loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1322 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)
بيداري جنايت حقيقي
سگ‌هاي خفته
عنوان انگلیسی بازی: Sleeping Dogs 

پلتفرم: Xbox360، PS3، PC 

ناشر: Square Enix 

سازنده: United Front Games

سری جنایت حقیقی از آن دسته بازی‌ها بود كه هیچ وقت نتوانست مانند Saint’s Row به اوج قله‌های سبك سندباكس برسد، با این حال كسي هم منكر فاكتورهای تسهیل كننده و دوست داشتنی كه این بازی به سبك خود عرضه كرد، نیست. فاكتورهایی مانند توانایی حمل و نقل آسان‌تر در شهر (گرفتن تاكسی یا استفاده از مترو) در كنار كیوسك‌های پلیس متعدد كه می‌توانستید اتومبیل دلخواه خود را از آنها دریافت كنید. همچنین اسپورت كردن اتومبیل‌ها، سرقت از مغازه‌دارها، انواع فنون رزمی و توانایی انتخاب میان تبدیل شدن به یك پلیس درستكار و سالم یا یك مامور فاسد و تبهكار. تمام این فاكتورها بعدها در بازی‌های دیگر به كار گرفته شد و آنها را به اوج رساند. قطعا این مسائل باعث شد طرفداران بازی از كنسل‌شدن عنوان True Crime: Hong Kong حسابی ناامید شوند. بعد از این كه اكتیویژن چند سال زمان و بودجه قابل توجهی برای ساخت این بازی خرج كرد، با گفتن این جمله «از نظرمان این بازی چندان خوب از آب درنمی‌آمد» پایان آن را رقم زدند. بازی در آن زمان در مراحل نهایی تولید قرار داشت و این‌گونه دست استودیوی United Front در حنا ماند تا این كه ناشر ژاپنی و قدرتمند Square Enix از راه رسید و بازی را از روی زمین بلند كرد. مدیران اسكوئر اینكس تلاش‌های تیم یونایتد فرانت را برای بالا بردن سطح بازی به بهترین شكل مد نظر قرار داده و تمام حقوق آن را بجز عنوان جنایت حقیقی از اكتیویژن خریداری كردند. برای همین نام جدید بازی Sleeping Dogs یا سگ‌های خفته خواهد بود. ما این را به فال نیك می‌گیریم تا شاید طلسم نواقص عناوین قبلی شكسته شود.

داستان سگ‌های خفته، درباره ماجرای مامور پلیس چینی‌‌ ـ‌ آمریكایی است. او از آمریكا به كشور مادری خود بازمی‌گردد تا ریشه‌ حكومت تثلیثی جنایتكار آن، به نام سان‌اون‌یی را بخشكاند. تا اینجا قهرمان داستان، وی‌‌شِن را در سلول زندان دیدیم. ظاهرا او در گذشته زندگی چندان پاكی نداشته است. لحظاتی بعد با دوست وی، جكی روبه‌رو شدیم. او می‌خواست به بازی برگردد و جكی اطلاعاتی را درباره‌ این كه چه كسانی را كجا ملاقات كند، در اختیار او قرار داد. وی را به اتاق بازجویی بردند و بعد از گفتن جملاتی آن هم با لحنی تحقیرآمیز، یكی از افسران دوربین را خاموش كرد.

ظاهرا این ماجرا ساختگی بوده و قصد داشتند وی را به عنوان یك مامور مخفی اجیر كنند تا به سازمانی كه با آن آشنایی قبلی دارد، نفوذ كند. بعد از خارج شدن وی از اتاق، 2 افسر به بحث پرداختند كه آیا می‌توان به چنین كسی اعتماد كرد؟ و آیا گذشته‌ او، كشته شدن والدینش به دست حكومت تثلیثی و حس انتقامجویی او یك ویژگی مثبت خواهد بود یا خطری برای این ماموریت محسوب خواهد شد؟ وی داخل یك رستوران محلی با جك و رئیسش ملاقات كرد؛ مردی كه خالكوبی‌های فراوانی داشت. مادر وی، خانم چو، ساكت و بی‌صدا اما مطلع از اتفاقات دور و بر، به پذیرایی از مشتریان می‌پرداخت. پسر او برای توسعه كار خود به حمایت نیاز داشت و این بار وظیفه‌ وی بود تا این حمایت را تامین كند. وی برای این كه به یكی از بدهكاران رئیس درس خوبی بدهد، به خیابان رفت. دوره‌گردها در حال خرید و فروش اجناس بودند. البته شهرشلوغی واقعی را نداشت كه قطعا قدرت محدود كنسول اجرا كننده نیز بی‌تاثیر نبود. وی با مینگ روبه‌رو شد و به تعقیب او پرداخت. این تعقیب صحنه‌هایی مانند پریدن از روی موانع و بالای حصارها را داشت.

دویدن و عكس‌العمل‌ها همگی از یك دكمه برای اجرا بهره می‌برند؛ بنابراین باید بموقع دست از نگه داشتن دكمه كشیده، آن را برای پریدن بزنید و دوباره برای دویدن نگهش دارید. به نظر الصاق این حركات به دكمه‌ای دیگر می‌توانست مفید واقع شود. وی با چند نفر از افراد مینگ روبه رو شد. سیستم مبارزه‌ بازی شباهت‌هایی انكارناپذیر با حالت جوششی بازی بتمن دارد. دشمنان ضعیف‌تر با چند ضربه‌ مشت از پا در‌می‌آیند؛ حال آن كه برای شكست دادن دشمنان قدرتمندتر باید دكمه‌های ضربه، ضدحمله و سالتو را با هوشمندی تركیب كنید. می‌توانید دشمنان را بگیرید و آنها را به دیوار بكوبید، سرشان را با پنكه مورد نوازش قرار دهید یا كارهایی از این قبیل كه یادآور بازی هویت بورن و اپلینترسل: اتهام است. پس از آن كه وی با خود مینگ روبه‌رو شد، ماموران پلیس هنگ كنگ در پشت بام‌ها مستقر شدند.

مدتی بعد دیدیم كه پسر خانم چو به نحوی حذف شده است. جانی رَتفِیس به عنوان مسوول شناخته شد و مادر خشمگین هم در آتش انتقام می‌سوخت. با تماسی دروغین و تجهیزات پلیسی پیشرفته او را ردیابی كرده، با ماشین‌گان به محل اختفای وی حمله كردیم. تعقیب جانی، سوار بر موتورسیكلت سرعت گرفت. تیراندازی هنگام سواری، زمان را آهسته می‌كند تا شلیكی دقیق انجام دهید. اتومبیل‌های صدمه دیده به شكلی سینمایی واژگون می‌شود. می‌توانید سوار بر موتور، روی اتومبیل‌ها بپرید. در صحنه‌ای كه یادآور Just Cause بود، وی روی اتومبیل جانی پرید و او را گروگان گرفت و نزد خانم چو برد تا انتقامش را بگیرد. داستان بازی حالتی خطی دارد؛ اما دنیای آن كاملا باز است. می توانید هر زمان كه خواستید، داستان را ادامه دهید یا در ماموریت‌های جانبی با نام «درخواست» شركت كنید.

مسابقات اتومبیلرانی را هم در بازی داریم. بسته به نوع لباس، امتیازات خاصی دریافت می‌كنید در نتیجه راه‌ها و امكاناتی مرگبارتر برای مقابله با دشمنان خواهید داشت؛ یونیفرم پلیس، تجربه‌ پلیسی و در نتیجه تجهیزات پلیسی بهتر و كارآمدتری را در دسترس شما قرار خواهد داد. به عنوان كلام آخر باید گفت از چیزی كه تا به حال نمایش داده شده، بازی ظاهری خوب و قابل ادعا در بازار عناوین سندباكس دارد. همه چیز به هنر استودیوی یونایتد فرانت بستگی دارد كه با نوآوری‌های جالب و پیاده‌سازی خوب آنها بتواند یك بازی بدون باگ و مشكل به بازار عرضه كند. در این صورت بعید نیست عرصه بیش از قبل بر عناوین بزرگ این سبك تنگ شود.

سیاوش شهبازی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 994
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 571
  • بازدید ماه : 20,454
  • بازدید سال : 130,949
  • بازدید کلی : 3,388,237
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner