loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1106 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (4)

ویدیوی آموزش CSS3 Flip 3D Animation یا پشت و رو شدن تصاویر با حرکت موس کاربر بوسیله سی اس اس3

ویدیوی آموزش CSS3 Flip 3D Animation یا پشت و رو شدن تصاویر با حرکت موس کاربر بوسیله سی اس اس3

در این آموزش تصویری از وبلاگ گچساران کلیک خواهید آموخت که یک تصویر و یا باکس را طوری با سی اس اس3  استایل دهی نمایید که با رفتن موس کاربر برروی تصویر یا رد شدن از روی باکس مربوطه آن باکس یا تصویر پشت و رو شده.در این استایل جالب و چذاب و جدید که معروف به  CSS3 Flip 3D Animation نیز میباشد این امکان برای شما مهیاست که در جلوی تصویر یا باکس یک متن نوشته و در هنگامی که موس کاربر از روی تصویر یا باکس رد شود  آن تصویر پشت و رو شود و نوشته دوم نمایان شود.نوشته ها قابل انتخاب و کپی و دراگ توسط کاربر میباشد. نمونه ای از این روش را میتوانید در وبلاگ گچساران کلیک و در قسمت تبلیغ مربوط به فروش 4عدد باند پایونر میتوانید مشاهده نمایید.زبان آموزش انگلیسی روان بوده و  این فیلم دارای حجم جدود 27 مگابایت میباشد و این مبحث را بخوبی میتوانید از روی  این آموزش مشاهده نمایید حتی اگر زبان انگلیسی تان خوب نباشد! 

 

برای مشاهده و دانلود ویدیوی آموزشی سی اس اس3 به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 1649 پنجشنبه 20 آذر 1393 نظرات (5)

دانلود فیلم آموزش ساخت جدول ضرب در نرم افزار اکسل۲۰۱۳


دانلود ویدیو آموزشی ساخت جدول ضرب در نرم افزار اکسل2013

  علی جمشیدی فر

در این فیلم آموزشی که در وبلاگ گچساران کلیک تهیه شده استُ کاربر فراخواهد گرفت که چگونه وبا ساده ترن روشها و فرامین یک جدول ضرب یک تا ده و ده تا بیست  بسازد.این آموزش قبلا برای کارآموزانی که در کلاسهای درس بنده حضور داشته اند آموزش داده شده است و هرچند که آموزشی بسیار ساده و مبتدی میباشد اما متاسفانه بازهم درخواست ها برای آموزش مجدد آن زیادتر از سایر موارد بود.در این آموزش از چیزی بیشتراز آنچه قبلا آموزش داده شده بود استفاده نشده است و فقط کمی یادآوری از همان ابزار ها و منوهای ساده اکسل که شاید براحتی و بدونه تمرین ازکنارشان میگذشتید کافیست تا امثال این تمرینات براحتی چندکلیک حل شود.همانطور که در کلاسها بارها گفته شده استُُ دقت به آدرس سلولها و نحوه ادرس دهی و همچنین جایگاه مقادیر درون سلولها بعلاوه استفاده از (دالر  $) و چند منوی ساده کافیست تا هر فکری را که در ذهن دارید در اکسل پیاده سازی نمایید.مثلا در آموزش فوق دقت به  منوی کپی و پیست کار شمارا خیلی سریعتر جلو میبرد.همان کپی و پیست ساده که بارها و بارها گفته شده و قرار بر تمرین کارآموزان عزیز در همه چند شرایط پیست بود.اما بازهم شاهد این بودیم که بسیاری از کارآموزان بازهم بصورت دستی شروع به تایپ شمارگان لیست افقی میکردند.!

در ادامه این آموزش تصویری و به درخواست برخی کاربران نحوه ساخت صفحه درباره ما بصورت  ساده آموزش داده شده است.اما فراموش نکنید که این آموزش بیشتر جنبه یادآوری و دادن ایده به کاربران عزیز میباشد و با کمی تمرین و کاربا ابزاره میتوانید صفحات زیباتر و کاربردی تری نیز برای پروژه های خود و نرم افزارهای خود بسازید.ضمن اینکه با کمی پشتکار و تمرین و پس از حرفه ای شدن در اکسل میتوانید بسراغ برنامه نویسی در اکسل به کمک ویژوال بیسیک بروید و نرم افزارهای تجاری و کاربردی نیز تهیه نمایید.تا آن موقه میتوانید از آموزشهای تصویری و کتابهای الکترونیکی موجود در وبلاگ گچساران کلیک و همچنین اینترنت استفاده نمایید.

 

برای دانلود و مشاهده لطفا به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 1191 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (3)

nmap نرم افزار قدرتمند در پویش و اسکن شبکه  بهمراه آموزش/هک

nmap imge

nmap مخفف Network Mapper می‌باشد و یك نرم­افزار كاربردی برای جست‌وجوی شبكه یا ممیزی امنیتی شبكه به شمار می‌آید. این نرم­افزار به گونه­ای طراحی شده كه بتواند شبكه‌های بزرگ را پویش كند. Nmap از ip packet‌های خام به صورت منحصربه­فرد استفاده می­كند تا تعیین كند چه سیستم‌هایی (hosts) بر روی شبكه در دسترس می­باشند، چه سرویس‌هایی ports ارائه می­كنند، چه سیستم عامل‌هایی (به همراه نسخه سیستم عامل) بر روی آنها در حال اجرا می‌باشد، چه نوع packet filter‌ها یا فایروال‌هایی مورد استفاده قرار گرفته­اند. Nmap بر روی اكثر رایانه‌ها، هم گرافیكی و هم كنسول‌ها قابل استفاده است. Nmap یك نرم­افزار مجانی است كه به همراه كدهای آن تحت مجوز زیبای GNU GPL در دسترس می­باشد.

شاید nmap بهترین و در عین حال پركاربردترین نرم­افزار پویشگر پورت باشد. در صورتی كه یك مدیر شبكه یا یك ممیز امنیت می‌باشید، بدون شك با این نرم­افزارامنیتی آشنا هستید و از آن استفاده می‌كنید. این نرم­افزار هر چیز كه شما از یك پویشگر پورت می‌خواهید را با خود به همراه دارد. در صورت استفاده درست و رعایت نكات ظریف، می‌توان نتایج بسیار بهتری گرفت. در اینجا به معرفی نكات و برخی از اشتباهات در به كار گیری Nmap اشاره می‌كنم كه دانستن آن فرآیند پویش را بهبود می‌بخشد...

 

برای دانلود رایگان نرم افزار بهمراه آموزش لطفا به اد امه مطلب مراجعه  کنید...alijamگچساران کلیک...

alijam بازدید : 734 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (1)

فیلم آموزشی کار با رنگها در html5 

فیلم آموزش کاربارنگها در html5 -تصویر از کچساران کلیک

علی جمشیدی فر  

در این فیلم آموزشی کار با رنگها  و فرمت  SVG   فرا خواهید گرفت.همانطور که میدانید html5 نسخه تکامل یافته html4 میباشد که با تکیه بر قابلیتهای انقلابی آن دیگر نیازی به افزونه های فلش و جاوا و پلییر برروی مرورگر خود برای مشاهده محتوای چند رسانه ای نخواهیم داشت .علاوه بر قابلیتهای انقلابی اچ تی ام ال5 در کار بروی ویدیو و فیلم و محتوای چند رسانه ای ،این ورژن جدید دارای قدرت و انعطاف پذیری بسیاری در کار با رنگها دارد که با مشاهده این فیلم آموزشی تا حدودی با این خصوصیات انقلابی آشنا خواهید شد.پیشنهاد میکنم در خبر نامه وبلاگ گچساران کلیک عضو شوید تا آموزشها و مطالب و مقالات بروز درباره html5  را براحتی درون ایمیلتان دریافت نمایید و جزء اولین نفرات باشید که اخبار و مطالب جدید و حتی ترجمه مقالات و کنفرانسهای خبری درباره  اچ تی ام ال 5 را دریافت میکنید. 

برای مشاهده و دانلود فیلم آموزش کار با رنگها در html5  به ادامه این پست از وبلاگ گچساران کلیک مراجعه نمایید....alijam...گچساران کلیک


alijam بازدید : 8495 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (3)

بهترین ادیتور برای برنامه نویسی بزبان پایتون چیست؟best ide for python

بهترین ادیتور برای برنامه نویسی بزبان پایتون چیست؟best ide for python

پایتون (به انگلیسی: Python)‏ یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خَودو فان روسوم (به هلندی: Guido van Rossum)‏ در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد.

فلسفهٔ ایجاد آن تاکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. یک کار غیر معمول که در طراحی این زبان انجام گرفته استفاده از فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلوک‌های مختلف کد است.

پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند.

این زبان از زبان‌های برنامه نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شی‌گرا است که در ویژگی‌ها با زبانهای تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.                                          برای مشاهده ادامه و دانلود رایگان ادیتورهای  مخصوص پایتون بهمراه کتب و فیلمهای آموزشی به ادامه مطلب بروید...

 

 

alijam بازدید : 1452 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (8)

مکتب خونه اولین آکادمی حرفه ای آنلاین فارسی

یادبگیرید و یاد بدهید!

 maktabkhone/academy

مکتب خونه یک آکادمی آنلاین رایگان بزبان فارسی میباشد.در مکتب خونه میتوانید  سر کلاس درس اساتید  مطرح از دانشگاه های تراز اول کشور و خارج از کشور بنشینید.دروسی که در مکتب خانه ارائه میشود   توسط طیف وسیعی از کاربران  اعم از اساتید و دانشجویان در کلاس درس بصورت تصویری و با کیفیت نسبتا خوب ضبط شده و در اختیار کاربران بصورت کاملا رایگان ارائه میشود. حس خیلی خوبیست که یک سایت یا بهتر بگوییم یک آکادمی آنلاین کاملا فارسی  به صورا رایگان و بدونه هیچ زحمتی برای  کاربران از هر رشته ای،دروس  تخصصی را از  سر کلاس درس دانشگاه های مطرح و تراز اولی مثل صنعتی شریف آماده میکنند و کاربر براحتی  میتواند آنها را مشاهده و با هر کیفیتی  دانلود نمایید.ویدیوها با ترتیب خوبی و باتوجه به زمان مناسب شان(تقریبا با تاخییر کوتاهی از زمان ارائه شان در دانشگاه) در سایت قرار داده میشوند.سایت محیطی  تقریبا ساده دارد که کمتر احتمال گم شدن در آن وجود دارد.رشته های تحت پوشش مکتب خونه  از هر نوع رشته ای میباشد و همینکه در حال افزایش میباشد خود خبر خوبیست.طیف وسیعی از رشته ها و دانشگاهها  با مکتب خونه همکاری میکنند.از رشته های آمار و احتمال مهندسی ،مکانیک کوانتیک تا انواع مهندسی و رشته های برنامه نویسی و الکترونیک و بسیاری زشته های دیگر.

نکته مهم و متمایز کننده مکتب خونه با سایتها و خدمات آنلاین مشابه فارسی (که تعدادشان بسیار بسیار کم میباشد متاسفانه) مانند  درس نامه و کلاس درس در اینست که ،مکتب خونه  با طیف وسیعی از دانشگاهها و اساتید و کاربران و آکادمی های آنلاین که بصورت تخصصی در این ضمینه کار میکنند،همکار است و از انها در پیش برد اهداف خود و برای بالا بردن سطح آموزش آنلاین استفاده میکند.

مطمئنا در هر رشته ای که درس بخوانید،در هر دانشگاهی و یا حتی اگر هم رشته ای را بصورت آکادمیک دنبال نکنید،این یک فرصت بسیار عالی و کم نظیر برای  درس خواندن در رشته مورد علاقه تان با بالاترین کیفیت ها و استاند اردهای روز کشور و حتی دنیاست.نشستن پای درس اساتید و دانشگاههای بزرگی چون دانشگاه صنعتی شرف و دانشگاه اصفهان،خان آکادمی و... فرصتی نیست که در هرزمان و برای  هر شخصی اتفاق بیافتد.لااقل برای خود من که هم دانشجوی برنامه نویسی هستم  و هم بصورت حرفه ای سعی در بالابردن سطح دانشم در این رشته دارم،مشاهده و دانلود  فیلمهای رشته برنامه نویسی امسال  دانشگاه صنعتی شریف با استاد محمد صالحه از اساتید بنام این رشته و دارای چندین مدال طلا المپیادهای مختلف در رشته کامپیوتر و سابقه و شهرت فراوان،یک آرزو ست که میتوانم بگوییم به واقعیت پیوسته. 

برای مشاهده نسخه کامل این مطلب و اشنایی بیشتر با سایت بسیار مفید مکتب خونه به ادامه مطلب از گچساران کلیک بروید...

alijam بازدید : 7395 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (3)

صدها قالب زیبا و کاربردی برای مجموعه نرم افزارهای آفیس2013

 

صدها قالب زیبا و کاربردی برای مجموعه نرم افزارهای آفیس2013   free tem for office 2013  gachsaran.rzb.ir   free tem for office2013 gachsaran.rzb.ir

اگر نگوییم همه،لااقل اکثر کاربران با مجموعه نرم افزارهای اداری ماکروسافت یعنی office اشنا هستند.البته  و متاسفانه این اشنایی گاها فقط در سطح ابتدایی میباشد ،در صورتی که هر یک از ما روزانه و یا بصورت مداوم سروکارمان با این نرم افزهاست.افرادی  با تمرکزو وقت گذاشتن برای فراگیری تخصصی  برخی نرم افزهای مجموعه آفیس مانند ورد(word) پاورپوینت(powepoint) و اوتلوک (outlook) و غیره  توانسته اند  حتی  علاوه بر تدریس این  ابزار کاربردی و فر اگیر،بصورت تخصصی  و حرفه ای  در این ضمینه ها شاغل و مشغول بکار شوند.امروزه  یادگیری و آشنایی با این نرم افزارها در کنار علوم پایه کامپیوتری ،بصورت یک اصل مهم در جذب نیرو ی کار وحتی سیاست های  جدب نیروی کار در بیشتر ادارات و شرکتها شده است.. در  وبلاگ گچساران کلیک  آموزشهای تصویری و متنی و... فراوانی درباره  مجموعه نرم افزارهای آفیس،و آموزش کار با نرم افزارهای آفیس موجود است که  با یک جستجوی ساده  و با استفاده از کلیدواژه های مخصوص در کادر جستجوی  ستون سمت راست وبلاگ  یا در بالای سایت،براحیتی میتوانید از انها  در بالا بردن  دانش خود درباره این نرم افزهای استفاده نمایید.ضمن اینکه  از قسمت تماس با نیز میتوانید درخواست خود را  ارسال نمایید تا اگر آموزشی مد نظر شماست برای شما ارسال شود.

تم ها و قالب های  رایگان برای نرم افزهای مجموعه آفیس2013

 

برای دانود و مشاهده  نسخه کامل لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 2770 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (27)

16 نرم افزاربرتر براي کدنويسي بزبان html5+معرفی چند منبع آموزشی برایhtml5

 html هنوز زنده است..!

 

 16 نرم افزاربرتر براي کدنويسي بزبان html5+معرفی چند منبع آموزشی برایhtml5

 علی جمشیدی فر

html يک زبان نشانگذاري ابر متن و به نوعي مادر زبانهاي برنامه نويسي تحت وب ميباشد.خيلي متاسف شدم وقتي يکي از دوستان دانشجو مدتي پيش به نقل از استاد برنامه نويس شان گفت که اين زبان تقريبا منسوخ شده است.البته حتما ايشان دلايل خودشان را داشته اما فراموش نکنيم اين زبان قدرتمند بنوعي مادر وب نيز ميباشد.اولين صفحه وب با اين زبان نوشته شده است و  بتدريج که  توسعه داده شده ،هم از آن کاسته شده و هم البته بيشتر بدان اضافه شده است .هیچ مرورگری نیست که از ان پشتیبانی نکند و هیچ سایتی نیست که در آنHTML بکار نرفته باشد.لذت  برنامه نويسي  مدرن؛بزبان اچ تي ام ال 5 يعني آخرين نگارش آن ،و ادغام زبانهاي پويا و مدرن مثل سي اس اس 3 و جاوااسکريپت باآن چيزي نيست که برنامه نويسان از آن براحتي غافل شوند.حتما وبسايتهاي را جديدا مشاهده کرده ايد که به گونه اي زيبا  طراحي شده اند و هم قابيلت آن وبسايتهاي قديمي يعني ايستا را ندارند و هم قابل دسترسي در تقريبا هرنوع مرورگري و هر دستگاهي(گجتي)را دارا میباشند.اين سايتهاي زيبا،سريع،و واکنشگرا با زبانهاي  قدرتمند اچ تي ام 5  و سي اس اس نوشته شده اند..براي  اينکه قدرت و نفوذ روزافزون آن را درک کنيد همين بس که سايتها و شرکتهاي بزرگ و پيشرو در وب   مانند موزيلا و گوگل و..از اين زبانها  در سطح گسترده اي در صفحات و خدماتشان  استفاده ميکنند. با اچ تي ام ال 5 براحتي ميتوانيد برنامه هايي بسازيد که  که در عين زيبايي و داشتن انعطاف ،در تقريبا هر پلتفرمي  قابل دسترسي باشند.براي  زيباسازي و کاربر پسند کردن سايت ها و برنامه ها ديگر هيچ محدوديتي نخواهيد داشت و اينها همه به لطف  html5 ميباشد. البته html5 هنوز بصورت رسمی منتشر نشده است و بنا به اعلام توسعه دهنده گان به احتما زياد در سال اينده(2014) رسما معرفي ميشود اما از همين الان ميتوانيد شاهده تاثير ان در وب و موجي که بواسطه معرفي فقط ،برخي از خصوصيات آن ايجاد شده  باشيم. براي يادگيري و مشاهده مستندات  html5 ميتوانيد به سايت پشتيبان و توسعه دهنده آن مراجعه و مستندات را مشاهده نماييد(در زیر همین پست به ادرس آن اشاره شده است) .برخلاف پيشرفتهاي نسخه قبلي، html5 ويژگيهاي جديدي بدست آورده است و چهارچوب مناسبي براي پشتيباني  از نياز توسعه دهنده گان وب وبرنامه نويسان در ده اخير ارائه کرده است.عوامل جديد  براي طراحي وب در اچ تي ام ال5  را ميتوان به قسمتهاي زير تقسيم کرد(به صورت کلي) :

برای مشاهده نسخه کامل و دانلود نرم افزارها به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 1027 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (6)
دانلود نرم افزار NetBeans IDE محیط برنامه نویسی جاوا،html5وcss بهمراه پلاگینها و آموزش تصویری
 
 
 
NetBeans IDE یک محیط توسعه یافته یکپارچه منبع باز و رایگان را برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم می کند. شما تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک دسکتاپ حرفه ای، سازمانی، وب و برنامه های کاربردی موبایل با زبان های Java، C/C++ و حتی زبان های پویا مانند PHP, JavaScript, Groovy و Ruby را در اختیار خواهید داشت.در ورژن جدید نرم افزار NetBeans IDE (7.3.1) برروی قابلیتهای وب (برنامه نویسی وب) آن بیشتر تمرکز شده است.براحتی نرم افزارهای تحت وب ،سایتهای پویا و سازگار با انواع مرورگرها و دستگاه ها بسازید.سازگاری کامل نرم افزار NetBeans IDE  این IDE را  به یکی از بهترین گزینه ها برای کدنویسی و ساخت سایتها و برنامهها با زبان های جدید و پیشرفته ای همچون html5وcss3 و جاوااسکریپت تبدیل نموده است.
برای مشاهده و دانلود این نرم افزار قدرتمند به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...
alijam بازدید : 3010 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (2)

آموزش تصویری تغییر رنگ و اندازه نشانگر موس در ویندوز7

اموزش تصویری تغییر رنگ و اندازه نشانگر موس-گچساران کلیک

ویندوز 7 بدونه شک تا به امروز یکی از کاملترین  نسخه های سیستم عامل ماکروسافت یعنی ویندوز بوده است.درون خود تنظیماتی دارد که بسیاری از کاربران حتی نام آنها را و کارکر انها را نیز نمیدانند.خیلی از کاربران که شاید سالها هم با ویندوز کار کرده اند شاید ندانند ،که این سیستم عامل محبوب حتی قسمتهایی در تنطیمات خود دارد که مختص افراد معلول یا ناتوان جسمی است.آگاهی یافتن و کارکردن با این قسمتهای ویندوز حتی برای افراد عادی هم گاه جالب و مفید است.بعنوان مثال حتما نیازی نیست که از نظر  بینایی مشکل داشته باشید  تا بخواهید نوشته های نمایش داده شده برروی مانیتور را واضح تر و بزرگتر ازحد معمول ببینید و یا اینکه تنظیم نمایید تا خود ویندوز متون را برایتان بخوانند..! 

اکثرکاربران اظلاع دارند که میشود نشانگر موس در ویندوز را با هر آیکون دیگری تغییر داد،اما شاید کمتر کاربری اطلاع داشته باشد که میشود،نشانگر موس را در ویندوز سون(7)  بزرگتر یا کوچکتر و حتی سیاه  یا سفید و بیرنگ کرد.

 

برای دانلود و مشاهده آموزش تصویری "تغییر رنگ و اندازه نشناگر موس در ویندوز 7" به ادامه مطلب بروید....

نوشین -ط بازدید : 949 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (2)

فیلم آموزش css3 وhtml5 برای مبتدیان-دوره مقدماتی

فیلم آموزش css3 وhtml5 برای مبتدیان-دوره مقدماتی 

اگر علاقه مند به فراگیری برنامه نویسی html5 و css3 هستید میتوانید از این فیلم جدید استفاده نماییید.زبان فیلم انگلیسی میباشد اما مطمئنا  پس از دیدن  آموزش تصویری html5 وcss3 مقدماتی و اشنایی با ترفندها و اصول کار ،یادخواهید گرفت که کلا html5 وcss3 را از کجا و چگونه شروع نمایید.فیلم دارای کیفیت بسیار عالیست.در زیر لینک دانلود ان با فرمتهای مختلف نیز قرار داده میشود.دقت کنید این بخش اول و جدیدترین و مناسب ترین آموزش تصویری برای html5 و css3 میباشد .قسمت بعدی آن نیز تکمیل کننده آن است که در پست بعدی گچساران کلیک میتوانید مشاهده و دانلود نمایید

برای دانلود و مشاهده آموزش جدید و مقدماتی شروع با html5 و css3 به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکnooshin.t...   

 

 

 

 

 

 

alijam بازدید : 2701 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (1)

دانلود و آموزش تصویری نرم افزار طراحی سایت Adobe Muse

 دانلود و آموزش تصویری نرم افزار طراحی سایت Adobe Muse

نرم افزار Adobe Muse یک نرم افزار طراحی سایت از شرکت ادوبی است که به شما امکان طراحی سایتهای بسیار زیبا را بدونه حتی نوشتن یک خط کد html  و بصورت ویژوال میدهد.تفاوت این نرم افزار با سایر  محصولات ادوبی در حجم بسیار کم این نرم افزار قدرتمند طراحی سایت است.اگر با محصولات ادوبی آشنا باشید که حتما هستید،لابد میدانید که عمده نرم افزارهای  تولید این شرکت بزرگ دارای حجم بسیار بالای هستند.اما  نرم افزار
Adobe Muse با حجم حدود 13 مگابایت به شما امکانات و توانی هایی میدهد که اصلا احساس نمیکنید که یک نرم افزار چند مگابایتی دستیار شمایت در طراحی سایت.

برای دانلود آخرین ورژن نرم افزار Adobe Muse بهمراه مشاهده و دانلود آموزشهای تصویری این نرم افزار از گچساران کلیک به ادامه مطلب بروید.

alijam بازدید : 714 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

آموزش تصویری قرار دادن تصویری دلخواه برای صفحه ورود ویندوز ومدیرسیستم(یوزر)

آموزش تصویری قرار دادن تصویری دلخواه برای صفحه ورود ویندوز ومدیرسیستم(یوزر)

آیا دوست دارید در هنگام ورود به ویندوز تصویر خودتان یا یک تصویر دلخواه بجای ایکون ویندوز نمایان شود؟اگر جواب مثبت است و همچنین مایلید ویندوزتان را کمی شخصی تر نمایید ،این آموزش تصویری از سایت گچساران کلیک را تماشا کنید.در این آموزش تصویری کوتاه خواهید دید که چگونه وبا چند کلیک ساده میتوانید یک تصویری دلخواه به هر حساب کاربریتان در ویندوز سون اختصاص دهید.اگر آموزشهای ما را دنبال کرده باشید ،متوجه شده اید که مدتیست  آموزشهای تصویری ما  حول شخصی سازی ویندوز  و ابزارهای کمتر شناخته شده آن در این زمینه بوده است.این آموزش تصویری نیز در ادامه آموزشهای قبلی است .با قرار دادن یک تصویری دلخواه که میتواند(تصویر شخصی ،لوگوی محصول یا سایت و یا آرم شرکت و سازمانتان) باشد به  یوزر (adminstor) میتوانید یک قدم بزرگ در شخصی سازی ویندوز هفت بردارید.

دانلود  و مشاهده آنلاین آموزش تصویری ( قرار دادن تصویری دلخواه برای صفحه ورود ویندوز ومدیرسیستم(یوزر) از گچساران کلیک

 برای مشاهده و دانلود لطفا به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

 copyright by alijam    gachsaran.rzb.ir

alijam بازدید : 1221 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 آموزشهای تصویری adobe captivate 6 /اضافه نمودن صداوفیلم افکت وتبدیل نوشته به صدادرپروژه

http://photo-hosting.winsoftmagic.com/1/y32zubgz5r.jpg

برای این پست از سایت گچساران کلیک چند آموزش تصویری از ادوبی تی وی را برایتان اماده کرده ایم(فقط کاربران عزیز)وآموزشهای تصویری نرم افزار adobe captivate6 که در زیر میتوانید مشاهده نمایید.این 6 آموزش  جزء پر طرفدارترین  و پربازدید ترین اموزشهای این سایت میباشدوبعنوان مثال  اضافه نمودن افکت یا فیلم ویا صوت به پروژه و اضافه نمودن متن به برنامه برای تبدیل به صدا(text to spekch)

برای دانلود و مشاهده به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...


alijam بازدید : 562 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آموزش تصویری تهیه بکاپ از ریجستری ویندوز و استفاده از آن هنگام خرابی ریجستری و ویندوز

اموزش تصویری تهیه بکاپ از ریجستری ویندوزاز گچساران کلیک

در این آموزش تصویری کوتاه کاربر فرا میگیرد که چگونه بوسیله ابزارهای  بکاپ گیری خود ویندوز ،یک  بکاپ از ریجستری در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمایید .وسپس در زمان نیاز یا خرابی احتمالی ویندوز و ریجستری از آن استفاده کند.دقت نمایید بهتر این است که کاربر در زمانی که ویندوز وریجستری در بهترین حالت ممکن کار میکند،از ریجستری بکاپ تهیه نمایید و در مکانی امن (بجز درایو ویندوز ) نگه داری نمایید تا اگر ویندوز بخاطر مشکلات یا خرابی ریجستری ،از کار افتاد بتواند در کوتاهترین زمان ممکن و بدونه نیاز به ابزار و نرم افزار خاصی و فقط بوسیله همان ویندوز فایل ریجستری را بارگزاری و جایگزین نمایید تا دوباره ویندوز به حالت اولیه بازگردد.آموزش تصویری ( تهیه بکاپ از ریجستری ویندوز و استفاده از آن هنگام خرابی ریجستری و ویندوز) را که در gachsaran.rzb.ir تهیه شده است بهمراه آموزشهای دیگر میتوانید مشاهده و دانلود نمایید.

برای دانلود برروی لینک زیر کلیک راست نمایید و گزینه save file as را انتخاب نمایید

دانلودآموزش تصویری تهیه بکاپ از ریجستری ویندوز با لینک مستقیم از گچساران کلیک وحجم 28 مگابایت

 

 


alijam  ©  gachsaran.rzb.ir

alijam بازدید : 781 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آموزش تصویری Adobe Audition CC Overview cc  /کاربا فایلهای صولتی بصورت گروهی

adobe auditione gachsaran.rzb.ir

در این آموزش تصویری از شبکه ادوبی  کاربر فرا خواهد گرفت :

ویرایش فایلهای صوتی با دقت بسیار زیاد،حذف صداهای پس زمینه و نویز با بالترین کیفیت (در اندازه صدا در هالیود) و ضمن اینکه یادخواهید گزفت  کاربا فایلهای متعدد (گروهی )صوتی را در نرم افزار adobe audition ،برای ویرایش و میکس .ضمنا در این آموزش تصویری چند ترفند بسیار مفید را نیز درمورد پخش فایلهای  صوتی بصورت گروهی در نرم افزار adobe audition را فراخواهید گرفت .

برای مشاهده  آموزش تصویری نرم افزار قدرتمند adobe audition به ادامه مطلب مراجعه نمایید

دقت نمایید : این آموزش تصویری به زبان اصلی میباشد و نه فارسی.اما چون کار بصورت تصویریت و همچنین آموزش دهنده یکی از اساتید کار از شرکت ادوبی میباشد ،احتمالا کاربران سطح متوسط نیز براحتی آموزش را فراخواهند گرفت...گچساران کلیکalijam...

 

alijam بازدید : 902 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آموزش خارج کردن فایلها از حالت فشرده با نرم افزار7zip

اموزش تصویری نرم افزار 7zip

فایلهایی را که از سایت گچساران کلیک (واکثر سایتهای دیگر)دانلود مینمایید معمولا به حالت فشرده(زیپ) درسایت قرار داده میشوند .فایلهای فشرده دارای ثبات ،امنیت،و حجم کمتری ودر نتیجه سرعت آپلود و دانلود بیشتر نیز میباشند.اکثر سایتها بخاطر امور تبلیغاتی و همچنین جلوگیری از سرقت محتوا (کپی رایت) فایلهای فشرده را با پسورد که معمولا نام مارک یا وبسایت مربوط میباشد در اختیار کاربران قرار میدهند.

برای دانلود و مشاهده آموزش تصویری  به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

 

alijam بازدید : 915 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آموزش خارج کردن فایلها از حالت فشرده با نرم افزارwinrar

آموزش تصویری وینرار

در این اموزش از سایت گچساران کلیک ،نحوه خارج کردن فایلها از حالت فشرده با نرم افزار قدرتمند winrar را تدارک دیده ایم که امیدواریم راهنمای کاربران تازه کار که قصد دانلود از اینترنت وکاربافایلهای فشرده را دارند ،قرار بگیرد.هرفایلی را که از اینترنت دانلود میکنید ویا دربرخی موراد و کلی تر برای انتقال فایلها ،معمولا برای کاهش حجم فایل و امنیت بیشتر ،ارسال کننده آن را معمولا بصورت فشرده(زیپ)شده انتقال میدهد (آپلود،دانلود،قراردادن در سایت و...) به زبان ساده اکثر فایلهایی که از اینترنت دانلود میکنید به صورت فشرده (زیپ)شده میباشند .که با نرم افزارهای مخصوص (کمپرسور)مانند(winrarو7zip) فشرده ساز ی(زیپ)میشوند.یعنی برای اینکه بتوانید پس از دانلود از فایل استفاده نمایید باید...برای دانلود و مشاهده آنلاین آموزش از سایت گچساران کلیک به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 719 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود و تماشای سریال کلاه قرمزی 92 - آموزش کار با لب تاپ 

دانلودوتماشای سریال کلاه قرمزی 92از گچساران کلیک

 

 

کلاه قرمزی ۹۲ چهارمین سریال نوروزی کلاه قرمزی پس از کلاه قرمزی ۸۸، کلاه قرمزی ۹۰ و کلاه قرمزی ۹۱ است.در این پست از سایت گچساران کلیک میتوانید این قسمت بسیار جذاب از فیلم کلاه قرمزی 92 با عنوان (کلاه قرمزی و آموزش کاربا لپتاپ) را مشاهده و دانلود نمایید.

کارگردان: ایرج تهماسب
نویسندگان: حمید جبلی و ایرج تهماسب
تهیه کننده: حمید مدرسی
طراح صحنه: مجید میرفخرایی
طراح لباس: ژاله آنت
طراحی و ساخت عروسک‌ها: مرضیه محبوب
کارگردان تلویزیونی و تدوین: میثم مولایی
مشاور هنری: حبیب رضایی
طراح گریم: مهرداد میرکیانی
موسیقی: محمدرضا علیقلی
دستیار کارگردان و برنامه ریز: میثم کزازی

شخصیت‌های اصلی
کلاه قرمزی • پسرخاله • آقای مجری • نرگس • سروناز • پسرعمه زا• گیگیلی • فامیل دور • ببعی • نی‌نی • جیگر • آقوی هم ساده • بچه ننه • گابی

برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب بروید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 835 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

دانلود و آموزش تصویری قویترین مبدل صوتی تصویری ‏ videotovideo

دانلود و آموزش تصویری نرم افزار مبدل videotovideo converter



حتماتاکنون مبدلهای صوتی و تصویری زیادی را امتحان کرده اید وشاید برخی از آنها نیز دارای امکانات و کارکردهای قابل قبولی بوده باشند اما مطمئنا با امتحان نرم افزار قدتمند و رایگان ‏video to video نظرتان کاملا تغییر خواهید کرد.یکبار استفاده از این نرم افزار مبدل قدرتمند و مشاهده امکانات و سادگی آن هرکاربری را چه در سطح مبتدی و چه متوسط و حرفه ای مجذوب ان خواهد کرد.ویژگی بارز این نرم افزار پشتیبانی از بیش از 700 فرمت گوناگون میباشد (البته به گفته سازندگان این نرم افزار) که البته به نظر من فاکتور اصلی و تعیین کننده در نرم افزارهای مبدل ،جدا از پشتیبانی از فرمتهای گوناگون،نتیجه کار و کیفیت فایلهای نهایی و تبدیل شده است که بازهم این نرم افزار رایگان و قدرتمند بخوبی آنرا انجام میدهد.با ما همراه باشید تا در ادامه این پست از سایت گچساران کلیک با این نرم افزار مبدل قدرتمند بیشتر اشنا شویم.   بهمراه دانلود و آموزش تصویری نرم افزار  مبدل صوتی تصویری ‏videotovideo 

برای دانلود و مشاهده آموزش تصویری به ادامه مطلب مراجعه کنید...گچساران کلیکalijam... 

alijam بازدید : 1331 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دانلود  نرم افزار فارسی تبدیل متن به صدا (پارس خوان) ParsKhan 1.1

پارس خوان را از گچساران کلیک هم اکنون دانلود کنید

دانلود نرم افزار تبدیل متن به گفتار پارس خوان

چقدر وقت و حوصله برای مطالعه متون و یا فایلهای متنی میکنید؟ مطمئن هستم فایلهای  متنی و  کتابهای دیجیتال بسیاری را  دانلود و یا جمع آوری کرده اید که جتی وقت خواندن آنها را هم ندارید.هرروز وبا گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میلیون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید. این مسأله یکی از دغدغه‌های اصلی تیم نرم افزاری کانون فرهنگی آفتابگردان نیز بود. بنابراین، تصمیم گرفته شد تا نرم افزاری طراحی گردد که به راحتی متون دیجیتالی را به صدا تبدیل کند، پارس‌خوان، حاصل تلاش ۴۵ روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

  در " ادامه مطلب" میتوانید دیگر خصوصیات نرم افزار را و توضیحات بیشتر را مشاهده نمایید و نرم افزار  تبدیل متن به گفتار پارس خوان را به رایگان از سایت گچساران کلیک دانلود نمایید.

 

برای دانلود نرم افزار پارس خوان به ادامه مطلب مراجعه نمایید...گچساران کلیکalijam...

alijam بازدید : 1109 جمعه 01 دی 1391 نظرات (3)

آموزش تصویری ساخت ایمیل در سرویس جیمیل گوگل

image-gmail-gachsaranclick

 

ساخت ایمیل(جیمیل) سطح مبتدی در این پست از هتل ای تی یک آموزش تصویری برای کاربران مبتدی تهیه شده که هدفش آموزش ساخت ایمیل آدرس در سرویس محبوب جیمیل گوگل است. ابتدا قرار براین بود که در این آموزش تصویری و قدم به قدم آموزش ساخت اکانت جیمیل بهمراه فعال سازی سرویس تایید صحت ورود۲مرحله جیمیل با هم آموزش داده شود ،که بخاطر راحتی کاربرانی که از اینترنت پرسرعت استفاده نمیکنند،این آموزشها بصورت جداگانه تهیه شد تا حجم کمتری و کیفیت بهتری داشته و از طرفی چون سطح آموزش مبتدیست ،باعث گیج شدن کاربران تازه کار نشود،از طرفی ساخت اکانت کاربری (ایمیل آدرس)برای کاربران تازه کار وبمنظور کمک به این قشر کاربران تهیه شده،در صورتی که تایید صحت ورود ۲مرحله ای گوگل برای سایر کاربران نیز ممکن است مفید باشد،و لازم نیست کاربرانی که روش ساخت ایمیل در سرویس جیمیل را از قبل میدانند،برای فراگیری آموزش دوم ،قسمت اول را نیز مجبور باشند دانلود نمایند.

این آموزش را میتوانید در زیر تماشا و  دانلود نمایید.همچنین برای آموزشهای بیشتر به سایت هتل ای تی مراجعه نمایید.

 

 

دانلود آموزش تصویری ساخت اکانت کاربری(ایمیل آدرس)در جیمیل با لینک غیرمستقیم/مدیافایر 

 

منبع: هتل آی تی   {http://www.hotelit.ir}

 

 

 

 

alijam بازدید : 931 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (3)

آموزش های مقدماتی فلش/نمای کلی فلش

آموزش تصویری فلش حرفه ای CS5 و CS5.5

Programm: Lerne Flash Professional CS5 & CS5.5

دانلود فایلهای نمونه کار در آموزش  

 

در این آموزش خواهید دید:
استفاده و مدیریت نمادها و نمونه درلیبری و کتابخانه که  یک مفهوم بسیار مهم ازنرم افزار  فلش است. کتابخانه با آیکون های موجود در آن بسیار مهم است وشما در این آموزش یادخواهید گرفت بعنوان یک طراح فلش که چگونه می توانید به مدیریت کتابخانه ها،آیکون ها و آرشیوهای خود بپردازید/گچساران کلیک

 

 

گچساران کلیک www.gachsaranclick.tk

alijam بازدید : 1916 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

 

 آموزش تصویری  فلش حرفه ای/ Lerne Flash Professional CS5 & CS5.5/رابط کاربر 

آموزش تصویری  فلش حرفه ای CS5 و CS5.5

ES 01: Die Benutzeroberfläche

 

تماشای ویدیوی آموزش فلش حرفه ای CS5 و CS5.5

 

  

 

  گچساران کلیک www.gachsaranclick.tk

alijam بازدید : 2209 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (1)

آموزش تصویری نرم افزار winrar

آموزش تصویری خارج کردن فایلهای دانلود شده از حالت فشرده با نرم افزار winrar

توجه فرمایید: این آموزش کوتاهی است که در آن فقط کاربر یادمیگیرد که چگونه فایلهای دانلود شده از سایت گچساران کلیک و سایر سایتها را از حالت فشرده(زیپ) خارج نمایید. این آموزش به درخواست برخی کاربران و در سایت گچساران کلیک تهیه شده است.سطح آموزش "مبتدی"

 این سایت(گچساران کلیک) درمورد تصمیم گیری برای درج و نمایش این آموزش و سایر آموزشها و کلا محتوا که محصول"گچساران کلیک" باشند،کاملا مختار میباشد .اگر محتوای ما(ساخته شده در گچساران کلیک) بدونه درج کپی  رایت در سایت های دیگرمان قرار میگیرد،این تصمیم داخلی است و فقط به مسول و گردانندگان این سایت مربوط میباشد.

 

 

alijam بازدید : 1956 سه شنبه 08 فروردین 1391 نظرات (7)

دانلود Google Earth

Google Earth به شما این امکان را می دهد تا به همه جای زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی ها، و ساختمان های سه بعدی، از کهکشان ها در فضای خارج از جو زمین تا ژرف دره های اقیانوس ها را ببینید. در محتوای غنی جغرافیایی کاوش کنید، مکان هایی را که از آنها بازدید کرده اید ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. آخرین نسخه را به طور رایگان دانلود کنید.

ویژگی های Google Earth 6

  • از فضای خارج از جو زمین تا نمای خیابان زوم کنید

  • ساختمان ها، پل ها و درختان را بصورت سه بعدی ببینید

  • مکانها، مسیرهای رانندگی و موارد بیشتری را بیابید

دانلود مستقیم ازگچساران کلیک


دانلود از سایت گوگل برای سیستم عاملهای ویندوز،لینوکس ومک


باما همراه باشید درادامه مطلب با اموزش ها ،ویدیوهای اموزشی ،ساخت نماهای سه بعدی وافزونه ها ودیگرامکانات گوگل ارت....alijam

خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 697
  • باردید دیروز : 425
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,874
  • بازدید ماه : 22,584
  • بازدید سال : 165,672
  • بازدید کلی : 3,422,960
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner