loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1059 دوشنبه 15 اسفند 1390 نظرات (0)

- زن‌ها بهتر از مردها در شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کنند: در تحقیقی که توسط مرکز تحقیقات Pew آمریکا انجام شده است، مشخص شده است که زن‌ها بهتر از مردها در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و به نوعی زن‌ها باهوش‌تر از مردها درباره‌ی شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کنند. این تحقیق که بر روی بیش از ۲ هزار نفر انجام شده است نشان می‌دهد که به طور کلی دقت کاربران شبکه‌های اجتماعی در تنظیم بخش‌های مختلف و مدیریت حریم خصوصی‌شان بالا رفته است اما اگر براساس جنسیت به این رشد نگاه شود، زنان بسیار بیشتر از مردها در تنظیمات حریم خصوصی حساب‌های خود دقت می‌کنند به طوری که دو سوم کاربران زن تنها به دوستان خود اجازه می‌دهند که پروفایل فیس‌بوک، لیکندین یا مای اسپیس‌شان را ببینند. علاوه بر آن در این نظرسنجی مشخص شده که زنان بیشتر از مردان افراد مختلف را از شبکه‌ی دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی حذف می‌کنند.

- مراقبت کلاهبرداران فروش سیم کارت رایتل باشید: در هفته‌ی گذشته از واگذاری سیم کارت‌های نسل سوم موبایل توسط شرکت رایتل خبر دادیم. در این هفته رایتل در اطلاعیه‌ای از احتمال کلاهبرداری تحت نام این شرکت خبر داده است. براساس اطلاعیه‌ی این شرکت سیم کار‌ت‌های رایتل تنها به کسانی که قبلا از طریق وب‌سایت این شرکت ثبت‌نام کرده‌اند و ساکن تهران و کرج هستند داده می‌شود و هرگونه تماس تلفنی در مورد فروش سیم کارت‌های رایتل کلاهبرداری است.

- عرضه گوشی پروژکتوردار توسط سامسونگ: شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلونا برگزار شده است از گوشی موبایلی با نام Samsung Galaxy Beam پرده‌برداری کرد که با سیستم عامل اندروید ۲.۳ و سی‌پی‌یو دو هسته‌ای با قدرت ۱ گیگاهرتز کار می‌کند. نکته‌ی جالب در مورد این گوشی سامسونگ وجود یک پروژکتور بر روی آن هست که به کمک آن می‌توان ویدیو، عکس و حتی بازی‌های مختلف را در اندازه‌ی ۵۰ اینچ مشاهده کرد. این گوشی علاوه بر پروژکتور از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

چهار نکته‌ی مهم آموزشی در مورد توییتر عبارتند از:

۱- توییتر یک شبکه‌ی اجتماعی است که شما می‌توانید در آن متن، عکس، ویدیو و لینک را به اشتراک بگذارید. اما به اشتراک‌گذاری در توییتر یک شرط مهم دارد و آن هم این است که شما هر چیزی که در توییتر به اشتراک می‌گذارید نباید بیشتر از ۱۴۰ حرف باشد.

۲- توییتر با دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و گوگل پلاس متفاوت است. در توییتر شما نمی‌توانید مانند فیس‌بوک بازی کنید و یا به صفحه‌های دیگر بروید و لایک بزنید. به همین دلیل دو اصطلاح در توییتر وجود دارد که به جای لایک زدن یک استتوس و یا یک پیچ کاربرد دارند: ری‌توییت (Retweet) و دنبال کردن (Follow).

۳- وقتی شما از یک توییت در توییتر خوشتان بیاید، به جای اینکه به آن لایک بزنید (مانند کاری که در فیس‌بوک می‌کنید)، می‌توانید آن را ری‌توییت کنید. با این کار آن توییت در حساب توییتر شما دوباره پست می‌شود و قبل از آن توییت دو حرف RT را خواهید دید که به معنای ری‌توییت شدن آن توییت است.

۴- دنبال کردن در توییتر به معنای دوست شدن در فیس‌بوک است و شما به جای اینکه درخواست دوستی در توییتر بدهید، می‌توانید افراد مختلف را دنبال کنید و به این صورت با آنها دوست شوید. البته باید به این نکته دقت کنید که دنبال کردن یک نفر در توییتر به معنای دنبال کردن شما توسط آن فرد نیست.

علاوه بر این چهار مورد باید گفت که توییتر هم اکنون در حال فارسی‌سازی خود است به طوری که با فارسی شدن آن توییت کردن برای کاربران فارسی‌زبانان بسیار راحت خواهد شد.


این چهار نکته تنها بخش کوچکی از توییتر را شامل می‌شود. اگر علاقه دارید که بیشتر در مورد توییتر بدانید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در دوره‌ی توییتر درسنامه شرکت کنید. برای شرکت در این دوره می‌توانید یک ایمیل به twitter@darsnameh.com بزنید. برای اطلاع از دیگر دوره‌های درسنامه نیز می‌توانید یک ایمیل به help@darsnameh.com بزنید.


وب‌سایت‌های معرفی شده

این هفته در برنامه‌ی تک شو وب‌سایت‌های زیر را معرفی کردیم:

- Pinterest: پین‌ترست یکی از سایت‌های اجتماعی‌ای است که این روزها بسیار پرطرفدار شده است. پین به معنی سنجاق یا پونس است و در این وب‌سایت به جمع کردن موارد جالب و اتصال یا سنجاق کردن آنها به دیوار است، البته به صورت مجازی! در این وب‌سایت شما می‌توانید کلکسیون‌های متفاوتی از موارد جالبی که بر روی اینترنت پیدا می‌کنید را جمع‌آوری کنید و بین دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. این موارد جالب تنها محدود به عکس و فیلم می‌شوند و در زمانی که یک پروژه‌ی خاص مانند دکوراسیون خانه و یا برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی دارید، پین‌ترست به درد شما خواهد خورد. عضویت در پین‌ترست رایگان است و از طریق حساب فیس‌بوک خود می‌توانید وارد آن شوید هر چند که هم اکنون یک لیست انتظار وجود دارد که باید در آن ثبت‌نام کنید تا بتوانیدعضو پین‌ترست شوید. گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که پین‌ترست بیشترین میزان ترافیک سایت‌های مجلات زنان در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

- LinkedIn: لینکدین یک وب‌سایت تخصصی حرفه‌ای در زمینه کار است. پروفایل افراد در لینکدین نقش رزومه‌ی کاری آنها را دارد به گونه‌ای که افراد به وسیله‌ی پروفایل خود نشان می‌دهند که در کجا کار می‌کنند و تخصص‌شان در چه زمینه‌ای است. علاوه بر آن لینکدین این امکان را به شما می‌دهد که با همکاران خود در دنیای واقعی در ارتباط باشید و اگر آنها از محل کار شما به مکان دیگری رفتند، بتوانید همچنان با آنها در ارتباط باقی بمانید. اما یکی از مهمترین ویژگی‌های لینکدین آن است که شما از طریق شبکه‌ی ارتباطی که با همکاران خود ایجاد می‌کنید با افراد جدیدی آشنا می‌شوید که مرتبط با زمینه‌ی کاری شما هستند. به طور خلاصه می‌توان لینکدین را فیس‌بوکی تخصصی برای کار دانست.

- FoodSpotting: فود اسپاتینگ وب‌سایتی است که به کمک آن می‌توانید رستوران و غذاهای مختلف که توسط دیگران پیشنهاد شده است را مشاهده کنید و برای غذا خوردن به آن مکان بروید. نکته‌ی جالب این وب‌سایت آن است که بنیانگذار فود اسپاتینگ یک خانم ایرانی به نام ثریا دارابی است. فود اسپاتینگ برای گوشی‌های هوشمند نیز اپلیکیشن دارد که می‌توانید آن را به صورت رایگان بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.



اپلیکیشن‌های معرفی شده

این هفته در برنامه‌ی تک شو اپلیکیشن‌های زیر را معرفی کردیم:

- Instagram: اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی تخصصی برای افرادی است که به عکاسی علاقمند هستند. به کمک این اپلیکیشن که هم اکنون تنها برای گوشی‌های آیفون در دسترس است، شما می‌توانید با گوشی خود عکس بگیرید و آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. ویژگی مهم اینستاگرام آن است که شما به کمک فیلترها و ترفندهای مختلفی که بر روی این اپلیکیشن وجود دارد می‌توانید عکس خود را سفارشی کنید به گونه‌ای که مانند یک عکس از عکاس حرفه‌ای به نظر برسد.

- Forsquare: فوراسکور یک شبکه‌ی اجتماعی برای مکان‌های تفریحی است که با نصب اپلیکیشن آن بر روی گوشی هوشمند خود می‌توانید از طریق موقعیت‌یاب ماهواره‌ای (GPS) مکان‌های تفریحی اطراف خود پیدا کنید. فوراسکور در زمانی که به یک شهر ناآشنا مسافرت می‌کنید و از مکان‌های تفریحی مختلف آن خبر ندارید بسیار کاربردی است به طوری که به کمک آن می‌توانید مکان‌های تفریحی مانند رستوران یا فروشگاه‌های مختلف را پیدا کنید.

در هفته‌های آینده وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که شما به ما معرفی کرده باشید اما وقت معرفی آنها در برنامه را نداشته باشیم را در خبرنامه معرفی خواهیم کرد. پس اگر اپلیکیشن خاصی را سراغ دارید، لطفا آن را به ما معرفی کنید. برای این کار نیز تنها کافی است که آن را از طریق آدرس ایمیل gachsaran.r98.ir@mail.com برای ما ارسال کنید.


لایک‌ها

- Cut the Rope: بازی Cut the Rope یکی از بازی‌هایی است که در آیفون بسیار پرطرفدار است. در این بازی باید در هر مرحله یک آبنبات را با قطع کردن طناب و ترفندهای دیگر به یک موجود سبز بامزه برسانید تا آن را بخورد. تیم اینترنت اکسپلورر مدتی است که این بازی را به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار داده‌اند که می‌توانید آن را بدون نیاز به گوشی آیفون یا اندروید بازی کنید.

- Timeline Movie Maker: از زمانی که تایم لاین فیس‌بوک معرفی شده است، وب‌سایت‌های مختلفی با سفارشی کردن تایم لاین بر روی اینترنت بوجود آمده‌اند که یکی از این وب‌سایت‌ها Timeline Movie Maker است. به کمک این وب‌سایت شما می‌توانید یک فیلم جالب و کوتاه از زمان عضویت خود در فیس‌بوک تا زمان حال را درست کنید و آنچه که در حساب فیس‌بوک‌تان گذشته است را به صورت تصویری و کوتاه مرور کنید.

- کتاب الکترونیکی «امنیت گوگل»: کتاب الکترونیکی «امنیت گوگل» ترجمه‌ی فارسی وب‌سایت Good to Know گوگل است. در این کتاب شما با ترفندهای مختلف برای افزایش امنیت خود در دنیای اینترنت و گوگل آشنا می‌شوید.

- Connectify: کانکتی‌فای نرم‌افزاری است که به کمک آن می‌توانید کامپیوتر خود را به یک مودم تبدیل کنید و یک اینترنت وایرلس در خانه‌یتان ایجاد کنید به طوری که بتوانید بدون هیچ مشکلی، دیگر ابزارهای دیجیتالی مانند تبلت، گوشی هوشمند و یا ای‌بوک ریدر خود را به اینترنت وصل کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 740
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 9,107
  • بازدید ماه : 19,629
  • بازدید سال : 130,124
  • بازدید کلی : 3,387,412
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner