loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1646 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (4)

آموزش تایپ 10 انگشتی به صورت  استاندارد و حرفه ای در کمترین زمان+دانلود چندنرم افزار رایگان

 

تایپ10 انگشتی-گچساران کلیک

اگر کاربر تازه کار باشید شاید برایتان پیش  آمده که با حسرت به کاربران حرفه ای تری که بدونه نگاه کردن به صفحه کلید ،با سرعت و با هر دو دست تایپ میکنند نگاه کرده باشید.بدنبال روشهای تایپ سریع ابتدا شروع به جستجو در اینترنت و گوگل مینمایید،به طبع اولین چیزی که بدست میاورید یک لیست بلند بالا از نرم افزارهای آموزشی و تمرینی برای تبدیل شدن به یک تایپست حرفه ایست.شاید به چند سایت یا نرم افزارد تحت وب هم که درازای چند هزار تومان  شمارا به یک تایپست حرفه ای تبدیل مینمایند هم بربخورید.البته  برخی آموزشگاهها و مراکز غیرانتفایی هم هستند که در مدت چند ماه(مثلا 4 ماه) یا کمتر یا بیشتر، احتماا شمارا به یک تایپیست حرفه ای تبدیل مینمایند..! در بیشتر موارد اصول و روشهای بنیادین یکیست و شرایط دیگر مانند هوش وقدرت یادگیری کاربر،کیفیت آموزش یا آموزش دهنده وبرخی شرایط دیگر نیز در طول مدت فرایند یادگیری موثرهستند اما بدنه شک عوملی مانند علاقه کابر،استعداد و قدرت یادگیری در کنار  مهمترین اصل یعنی "تمرین مداوم"  نیز هستند که کمک میکنند ،کاربرانی که مصرند به یادگیری "تایپ 10 انگشتی به صورت استانداردوحرفه ای" بتوانند در یک روز اصول اولیه و بنیادین تایپ 10 انگشتی و حرفه ای را را فرابگیرند و با تلاش و تمرین مداوم بتوانند خود را به یک تایپیست حرفه ای با بیشترین کلمه تایپ شده در یک دقیقه تبدیل نمایند.مطمئنا با نکات و آموزشهایی که در ادامه این پست از گچساران کلیک فرا خواهید گرفت،و البته تمرین و تمرین مداوم،به این مهم براحتی دست خواهید یافت،پس با ما همراه باشید در ادامه  مطب از گچساران کیک...گچساران کلیکalijam…

تا اینجا مقدمه ای بر ضرورت و اهمیت تبدیل شدن به یک تایپست حرفه ای بدونه صرف هزینه و زمان ،با بکارگیری اصول بنیادی و نکات اصلی والبته بهمراه تمرین وتمرین وتمرن فراوان بود.

 بايد به اين نکته هم توجه داشته باشيد که افرادي که هر روز با رايانه کار مي‌کنند و مدت زمان زيادي از وقت خود را پشت سيستم‌شان مي‌گذرانند، اگر به شکل نادرستي از صفحه‌کليد و ماوس استفاده کنند دچار عارضه‌اي به نام «سندروم تونل کارپال» در مچ دستشان خواهند شد که اين عارضه بسيار دردناک بوده و احتياج به جراحي و درمان دارد. به هر ترتيب بايد توجه داشته باشيد که دست‌هاي خود را به شکلي روي صفحه‌کليد قرار دهيد که کم‌ترين فشار ممکن به مچ دستتان وارد شود.

نکته ديگري که بايد به آن توجه کنيد اين است که ممکن است بسياري از کاربران مدت زمان زيادي باشد که کار با رايانه را تجربه مي‌کنند اما هنوز طريقه صحيح تايپ را به خوبي ياد نگرفته و به شيوه اشتباهي که از ابتدا به آن عادت کرده‌اند، از صفحه‌کليد استفاده مي‌کنند.

بايد بدانيد که تايـپ 10 انگشتـي بهترين و سريع‌ترين مدل تايپ حـروف و کلمات است و با استفاده از اين روش شما مي‌توانيـد بدون نگاه کردن به صفحه‌کليد، با سرعتي بيش از 5 برابر افراد عادي يعني چيزي حدود 180 حرف در دقيقه را به آساني با يک سرعت متوسط تايپ کنيد. اگر شما هم به اين روش علاقه داريد به شما پيشنهاد مي‌کنيم که اين مطلب را دنبال کنيد.

ارزش و اهميت نحوه صحيح تايپ

اگر بخواهيد براي آموزش صحيح تايپ کردن به آموزشگاه برويد بايد بدانيد که طول دوره‌اي که بايد بگذرانيد چيزي در حدود 4 ماه است و حتي برخي از افراد به زمان بيشتري احتياج دارند تا بتوانند به صورت کامل اين شيوه را آموزش ببينند اما بايد گفت که شما در يک جلسه هم مي‌توانيد تمامي نکات مربوط به اين شيوه را ياد گرفته و پس از آن در صورتي که به شکلي مرتب تمرين داشته باشيد در حد يک تايپيست حرفه‌اي ظاهر شويد.

گام اول

براي اين که نحوه صحيح تايپ کردن را بياموزيد قبل از هر چيز خوب به صفحه‌کليد خود نگاه کنيد. مي‌بينيد که دو تا از دکمه‌هاي روي صفحه کليد شما روي خود برجستگي‌هاي کوچکي دارند. اين دو دکمه به شما کمک مي‌کنند که بتوانيد موقعيت ديگر دکمه‌ها را شناسايي کنيد. حروف F و J روي اين دو دکمه قرار گرفته‌اند. شما بايد انگشت اشاره دست راست خود را روي حرف J و انگشت اشاره دست چپ خود را روي حرف F قرار دهيد.

گام دوم

در قدم بعدي بايد دو انگشت شست خود را روي دکمه Space قرار دهيد و 6 انگشت باقي مانده را روي دکمه‌هاي کناري حروف F و J قرار دهيد و به اين ترتيب به صفحه‌کليد خود تسلط خواهيد داشت.

گام سوم

در گام بعدي بايد به اين نکته توجه داشته باشيد که هر کليدي را که مي‌خواهيد فشار دهيد بايد از ميان انگشت رديـف وسـط، فقط يک انگشـت را کـه به آن دکمـه نزديـک‌تر است از جاي خـود بلنـد کرده و براي فشردن کليـد مورد نظر اقدام کنيـد. پـس از اين که انگشت‌تان را بـه جاي اوليه‌اش باز گردانديد به سراغ حرف بعدي و انگشت بعدي برويد و به اين نکته توجه داشته باشيد که هر دکمه‌اي را که مي‌خواهيد فشار دهيد، فقط يک انگشت را براي فشردن آن از جاي خود حرکت دهيد و دوباره آن را به جاي خود باز گردانيد.

شايد بهتر باشد که براي شروع به کار متن‌هاي ساده‌اي را انتخاب کنيد و بدون اين که بخواهيد تمرکز اصلي خود را روي اين موضوع بگذاريد که آيا دست‌هاي‌تان در حالت صحيحي قرار گرفته است يا نه، شروع به تايپ کنيد. زيرا در اين حالت پس از چند خط که تايپ کرديد به صورت ناخود آگاه مي‌بينيد که انگشتانتان به صورت خودکار يک به يک از جاي خود بلند مي‌شوند و شما هم جاي تمامي حروف را در ذهنتان ثبت کرده و ديگر نيازي نداريد تا به صفحه‌کليد نگاه کنيد.

به ياد داشته باشيد که مهم‌ترين مسئله در تايپ صحيح اين است که به اندازه کافي تمرين داشته باشيد تا بتوانيد به آساني جاي حروف مختلف را پيدا کرده و بدون اين که به صفحه‌کليد نگاه کنيد، تايپي سريع داشته باشيد.

 تایپ 10 انگشتی/گچساران کلیک/تصویر3

نکته  خیلی مهم دریادگیری تایپ اصوی وحرفه ای :

تایپ ده انگشتی مهارتی است كه به شما امكان می دهد تا بدون نگاه كردن به صفحه كلید، با سرعتی بیش از 5برابر افراد عادی (180حرف در دقیقه) تایپ نمایید.

تمرین بدونه نیاز به نرم افزار :

شروع تایپ سرعتی به روش صحیح:

به عنوان شروع، دست خود را به روش گفته شده روی كلیدهای مبنا گذاشته و هر یك از كلمات زیر (یا دیگر كلمات دلخواه) را در برنامه WORD به قدری تایپ كنید كه احساس نمایید نوشتنشان (بدون نگاه به صفحه كلید) برایتان آسان شده است. هر كلمه، حدوداً دو خط.

 

الف) تمرین با حروف ردیف وسط:

سم، كشك، گك، ات، لب، شك،

بات،بابا ،الب، شبی، یاس، سال، لاك،

كمال، شیما، مینا، امشب، لك لك، نم نم

 

ب) تمرین با حروف ردیف وسط و بالا:

ضش، صس، ثی، قب، فب، چك، جك، حك، خم، هن، عت، غت

ضامن، صبا، ثمین، قلیان، فلفل، چنگك، جنگل، خلاص، همیشه، علما، غلام

فسنجان، فسقلی، فكستنی، ثنایی، قلقلی، قشنگ، عقاب، خفن، خنك

 

پ) تمرین با حروف ردیف های وسط، بالا و پایین:

ظش، طس، زی، رب، ذب، /ك، .م، ون، ئت، دت، زكی، رشت، دادار

ظله، طشت، زورو، رب انار، بند رخت، ظالم، طالبی، زنبور، روزی، ذلیل، دهكده، نائب،آبله

(نكته1: جهت نوشتن حرف آ كلیدهای SHIFT+H را بفشارید.)

(نكته2: كلید SHIFT همواره با انگشت كوچك دست مخالف دستی كه حرف مربوطه را می زند فشرده می شود)

ملاحظه، كبوتر، آشكار

توجه نمایید که میتوانید خودتان تمرینان مخصوص خود را با کلمات و حروفی که مایید ایجاد نمایید اما همانند این تمرینات ترتیب برای استفاده کلیدهای مثلا میانی و پایینی و بالایی را حفظ کنید.

در شروع كار، ممكن است اجرای این روش، كمی برایتان دشوار بوده و یا احساس كنید روش كندی است. اما فراموش نكنید كه به مرور زمان آنقدر در این كار ماهر خواهید شد كه سرعت نوشتنتان با صفحه كلید چندان فرقی با سرعت نوشتن با خودكار نخواهد داشت.

تمارین مربوط به كلیدهای اعداد، در اینجا آورده نشده، اما جهت اطلاع از انگشت متناظر با هر عدد، به رنگ دكمه ها در شكل زیر دقت نمایید. (كلیدهای همرنگ با انگشت مشابهی فشرده می شوند

 

 

تایپ ده انگشتی/گچساران کلیک/تصویر1

 ممكن است با بلند شدن یك انگشت، انگشت دیگری نیز به طور غیر ارادی از جای خود بلند شود، اما این موضوع ایرادی نداشته و مهم این است كه حتماً پس از فشار دادن دكمه مورد نظر، هر دو انگشت به جای اولیه خود باز گردند.

 یادتان باشد كه میزان سرعت و مهارت شما در تایپ كامپیوتری فقط و فقط بستگی به میزان تمرین و تجربه تان خواهد داشت. چنانچه زمانی برسد كه بتوانید 180حرف در دقیقه تایپ كنید (با احتساب كسر 5حرف به ازای هر غلط) یعنی شایستگی دریافت مدرك بین المللی این رشته را داشته و از نظر سازمان فنی و حرفه ای كشور، یك تایپیست حرفه ای به شمار می آیید.

 

تمرین با نرم افزارهای مخصوص تایپ 10 انگشتی: 

 

 

قبل از معرفی و یا استفاده از نرم افزهای آموزشی تایپ ذکر این نکته بشیار مهم میباشد،در تبیغات بیشتر این نرم افزهای بیان شده است که با این نرم افزارها مثلا در یک دوره زمانی یا یک مرحله از نرم افز شما به یک تایپیست حرفه ای تبدیل خواهید شد،اما دقت نمایید که هیچ فرقی بین  کیبورد مجازی اکثر این نرم افزها و کیبور(صفحه کلید) کامپیوتر خود شما وجود ندارد،یعنی شما از ابتدا عنوان کاربر به هرصورت که عادت به تایپ کرده باشید،در این نرم افزها نیز(لااقل برخی از آنها) تایپ خواهید کرد.پس سعی نمایید ابتدا روش اصولی و صحیح تایپ(که در بالا توضیح داده شد) را فرا بگیرید،هرچند که در ابتدا خیلی کند و شاید آزار دهنده باشد،اما مطمئن باشید پس از مدتی تمرین ،تایپ با همه انگشتان و بدونه نیاز به نگاه کردن به صفحه کیبورد و با سرعت بالا،آنچنان لذتی به شما خواهید بخشید که شاید کمتر کاری در کامپیوتر خواد داد.پس صبور باشید و با رعایت همین اصول ذکر شده،ودر ابتدا هر چند کند،به تمرین با اصول صحیح بپردازید تا در کمترین زمان به یک تایپیست حرفه ای تبدیل شوید.ناگفته نماند برخی از این نرم افزها قابلیتها و ویژگی هایی مفیدی برای کاربران چه تازه کار و چه حتی حرفه ای دارند که در پایین برخی از معروف ترن و بهترین انها را به شما معرفی  خواهیم کرد:

نرم افزار قدرتمند و تست شده  VerseQ 

این نرم افزار روسی یکی از بهترین وکاملترین نرم افزهاییست که میتوانم به شما معرفی نماییم.مدتهاست که با این نرم افزار کار میکنم و اگر بگوییم من و همه دوستانم را در چند جلسه به یک تاپیست خوب تبدیل نموده عین واقعیت میباشد.نرم افزار  قدرتمند VerseQ  بهترین نرم افزار برای  تبدی شدن به تایپیست حرفه ای میباشد.بهترین نرم افزار برای تبدیل شدن به یک تایپیست حرفه ای  VerseQ  میباشد بدونه شک.البته نمیشود زیاد ازاینترفیس نرم افزار تعریف کرد اما خوب ایده پشت ان و روش آموزشی و تمرینی آن همه کاستی ها را جبران میکند.در یک جلسه یکساعته میتوانید اثرات آن را برروی خود مشاهده نماییدو چه چیزی بهتر از این.این نرم افزا  رایگان نیست .میتوانید نسخه محدود این نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی را از سایت سازنده به ادرس زیر دانلود نمایید ولی اگر مایلید از نسخه کامل ان استفاده کنید میتوانید با یک جستجوی ساده  لینکهای دانلود آن را بیابید:

دانلود نرم افزار قدرتمند تایپ VerseQ  از سایت سازنده

http://www.verseq.com/files/VerseQ.zip

همچنين پوسته‌هاي اضافه و ديگر فايل‌هاي الحاقي نرم‌افزار نيز از لينك زير قابل دريافت است:

http://www.verseq.com/download

 -------------------------------------------------------

 نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی SOLO Typing Tutor 9.0.5.28

بسیاری از کاربران رایانه با وجود اینکه حتی مدت هاست که از این وسیله استفاده می کنند اما طریقه صحیح تایپ کردن را یاد نگرفته اند و به شیوه ای که از ابتدا به آن عادت کرده اند از صفحه کلید استفاده می کنند. حال آنکه همگان بخوبی می دانند که تایپ 10 انگشتی بهترین و سریع ترین مدل تایپ کردن است. اگر شما نیز علاقه مند هستید تا به این روش تایپ کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار SOLO Typing Tutor است. این نرم افزار به بهترین شکل ممکن شما را به تایپ کردن به این شیوه عادت می دهد. این نرم افزار آموزش کامل و درست تایپ با صفحه کلید زبان انگلیسی QWERTY و Dvorak را در اختیارتان قرار می دهد. خصوصیات این نرم افزار عبارتند از: پشتیبانی از شبکه، مجموعه ای از گزینه های بازخورد، و قرار دادن درس ها بر حسب اولویت یا اهمیت به طور اتوماتیک برای یادگیری بهتر. این برنامه برای کلیه سنین مناسب می باشد و از آن می توان در منزل، مدرسه، دانشگاه و یا محل کار استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

برخی ویژگی های نرم افزار:

- تنها برنامه ای که به شما 5 عادت بسیار موثر تایپ 10 انگشتی را نشان می دهد

- پشتیبانی از کی برد چند زبانه.

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.

- و...

 

 

 لینک های دانلود نرم افزار  SOLO Typing Tutor 

---------------------------------------------------------------------

  دانلود TypingMaster Pro v7.10 Build 808 - نرم افزار افزایش سرعت تایپ تا دو برابر

 

 

با وجودی که مدتهاست از محیط خشک و تایپی سیستم عامل داس گذشته و به محیط گرافیکی ویندوز، لینوکس یا مکینتاش مهاجرت کرده ایم و به راحتی نیز می توان با موس کارهای روزمره خودمان را انجام دهیم. ولی  ظهور اینترنت و نوشتن در وبلاگ و حضور کامپیوتر تقریباً در همه ابعاد زندگی ما نقش تایپ را به جای کاهش،  چندین برابر افزایش داده است. بنابراین بیایید: هر چه زودتر نحوه تایپ صحیح را یاد بگیرید و از رایانه خود لذت دو چندان ببرید. حال ما می توانیم با وجود یك نرم افزار مفید و راهنما كه امكانات كمكی بسیاری برای ما فراهم می كند فاكتور زمان را بسیار سریعتر از آن چه كه معمول است بگذرانیم .

TypingMaster برنامه آموزشی تایپ حضوری و کمک قدم به قدم شما برای حرفه ای شدن در تایپ با تمرین های اختصاصی می باشد. این نرم افزار با مهیا سازی تمارین مختلف و مفید شما را در پیشرفت مرحله به مرحله در زمینه ی تایپ سریع و مفید پیش می برد و به شما نقاط قوت و ضعفتان را در تایپ گوش زد می كند تا بر نقاط قدرت آگاهی یابید و بر نقاط ضعف با تمرین بیشتر غلبه كنید.

همچنین این نرم افزار توسط آمارهای گرافیكی كه ارائه می كند میزان دقیق پیشرفت شما را به صورت نمودار و ... به شما نمایش می دهد و قرار دادن تمرین های بسیار هیجان انگیز، بازی های مرتبط، ایجاد گروه کاری و مدیریت آن توسط مدرس، ایجاد تنوع در تمرین های مطرح شده و ... باعث شده تا این نرم افزار به یک نرم افزار بی نظیر در زمینه آموزش تایپ تبدیل شود. این نرم افزار به شما آموزش می دهد كه چگونه به طور موثر از تمامی كلید های صفحه كلید استفاده نمایید. همچنین این نرم افزار می تواند به صورت چند User طراحی شود و همزمان چندین كاربر توانایی تایپ خود را بهبود ببخشند. از ویژگی های خوب دیگر این محصول می توان به كم كردن اشتباهات تایپی كاربر و صرفه جویی در وقت با ارزش شما و كاستن خستگی و استرس ماهیچه ها در اثر تایپ و تمركز حواس كاربر در متنی كه می نویسد و ارائه می نماید نام برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار TypingMaster Pro

- بهینه سازی مدت زمان فعالیت

 تعیین یك هدف و سطح مشخص برای كاربر

- طرح تمارین چندگونه در محیط های گوناگون

- نما‌یش  درصد پیشرفت شما و مقایسه با نمونه استاندارد

- تست تایپ حرفه ای در مقایسه با سطوح اول جهانی و گرفتن گزارش كامل عملكردتان

- پشتیبانی تعداد بالایی كاربر

- قابلیت ایجاد گزارش از کلیه کاربران

- اضافه، حذف و ویرایش کابران توسط  مدرس

- توانایی ذخیره کلمات استفاده شده و درج آن ها

- و ...

 

 

نرم افزار Typing Trainer   آموزشش اصولی تایپ 10  انگشتی در 45دقیقه..!

 

نرم افزار Typing Trainer   یک نرم افزار رایگان و قدرتمند برای یادگیری و تمرین تایپ 10 انگشتی است که به گفته سازنده گان و برخی کاربران این نرم افزار شعار  نرم افزار چندان هم دوراز واقعیت نیست.با این نرم افزار در 45 دقیقه لااقل اگر یک تایپیست حرفه ای نشود ،سرعت تایپتان بسیار بالاتراز قبل خواهد شد.برای دانود رایگان نرم افزار Typing Trainer از آدرس زیر استفاده نمایید:

دانلود نرم افزار Typing Trainer

دانلود نرم افزار کم حجم و قدرتمند KeyBlaze Typing Tutor

این نرم افزار رایگان و کم حجم از شرکت نرم افزاری معروف و خوش نام nchsoftware میباشد.هم اکنون میتوانید از لینک زیر نسخه مخصوص ویندوز یا مک (مطابق سیستم عاملتان) را دانلود نمایید:

 

دانلود نرم افزار  KeyBlaze Typing Tutor  برای ویندوز

 

دانلود نرم افزار  KeyBlaze Typing Tutor  برای مک

 

 

صفحه دانلود در سایت سازنده

-----------------------------

دانلود نرم افزار RapidTyping 5 - Touch Typing Tutor

 

 بهبود مهارت تایپ خود را با یکسری از دروس و تمرینات ساده نرم افزار رایگان RapidTyping 5  بهبود بخشید.این یکی از بهترین و نرم افزارهای کمکی برای تبدیل شدن به یک تایپیست حرفه ایست.نوآوری شاید نقطه تمایز این نرم افزار با دیگر رقبایش باشد اما بدونه شک  روش تدریس و آموزش و همچین بالا بردن مهارت تایپ بدونه نگاه کردن به صفحه کلید از ویژگیهای بارز آن است.از لینک زیر میتوانید آخرین ورژن نرم افزار RapidTyping 5 را برایگان دانلود نمایید:


دانلود  نرم افزارRapidTyping 5 لینک مستقیم

 

دانلود نرم افزار RapidTyping 5  لینک مستقیم نسخه پرتابل

 

دانلود نرم افزار رایگان MaxType PRO Typing Tutor 3.0.2 

 

 یکی دیگر از نرم افزارهای آموزش تایپ با سرعت و دقت بالاست.تکنولوژی این نرم افزار و همچنین روش آموزشی بکار رفته در ان تقریبا هرکاربری را چه مبتدی و چه حرفه ای را ترغیب به تایپ سریع و اصولی میکند.

 دانلود نرم افزار MaxType PRO Typing Tutor 3.0.2

 

 آموزش تایپ ده انگشتی پژواک نسخه 1.5.2

نرم افزار پژواک یک نرم افزار رایگان برای آموزش تایپ ده انگشتی است. در این نرم افزار کاربر با فشردن هر کلید صدای کلید نیز توسط نرم افزار گفته می شود. پس می توانید بدون نگاه کردن به صفحه کلید تمرین کنید. آمار کلیدهای درست و نادرست در نرم افزار نشان داده شده و پس از 500 کلید گزارش آماری به کاربر اعلام و صفر می شود. از آنجا که با هرکلید تایپ شده صدای آن پخش می‌شود اسم نرم افزار پژواک گذاشته شد.

توجه:
برای دریافت نرم افزار نسخه قابل نصب (فایل شماره 1) و نسخه قابل حمل (فایل شماره 2) را دریافت کنید.

Pejhwak.v1.5.2_9594_part_0.rar(2.3 MB)

Pejhwak.v1.5.2_9594_part_1.rar(1.25 MB)

 

---------------------------------

 کتاب  فارسی اصول و اموزش تایپ 10 انگشتی :

این کتاب فارسی هم یکی از منابع مفید  یادگیری اصول تایپ 10 انگشتیست. لینک این کتاب در سایتهای مختلف  موجود میباشد از این رو تصمیم گرفتیم از لینک موجود در سافت 98 استفا ده  نماییم.

 برای دانلود کتاب آموزش تایپ به درس زیر در سایت سافت98 بروید:

 

عنوان کتاب:آموزش تایپ فارسی    

--------------------- 

 

 علی جمشیدی فر

منبع: گچساران کلیک

سایر منابع: باشگاه خبرنگاران جوان|سافت98|تبیان|Cnet|softepadia|                                             

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سنگ آنتیک در تاریخ 1396/10/14 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی عالی بود
مچکرم

این نظر توسط جوادمنصورفلاح در تاریخ 1392/10/03 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

سلام من خیلی وقت بود توفکرش بودم ولی وقتی توسایت شمادیدم وخوندم واقعاعلاقه مندشدم جالب وشیرین بودسپاسگزارم.شکلک

این نظر توسط samira در تاریخ 1392/07/06 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

sepas va tashakor

این نظر توسط حسن در تاریخ 1392/06/31 و 10:04 دقیقه ارسال شده است

ممنون
پاسخ : khahesh doste azizam


کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 383
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 957
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,394
  • بازدید ماه : 1,028
  • بازدید سال : 111,523
  • بازدید کلی : 3,368,811
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner