مي‌کنند.

برای مشاهده ا ادامه و دانلود نرم افزارهاوکتابهای معرفی شده در این پست به ادامه مطلب بروید   

 

 

 

alijam بازدید : 2770 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (27)

16 نرم افزاربرتر براي کدنويسي بزبان html5+معرفی چند منبع آموزشی برایhtml5

 html هنوز زنده است..!

 

 16 نرم افزاربرتر براي کدنويسي بزبان html5+معرفی چند منبع آموزشی برایhtml5

 علی جمشیدی فر

html يک زبان نشانگذاري ابر متن و به نوعي مادر زبانهاي برنامه نويسي تحت وب ميباشد.خيلي متاسف شدم وقتي يکي از دوستان دانشجو مدتي پيش به نقل از استاد برنامه نويس شان گفت که اين زبان تقريبا منسوخ شده است.البته حتما ايشان دلايل خودشان را داشته اما فراموش نکنيم اين زبان قدرتمند بنوعي مادر وب نيز ميباشد.اولين صفحه وب با اين زبان نوشته شده است و  بتدريج که  توسعه داده شده ،هم از آن کاسته شده و هم البته بيشتر بدان اضافه شده است .هیچ مرورگری نیست که از ان پشتیبانی نکند و هیچ سایتی نیست که در آنHTML بکار نرفته باشد.لذت  برنامه نويسي  مدرن؛بزبان اچ تي ام ال 5 يعني آخرين نگارش آن ،و ادغام زبانهاي پويا و مدرن مثل سي اس اس 3 و جاوااسکريپت باآن چيزي نيست که برنامه نويسان از آن براحتي غافل شوند.حتما وبسايتهاي را جديدا مشاهده کرده ايد که به گونه اي زيبا  طراحي شده اند و هم قابيلت آن وبسايتهاي قديمي يعني ايستا را ندارند و هم قابل دسترسي در تقريبا هرنوع مرورگري و هر دستگاهي(گجتي)را دارا میباشند.اين سايتهاي زيبا،سريع،و واکنشگرا با زبانهاي  قدرتمند اچ تي ام 5  و سي اس اس نوشته شده اند..براي  اينکه قدرت و نفوذ روزافزون آن را درک کنيد همين بس که سايتها و شرکتهاي بزرگ و پيشرو در وب   مانند موزيلا و گوگل و..از اين زبانها  در سطح گسترده اي در صفحات و خدماتشان  استفاده ميکنند. با اچ تي ام ال 5 براحتي ميتوانيد برنامه هايي بسازيد که  که در عين زيبايي و داشتن انعطاف ،در تقريبا هر پلتفرمي  قابل دسترسي باشند.براي  زيباسازي و کاربر پسند کردن سايت ها و برنامه ها ديگر هيچ محدوديتي نخواهيد داشت و اينها همه به لطف  html5 ميباشد. البته html5 هنوز بصورت رسمی منتشر نشده است و بنا به اعلام توسعه دهنده گان به احتما زياد در سال اينده(2014) رسما معرفي ميشود اما از همين الان ميتوانيد شاهده تاثير ان در وب و موجي که بواسطه معرفي فقط ،برخي از خصوصيات آن ايجاد شده  باشيم. براي يادگيري و مشاهده مستندات  html5 ميتوانيد به سايت پشتيبان و توسعه دهنده آن مراجعه و مستندات را مشاهده نماييد(در زیر همین پست به ادرس آن اشاره شده است) .برخلاف پيشرفتهاي نسخه قبلي، html5 ويژگيهاي جديدي بدست آورده است و چهارچوب مناسبي براي پشتيباني  از نياز توسعه دهنده گان وب وبرنامه نويسان در ده اخير ارائه کرده است.عوامل جديد  براي طراحي وب در اچ تي ام ال5  را ميتوان به قسمتهاي زير تقسيم کرد(به صورت کلي) :

برای مشاهده نسخه کامل و دانلود نرم افزارها به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 986 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

ویندوز7 را قورت دهید/دانلود نرم افزار آموزش کامل ویندوز سون

 

نرم افزار آموزش کامل ویندوز سون هتل آی تی/گچساران کلیک

مدتی از ارائه ویندوز جذاب و زیبای 8  ماکروسافت میگذرد اما هنوز بسیار ی از کاربران ،از ویندوز سون(7) و حتی ویندوزهای xp و ویستا استفاده میکنند.معلوم هم نیست این یک ضعف و چالش برای ماکروسافت است یا شگرد ؟ با نگاهی به دیگر رقبای تازه به دوران رسیده اما موفق  این شرکت بزرگ بجای رسیدن به پاسخ بازهم با تردید ، از آن  دور خواهیم شد..!چرا که رقبایی مثل اپل و.. بگونه ای  برنامه ریزی کرده اند که با آمدن نسخه جدید و دستگاه جدید ،کاربران مجبور یا مشتاق به استفاده از ورژن جدید میشوند،این در حالیست که باید سالها از ارائه یک نسخه از ویندوز یا مجموعه آفیس بگذرد تا کاربران آنهم با تهدید عدم بروزرسانی و غیره ترغیب به استفاد ه از نسخه جدید محصوص شوند،و این زمانیست که دوباره  ماکروسافت یک و شاید دو نسخه جدیدتر روانه بازار کرده است. البته نباید بعد سازمانی و فراگیر محصولات ماکروسافت را بهمراه تعداد بسیار زیاد کاربران شخصی و اداری،و تعدد استفاده از محصولات جا افتاده این شرکت را در بین مردم(مردم  و نه کاربران) را از یا  برد.به طبع  تغییر به یکباره  آنهم برای طیف وسیعی از کاربران جهانی آنهم در این ابعاد کاری بسیار دشوار و غیر قابل پیش بینیست .شاید فراتراز زمان بودن ماکروسافت  (روال فعلی) بهترین گزینه باشد ، این سوالیست که به این راحتی نمیتوان بدان پاسخ داد و از حوصله من  شما و این پست خارج است.بهر حال فعلا بهترین گزینه شاید با احتیاط بودن و استفاده از نسخه قدیمی در کنار نسخه جدید باشد.بسیاری از کاربران شاید مثل من، اصلا هنوز مجاب به  نصب ویندوز 8 حتی در کنار ویندوز قدیمیشان هم نشده باشند .ویندوز  هفتی که هنوز برای خیلی  از کاربران  ناشناخته است .طیف وسیعی از کاربران بخصوص کاربران سازمانی تازه از ویندوز های  xp و ویستا در حال مهاجرت به ویندوز سون هستند و حتی بسیار ی از کاربران خانگی هنوز تمایل به حفط و استفاده از ویندوز 7 د ارند.از این رو   و برای این دسته از کاربران عزیز یک نرم افزار آموزشی کامل و مفصل تهیه کرده ایم که بوسیله ان  حتی کاربران مبتدی هم که اطلاعت کمی از ویندوز 7 دارند، تبدیل به یک حرفه ای میشوند....برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 951 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

دانلود ضميمه كليك - يكشنبه 3 دي 1391 - شماره 406

 

image_hamehjam_gachsaranclick

در این پست ازسایت گچساران کلیک ضميمه كليك - يكشنبه 3 دي 1391 - شماره 406را برایتان تهیه کرده ایم.یک  هفته نامه بسیار  مفید که بجرات (نظر شخصی )بهترین ابزار کمک آموزشی برای کاربران چه مبتدی یا متوسط و حرفه ای میباشد. در این شماره خواهید خواند : 

چالش‌هاي امنيتي در سال جديد

ايميل‌ها، تهديدي جدي براي امنيت

آغاز كار با گوگل ريدر

هرچه را مي‌خواهيد بخوانيد

افزونه هفته

كپي محيط فعلي

وبولوژي

كارگاه آيكون‌سازي آنلاين

سيستم عامل بدرستي بوت نمي‌شود؟

تعمير آسان و رفع مشكلات بدون نياز به سيستم عامل

پيداكردن راه با گوگل يا اپل؟

و موارد بیشتر و جذاب از دنیای آی تی

 

دانلود ضميمه كليك - يكشنبه 3 دي 1391 - شماره 406 بالینک مستقیم

 

دانلود دانلود ضميمه كليك - يكشنبه 3 دي 1391 - شماره 406 از مدیافایر

alijam بازدید : 1804 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (2)

دانلود کتاب آموزش مقدماتی نرم افزار ‏excel

Excel آشنايي مقدماتي با نرم افزار صفحه گسترده

آموزش اکسل-گچساران کلیک

صفحه گسترده مثل يک صفحه کاغذ با ابعاد بسيار بزرگ است که بصورت جدولي در اختيار

کاربر) کامپيوتر قرار مي گيرد . اين جدول حاوي رديف ها و ستونهايي است که از تقاطع آنها )USER

و (COLUMNS) و ستونها (ROWS) سلولها يا خانه هاي صفحه گسترده پديد مي آيد .که در آن رديفها

نمايش داده مي شود. (CELLS) سلولها

و نام آخرين A نام گذاري ستونها به کمک حروف الفبا انجام مي شود . بنا براين نام اولين ستون

ستون 256 ) مي باشد رديفها از شماره 1 شروع تا شماره 16384 در اکسل ختم مي ) IV ستون

يعني سلولي که در تقاطع ستون A شوند.بنابراين هر سلول با يک آدرس قابل شناخت مي باشد مثلا " 3

ميباشد. BC يعني رديف 12 و ستون BC رديف 3 قرار دارد : و يا 12 A

در هر لحظه در صفحه گسترده فقط يک سلول فعال مي با شد و اين همان سلولي است که سلول

روي آن قرار دارد و رنگ آن با بقيه سلولها متفاوت مي باشد. (CELL POINTER) نما

جابجا نمودن سلول نما روي صفحه گسترده

آموزش اکسل-گچساران کلیک

براي جابجا نمودن سلول نما راههاي متفاوتي وجود دارد .ساده ترين راه استفاده از کليدهاي پيکان

Pg Up ويا Pg Dn مي باشد و با استفاده از حرکت کليد هاي (ARROW KEY ) يا فلش دار موسوم به

صفحه به چپ (SHIFT)+(TAB) صفحه براست و ترکيب TAB صفحه بالا يا پايين و بافشار دادن دکمه

تغيير مکان مي دهد(يعني به اندازه يک صفحه جابجا مي شود).

 

=E15/(A6+B6) F15 F10 =E10/(A1+B1)

=C5*D5 E5 C1 =A1*B1

 

متن فوق گذیده ای از کتاب الکترونیک آموزش مقدماتی نرم افزار (اکسل) میباشد.کتاب در عین سادگی و بازبانی روان به شرح آموزش نرم افزار  اکسل  میپردازد .البته برای کاربران حرفه ای هم نکات و آموزشهای تخصصی خوبی در کتاب فوق موجود ،اما بخاطر زبان ساده و مفهومی بکار رفته در نگارش کتاب،آن را به گزینه ای عالی برای کاربران مبتدی و کسانی که قصد آشنایی نسبی با برنامه اکسل را دارند ،تبدیل کرده است.هم اینک میتوانید از لینک های زیر یک نسخه از این کتاب الکترونیکی را از گچساران کلیک دانلود نمایید.کتاب فوق به دانشجویان و  کاربرانی که رشته تحصیلی و شغلی "صنایع" دارند،توصیه میشود.

 

دانلود کتاب با لینک مستقیم از گچساران کلیک

دانلود کتاب با لینک مستقیم /لینک کمکی

دانلود کتاب با لینک غیرمستقیم/مدیافایر

پسورد :   www.gachsaranclick.tk

منبع: گچساران کلیک

alijam بازدید : 1156 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (1)

 

دانلود بایت ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان شماره 231

gachsaranclick-image-bayte231

بایت  هفته نامه ایست که بصورت ضمیمه ای از روزنامه خراسان منتشر میشود .این  هفته نامه را که  مسائل مربوط به دنیای فناوری واطلاعا را پوشش میدهد ،هم اکنون میتوانیداز گچساران کلیک و بصورت یک فایل پی دی اف دانلود نمایید.شماره 231 مربوط به هفته جاری و در حال حاضر آخر شماره بایت است(1391/05/07)

در این شماره خواهید خواند :

- گامي مثبت در بازي‌سازي ايراني
- بازي با متن‌باز
- ساختماني زيبا داشته باشيد
- ايميل ايراني و پاسخ به برخي از سوال‌ها
- هوشي به ظاهر مصنوعي
- بازخواني يک اختلاف نظر
- دور از چشم پدر و مادرها
- سنگ بزرگ پروانه فعاليت
- يک هشدار براي تمام کاربران اينترنت
- صداي ياهو مخدوش مي‌شود
- يک مسير براي آغاز کار
- ساخت قالبي شبيه سايت Google.com با کمک Div (قسمت ششم)
- سيستمي تابستاني
- کتابخانه ديجيتالي براي کتاب‌هاي ديجيتالي!
- مديريت دانلود کار ساده‌اي است (قسمت دوم)
- در آندرويد برنامه بنويسيد
- خاطرات عجيب پدربزرگ‌ها
- و ...

دانلود  بایت شماره 231 -لینک مستقیم از گچساران کلیک

دانلود بایت شماره231-لینک کمکی غیرمستقیم از مدیافایر

حجم فایل 3 مگابایت

پسورد  www.gachsaranclick.tk

منبع: گچساران کلیک 

alijam-logo

alijam بازدید : 1094 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (1)

 

متن کامل گزارش جامع در باره ویروس فلیم را دانلود کنید. 

متن کامل پرونده ویژه بررسی و تحلیل بدافزار «فلیم» منتشر شد.پرونده ویژه بدافزار فلیم در گچساران کلیک

ویروس فلیم(شعله) که مدتی پیش با هجوم به برخی ساختارها و سامانه‌ها تلاش در تخریب شبکه‌های کشورمان داشت، با سرعتی خوب شناسایی شد و بدنبال آن، سازندگان ضدبدافزار به ارائه تحلیل خود از چگونگی عملکرد و نفوذ و تخریب این ویروس پرداختند.



ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات در نخستین شماره خود بعد از شناسایی ویروس فلیم(شماره تیر ماه 1391)، پرونده ویژه‌ای را به بررسی و تحلیل این بدافزار اختصاص داد که حاوی گزارشات منتشره شرکت‌ها به همراه تحلیل و نقد برخی کارشناسان و صاحبنظران در این عرصه بود.
این پرونده که برای نخستین بار و به صورت جامع منتشر شد، مورد توجه و اقبال کارشناسان این حوزه قرار گرفت.

در بخشی از مقدمه این پرونده آمده است:
«بدافزارهای رایانه‌ای، یک به یک از راه می‌رسند؛ سیستم‌ها، شبکه‌ها و مجموعه‌های بزرگ، دستخوش اختلال می‌گردند. این اختلالات، در درجات ساده و خوشبینانه، شامل قطع سرویس و ایجاد وقفه در خدمات‌دهی است، و اما در لایه‌های عمیق‌تر و خطرناک‌تر، حاوی تهدیدات امنیتی سنگین و مهلک که گاه قادر است منافع ملی یک کشور را هدف گیرد. پیدایش و جولان پیاپی چند ویروس کامپیوتری در ایران، این زنگ خطر را به صدا درآورد که بدلایل زیرساختی و عدم آمادگی مناسب، چه میزان آسیب‌پذیری در این عرصه در کشورمان دیده می‌شود. «فلیم» آخرین نوع از این رده بدافزارها بود که با فاصله کمی از اسلاف خود، بروز کرد و موجب جنجال رسانه‌ای فراوانی هم شد.»


اکنون نسخه آنلاین این پرونده رادر گچساران کلیک، به رایگان میتوانید دانلود نمایید.

گفتنی است تمامز این پرونده متعلق به ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات است.

برای دانلود پرونده ویژه ویروس فلیم، اینجا را کلیک کنید{دانلود مستقیم از گچساران کلیک-لینک اول}
پسورد فایل  www.gachsaranclick.tk
  

...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 3315 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (2)

 کتاب آموزش غیرفعال کردن موقت ودائمی آنتی ویروس ها

 

 

آنتی ویروسها-گچساران کلیک

گاهی وقت ها لازم میشود بنا به دلایلی مثل نصب یک نرم افزار قفل شکسته و یا ... نرم افزار آنتی ویروس مان را به صورت  موقت و یا حتی دائمی غیر فعال کنیم .در این کتاب  روش های  غیر فعال کردن موقت و  دائمی انتی ویروسهای آویرا ،نود32،کاسپراسکی ،اسمارت سیکوریتی و ...به صورت  توضیح متن و تصویر واضح،توضیح داده میشود .آموزش ها بسیار ساده و کوتاه میباشد تا همه کاربران حتی کاربران مبتدی هم بتوانند در کوتاهترین مدت آنها را یاد بگیرند .این کتاب الکترونیک (pdf) به درخواست برخی کاربران گچساران کلیک تهیه شده است  که در نصب برخی نرم افزارها و همچنین  غیر فعال کردن  آنتی ویروسها مشکل داشتند.در این کتاب  که در گچساران کلیک تهیه شده است،به اختصار آموزش دانلود و  طریقه نصب نرم افزارها  هم به صورت گذرا توضیح داده شده است. کتاب آموزش غیر فعال کردن انتی ویروسها را از لینک های زیر دریافت نمایید.گچساران کلیک alijam

 

دانلود کتاب آموزش غیر فعال کردن موقت آنتی ویروسها +آموزش نصب نرم افزارهای  کرک شده(دانلود مستقیم از گچساران کلیک)

دانلود کتاب آموزش غیر فعال کردن موقت آنتی ویروسها +آموزش نصب نرم افزارهای  کرک شده(دانلود از مدیافایر لینک دوم)

پسورد  www.gachsaranclick.tk

منبع: گچساران کلیک

alijam بازدید : 1232 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

 

دانلود ضميمه كليك - يكشنبه 1 مرداد 1391 - شماره 386

کلیک جام جم شماره 386

دانلود کلیک جام جم یکشنبه 1تیرماه 1391 شماره 386 از گچساران کلیک 

در این شماره خواهید خواند :

سرويس گفت‌وگوي ويدئويي گوگل براي تمام افراد

دوستان خود را در وب ببينيد

افزونه هفته

استوديوي كرومي

وبولوژي

ديدن تمام وب‌سايت‌ها در يک لحظه

به‌روزرساني خودكار تمامي نرم‌افزارها

اسكن سريع و دقيق

خبرهاي داغ داغ از آيفون 5

نرم‌افزارهاي آگاه از موقعيت بسازيد

فرزند ناخلف موزيلا

تنظيمات پيشرفته IE9 را با احتياط انجام دهيد

فرشتگان و شياطين

وب ـ راش عنكبوتي

بازي هفته

تبلت نكسوس 7 گوگل را جدي بگيريد

دوري از انبارداري در برنامه‌نويسي

استفاده از گالري Blur

راهنماي خريد رايانه‌هاي لوحه‌اي

8 نكته كليدي در خريد تبلت‌

كليدهايي براي رمزگشايي

ارسال خودكار فايل‌هاي حجيم به سرورهاي آپلود فايل

و ...

دانلود 

ضميمه كليك - يكشنبه 1 مرداد 1391 - شماره 386 (لینک مستقیم)


دانلود 

ضميمه كليك - يكشنبه 1 مرداد 1391 - شماره 386(دانلود از مدیافایر)

پسورد : www.gachsaranclick.tk

 منبع : گچساران کلیک

alijam بازدید : 996 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (4)

 

کتاب، راهنمای گوگل برای وبمسترها به فارسی – بخش اول  و دوم

 

گوگل بوک برای وبمسترها از گچساران کلیک

 

 

 

 

بهینه سازی اصولی سایت‌ها ، به دردسری برای مدیران وب بدل شده است . مخصوصا زمانی که بخواهید بهینه سازی را خودتان انجام دهید و از شرکت یا مختصصان این امر ، کمک نگیرید . همیشه ، گوگل در پاسخ به سوالاتی که از پشتیبانان آن پرسیده میشود ، لینکی به مرکز Webmasters Guideline’s میدهد.

آپدیت های جدید گوگل بسیاری از وبمسترها را نگران کرده است و بسیاری را در این فکر فروبرده است که واقعا هدف گوگل از این آپدیت ها چیست؟ یکی از پرتکرارترین و معمول ترین سوال ها این است که گوگل چگونه میخواهد به وبمسترها بهترین روش ها را نشان دهد؟ پاسخ به این سوال در فایل های آموزش گوگل معروف به Google Guidelines میباشد که در آنها گوگل به تمامی سوال ها پاسخ داده است .

 

در این آموزش ها گوگل کاملا تکنیک های مورد تایید خود را معرفی کرده است و سعی کرده همراه با مثال به صورت متنی یا به صورت فیلم های آموزشی به وبمسترها این اصول را القا کند.

 

در کتاب اول می خوانید :

مکان وبسایت شما در نتایج جستجو

نمایش وبسایت شما در نتایج جستجو

پاک کردن محتوا از گوگل

واژه نامه

و ... . 

در کتاب  دوم می خوانید :

راه کارهای طراحی و ایجاد محتوا

راه کارهای فنی

راه کارهای ایجاد کیفیت و ارزش

درخواست بازبینی

سایت من به خوبی در نتایج نشان داده نمی شود

واژه نامه

و ... . 

 

 

منبع : netgard

مشخصات

مترجم: امیرسینا زمانیان
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 13
حجم: 1.89 مگابایت
فرمت: PDF

لينک های دانلود

دانلود کتاب اول با لینک مستقیم

دانلود کتاب دوم با لینک مستقیم


 

 

alijam بازدید : 995 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (4)

دانلود ضميمه كليك - يكشنبه 11 تير 1391 - شماره 383

 

ضميمه كليك - يكشنبه 11 تير 1391 - شماره 383از گچساران کلیک .در این شماره خواهید خواند:

زنگ خطر مايكروسافت براي اپل
فتوشاپ را در مرورگر خود تجربه كنيد
از امپليفاي نگذريد
تبديل وب‌كم به دوربين امنيتي
طراحي، آزمايش و مستندسازي
حجم كم، كيفيت زياد
همه چيز را ضبط كنيد
به‌جاي خواندن، گوش كنيد
جدال 2 ابرقدرت Samsung Galaxy S III و Sony Xperia S
و....
دانلود با لینک مستقیم از گچساران کلیک
http://tinylink.ir/gachsaranupload-click
رمز فایل  www.gachsaranclick.tk

 گچساران کلیکalijam

3445

alijam بازدید : 1515 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (2)

آموزش نرم افزار VMware Workstation

 

نام کتاب: آموزش نرم افزار VMware Workstation

نویسنده: فرشاد باباجانی

تعداد صفحات: 17

فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی

گچساران کلیک

 

.

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصب هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. کتاب آماده شده شما را با نصب، محیط و نحوه استفاده از این نرم افزار بصورت مختصر، آسان، کاربردی و مفید آشنا می سازد.

 

 .

 

دانلود راهنمای نرم افزار VMware Workstation با حجم 2.57 مگابایت

 

دانلود از Trainbit با قابلیت Resume **** دانلود از Mediafire با قابلیت Resume

alijam بازدید : 1438 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (1)

Untitled Document

اشكالات فونت نستعليق رفع شد!دانلود کنید

نسخه جدید فونت نستعلیق با رفع برخی اشکالات گذشته، در وب‌گاه دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی با آدرس www.scict.ir به صورت رایگان قابل دسترسی است.(برای راحتی کاربران گچساران کلیک تمام نرم افزارهای شورای اطلاع رسانی در پایان همین پست برای دانلود قرار داده شده است)
به گزارش واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، دکتر بهروز مینایی، معاون فنی دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه‌ای را با هدف گسترش استفاده از خط فارسی در نگارش‌های رایانه‌ای و پاسداشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق دانست و اظهار داشت: طرح تولید قلم نستعلیق رایانه‌ای چند سال گذشته در دستور کار این دبیرخانه قرار گرفت و با همکاری یکی از شرکت‌های خصوصی پیاده‌سازی و تولید شد و جهت استفاده عموم در وب‌گاه دبیرخانه قرار گرفت.
وی ادامه داد: خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده‌سازی و استفاده در ویراشگرهای متن مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند و ترکیب‌های ممکن، تنوع را بی‌شمار می‌نماید.
وی افزود: نسخه گذشته علی‌رغم استقبال فراوان کاربران و دانلود حدود 400 هزار نسخه از وب‌گاه دبیرخانه، دارای اشکالاتی بود که در نسخه جدید برخی از آن‌ها رفع شده است.
دکتر مینایی نسخه جدید را با امکان ایجاد کشیدگی جهت زیبایی با رعایت قواعد خط نستعلیق در نوشتار و همچنین رفع برخی اشکالات عدم انطباق با یونی‌کد دانست و تصریح کرد: نسخه جدید به تایید استاد خوش‌نویس امیراحمد فلسفی نیز رسیده است .
وی در پایان تصریح کرد: دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی با عرضه رایگان این فونت، گام نخست را در احیاء و بکارگیری فونت نستعلیق در محیط رایانه‌ای برداشته و امید است با کسب نظرات، مراتب ارتقاء، پیشرفت و فراگیر شدن خط فارسی در محیط رایانه فراهم شود






دریافت پیکره متنی قرآن کریم


دریافت فرهنگ طیفی


دریافت کد آندروید فارسی


   نرم افزار ویراستیار فارسی 


  فایل نرم افزار پورتال


نرم‌افزار نظارت والدین بر اینترنت (فیلترینگ خانگی)     دریافت راهنمای نصب


  فونت نیریزی


   فونت قرآن طه


  فونت نستعلیق 



گچساران کلیک...alijam...
alijam بازدید : 1717 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

در دو درس گذشته با مفهوم تجزیه و تحلیل وب و همچنین سه نکته طلایی گوگل آنالیتیکز آشنا شدید. در این درس شما را با ساختار کلی گوگل آنالیتیکز، ثبت نام و فعال کردن آن در وب سایت خود آشنا می شوید.

شاید در طول دو درس گذشته برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا ما با وجود ده ها وب سایت فعال در زمینه تجزیه و تحلیل وب و نشان دادن آمار وب‌سایت ها، این همه بر روی ابزاری به نام گوگل آنالیتیکز تاکید می کنیم؟

به جای پاسخ به این سوال شما، یک مثال می زنیم تا با اهمیت استفاده از گوگل آنالیتیکز بیشتر آشنا شوید. فرض کنید که می خواهید وضعیت بازدیدکنندگان وب سایت خود را از طریق ابزارهای وب سایت خود بسنجید؛ برای این کار شما باید یک سرور، مرکز داده ها و همچنین فضای کافی برای ذخیره کلیه اطلاعات بازدیدکنندگان خود در اختیار داشته باشید و علاوه بر آن به فرد یا افرادی متخصص نیاز دارید که این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند. به همین دلیل این روش برای شما هزینه بر و وقت گیر است.

اما با استفاده از گوگل آنالیتیکز شما تنها با وارد کردن یک کد جاوا اسکریپت (Java script) تمامی مراحل بالا را بر عهده سرورهای قدرتمند گوگل می گذارید که خروجی آن همان تصویری است که در داشبورد حساب گوگل آنالیتیکز مشاهده می کنید: به ادامه مطلب مراجعه نمایید...alijam

alijam بازدید : 1128 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (3)

توضیحات کتاب الکترونیکی مقدمه ای بر Registry

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش ساختار و محیط Registry

در این کتاب شما با ساختار و محیط Registry آشنا می شوید.

فصولی که در این کتاب می خوانید عبارتند از:

مقدمه ای بر Registry

ساختار Registry

ذخیره و بازیابی Registry

آشنایی با محیط برنامه RegEdit

تنظیمات دلخواه در Windows

فایل ها

سخت افزار

شبکه

امنیت

برنامه های کاربردی

 

Registry پایگاه داده ای درختی است که در آن اطلاعات مربوط به کامپیوتر ، کابران ابزار جانبی متصل به کامپیوتر و نوع سیستم عامل آن ذخیره می شوند..

 

هدف از ظهور Registry

فایل Registry موجود در Windows 9x / ME / XP / 7 حاوی اکثر توانایی های فایل های ini و فایل REG . DAT سیستم عامل windows 3.1 می باشد اما با بررسی windows های جدید نیز مشاهده می شود ، هم چنان تعداد زیادی فایل ini وجود دارند.

ماهیت Registry از قابلیت ها و کیفیت بالایی برخوردار است ، بنابراین می توان از آن به عنوان یک واحد مدیریتی مرکزی یاد کرد . در مورد برنامه ها ، فایل های ini مربوط به هر نرم افزار جایگاه مشخصی در ساختار شاخه و مسیرهای دیسک سخت ندارد و هرجای دلخواهی مه برنامه نصب شده باشد می توان فایلهای ini مربوطه را پیدا کرد.

این موضوع باعث می شود که از Registry برای مدیریت و رهبری فایلهای ini پراکنده شده در سطح دیسک سخت استفاده کرد.

صفحه دانلود: دانلود پسورد فایلها: www.softgozar.com
منبع:سافتگذر بزرگترین دانشنامه نرم افزاری
alijam بازدید : 1367 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (17)
مجموعه دوم کتابهای عیدانه گچساران کلیک ،رمان ،داستان وبیشتر از اینها..

چندکیلوبایت پی دی اف مهمان ما باشید در گچساران کلیک،با مهیجترین و محبوبترین رمانها و داستانهای دنیا.
با افتخار در این پست از گچساران کلیک بیش از بیست کتاب از معروفترین رمانهای دنیا را برای شما کاربران عزیز اماده کرده ایم تا در این ایام تعطیلات بخصوص نیمه دوم که تب  و هیجان مهمانی و مسافرت کمتر شده است،وشاید مجالی بیشتر برای مطالعه فراهم باشد،شما عزیزان بتوانید با راحتی و اسایش بیشتر،به مطالعه کتب مورد علاقه یتان بپردازید.alijam

برای دانلود کتاب و رمان مورد علاقیتان برروی نام ان کلیک نمایید.
توجه:پسورد همه فایلها    www.gachsaran.r98.ir








برای مشاهده و دانلود کتابهای نفیس بیشتر لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
alijam بازدید : 1956 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (7)

دانلود Google Earth

Google Earth به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان های سه بعدی، از کهکشان ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره های اقیانوس ها را ببینید. در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده اید ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. آخرین نسخه را به طور رایگان دانلود کنید.

ویژگی های Google Earth 6

  • از فضای خارج از جو زمین تا نمای خیابان زوم کنید

  • ساختمان ها، پل ها و درختان را بصورت سه بعدی ببینید

  • مکانها، مسیرهای رانندگی و موارد بیشتری را بیابید

دانلود مستقیم ازگچساران کلیک


دانلود از سایت گوگل برای سیستم عاملهای ویندوز،لینوکس ومک


باما همراه باشید درادامه مطلب با اموزش ها ،ویدیوهای اموزشی ،ساخت نماهای سه بعدی وافزونه ها ودیگرامکانات گوگل ارت....alijam

alijam بازدید : 2367 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (1)

دانلود کتاب PDF آموزش نرم افزار مایا ( Maya )


آموزش مایا

 

نام کتاب :  آموزش نرم افزار مایا ( Maya )

نویسنده :  نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۵۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱٫۰۹ Mb

توضیحات :  مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است.  این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس. ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک ( شرکت سازنده نرم افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد ) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (  Autodesk MAYA) به بازار عرضه شدند.مایا پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیو های فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانه‌ای استفاده می شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار، انعطاف پذیری و قابلیت های شخصی سازی ( customization ) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می توانند از طریق زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس،MEL یا (maya embedded language  ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتی که پیشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیو های بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است. مایا در دو گونه ی maya complete و maya unlimited عرضه می شود که گونه ی دوم امکانت گسترده تر همینطور قیمت بالا تری دارد. آخرین نسخه مایا maya 2009 است.

 

 


alijam بازدید : 1823 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب راهنمای بازی سایلنت هیل



 راهنمای بازی سایلنت هیل

نام کتاب :  راهنمای بازی سایلنت هیل

نویسنده : جواد یلمه

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۵۳۰   کیلوبایت

توضیحات :  نسخه پنجم این بازی به جرات زیباترین نسخه از سری این سری بازیهاست که تا کنون از سوی کمپانی KONAMI عرضه شده است . بازی داستان  شخصیت اصلی اش یعنی Alex Shepherd را دنبال می کند که برادرش به طور ناگهانی گم می شود و در ماجرا الکس باید در پی مخوف ترین خیابان ها و مکانها با هولناک ترین وقایع روبرو شود تا پرده از راز مرگ احتمالی و اسرارآمیز برادر و پدرش بردارد و شیطانی که بر زندگی و دنیایش سایه افکنده را نابود سازد . این بازی را در نسخه های پیشین با بازی بسیار پرطرفدار و محبوب Resident Evil کمپانی Capcom مقایسه می کردند و این دو درکنار هم از زیباترین بازی های اکشن ترسناک کامپیوتری بوده اند ! گرافیک بسیار بالا، فیلم نامه بسیار زیبا و مهیج، پرداختن عالی به جزئیات و بازی Addictive  یا اعتیاد آور هولناک از ویژگی های منحصر به فرد این بازی زیباست .


alijam بازدید : 1260 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

دانلود کتاب هکرها و اینترنت


دانلود کتاب هکرها و اینترنت

 هکرها و اینترنت

نام کتاب :  هکرها و اینترنت

نویسنده : میثاق یاریان

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۷۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۱۳۰   کیلوبایت

توضیحات :  چگونه یک متخصص امنیت اطﻼعات شوم؟ کسب چه مهارت های امنیتی، آینده مرا تضمین می کند؟ شاید این سوال بسیاری از مبتدی های امنیت اطﻼعات باشد که می پرسند: “چه مهارت هایی من نیاز دارم تا اولین شغل امنیتی خود را پیدا کنم؟” اخیرا در همین زمینه من با افراد زیادی برخورد کردم که درباره مهارت های مورد نیاز یک “تحلیگر امنیتی تکنولوژی های اطﻼعاتی” سوال داشتند. پیشنیاز این مسائل این کتاب می باشد


alijam بازدید : 1157 چهارشنبه 02 فروردین 1391 نظرات (2)

آیا سرعت اینترنت شما از حد معمول بسیار پایین تر است؟ممکن است یک ویروس یا بد افزار در حال استفاده مخفیانه از اینترنت شما باشد.در ادامه روشی برای مشاهده پردازش برنامه و آدرس های اینترنتی که کامپیوتر شما به آن متصل است را معرفی میکینم.

انزل وب

alijam بازدید : 881 سه شنبه 01 فروردین 1391 نظرات (2)

دانلود تقویم سال ۱۳۹۱


 تقویم سال 1391

نام کتاب :  تقویم سال ۱۳۹۱

نویسنده : مؤسسة ژئوفیزیک دانشگاه تهران

ناشر :  پارس بوک-گچساران کلیک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳۶۴   کیلوبایت

توضیحات :  تقویم سال ۱۳۹۱ خورشیدی به همراه ماههای قمری و میلادی و مناسبتهای و تعطیلی های پیشبینی شده در سال جدید


alijam بازدید : 1067 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی



نام کتاب
 :  آموزش گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

نویسنده : سعید عنایت پور

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب:  پارسی          

تعداد صفحه :  29

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 272  Kb

توضیحات :  اولین گام در جهت آموزش زبان، یادگیری گرامر میباشد. خوشبختانه کتابهای بیشماری در زمینه زبان انگلیسی و سایر زبانها در کشورما وجود دارد. نکته شایان ذکر در مورد این جزوه اینست که مطالب از سطح بسیار ساده شروع شده وگرامر تا سطح بالایی آموزش داده میشود لذا برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده و افرادی که قبلا انگلیسی را به خوبی آموزش دیده اند میتوانند از این مطالب به عنوان یک مجموعه کامل گرد آوری شده جهت مرور آنچه از قبل میدانند استفاده کنند. وجه تمایز این جزوه با سایر جزوات گرامر موجود اینست که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها، خواننده مبتدی به آسانی انگلیسی را مکالمه کند و خواننده قویتر بهبود چشمگیری در مکالمه خود احساس نماید. تفاوت دیگری که خواننده در حین مطالعه این جزوه درخواهد یافت اینست که، به عنوان مثال آموزش زمانها که غالبا کار مشکلی میباشد در این جزوه به نحوی ارائه شده است که در چند مرحله در جاهای مختلف بیان شده تا باعث خستگی خواننده نشود. لذا دروسی مثل زمانها یا درس قید، نه به طور تکراری بلکه با روندی پیشرفتی در چند مرحله در طول جزوه بیان شده اند. ساختار اصلی جزوه از موارد آموزش داده شده در آموزشگاههای زبان تهران گرفته شده است و در طول سالیان مواردی به آن توسط مولف اضافه شده است و اصلاحاتی توسط دوستان در آن انجام شده است. لازم به ذکر است، از آنجا که هیچ اثر انتشاراتی یا علمی بدون اشتباه نمی باشد در این جزوه هم ممکن است مواردی از اشتباه به چشم بخورد که مولف از خوانندگان محترم استدعا دارد که این موارد را به همراه نظرات ارزشمندتان به اطلاع وی برسانید.



alijam بازدید : 999 پنجشنبه 25 اسفند 1390 نظرات (0)

نام کتاب :  مفاهیم پایه و معرفی ابزار کرک

نویسنده : فاطمه هاشم زاده

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۲۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۲۵۶  Kb

توضیحات :  کرک کردن نرم‌افزار یعنی تغییر دادن نرم‌افزار به منظور حذف کردن روش‌های حفاظتی آن نرم‌افزار. از جمله این روش‌های حفاظتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    * ممانعت از کپی، نسخه نمایشی

    *  آزمایشی

    * شماره سریال

    * قفل سخت‌افزار و….

تا بتوان از آن در تولید انبوه استفاده کرد. به افرادی که کرک می‌کنند کرکر گفته می‌شود. کرکرها با استفاده از دیباگرها و دیس اسمبلرها برنامه‌ها را کرک می‌کنند. به عنوان مثال در کشور ایران به علت نبودن قانون کپی رایت اکثر نرم افزارها کرک شده هستند مانند فتوشاپ که در ایران به قیمت ۱ دلار فروخته میشود !

 

alijam بازدید : 1670 چهارشنبه 24 اسفند 1390 نظرات (0)

دراین پست سعی شده به اموزش  کاربردی نرم افزار ورد پرداخته شود .در ضمن چند کتاب فارسی اموزش ورد نیز در پست گنجانده شده،برای دریافت و خواندن مقاله با ما همراه باشید.alijam


 اگر کاربر فرمت قسمتی از متن را تغییر داده باشد، به‌طور مثال رنگ یا نوع فونت آن را عوض کرده و قصد دارد به‌‌ همان وضعیت پیش‌فرض Word برگرداند، می‌تواند آن بخش از متن را انتخاب کند و کلیدهای CTRL + SPACEBAR را فشار دهد. 

 وقتی کاربر در حال تایپ کردن یک متن انگلیسی است و به دنبال مترادف یک کلمه خاص می‌گردد، کافی است نشانگر را در کنار و یا زیر کلمه مربوطه ببرد و کلیدهای Shift + F را فشار دهد، با این کار فهرستی از کلمات مترادف آن کلمه خاص نمایش داده می‌شود. 

 اگر کاربر قصد دارد همزمان دو بخش مختلف از یک Document را ببیند، می‌تواند فایل مربوطه را در نرم‌افزار Word باز کرده، موس را بالای فلش موجود در بالای نوار لغزان نگه دارد تا نشانگر موس به شکل دو خط موازی با دو فلش در بالا و پایین آن درآید، آنگاه کاربر کلیک کرده و بدون‌‌ رها کردن موس، آن را به سمت پایین بکشد که در این حالت، صفحه به دو قسمت تقسیم می‌شود که در هر دو بخش‌‌ همان فایل نمایش داده می‌شود و همزمان می‌توان دو بخش مختلف فایل را دید و ویرایش کرد. ‌

 نحوه آرایش متن در word : برخی از عملیات‌ها از قبیل تغییر اندازه متن، تغییر دستخط (فونت) متن جهت پررنگ کردن، کج کردن و زیر خط دار کردن متن، چپ چین، راست چین، وسط چین و هم تراز کردن خطوط متن و تغییر رنگ متن از امکانات موجود در فضای word است. 

 فرمول‌نویسی در word به‌صورت استاندارد باید از Microsoft Equation ۳. ۰ باشد. در قالب ورد ۲۰۰۳، کاربر باید از منوی Insert گزینه Object را انتخاب کند و از کادر باز شده گزینه Microsoft Equation ۳. ۰ را انتخاب کند. چگونگی تغییر رنگ‌های ویندوز

هنگامی که الگوی رنگ ویندوز را از طریق Propertice تغییر می‌دهید، مشاهده می‌شود که برخی از رنگ‌ها ثابت بوده و قابل تغییر نیستند. 

 برای برطرف کردن این موضوع به کلید زیر بروید: HKEY_USERS\Default\Control Panel \ Colors؛ در اینجا کلید عناصر تصویر قابل دسترس است که شما می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید؛ رنگ‌ها به صورت کد رنگ هستند که با دادن شماره‌هایی می‌توانید رنگ‌ها را مشاهده کنید.

alijam بازدید : 1064 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)


چگونه لپ تاپ دزیده شده خود را ردیابی کنیم

سطح بندی مطلب: 
مقدماتی

یک لپ تاپ برای صاحبش کاربردهای متفاوتی دارد، می تواند یک مرکز سرگرمی و بازی باشد، درگاهی برای دسترسی به وب و اینترنت و یا ابزاری برای انجام کارها و پروژه های مختلف در داخل و خارج از خانه. از اینها که بگذریم لپ تاپ ها انصافاً یک سخت افزار گران قیمت محسوب می شوند و هیچکس دوست ندارد این سخت افزار گرانقیمت را از او به سرقت ببرند. ‏


مسلماً بهتر است قبل از هر چیز مراقب باشیم تا کسی لپ تاپمان را سرقت نکند ولی اگر این اتفاق افتاد چه باید کرد؟ می توانیم در مقابل احتمال دزدیده شدن آمادگی داشته باشیم و در صورتی که لپ تاپمان به سرقت رفت آنرا ردیابی کنیم. یک مجموعهء نرم افزاری با نام...

alijam بازدید : 1519 سه شنبه 23 اسفند 1390 نظرات (0)

شیوه حذف دائمی فایل ها در ویندوز

سطح بندی مطلب: 
مقدماتی

 

وقتی که فایلی را درون ویندوز Delete می کنید، در حقیقت آن فایل پاک نشده است. بلکه تنها لینک های مرتبط با محل قرار گیری فایل بر روی هارد دیسک از درون سیستم عامل پاک شده اند. این کار به شما اجازه می دهد تا از فضایی که توسط فایل پاک شده اشغال شده بود، برای ذخیره اطلاعات جدید استفاده کنید. همانطور که می بینید فایل های شما پاک نشده اند و هر لحظه ممکن است از اعماق تاریک هارد دیسک تان شکار شده و بیرون کشیده شوند. 

یک کاربر کامپیوتر که دانش فنی کافی داشته باشد، به راحتی می تواند هر فایل پاک شده ای را بازیابی کرده و اسرار شما را هویدا سازد! اما چندان نگران نباشید، برنامه CCleaner شیوه مناسبی را برای حذف دائمی اطلاعات دیلیت شده از روی هارد دیسک در اختیارتان می گذارد.

delete_files_step1.jpg

قدم اول...

alijam بازدید : 961 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)
چگونگي شناسايي فيشينگ و پرهيز از آن
فيشينگ؛ تهديدي جدي براي کاربران
آیا تا به‌حال درباره عبارت فیشینگ (Phishing) شنیده‌اید؟ حتما بسیاری از شما با مفهوم این عبارت آشنایی دارید. ولی واقعا فیشینگ چیست؟ این عبارت ممکن است برای برخی کاربران اینترنت، عبارت جديدي نباشد؛ ولی نباید فراموش کنیم که میلیاردها کاربر اینترنت وجود دارد و از اين ميان، میلیون‌ها نفر در دام کلاهبرداری فیشینگ افتاده‌اند.
alijam بازدید : 1030 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (0)
دانودکتاب اموزش مهارت تایپ

دراین کتاب مهارتهایی به کاربر اموزش داده میشود که کاربران حتی کاربران مبتدی به راحتی بعد از خواندن کتاب وتمرین مهارتهای اموزش داده شده در کتاب،به یک تایپیست حرفه ای تبدیل میشوید،البته ناگفته نماند که هیچ کاری بدونه تمرین امکانپذیر نمیباشد ،البته چون هدف سایت گچساران ار98 ارایه نرم افزار بهمراه اموزش میباشد  در نظرگرفتن این مورد که برنامه واموزش های فراوانی در مورد تایپ ونیز وعدههای فراوانی که این برنامه ها واموزشها در مورد اینکه کاربر پس از استفاده از انها به یک تایپست حرفه ای تبدیل میشودوجود دارد و قصد تیم ما فقط و فقط راحتی در اموزش و ارایه خدمات به کاربران عزیز میباشد ،تصمیم به انجام چند تست و تحقیق در این زمینه گرفتیم.پس پیشنهاد میشود ،طبق تست ما و جهت کسب نتیجه بهتر در زمینه تایپ،همراه و پس از مطالعه این کتاب از این نرم افزار روسی نیز استفاده نمایید.در تبلیغ این نرم افزار ذکر شده که شما پس از یک ساعت  میتوانید 80 تا90 کلمه را در ساعت تایپ کنید،و تستی که اینجانب انجام دادم (با نرم افزارهای متعدد)یکی از بهترین نرم افزارها این برنامه واقا شیرین و کاربردی میباشد.توصیه میشود روزی فقط چند دقیقه با ان تمرین و این کتاب را مطالعه نمایید تا در مدت خیلی کوتاهی به نتیجه واقعا دلخواه دست یابید.البته ناگفته نماند که تمرین مخصوصا در مقوله تایپ،امری انکارناپذیر میباشد اما من به شما قول میدهم با مطالعه این کتاب و تمرین با این نرم افزار(verseQ) شما به نتیجه دلخواه خواهید رسید.alijam


پسورد  www.gachsaran.r98.ir

برای دانلود نرم افزار اموزش تایپ ده انگشتی در یک ساعتverseQ  وکسب اطلاعات بیشتر ونیز نرم افزارهای اموزش تایپ دیگر،به اینجا مراجعه نمایید.



alijam بازدید : 920 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (1)

توضیحات کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار 7Zip

دانلود کتاب الکترونیکی آشنایی با تنظیمات حرفه ای 7Zip در هنگام فشرده سازی

فشرده سازی بنابر نیازهای مختلف انجام می پذیرد برای کم کردن حجم فایل ها ، برای کاهش تعداد فایل ها و برای کد گذاری و امنیت. فشرده سازهای بسیاری هم تا کنون توسعه یافته اند . از قدرتمندترین فشرده سازهای موجود می توان 7 Zip را نام برد با وجود اینکه قدرت و امکانات این نرم افزار در بسیاری از موارد منحصر به فرد است با این حال توجه و استقبال مورد انتظار از آن به عمل نیامده است.

 

پیرامون برنامه:

7-Zip نرم افزار رایگان و متن بازیست.

این نرم افزار حاوی دو نسخه خط فرمان (Consle ) و نسخه ی گرافیکی(gui) است که هر یک از دو نسخه مزایای خاص خود را دارند.

از افتخارات 7 Zip می توان به استفاده ی صدها برنامه از الگوریتم اختصاصی آن یعنی LZMA و هم چنین برنده شدن 2 جایزه ی (برترین پروژه) و (جایزه ی برترین طراحی فنی) سال 2007 سایت SourceForge اشاره کرد.

همین گونه استفاده ی روزافزون شرکتهای بزرگ مانند Adobe ، Mozilla و Ahead از SFX برنامه نشانه ای دیگر از قدرت فشرده سازی 7 Zip است.


        ازسایت بزرگ سافتگذر


پسورد  www.softgozar.com

alijam بازدید : 868 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (1)

توضیحات کتاب الکترونیکی آموزش تصویری نرم افزار WinRAR

دانلود کتاب الکترونیکی آشنایی با نرم افزار فشرده ساز winrar

WinRAR  نرم افزاریست که به وسیله آن  قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشید. همچنین به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد .

این برنامه با حجم پایین و امکانات بالا بهترین گزینه برای استفاده به عنوان برنامه فشرده سازی در ویندوز می باشد .

 

توضیحات بیشتر:

برای فشرده کردن فایل موردنظر بر روی فایل راست کلیک کرده و گزینه Add to Archive را انتخاب می کنیم.

در قسمت Archive Format نوع فرمت خروجی را انتخاب م یکنیم.

در قسمت Compression Method می توانید میزان فشرده سازی فایل را تعیین نمایید که با انتخاب گزینه Best می توانید بیشترین میزان فشردگی را داشته باشید و بقیه راهنما را با دانلود این کتاب از سافت گذر فراگیرید.



پسورد فایل:   www.gachsaran.r98.ir

خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 284
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 655
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,832
  • بازدید ماه : 22,542
  • بازدید سال : 165,630
  • بازدید کلی : 3,422,918
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner