loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 903 دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 سرقت شبكه‌هاي برق اين روزها به يكي از نگراني‌هاي مسوولان و مردم استان كهگيلويه و بويراحمد بدل شده، به طوري كه به گفته مديرعامل شركت توزيع برق كهگيلويه و بويراحمد در سال گذشته بالغ بر 20 تن سيم برق در اين استان به سرقت رفته است.

طي هفته‌هاي گذشته سارقان با سرقت شبكه برق در روستاي «كوشك» و «تنگ سرخ» باعث قطع شبكه تلفن همراه در بخشي از مسير ارتباطي ياسوج به باباميدان و ياسوج به شيراز و حتي قطع شبكه تلويزيوني در اين روستاها شده بودند. اين در حالي است كه در فصل باغداري و زراعت سرقت شبكه‌هاي برق تلمبه‌هاي آب، مشكلاتي براي كشاورزان ايجاد مي‌كند.

مديرعامل شركت توزيع برق كهگيلويه و بويراحمد در اين باره گفت: از سال گذشته تاكنون 178 مورد تاسيسات و شبكه برق در اين استان مورد سرقت قرار گرفته است. در سال جاري نيز 18 مورد سرقت شبكه برق در استان گزارش شده است.

حسن كريمي افزود: در اسفند سال گذشته 4 دستگاه ترانسفورماتور برق در شهرستان‌هاي گچساران، بهمئي و بويراحمد هم به سرقت رفت. پيش از اين تنها شاهد سرقت سيم‌هاي برق بوديم و سرقت ترانسفورماتور در استان براي اولين بار رخ داده است.

وي ارزش اين ترانسفورماتورها را بيش از 300 ميليون ريال عنوان و اظهار كرد: سرقت ترانسفورماتورها باعث قطعي طولاني مدت برق مشتركان، سوختن وسايل برقي، افزايش هزينه‌هاي شركت توزيع و نارضايتي مردم شده است.

به گفته كريمي، هم‌اكنون بيش از 50 سارق شبكه برق با شكايت اين شركت در زندان به سر مي‌برند.

مديرعامل شركت توزيع برق كهگيلويه و بويراحمد گفت: سارقان با بازار بورس فلزات هماهنگ هستند و با افزايش قيمت فلزات در بورس، روند سرقت افزايش مي‌يابد.

وي با بيان اين كه طول شبكه‌هاي برق در كهگيلويه و بويراحمد 7000 كيلومتر است و اين شركت به تنهايي نمي‌تواند از شبكه مراقبت كند، يكي از راه‌هاي كاهش سرقت را جايگزيني سيم‌هاي مسي با كابل‌هاي خودنگهدار عنوان كرد و گفت: هم‌اكنون اين كار درحال انجام است، اما چون حدود 3500 كيلومتر شبكه برق فشار ضعيف در استان وجود دارد، اين كار زمان‌بر است.

مديرعامل شركت توزيع برق كهگيلويه و بويراحمد تصريح كرد: تاكنون بالغ بر 20 تن سيم برق دزديده شده و خسارتي بالغ بر 320 ميليون تومان به اين شركت وارد كرده است.

سرقت كولر سايت‌هاي مخابراتي

مدير شركت ارتباطات سيار كهگيلويه و بويراحمد نيز بيشترين سرقت را مربوط به شبكه برق سايت‌ها و تجهيزات «گراند» دانست كه حاوي سيم‌هاي مسي است.

انصاري افزود: سرقت كابل رابط بين سايت تا كنتور و همچنين سرقت كولر سايت‌هاي مخابراتي هم ديده شده است.

وي تمامي قطعي‌هاي تلفن همراه در اين استان را ناشي از سرقت شبكه برق عنوان و بيان كرد: به علت سرقت شبكه برق 3 سايت تلفن همراه در جاده ياسوج به شيراز و يك سايت در جاده باباميدان به ياسوج در هفته‌هاي گذشته قطع شده بود.

انصاري همچنين از سرقت سيستم مخابراتي در سايت «كوشك» به مهر خبر داد و گفت: براي اولين بار است كه سيستم مخابراتي در استان به سرقت مي‌رود زيرا اين سيستم اختصاصي است و در جاهاي ديگر كاربرد ندارد.

وي اظهار كرد: سرقت شبكه برق و تجهيزات هر سايت مخابراتي بالغ بر 20 ميليون تومان براي شركت مخابرات هزينه دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 688
  • باردید دیروز : 1,058
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 9,055
  • بازدید ماه : 19,577
  • بازدید سال : 130,072
  • بازدید کلی : 3,387,360
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner